Comfort Parking

Comfort Parking is de aanbieder van alle parkeerservices op Schiphol. Als parkeerbedrijf is Comfort Parking gespecialiseerd in het parkeerprobleem omtrent de luchthaven Schiphol. ComfortParking.nl biedt u als enige 3 parkeerservices aan; "Comfort Shuttle Parkeren", "Comfort Combi Parkeren" en "Comfort Valet Parkeren". U kiest de service die het beste bij u past. Met ervaren chauffeurs zorg Comfort Parking ervoor dat uw auto met uiterste zorg wordt geparkeerd. U ervaart het parkeergemak als nooit te voren en begint uw reis zorgeloos en voordelig met ComfortParking.nl.

Comfort Parking Reviews

    Zeer slechte service

    Idd een zeer slechte service en ze plaatsen alleen goede reviews

    we hadden gemaild dat we zeer slecht waren behandeld.
    mail teruggehad dat ze binnen 14 dagen contact zouden opnemen.

    nou we zijn 5 weken terug en nog geen reactie.
    dit bedrijf lijkt heel wat maar is niets
    zeer slecht

    zelfs de telefooncentrale wordt alleen bemand door zeer slecht Nederlands sprekend personeel wat geen verstand van zaken heeft

    de foto's op de website zijn allemaal fake

    de overdekte parkeerplaatsen zijn hier en daar een gehuurd plekje bij een kantorenpand ( camera bewaking ) ? nee dus


    Oplichters en anders niet

    Wil je goed parkeren
    ga dan naar P3 op Schiphol
    of Green parking Aalsmeer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alleen maar

    Zeer slechte service

    Dit bedrijf komt niet overeen met de foto,s en service wat ze op de website hebben staan en doen beloven

    Ten 1e hadden we netjes 40 minuten van te voren gebeld wanneer we aan kwamen aan de Toepolevlaan
    Om 10.00 aangekomen geen Shuttlebus na een kwartier te hebben gewacht opnieuw gebeld waarna de medewerker beloofde dat de bus er met een kwartier zou zijn
    Om 10.30 weer gebeld weer een medewerker aan de lijn die beloofde dat de bus er aan zou komen.
    Om een lang verhaal kort te houden na 6 keer bellen kwam er eigenlijk een aftands busje aan die ons vertelde dat we hier niet overdekt konden parkeren en dat i.v.m de vlucht hij de sleutels van de auto wilde hebben zodat hij na die tijd





    onze auto ergens zou parkeren
    Hier niet op ingegaan en verteld dat we overdekt parkeren hadden betaald en ook deze service wilden.
    Toen konden we achter hem aanrijden naar een verlaten bedrijventerrein waar we de auto in een parkeerkelder zonder cameratoezicht konden neerzetten
    Na anderhalf uur later kwamen we dus aan op Schiphol waardoor we ook door de drukte op 1e pinksterdag zowat onze vlucht hadden gemist
    Bij terugkomst dezelfde chauffeur aangetroffen met het oude busje die hij aankomst bij de auto ook nog om een fooi vroeg
    Echt een waardeloos bedrijf waarvan ik denk dat deze chauffeur de eigenaar de chauffeur en de telefonist is die duidelijk de zaken niet aankan en de boel belazerd
    Komt niet overeen met de foto,s en mooie verhalen

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alleen maat

    Waardeloos bedrijf!

    Begin maart stonden we in de vroege ochtend in de kou op onze auto te wachten: bleek de chauffeur bij het terugrijden naar Schiphol mijn auto zodanig in elkaar gereden te hebben dat ik er onmogelijk mee naar huis kon. Later bleek er voor € 6000,- euro schade veroorzaakt te zijn. Het is nu 4 maanden later en we zijn nog steeds met de verzekering bezig om de schade te verhalen. Bedrijf geeft heel slechte service bij dit soort zaken: we hebben lang moeten wachten op een taxi, die we zelf moesten voorschieten, weinig informatie over hoe en waar de auto gerepareerd moest worden, zolang de auto niet bij een schadebedrijf was gebracht kreeg ik geen vervangende auto. En de hele afhandeling duurt maar.

