Voordelig, comfortabel en veilig parkeren bij luchthaven Schiphol? Bij Schiphol ParkFly is dit mogelijk! Bij Schiphol Parkfly heeft u altijd de mogelijkheid om gratis uw reservering te wijzigen of te annuleren. U kunt met een gerust hart uw voertuig parkeren op het afgesloten en 24/7 bewaakte terrein van Schiphol Parkfly. Schiphol Parkfly heeft een hoge klantwaardering en scoort een 8.1. Er wordt geen nachttoeslag berekend. Dit geldt tevens voor een toeslag betalen omdat het vakantie is. Bij Schiphol Parkfly heeft u de mogelijkheid om overdekt en buiten te parkeren.

Over Schiphol Parkfly

Vertrekt u voor een vakantie of zakenreis vanaf Schiphol en wenst u snel en comfortabel te parkeren? Kies dan voor Schiphol Parkfly, want zij hebben de beste parkeerplaatsen beschikbaar. Al ruim 500.000 reizigers gingen u al voor! Het maakt niet uit voor welke service u kiest, Lang Parkeren of Valet Parkeren, bij Schiphol Parkfly staat uw auto staat veilig, voordelig, betrouwbaar op het afgesloten en 24/7 bewaakt parkeerterrein. Vergelijk gerust de tarieven op de website. Op de website kunt u online een reservering maken. Het is mogelijk om uw reservering veilig te betalen via Ideal, Mister Cash, AMEX, Visa en creditcard. Het is tevens mogelijk om te pinnen op locatie.


Lang parkeren en valet op Schiphol

Wanneer u voor de optie 'Lang Parkeren' kiest, rijdt u op de dag van vertrek het voertuig zelf naar het Schiphol ParkFly parkeerterrein in Aalsmeer. Schiphol ParkFly brengt u met een shuttlebus naar de vertrekhallen. Wanneer u terugkomt van uw reis, wordt u opgehaald en teruggebracht naar uw voertuig op het parkeerterrein. Check de website van Schiphol ParkFly voor de actuele tarieven voor 'Lang Parkeren'. U heeft tevens de mogelijkheid om uw auto overdekt te parkeren. Hiervoor wordt echter wel een bedrag van € 5,00. Indien u buiten wilt parkeren, dan geeft u dit gewoon aan bij stap 3 en heeft u de mogelijkheid om het "vinkje" bij indoorparking weg te halen. Wilt u liever gebruik maken van de Valet Parking op Schiphol? Dan kunt u gewoon uw voertuig rechtstreeks rijden naar vertrekhal 3 deur A op Schiphol. Daar overhandigt de auto en sleutels aan chauffeur van Schiphol ParkFly. Deze professionele chauffeur zal uw voertuig vervolgens parkeren op het beveiligde parkeerterrein van Schiphol ParkFly. Bij terugkomst op Schiphol wacht een chauffeur op u op met uw auto. Op deze manier heeft u de mogelijkheid om uw reis snel te vervolgen naar huis of kantoor. U heeft de mogelijkheid om uw auto overdekt te parkeren bij Schiphol ParkFly. Kiest u voor deze optie, dan wordt er een bedrag van € 7,50 in rekening gebracht. Wilt u liever buiten parkeren, dan kunt u bij stap 3 het "vinkje" bij indoorparking verwijderen


Schiphol ParkFly Reviews

  • Bij terugkomst keurig gebeld dat we er waren, dit zou 20-25 minuten duren werden er 40-45. Jonge chauffeur die het gepresteerd heeft de hele weg niets te zeggen, geen excuses, geen welkom. We werden uit de auto gezet bij de P hal en toen kwam er 1 zin uit. En dat was waar de auto stond. Na een verblijf in een gastvrij klantvriendelijk land viel deze terugkomst rauw op onze dak.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd
    Onbeleefde ongeïnteresseerde benadering
    Rommelig geheel

    Door Tine op 5 november 2018 Reageer
  • Schade heel onze auto aan bonken verzekering kan niks verhalen op parkfly. Omdat ze niemand aan kunnen wijzen die daar werkt want niemand heeft het gedaan.

