Hebben hier gereserveerd met behoud van sleutel, enkel uur voor ons vertrek kregen we melding van parkos dat plaats vol is. Andere locatie en moesten sleutel afgeven althans waar ik auto achter moest laten was plaats gebieg, via mijn app kan ik auto volgen tijdens onze vakantie, er is met mijn auto 50km gereden met iemand van parkos. Voor ons NOOIT MEER via Parkos schandalig!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze reden 50km met mijn wagen tijdens vakantie.
Het begon met het boeken. Aanbieding € 45 wordt bij boeking € 59.
Bij aankomst op Schiphol lang moeten wachten. Rij wachtenden werd steeds langer. Chauffeur was wel vroeger dan normaal opgeroepen. Chauffeur was oplossend: hij naam iedereen (velen staand) mee. Hij waarschuwde dat bij Kruisweg 381 niemand aanwezig was. Dit klopte. Na onze controle dat onze auto daar toch was het noodnummer gebeld. Na enige minuten kwam men de autosleutel alsnog brengen. Interne organisatie en communicatie behoeven verbetering!
Sterke punten Oplossend vermogen
Zwakke punten Lange wachttijd en ontbreken iemand met onze autosleutel bij terugkomst.
Park ‘n Fly/The Valet Company. Al zijn ze de allerlaatste beschikbare parkeeroperator, doe dit NIET.
- Bij aankomst is de arrogantie en onverschilligheid al duidelijk. Het jongetje dat onze reservering diende na te kijken, dacht ook dat hij het warm water had uitgevonden en de slimste thuis was. Arrogant, uit de hoogte, ongeïnteresseerd.
- Om 4u03 ‘s nachts op dag 1 kreeg ik een melding op mijn iPhone dat de wagen verplaatst werd met een ongewoon verbruik (elektrische wagen). De wagen wordt 16,3km verplaatst naar Het Oog 1, Amsterdam. De batterijlading daalt 7% (over deze afstand betekent dat dat de beschikbare 300pk meermaals volledig wordt opengetrokken waardoor sowieso overtredingen gebeuren).
- Na contact met de jongetjes van het bedrijf, gingen ze de bestuurder erop attenderen. Proficiat!
- Bij terugkomst krijgen we het verwijt niet op de juiste locatie te staan, terwijl dat exact de locatie was waar we afgezet waren. Nederlands spreken bleek ook te moeilijk.
- Gevolg van hier parkeren: kap in de band, schade aan de velg, schade op 2 plaatsen aan de carrosserie. De vrienden van dit bedrijf antwoorden zelfs niet meer, waardoor wij klacht dienden in te dienen bij de politie en een zaak bij rechtsbijstand moesten starten. Veel energie voor niets.
Men maakte in hun intern systeem, dat het jongetje dat onze wagen terugbracht ook liet zien, een melding dat “men voorzichtig moest rijden want Mick had al te snel gereden en de klant kon de wagen volgen.” Mick heeft daarnaast dus ook nog schade aangericht waar men zelfs niet op antwoord en het bedrijf rijdt enkel veilig met je wagen als je hem kan volgen op afstand.
Die jezelf dit niet aan, kies nooit dit bedrijf. Parkos biedt ook geen enkele hulp ondanks dat zij contracthouder zijn. Laat jezelf niet vangen door deze bedrijven.
Allereerst een hoop gedoe, verkeerde info over adres, vervolgens bleek boeking geannuleerd etc. Bij terugkomst blijkt betaling niet te zijn gedaan, terwijl die wel was gedaan. Moest 2e keer betalen, anders kreeg ik mijn auto niet mee. Nu zit ik al bijna 3 weken te wachten op mijn geld.
Niet opgeleverd en geld niet terug gegeven. Er wordt niet vertled waar ik heen moest en een heel brutale persoon die weigert de locatie te geven en wordt snel
opgehengen. Weer gebeld 5 X in totaal maar wordt gelijk opgehangen. 80 euro armer, bijan één uur vertraagt en moest ik 170 euro betalen om voor vier dagen in P7 te parkeren. Ik werd hier opgelicht !
Bij aankomst waren wij 50 minuten te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Ik begrijp ook wel waarom want wij waren de laatste van die dag daarna kon hij naar huis. Wij werden afgezet bij de vertrekhal en na 3 minuten werden we gebeld dat wij €10,- bij moesten betalen omdat wij te vroeg aangekomen waren. Bij navraag bleek dat wij de auto te vroeg hadden ingeleverd, terwijl dit geen probleem zou zijn.