    Zwakke punten
    Waardeloze service bij veroorzaakte schade. Niet je auto aan af geven!

    het zijn oplichters ook

    ze posten op eigen pagina alleen positieve berichten.
    klachten afhandelen doen ze niet.
    vergoeden geen schade die ze hebben gemaakt.
    communicatie verloopt met 1 bericht per 3 weken.

    absoluut afraden als je waarde aan je auto hebt.

    Oplichters 1e klas NIET BOEKEN

    Hoi Mensen,

    had mijn nieuwe BMW 4-serie ingeleverd en na 4 dagen zakelijk terug zijn geweest in ontvangst genomen. Eerste instantie viel mij niks op, pas tijdens het rijden zag ik mijn mede passagierstoestel vies en ook modder.
    Bij het wassen van mijn auto 1 uur later constateerde ik 3 verschillende diepe krassen.

    Mijn klacht was in goede orde ontvangen maar NIKS mee gedaan. Achter bleek de eigenaar een Marokkaan te zijn (Hassan El Mir) en dat ik niet de enigste was die in de maling werd genomen maar ook een hoop andere. Tevens overdekt maar stond gewoon buiten. Steeds ontkennen etc.

    Mocht het niet een leaseauto zijn maar mijn eigen auto zou ik een advocaat op zetten.

    NIET BOEKEN, helaas maakt deze buitenlandse man misbruik van Auto's.

    Mijn persoonlijke ervaring!

    Makis uit Gouda

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Complete organisatie 1 louche onderneming!

    Nalatig, neemt geen verantwoordelijkheid, opname- en aflever rapport is 'wasseneus'

    Bij het afhalen van de auto is de vooband plat. Er zit een spijker in en er zit 'verse' vuiligheid van waarschijnlijk een bouwplaats op de band.
    Ondanks foto's en duidelijk opname rapport verwijst comfort care naar algemene voorwaarden en aanvaard geen aansprakelijkheid ondanks aanwijsbare nalatigheid.

    Biedt wel aan 20% korting op volgend gebruik van de service. U begrijpt een volgende keer komt er niet.

    Yuri heeft gelijk (III)

    Nog geen reactie ontvangen van Nadia, mevrouw Limon of meneer Houssaine.

    Yuri heeft gelijk (2)

    Inmiddels is het meer dan 6 weken geleden dat ik mijn klacht (zie onder) bij ComfortParking heb neergelegd. Schade aan mijn auto > € 1000

    Zeker 4 keer heeft men bevestigd/beloofd/toegezegd dat men binnen 2 weken zou reageren. ""Sneller kan niet, ivm de "Algemene Voorwaarden'."

    Helemaal niets daarvan.

    Na het weekend laat ik weten of ze inmiddels wel hebben gereageerd - of niet.

    Sterke punten
    stiptheid chauffeurs

    Zwakke punten
    Nul (0) opvolging klachtenmelding tot dusver anders dan (3x) 'binnen 2 weken hoort u van ons" - loopt nu vanaf augustus.

    Yuri heeft gelijk !!

    Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit.

    Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio..
    24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd.
    25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten.
    04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie
    14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild
    16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket
    16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd
    26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.

    Sterke punten
    chauffeurs waren stipt.

    Zwakke punten
    Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.

    goede service tot dat ze schade achterlaten

    Op zich goede service, maar heb heel nare ervaring qua schade afhandeling.
    Totaal geen response. Telefonisch wordt ik alleen doorverbonden met chauffeurs, die in dit situatie niet behulpzaam zijn. Heb al lang het gevoel dat ik wordt op die manier gewoon gedumpt.
    Absoluut afraden als u wat zekerheid wilt hebben dat u auto netje blijft na het parkeren.