    Sterke punten
    Niet bereikbaar

    Zwakke punten
    Onmenselijkheid

    Door Niet parkere op 24 oktober 2018 Reageer
  • Net wakker van de verlate thuiskomst uit Portugal mede te danken aan de schofterige behandeling van Parkfly.
    Bij afgifte van de auto troffen wij niemand aan in Aalsmeer en de telefoon werd niet opgenomen, daar sta je dan om 04.30 uur in de nacht. Na 20 min. arriveerde 2 busjes en het gaat er chaotisch aan toe. Dit geeft stress en is armoedig.
    Bij terugkomst nog chaotischer. Toen we de bagage hadden, gebeld en de gegevens door gegeven, we zouden over 20 min. opgehaald worden, dat werden er 50!!!
    Er stonden bij 3A buiten wel 30 pers. incl. mensen met kleine kids en moesten dus lang wachten voordat we naar Aalsmeer werden gebracht.
    Nou was het gelukkig 17 graden, maar stel je eens voor, dat het zou regenen of dat het 6 graden of minder zou zijn.......daar sta je dan voor 10€ te besparen.
    NIET DOEN!!!!!

    Sterke punten
    geen, doen niets, wat ze beloven

    Zwakke punten
    zie boven

    Door Eric op 14 oktober 2018 Reageer
  • Ten eerste verdiend de communicatie absoluut niet de schoonheidsprijs. De manier waarop er met mij zowel op de heen als de terugreis is gecommuniceerd heb ik niet als prettig ervaren. Er werd mij verweten niet op tijd te bellen(wat 30 minuten van te voren van je wordt verwacht wanneer je gebruik maakt van Valet Parking), terwijl ik langer dan 5 minuten in de wacht werd gezet. Bij uitleg van de reden van het iets later bellen, krijg ik letterlijk te horen..'ja ja dat zeggen ze allemaal'. Telefoon schakelt blijkbaar automatisch over naar een ander onbemand nummer wanneer de medewerker in gesprek is. Inmiddels zijn wij al onderweg naar Schiphol om onze auto bij Vertrekhal 3 deur A af te leveren aangezien wij gebruik hebben gemaakt van Valet Parking en wij op de reservering hebben aangegeven de auto om 05.30 uur af te geven. De werknemer geeft vervolgens aan dat hij er over 30 minuten zal zijn. Deze afspraak bleek hij echter niet na te komen. Nadat ik opnieuw contact op heb genomen werd mij verteld dat het nog maximaal 6 minuten zal duren. Nogmaals werd die afspraak niet nagekomen. Ik belde weer en kreeg een behoorlijk geïrriteerde medewerker aan de telefoon. Hij had mij toch net verteld dat hij erover 6 minuten zal zijn(die echter al verstreken waren) en nu belde ik alweer? Hij moest eerst nog mensen afzetten kreeg ik vervolgens te horen. Uiteindelijk kwam de medewerker samen met een collega de auto ophalen. Echter ruim 20 minuten later dan afgesproken! Dat zijn kostbare minuten op een druk Schiphol! Op de terugweg belde ik om aan te geven dat wij geland waren en dat de auto onze kant op kan komen. De medewerker herhaalt mij naam op een onbeschofte, een absoluut niet klant- en servicegerichte manier, checkt mijn kenteken en geeft aan dat de auto onze kant op komt. Door deze manier van communicatie geef je als bedrijf niet echt een goede en professionele indruk. De auto komt dit keer gelukkig wel binnen de afgesproken tijd.