Bij terugkomst hebben wij 20 minuten in de vrieskou staan wachten, na 3x bellen kwam hij met de mededeling waarom ik zo'n haast en paniek had, hij had sowieso 15 minuten nodig van de parking naar het vliegveld, dat was zijn excuus. Het maakt mij niet uit hoever het is vanaf de parking ik betaal er voor dat hij er is als ik teugkom en ons nit in de kou laat staan. Wat deze man niet wist is dat ik allang gezien had dat mijn auto op 500 mtr afstand stond i.p.v. het kwartier waar hij het over had.
EESN MAAR NOOIT GEEN PARKOS MEER VOOR MIJ
Sterke punten Echt geen enkele
Zwakke punten Extra kosten rekenen en te laat komen
Na een wijziging van de parkeerduur zou ik € 10,-- terug moeten krijgen. Er werd door medewerkers van Parkos net zo lang om onzinnige bewijzen gevraagd, en door mij geleverd, dat ik de moed heb opgegeven. Maak geen gebruik van dit bedrijf. Oplichters
Gisteravond met een uur vertraging geland op Charleroi en dus na 12 uur snnachts. Telefoon nr eerst noet bereikbaar, toen bleek de shuttle service niet te werken na 12 uur. Uiteindelijk iemand te pakken gelregen, we moesten maar een taxi nemen naar de plek waar onze auto stond. Weer een uur later kwan daat iemand, toen bleek de sleutel kwijt! Uiteindelijk hadden we onze auto 2,5 uur later! Schandalig bedrijf, nooit zaken mee doen!
Sterke punten Geen service, er wordt nergens verteld dat je aan je lot overgaten wordt snachts!
Zwakke punten Geen service, er wordt nergens verteld dat je aan je lot overgaten wordt snachts!
Zowel bij de heenreis als de terugreis hebben we lang moeten wachten op de medewerker die onze auto kwam halen en brengen. Heen hadden we, volgens afspraak, een klein half uur van tevoren gemeld en terug, midden in de nacht, hebben we 3 kwartier in de miezerregen moeten wachten, terwijl we netjes na het oppakken van de koffers gebeld hadden. Contact was alleen via de computertelefoon mogelijk... echt waardeloos. Voor ons nooit meer via CentralParking !!!!
Absoluut waardeloze parkeerservice in Dusseldorf. Zelden zo onfatsoenlijk te woord gestaan dan door deze agressieve idioten van deze service. Er kan geen lachje of normaal woord vanaf.
Zeer slecht en rommelig parkeerterrein. Helaas met schade van het terrein afgereden waar geen gehoor aan gegeven wordt. Ook moet je geen haast hebben wanneer je naar huis wilt. Voor ons nooit meer
Sterke punten Niet
Zwakke punten Wordt geen gehoor gegeven bij schade.
Ik adviseer iedereen om absoluut geen gebruik te maken van Parkos. Dit bedrijf is niet te vertrouwen en komt hun beloften niet na. Ze beloven aanwezig te zijn om je auto over te nemen bij aankomst, maar op de dag zelf was er niemand ter plekke. Bovendien zijn ze telefonisch volledig onbereikbaar.
Dit is zonder twijfel het slechtste bedrijf waarmee ik ooit te maken heb gehad. Als je naar de luchthaven in Düsseldorf reist en verwacht dat Parkos er voor je zal zijn, bereid je dan voor op een grote teleurstelling. Je komt aan, en niemand weet van iets af. Het ergste is dat er niemand aanwezig is om je te helpen, en wanneer je probeert te bellen, krijg je gewoon niemand aan de lijn.
Stel je voor: je staat daar met je koffers en je auto, en je moet het allemaal zelf zien op te lossen. Bespaar jezelf de stress en risico’s, en kies voor een ander bedrijf. Parkos is absoluut niet te vertrouwen.
Pijnlijk. Parkos is niets meer dan een doorverkoper. Als er iets mis gaat bij de daadwerkelijke dienstverlener dan neemt Parkos geen verantwoordelijkheid. TIP: Google welke parkeeraanbieder daadwerkelijk op jouw gewenste vliegveld werkt en koop daar de parkeerdienst.
Sterke punten Achteraf bezien heeft Parkos geen sterke punten.
Parkos is een bemiddelingsbedrijf en geeft aan de vervoerders te kennen. Maar de vervoerders hebben hun eigen beleid en communicatielijnen. Als er schade is voelt Parkos zich niet verantwoordelijk. (Het staat ook in hun kleine lettertjes van de overeenkomst).