    Poging tot inbraak

    27 deceber 2015 t/m 09 januari 2016 bij Comfort parking geparkeerd,
    Bij terug komen heeft mijn dochter de auto opgehaald omdat ik tot 19 januari 2015 in het buitenland was, vertelde de shuttel-chauffeur dat poging tot inbraak was gepleegd, dat ik contact moets nemen via de mail. Mailcontact zeer moeizaam en ze zeggen dat ik de schade bij "mijn verzekering"moet claimen.
    Gister aangifte gedaan bij de politie, wordt verder onderzocht.
    Ze willen mijn niet het geld dat ik betaald heb €90. terug geven of een deel daarvan, ze wijzen naar de algemene voorwaarden!
    Teleurgesteld!! niet aan te raden

    Sterke punten
    Bij reservering goed gehopen

    Zwakke punten
    Absoluut niet velig!!

    ballentent ...

    Valet parking goed.

    Interieur, exterieur en wax behandeling bij gekocht.

    Na terugkomst bleek de auto slecht gewassen, slecht gestofzuigd en geen waxbehandeling gehad.

    Geklaagd en geld teruggevraagd. Geen reactie. Geld ( 67,50 ) weg.

    EEN AANFLUITING DIT BEDRIJF. NIET DOEN!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    SLECHTE KLACHTEN AFHANDELING ( GEEN AFHANDELING )

    zeer slechte service !!!!

    ik heb diverse malen gebruikt gemaakt van de diensten van comfort parking echter had ik nu gekozen voor de exclusieve reiniging van de buitenkant van mijn auto à 77,50,- echter bleek na terug komst dat de auto enkel een was geurtje had gehad , terwijl de auto behandeld zou worden met een polijst tol en in de wax zou worden gezet !!!! Niet dus !!!
    Meteen contact opgenomen hierover , maar het blijft doodstil Bij comfort parking , waardeloze service !! Mij zijn ze als klant zeker kwijt !!!! En zal het iedereen afraden !!!

    Sterke punten
    Geen !

    Zwakke punten
    Afspraken nakomen !
    Service verlenen !

    Zeer af te raden

    In 2013 gebruik gemaakt van Comfort Valet Parking. Toen ik mijn auto terugkreeg bleek het motormanagement waarschuwingslampje te branden en maakte de koppeling veel lawaai. Schade: koppelingsplaat, drukgroep, 2 drijfstangen, totale kosten > 6000 euro. Het was een auto met 4wd en veel vermogen, deze auto is tijdens mijn vakantie misbruikt, bijvoorbeeld door heel veel gas te geven en de koppeling abrupt op laten komen oid. Door de 4wd slaat de boel meteen op slot. En dat voor een auto met 54000 km op de teller. Degene die de auto terugbracht was dezelfde die hem weggebracht heeft, hij heeft me er niks over verteld terwijl het heel goed merkbaar was. Achteraf zag ik pas de reviews, die had ik eerder moeten lezen. Ik kon niks bewijzen dus nooit 1 ct schadevergoeding gekregen (o ja, 10% korting voor de volgende keer) U begrijpt dat ik nooit meer gebruik ga maken van valet parking.

    Sterke punten
    Kan ik dus niet vinden

    Zwakke punten
    Zie boven

    auto sleutels kwijt voor 1,5 uur

    Als ik terug was op Schiphol, ging ik met shuttle bus naar garage. Daar moeste ze mijn auto sleutels zoeken voor 1,5 uur. Ik wachtte 1,5 uur om mijn auto terug te halen. Nooit meer comfort parking!

    vervolg op mijn verhaal van extra service weg gegooid geld nooit meer comfortparking

    Naar aanleiding van mijn review en een telefoon gesprek met een mevrouw

    werd ik enige dagen later gebeld door een leiding gevende

    Het verweer op mijn klacht "het is uitbesteed aan derden"