    Zwakke punten
    Communicatie is slecht en onprofessioneel
    Auto te laat opgehaald

    Door Chantal op 8 oktober 2018 Reageer
  • Al meerdere jaren maken we gebruik van de diensten van parkfly. Nooit hebben we daar probleem mee onder vonden en waren te redelijk tevreden. Tot afgelopen 25e augustus. Netjes opgehaald door het busje werd er nachts om circa 01:15 werd medegedeeld dat onze auto niet beschikbaar was. De reden daarvoor: een blokkade van een andere auto, welke een lege accu had en daardoor niet verplaatst kon worden. Dit probleem was overdag al bekend alleen was het niet opgelost. En dat is vreemd dat er niemand in staat was om dit op te lossen.
    De medewerker had echter ook geen tijd om verder na te denken over een oplossing en melde dat het zijn probleem niet was. Toch even duidelijk gemaakt dat wij een betalende klant zijn en hij verantwoordelijk is voor de gang van zaken.
    Er gebeurde daarna wel een paar vreemde dingen: de medewerker wilde de auto wegslepen en zocht een auto met trekhaak uit van een van de klanten. (dat kan toch niet !!!) In de stromende regen heeft hij wel van alles geprobeerd maar zijn pogingen om onze auto te bevrijden mislukt. Ook met een accu oplader mislukte het. ( kennis van zaken nodig met moderne auto's en lege accu's) Omdat er steeds klanten auto’s kwamen halen en brengen zagen we ook wel in dat deze medewerker onder grote druk stond en totaal geen tijd had om problemen op te lossen.
    Zijn advies was dat ik het zelf maar moest oplossen. Dus de ANWB gebeld en deze waren bereid om op ons lidmaatschap de auto van iemand anders te repareren. Rondom kwart over drie was de ANWB er dan ook. De park-fly medewerker bracht ons naar de auto’s die buiten op het terrein stonden. En liet ons daar alleen achter. De ANWB-monteur kreeg de auto in notime gestart. (om dat de accu leeg was moet je bij deze auto ook de software resetten)
    Ondertussen was ook de heer Mourad Errami gearriveerd. Zelf de auto uit de buitenstalling gehaald en naar de ‘afhaal loods’ gereden. De heer Errami stond ons vriendelijk te woord en bood excuses aan en verzocht een mailtje te sturen met de problemen die we hadden ondervonden.
    Mijn vrouw had namelijk was er achter gekomen dat we hadden betaald voor drie weken indoor parking. En de auto stond buiten !!!
    Rondom vier uur konden eindelijk parkfly verlaten en naar huis rijden.
    Kortom veel logistieke problemen met name met het ophalen van klanten, met auto’s waarvan de accu leeg is geraakt en te weinig personeel ( die ook nog eens onder druk moeten werken)

    Sterke punten
    kan ik niet verzinnen

    Zwakke punten
    bij problemen zeer slechte service
    medewerker staan 's nachts er alleen voor
    ophalen moet sterk verbeteren
    indoor betalen is ook indoor parkeren en niet in een weiland

    Door Rens Boevé op 26 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We kwamen midden in de nacht terug,erg moe stappen we in het verkeerde busje,van park fly dus ipv park and fly....bij de balie geen sleutels en dacht onderweg al,volgens mij zittem we verkeerd geef dit bij de bali aan,persoon die mij hielp onbeschroft... moest aan de kant gaan,want mensen achter ons,willen ool weg ( ja hallo,wij ook )
    ik met park AND fly gebeld en die gaven aan,zo snel mogelijk busje terug,er gingen mensen weer naar schiphol,dus zelf geregeld dat we met hun terug konden,persoon vd bali,grote mond en dreigend,dat ik dacht ik hou mijn mond maar,voor hij gaat slaan,persoon leek wel onder invloed te zijm,geen zuivere koffie we stappen in het busje,zegt hij tegen zijn chauffeur ligt niet aan jouw moeten hun niet zo dom zijn en als dreiging nog een x kan ook taxi bellen,kost je het 40 euro pfff wat een persoeel hier,tja de prijs zegt het al hoe ze met mensen omgaan,dan is je auto al helemaal niet veilig,mensen wees wijs parkeer hier nooit,ga naar park and fly die hebben ons probleem opgelost deze parkeer plek mag me gestolen worden,deze gun ik nog geen 0.01

    Zwakke punten
    alles bij alles,zeer slecht autos raken beschadigt,word mee gereden en men haalt of brengt u te laat,er zijn mensen die hebben al eens hun vlucht gemist,nu denkt u misschien,ze zegt alles negatief maar u kunt me volop vertrouwen,parkeer hier nooit ! of anders ervaart her zelf,gewaarschuwt mens telt voor 2

    Door shi op 22 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Valet Parking geboekt en instructies allemaal netjes gevold, heenreis 30 minuten voor aankomst Schiphol gebeld en terugreis gebeld nadat we de koffers hadden... heenreis nog ruim 20 minuten moeten wachten voordat auto werd opgehaald bij Vertrekhal 3 en terugreis 50 minuten gewacht voordat onze auto voor kwam rijden. Daar betaal je dan extra voor! Nooit meer

    Sterke punten
    Als ze nou op tijd zouden leren rijden, dan is het een fijne shuttleservice.

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na en ze liegen dat de chauffeur onderweg is als je belt!

    Door Broekhoff op 3 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Om 19:00 uur gebeld en busje zou om 19:25/19:30 uur op de aangegeven locatie staan. Geen busje te zien maar om 19:40 komt er wel een half leeg busje voorbij. Wij zwaaien maar keek niet eens. Gebeld dus zouden chauffeur bellen. Na 10 minuten weer zelf gebeld en kregen toen allerlei smoesjes te horen (misschien onze bus niet/zat 7 man in) en moesten vervolgens opnieuw 15 min wachten.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Service

    Door Brabant op 20 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Gewoon ronduit slecht
    Bij aankomst werd de auto al niet gecontroleerd op schade. Bij terugkomst ook niet. Een kaartje meegekregen waar het nummer op stond en dat we bij vertrekhal 3c moesten wachten . wij gebeld en na een kwartier reed parkfly leeg voorbij . Wij weer gebeld en daar werd medegedeeld dat we bij 3a moesten wachten . al met al een uur staan te wachten voordat we opgehaald werden . De wc op het parkeerterrein is nog te vies om je hond in uit te laten . voor ons nooit meer

    Door rob koot op 14 mei 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Toen wij op weg naar Schiphol reden hebben wij meteen gebeld met Parkfly en ze zouden er om half 10 staan om de auto mee te nemen maar er kwam niemand dus wij wachten na velen malen gebeld te hebben kwamen ze onze auto ophalen ( ruim 45 min te laat !!) wij waren net op tijd om het vliegtuig te halen.
    Toen wij terug kwamen hebben we volgens afspraak op tijd gebeld toen had de medewerker de mededeling dat de auto niet starten en dat wij opgehaald werden met busje bij de auto aan gekomen bleek de accu leeg was veroorzaakt door het aanlaten van de binnen verlichting met startaccu auto weer gestart en na lange reis eindelijk naar huis.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen service.
    Slechte communicatie.
    Komen afspraken niet na.
    Enz,enz

    Door van der Ven op 11 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit was de 2e keer dat we hier parkeerden.
    We kwamen zondag op maandag om 1:30 aan.
    We belden om 2 uur toen we onze koffers hadden
    2:45 nog eens gebeld ze zeiden er zijn busjes onderweg.
    3 uur eindelijk een busje kon ook nog niet iedereen mee want we waren met 12 personen.
    Half 4 werd de rest gehaald.
    Ze moeten gewoon meerdere busjes inzetten ze weten van te voren hoe laat mensen ongeveer terug komen en dan weet je ook van te voren of het druk word.
    Raad iedereen aan niet meer hier te parkeren.

    Sterke punten
    Hebben ze niet.

    Zwakke punten
    Lang moeten wachten op schiphol dat ze je weer ophalen.
    Een uur en dan ook nog niet de hele groep mee kunnen nemen.

    Door H Bekkema op 31 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • NOOIT MEER!