    Mij werd verzocht de review die negatief is te verwijderen anders zou mijn klacht niet behandeld worden

    Zo werkt het bij mij niet

    Het klopt dus zoals in mijn eerste review ik voel me niet alleen opgelicht maar ook gechanteerd

    ik denk dat nooit tot een vergelijk komen,

    Denk dus twee keer na voor u gebruik maakt van

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Te veel vooral het niet afhandelen van een klacht

    joyriding

    Ik heb mijn auto met valetparking neergezet op Schiphol ivm een week vakantie.
    Betrokken bedrijf is VIP Parking (is dezelfde als Comfort Parking).

    Bij terugkomst constateerde ik aan de hand van de km stand dat er circa 100 km mee is gereden. Tevens kan ik aan de boordcomputer zien dat er erg hard (150+) mee is gereden.

    VIP Parking geeft aan naar de videobeelden van de (volgens hen) bewaakte parkeergarage te gaan kijken, maar eerlijk gezegd verwacht ik daar - gezien hun eerste wat matte reactie - niet veel van. Er zou niemand bij de sleutels kunnen, want deze zouden liggen in een kluis. naar mijn mening kunnen dan dus altijd nog degene met de combinatie van de kluis in de auto rijden.

    Al met al vind ik het onacceptabel en heb inmiddels aangifte van joyriding gedaan.

    Zwakke punten
    Blijkbaar is men in staat met de auto van een ander te gaan rijden.
    Dat is onacceptabel

    Extra service weg gegooid geld, nooit meer comfort parking

    Wij dachten tijdens onze trip laten we de auto reinigen en in de Teflonwax zetten

    Het reinigen is wel gebeurd,(de auto was overigens niet vuil) maar sponning achterklep vergeten ( dan denk je nog kan gebeuren)

    De volgende dag regende het licht en wat mij opviel dat de auto egaal nat werd er kwam geen pareltje water op
    Dat kan natuurlijk niet na een Teflonwax behandeling

    Ik heb hierover een E-mail verstuurt en na 6 dagen gebeld, krijg een vrouw aan de lijn ze verteld dat er een mail gestuurt zou zijn dat de klacht behandeld wordt
    Echter geen mail ontvangen,de vrouw kon niet zeggen wanneer ik wel antwoord zou kunnen

    Als het te lang duurt belt u maar weer was het antwoord,leiding gevende kon ik niet aan de lijn krijgen

    Voor mij is het klaar ik voel me niet alleen opgelicht, ik ben het ook

    Parkeren doe ik ook in het vervolg weer op koe,molen enz alles mooi binnen door,ik heb geleerd van dit avontuur, en de auto die laat ik gewoon weer door een gespecialiceerd bedrijf poetsen

    Sterke punten
    Zich veel beter voor doen als dat ze in werkelijkheid zijn

    Zwakke punten
    Klanten niet als klanten behandelen

    Wat een vreselijk bedrijf

    Onbeschofte lui,
    er is in mijn auto extra kilometers gereden, de stoel was versteld en er sotnd een vies en leeg blikje cola in.
    Schandalig hoe onbeschoft deze jongens je behandelen en onvriendelijk te woord staan. Het ruim 1,5 uur na landen moeten wachten totdat ik werd opgehaald en de verkeerde auto werd teruggebracht..... Vreemde situatie en uiteindelijk mijn auto (in niet nette staat) teruggekregen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar
    vies
    lang wachten
    extra kilometers gereden