    Bij aankomst op Schiphol hebben wij op het juiste moment gebeld, zoals beschreven op het formulier wat je meekrijgt als je de auto daar achterlaat.
    Wij hebben MEER dan een UUR moeten wachten op vervoer naar de parkeerplaats van PARKFLY en we moesten toen ook nog erg blij zijn dat we mee mochten. Er stonden namelijk zo'n 20 mensen te wachten op vervoer van Parkfly van Schiphol naar hun parkeerplaats en er reed maar één busje waar eigenlijk 8 mensen in konden. Wij zijn er nog bij gepropt omdat wij boos werden. Dus met 10 mensen is de bus. We hadden meerdere keren gebeld en ons werd met steeds meer snauwende toon verteld dat er een busje onderweg was.... Tuurlijk, de afstand van hun bedrijf naar Schiphol is maar 10 minuten.....
    Conclusie: Als je geen uur of langer wil wachten om na een (lange) (vlieg)reis naar huis te willen, boek dan vooral NIET bij Parkfly.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    vervoer van schiphol naar Parkfly parkeerplaats en het te woord staan van klanten.

    Door M vd Boom op 22 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op de heen weg was er eigenlijk 1 plaats te weinig, toch maar proppen.. Bij aankomst knalde we tegen een busje die net weg reed, ruit kapot bij de andere. Wij zaten natuurlijk niet in de gordels want dat ging niet. Ze vroegen niet of het ging met ons, kon gebeuren zeiden ze..

    Bij terugkomst 23:45 gebeld ze kwamen eraan met meerdere bussen zeiden ze... Niet dus hebben 40min buiten in de kou staan wachten. Toen kwam er 1 busje aan wij konden mee andere niet. Waardeloze service aan de telefoon roepen ze dingen die niet waar zijn..

    Zwakke punten
    Slechte service, lang wachten. Slecht communiceren onderling met de werknemers.

    Door Mike op 15 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schade aan mijn auto, 4 weken bel en mail ik en hoor ik niks. Na 4 weken krijg ik te horen dat ik het zelf maar moet oplossen. Wanneer ik vertel dat ik dit niet fijn vind wordt de telefoon in mijn oor opgehangen.

    Zwakke punten
    service

    Door Paul Kwee op 11 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben gekozen voor de formule waar onze wagen opgehaald diende te worden door parkfly aan de luchthaven.
    Heenreis werd de wagen opgehaald maar liefst 45' na het afgesproken tijdstip!! Meermaals werden wij aangemaand om ons voertuig, dat net voor de vertrekhal, deur A, stond te verplaatsen daar er niet geparkeerd mag worden. Toen de mensen van parkfly uiteindelijk gearriveerd zijn, kregen wij te horen dat er een ongeluk gebeurd was en dat ze niet door konden. Vervolgens kregen wij te horen dat wij tijd genoeg hebben en dat een uur op voorhand inchecken meer dan genoeg was. De heren zijn dus duidelijk niet verder dan Amsterdam op reis geweest.
    Op de terugreis hebben wij zoals gevraagd telefonisch contact genomen. Als klant waren wij in de veronderstelling dat de firma perfect weet welke klanten die bepaalde dag opgehaald dienen te worden en voor dewelke formule men heeft gekozen. Na half uur wachten is men ons komen afhalen. Eenmaal op het terrein van de firma vond men onze sleutel van de wagen niet, noch onze fiche. Vervolgens kwam men tot constatatie dat wij voor een andere formule hebben gekozen en eigenlijk diende men naar Schiphool met onze wagen te komen. Wij kregen het te horen dat dit onze schuld is want dat wij beter dienen te communiceren met de operator die de telefoons aanneemt. Hierdoor hebben wij heel veel tijd verloren, met te wachten, met extra onnodige rit naar het bedrijf en daardoor een verdere afstand naar huis.
    De medewerkers zijn werkelijk onbeschoft en onbehulpzaam. Wij moesten maar zelf ons voertuig gaan zoeken op het terrein. Eenmaal gevonden, vonden wij een
    hoop rommel achtergelaten.
    Kortom voor ons nooit meer!!!!
    Hopelijk trekken andere reizigers hun lessen uit onze ervaring.

    Sterke punten
    geen!!

    Zwakke punten
    medewerkers onbeschoft ,niet behulpzaam,onbetrouwbaar.
    super lange wachttijden.