    alles behalve comfort

    Wij hebben onze wagen bij Comfort geparkeerd van 15/06/13 tot 1/07/13. Bij aankomst hebben wij een kwartier moeten wachten op de schuttle (op zich niet zo een groot probleem aangezien we goed op tijd vertrokken waren). Mijn echtgenoot had wel een foto van de kilometerteller genomen om na te gaan of er inderdaad met de wagen gereden wordt.
    Bij terugkomst hebben wij direct contact met Comfort opgenomen om ons te komen afhalen (07.20 uur). Nadat we onze bagage opgehaald hadden zijn we naar de afhaalplaats gegaan. Om 08.00 uur was er nog steeds niemand. We wilden terug bellen, maar juist op dat moment kwam het busje er aan. We stapten in, maar de bestuurder weigerde naar de parking te rijden want zijn shift zat er op. Probleem: diegene die hem moest aflossen was er niet. Ruim een half uur te laat kwam hij daar doodleuk aan. Wij hadden ondertussen al meermaals ons ongenoegen geuit. Dus samengevat om 06.45 geland, om 07.20 gebeld en om 08.35 vertrokken aan de luchthaven om om 08.45 aan de parking te arriveren (2 uur sinds landing). Daar bleek dan ook nog dat er tijdens onze afwezigheid 11 kilometer met onze wagen was gereden.
    Voor mij dus nooit meer!

    Sterke punten
    Niets

    NOOIT MEER!

    Mn auto bij hun achtergelaten omdat de website wel een goede en betrouwbare indruk maken - wel met enige gereserveerdheid. Auto opgehaald door een jonge marokaan, ach ja heb ik ook niks op tegen, heb hem zelfs 10 euro fooi gegeven. Bij terugkomst begon de ellende: ruim 1 uur moeten wachten. We hebben onze auto ook laten schoonmaken voor veel geld omdat het ons handig leek maar dat hadden we ook niet moeten doen omdat ze:
    1 - niet goed schoongemaakt hebben en
    2 - iets kapotgemaakt hebben

    Klap op de vuurpijl is wel de nazorg want ondanks een vijftal emails en nog eens een vijftal telefoontjes waarbij ze of niet bereikbaar zijn of met smoesjes komen ("ik ben alleen de chauffeur, op kantoor is er nu niemand"), wacht ik nog steeds op antwoord.

    Jammer dat er nu nog mensen zijn die niet weten dat deze bedrijf malafiede is. Ik denk er aan aangifte te doen bij de politie want dit zijn oplichtingspraktijken.

    Sterke punten
    liegen en bedriegen

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    Onbetrouwbaar en brutaal

    Website belooft dingen die in werkelijkheid niet waar zijn. 30 minuten van te voren bellen. Niet gedaan en pas bij aankomst gebeld. 20 min gewacht en niemand bij de parkeergarage: dus onbewaakt! Na verhaal hierover brutale opmerkingen en geen geld terug omdat ik via Internet betaald heb.
    Sleutels NIET afgegeven en ben blij toe. Bij terugkomst lang moeten wachten en in de bus had ik het idee in het buitenland te zitten. Paar jonge brutale mannen die je midden in de nacht naar een afgelegen plek rijden.
    NIET oden deze parking!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Informatie website Comfort is niet betrouwbaar

    Als je de auto bij Comfort achterlaat, wordt deze waar je bij bent in de parkeergarage gereden. Dat geeft de indruk dat je auto daar blijft staan.
    Dat is echter niet zo. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van Comfort. Het stond al geboekt en omdat ik toen pas recensies las, hebben we de KM stand de 2e keer gefotografeerd. Na terugkomst stond er 4,9 km meer op de teller. De auto wordt dus weggehaald. Dat hoeft geen probleem te zijn, als je daar open over bent op je website en je een goede regeling hebt in geval van schade, maar dat is niet zo: er wordt niet genoteerd welke schade er evt bij inleveren is, zodat je na ophalen niet kunt vergelijken en aantonen dat er evt schade is. . Als ik geweten had, dat er mee gereden zou worden, had ik een inspectie van de auto op papier willen hebben, net als bij een huurauto. Het wegbrengen naar Schiphol ging goed, het ophalen duurde lang: je moet bellen als je landt volgens de email, maar als je dat doet, en je hebt je koffers snel, moet je nog een tijd wachten. Verder moet je voor aanmelden bij aankomst en het ophalen een duur 0900 nr bellen (30 cent per minuut) , die kosten worden niet vermeld in de email.