    Door Guido op 6 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In 1 woord...waardeloos! Dik 1 uur gewacht voor er iemand op kwam dagen op Schiphol, bekeuring te pakken omdat er helemaal niet geparkeerd mag worden en volgens de marechaussee is de werkwijze van deze bedrijven niet eens legaal! Overigens werd de bekeuring van de kosten van het parkeren afgetrokken, maar meer omdat wij zoooo boos waren dat we zolang moesten wachten. Bij terugkomst op Schiphol kregen we te horen dat "het wel eventjes duurde" voordat wij de auto ophaalden. We hadden nu meteen gebeld bij aankomst maar moesten wat langer wachten op de koffers. Pardon?! Op de heenweg hebben we zo lang moeten wachten, dat we moesten rennen wilden we onze vlucht niet missen. Erg jammer, maar dit is echt eens maar nooit weer!

    Zwakke punten
    * Norse man aan de telefoon
    * Auto zat onder het gras toen we hem terugkregen. Overdekt parkeren?!
    * je moet heeeeeel veel tijd hebben

    Door Mariëlle op 23 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vooraf was ons verteld dat de wachttijd voor de rit vanaf Schiphol naar Parkfly niet meer dan 15 minuten zou zijn en slechts in zeer uitzonderlijke omstandigheden (verkeer en zo) maximaal 20 minuten. Maar bij het bellen werd ons door een onvriendelijke man al direct verteld dat de wachttijd 20-25 minuten zou zijn. Het heeft uiteindelijk 40 minuten geduurd voor het busje op kwam dagen. Het bleek zeer rustig op de weg, in 12 minuten waren we bij Parkfly. Dus voor mij: eens Parkfly, nooit meer Parkfly.

    Door j.van noord op 4 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij terugkomst schade aan de auto. Bedrijf neemt zijn verantwoordelijk niet en erkend de schade door hen veroorzaakt ook niet! Er is geen contact met dit bedrijf te krijgen. Raad iedereen af niet met dit bedrijf in zee te gaan!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar.
    Onzorgvuldige omgang met jouw auto.
    Slechte service.
    Lang wachten.
    Onvriendelijk personeel.

    Door AKS op 16 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.




  • Door OPLICHTING op 9 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Parkeren bij Park Fly, grote afrader. Bij deze een relais van de problemen op 8-11-2016. We waren met zijn vieren in een keurig nette , goed onderhouden auto voorzien van een vrij nieuwe accu. Auto geparkeerd bij Park Fly Aalsmeer, sleutel daar afgegeven, zodat zij daar de auto konden wegzetten en weer klaar zetten als je weer terug komt. Er was betaald voor binnen parkeren, bij terugkomst bleek de auto nat, ook waren de deuren los, in de auto lagen diverse waardevolle dingen, zoals navigatie en dergelijke. De grote hal(oude broeikas) is onbewaakt als het busje naar Schiphol gaat, de grote deur is dan los en iedereen kan er naar binnen lopen of rijden. Toen we de auto wilden starten bleek de accu helemaal leeg, een medewerker had een licht aan laten staan of iets dergelijks. Medewerker Park Fly gebeld, deze was weer met de bus naar Schiphol, dus 20 minuten wachten. Deze heeft in het schemer een startbooster op de accu gezet, maar heeft de + en - pool verkeerd aangesloten, een hoop vonken dus. Na juist plaatsen startte de auto. Medewerker gehaast weer naar Schiphol, toen we naar buiten reden , bleek de verlichting erg zwak en de stuurbekrachtiging deed het niet. ANWB en medewerker Park fly gebeld. Een dik uur gewacht op de ANWB, deze heeft accu polen losgemaakt , startbooster geplaatst. Ja alles weer klaar. De wegenwacht weer weg, maar bij het wegrijden bleek de stuurbekrachtiging het weer niet te doen en vielen de lichten uit. Weer de ANWB gebeld, weer dik uur gewacht, deze heeft de dynamo gemeten en deze bleek verbrand, dit als gevolg van de verkeerd aangesloten startbooster door medewerker van Park Fly. Melding gemaakt van een en ander bij Park Fly medewerker en achter ANWB auto aangereden met een hulpaccu naar service centrum in Badhoevedorp, daar is een nieuwe dynamo geplaatst, kosten 320,- euro. dus 5 a6 uur oponthoud en 320,- euro verder. Volgende dag 5 keer gebeld naar Park Fly om het met de directeur de heer J. Koster te bespreken en de onkosten te verhalen, ik zou teruggebeld worden, werd mij keer op keer beloofd. Volgende dag weer hetzelfde na meerdere keren bellen. Mail gestuurd, en meerdere keren verstuurd naar de heer J.Koster, maar geen reactie. Samengevat , ik vind het zeer bedroevend dat bij Park Fly zo met iemand zijn daar in vertrouwen geparkeerde auto word omgegaan, nog erger vind ik dat bij schade de eigenaar , de heer J.Koster zich verstopt achter zijn wel vriendelijke personeel. Wij hebben nu al 7 jaar bij Park Fly geparkeerd, maar na deze keer never nooit weer. Wij overwegen wel om gerechtelijke stappen te ondernemen, misschien zijn er nog meer gedupeerden die hier in mee willen gaan. Er staan vele schokkende reviews op internet blijkt achteraf.
    H. de Jong en T.Postma Tel: 0613882853 of mail [email protected]

    Sterke punten
    Vriendelijke personeel.

    Zwakke punten
    Dat er helemaal niet word gereageerd op telefoon of mail.

    Door T.Postma op 21 november 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit was de tweede keer dat we bij ParkFly hadden geboekt en inmiddels ook de laatste keer.
    Ik begrijp niet waarom je op voorhand alle gegevens van vluchtgegevens en aantal personen moet doorgeven als er toch geen rekening mee wordt gehouden.
    Bij terugkomst op Schiphol had ik zoals op hun kaartje stond hen telefonisch gecontacteerd om een shuttlebus te sturen voor 10 personen (2 busjes dus). Dit was om 12.00 middernacht en na een half uur buiten wachten in de koude en regen waren de busjes er nog steeds niet. Dus terugbellen maar. Diegene die ik aan de lijn kreeg zei dat hij iemand gestuurd had maar beweerde dat ik het over slechts 4 personen had i.p.v. 10 waarop ik dan ook zei dat één busje niet genoeg was gezien daar maar 8 personen in kunnen. Hij was dan nog brutaal ook. Wij zijn duikers dus hebben vervolgens ook meer bagage bij. De chauffeur gaf dan nog de opmerking "waarom hebben jullie zoveel bagage nodig". Een kwartier later arriveerde er een busje met, geloof het of niet, 2 chauffeurs. Wij moesten met 10 personen + bagage in dat ene busje wat helemaal niet in regel is met de verzekering en de tweede chauffeur kroop mee in de koffer tussen de bagage. Ze hadden die nacht slechts 1 busje rijden. Het andere stond geparkeerd in de loods. Vorig jaar hadden we ook een terugvlucht om middernacht maar dan hebben we nog langer (1,5 uur) buiten staan wachten. Toen kregen we als antwoord dat er een chauffeur ziek was gevallen waardoor er een busje minder op de baan was. Een regelrechte schande is deze firma.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Administratie, communicatie, opvolging, klantvriendelijkheid, lappen schijnbaar 's nachts de regels aan hun laars.