    Sterke punten
    Personeel was beleefd
    Wegbrengen is goed geregeld

    Zwakke punten
    Men is niet open over het feit dat je auto elders wordt ondergebracht.
    Er is veel onduidelijkheid hoe evt schade dan geregeld is.
    Duur 0900 nummer
    Geen reactie op mail met vriendelijk vraag waar de gereden km vandaan komen

    slechte ervaring op 10 mei 2013

    Het wegbrengen en ophalen ging op zich prima. Bij de auto aangekomen bleek de auto in een ander parkeervak en andersom te staan. Er was dus mee gereden. Gevraagd naar het waarom konden ze geen antwoord opgeven. Ik moest maar een brief schrijven. Toen bleek ook de accu losgekoppeld te zijn geweest want de datum stond op 1-1-2009, de klok op 06:15 (het was 02:00 's nachts) en de trip stond op 3.9 km. Ze hebben dus minimaal 3.9 km gereden nadat de accu is losgekoppeld van de auto. Waarom? Wat is er gebeurd? Die vraag heb ik netjes gesteld op hun website, via de mail en via de telefoon. Geen antwoord. Dit is niet zoals het hoort. Ik ben allang blij dat ik geen schade heb maar dit doe ik dus NOOIT meer. Ik geef nooit meer mijn sleutels af en ga nooit meer naar Comfort Parking

    Sterke punten
    ophalen en wegbrengen ging vrij vlot
    is niet duur
    makkelijk te vinden
    auto staat overdekt
    valt niet mee dit op te schrijven

    Zwakke punten
    sleutels moeten inleveren
    daardoor mogelijkheid tot joyriding (wat dus bij mij is gebeurd)
    niet bereikbaar bij klachten
    geknoei aan de auto's
    kortom onbetrouwbaar

    Deze jongens moeten opgeknoopt worden

    Ik zag de review van Lot, personeel is inderdaad erg brutaal.

    Over de teveel gereden kilometers vonden ze dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om bij te houden, nu heb ik geen bewijs.

    Ik heb wel bewijs dat er schade is gereden. Ze ontkennen dat ze deze schade hebben gemaakt, en als ze het gedaan hadden verwijzen ze je naar artikel 7 van hun algemene voorwaarden, kort samengevat: schade, inbraak, diefstal is allemaal eigen risico!
    Dit soort algemene voorwaarden zijn niet rechtsgeldig en een rechter zal dergelijke algemene voorwaarden als nietig verklaren.

    Veder heb ik uit een betrouwbare bron, ex medewerker van dit bedrijf, gehoord dat de jongens, die pas net hun rijbewijs hebben, de auto's meenemen en er lekker mee op stap gaan. NIET DOEN DUS!

    Ik dacht dat de eigenaar H El Mir was, maar hij is de leidinggevende. De eigenaren, een echtpaar, zijn er nooit en verdienen prima aan deze dienstverlening. Zou opzich een prima instantie kunnen zijn als ze problemen fatsoenlijk oplossen en fatsoenlijk en representatief personeel neerzetten ongeacht afkomst.

    We zullen zien.

    Sterke punten
    Waar ze goed in zijn:

    mensen voor de gek houden
    auto's gebruiken zonder toestemming
    schade maken
    onbeschoft zijn
    onfatsoenlijke reactie geven met veel spelfouten

    Zwakke punten
    waar ze niet over nagedacht hebben:

    algemene voorwaarden die niet rechtsgeldig zijn
    schade ontkennen waar bewijs voor is
    geen rechtlijnig verhaal, elke medewerker zegt weer iets anders


Bezoek Comfort Parking

Schrijf een review