    Door Dirk Neefs op 15 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij melden ons s'nachts bij Parkfly. De 2 jongemannen die hier aanwezig waren, waren aan het mopperen en schelden op hun baas. Hij zou de boel niet goed geregeld hebben, te weinig personeel en sleutels van auto's die naar schiphol gebracht moesten worden, lagen niet klaar en 1 was zelfs zoek. Het kwam op ons niet professioneel en betrouwbaar over. Bij terugkomst op Schiphol hebben wij het nummer gebeld van Parkfly en wij stonden op de afgesproken plaats om omgepikt te worden door de shuttle bus. Ze waren al onderweg naar schiphol en zouden er binnen paar minuten zijn...Al met al heeft dit wel een half uur geduurd. Er kwam een medewerker aanlopen met een zwets verhaal over een collega, die klanten moest brengen, halen, ons was vergeten....blah bla blah. Afijn bij onze auto aangekomen...hadden ze overal aangezeten, airco, verwarming was veranderd stuur in andere stand gezet stoelen verzet(stoel oke dat kan...)Hoofdsteun en spiegels veranderd, klepje van middenconsole was open gemaakt en er was bijna 10 km met de auto gereden!! bij vertrek was ons verzekerd dat dit hooguit een paar honderd meter zou zijn om de auto evt. te verplaatsen. Toen wij dit melden werd dit allemaal ontkend! De baas dhr. Koster gesproken en zou dit uitzoeken en ons hierover terug bellen. Tot op heden niks gehoord. Wij hadden de auto op een overdekte plaats staan.....was erg stoffig bij ophalen...Wij betalen volgende keer wel wat meer maar nooit meer bij PARKFLY!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    slechte communicatie komt niet betrouwbaar en professioneel over.

    Door Marianne op 27 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit bedrijf niet nemen!
    Asociaal, brutaal en klantonvriendelijk.
    Formulieren worden niet ingevuld, wordt gereden in je auto en ze zitten aan je spullen!
    Heenreis 30 min moeten wachten tot er eindelijk eens iemand komt, terugreis nog erger busje zat al vol ik bel even een collega....40 min laten komt dezelfde clown aanrijden is er nog niemand geweest vraagt ie. Pff nee ik sta hier voor mijn plezier 40 min te wachten.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om om te noemen!

    Door PG op 6 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Tot nu toe hadden we van parkfly een shuttlebus genomen, dit is onze eerste keer met valet parking, Er stond iemand op ons te wachten op de heenreis(19-7-2016), alleen niet met de juiste papieren met onze gegevens, (tevens bij een eerdere cancel van onze vlucht belde ze ons op, waar we bleven) dus de communicatie onderling kan beter.Terugreis(29-7-2016) hadden we netjes gebeld toen we onze koffers hadden, maar was even onduidelijk wat er nou moest gebeuren, er was dus geen initiatief genomen en blijkbaar geen vlucht nr. en namen gecontroleerd bij aankomst, we hebben gelukkig niet lang moeten wachten, maar ik had liever gewild dat de auto al klaar stond!
    Tevens wacht ik nog op en korting voor de boeking , omdat die het online niet werkte, dat hebben ze na 2 x mailen netjes verwerkt , dus ik wacht dat nog af.
    Al met al , vind ik dit redelijke service, had het wel iets meer van verwacht.

    Sterke punten
    voor de boeking communictaie en mail en bereikbaarheid, en vriendelijkheid.

    Zwakke punten
    attenter, zorgvuldiger zijn en meer initiatief nemen betreft vluchten en ook onderling betere communicatie; zodat klanten zien dat dit een goed lopend bedrijf is.

    Door MMeije op 1 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op maandagochtend 16 mei rond 4.30 zijn wij vanaf Schiphol teruggereden naar Parkfly met een medewerker om daar onze auto op te halen. Omdat het erg donker was en wij moe waren van de reis hebben we de auto meteen teruggenomen en zijn weggereden. Echter, een dag later bij terugkomst constateerden wij 2 dingen: ten eerste hebben we schade geconstateerd die er eerst niet op de auto zat. Ik meen me te herinneren dat toen wij de auto inleverden op de heenreis er een rapport is aangemaakt met daarop de punten van schade die er al was.

    Ten tweede was de oplaadstekker voor onze mobiele telefoons (het gedeelte wat je in de sigarettenaansteker doet) weg en we hebben overal gezocht en de laatste keer dat we die gebruikt hadden is op de weg naar Parkfly toe (zondag 8 mei 2016). Al met al, we zijn hier niet blij mee.

    We hebben meermaals contact opgezocht met Parkfly maar ze hebben ons nooit meer iets laten horen. slechte service en dus nooit meer!

    Door vera op 24 juni 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Schiphol ParkFly

Schrijf je eigen review over Schiphol ParkFly