We landden om 21:00 uur in Charleroi en zouden de vervoerder bellen. Vervoerder onbereikbaar, tel staat uit, auto nergens te bekennen. 1 uur gewacht, politie gebeld, met politie gezocht. Uiteindelijk tot 00:30 moeten wachten op de nachtbus en een reis gemaakt van 3 uur om naar huis te komen. De volgende dag heeft het de hele dag geduurd voordat de auto terecht was en ‘s avonds laat geleverd werd met onze eigen benzinekosten. Je zou denken Parkos gaat de extra bus kosten (100 euro) vergoeden. Het was immers hun fout en hun nalatige chauffeur. Maar zelfs dat is te veel gevraagd. Wel 10% korting voor de volgende boeking. Alsof we ooit weer gebruik gaan maken van Parkos. Lef hebben ze wel.
er werd aangetoond dat we 0 min van de luchthaven waren. Dit klopt niet? Een dag voor het vertrek krijg je een email dat het een ander adres is waar je naar toe moet gaan. Wij hadden die email niet meer gelezen wegens de drukte van zeer vroeg moeten opstaan voor op tijd op de luchthaven te zijn. Door deze lastminute communicatie zijn we bijna onze vlucht gemist. We hebben moeten voorsteken, anders hadden we onze vlucht gemist. We hebben 45 min daardoor verloren. het nieuwe adres is een verlaten fabrieks gebouw, niet echt uitnodigend om je auto veilig achter te laten. Ik weigerde mijn auto sleutels af te geven. Bij retour was alles ok met mijn wagen, enkel 20 min moeten wachten op onze shuttle naar de parkeerplaats. Dit was een stres volle start naar een mooie vakantie.
In december gebruikt gemaakt van de service. Omdat zij te laat kwamen heeft de auto te lang geparkeerd gestaan op schiphol en heb ik een bekeuring gekregen van 119 euro! Ik heb iemand 2 keer aan de telefoon gehad en hij gaf aan dat dat goed komt maar dat dat echt via de mail gaat. Ondertussen al 4 x een mail gestuurd en geen een reactie terug!! Slechte klantenservice.
Lekke banden bij tientalle auto's niet doen waardeloos\\r\\nWij zijn via de vervoeder bij Quickparking terecht gekomen en hebben vervolgens voor onze auto op de Middenweg 6 locatie M in Aalsmeer een parkeerplaats gereserveerd.Bij terugkomst bleken er bij tientallen autos de banden lek te zijn gestoken.Met lood in de schoenen zijn wij naar de auto gelopen gelukkig was bij ons alles in orden. De bus chauffeur zij bij het uitstappen succes wat wij erg raar vonden.Wij zullen hier nooit meer parkeren, er is geen beveiliging op het parkeerterrein.\\r\\nLet op de volgende tekst van\\r\\nTruspilot: We hebben vastgesteld dat dit bedrijf op een verkeerde manier Trustpilot-content weergeeft.\\r\\n\\r\\nDit omvat ook het op een misleidende manier weergeven van het Trustpilot-merk, zoals onze naam of logo, TrustScore, sterrenscore, widgets, reviews en andere merkinhoud.\\r\\n\\r\\nWe nemen de integriteit van ons platform zeer serieus en wanneer we misbruik ontdekken, ondernemen we actie en waarschuwen we de community.\\r\\n\\r\\nDatum van ervaring: 21 mei 2024
Nooit meer via Parkos
Review over ParkosHebben hier gereserveerd met behoud van sleutel, enkel uur voor ons vertrek kregen we melding van parkos dat plaats vol is. Andere locatie en moesten sleutel afgeven althans waar ik auto achter moest laten was plaats gebieg, via mijn app kan ik auto volgen tijdens onze vakantie, er is met mijn auto 50km gereden met iemand van parkos. Voor ons NOOIT MEER via Parkos schandalig!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze reden 50km met mijn wagen tijdens vakantie.
Teleurstellingen
Review over Comfort ParkingHet begon met het boeken. Aanbieding € 45 wordt bij boeking € 59.
Bij aankomst op Schiphol lang moeten wachten. Rij wachtenden werd steeds langer. Chauffeur was wel vroeger dan normaal opgeroepen. Chauffeur was oplossend: hij naam iedereen (velen staand) mee. Hij waarschuwde dat bij Kruisweg 381 niemand aanwezig was. Dit klopte. Na onze controle dat onze auto daar toch was het noodnummer gebeld. Na enige minuten kwam men de autosleutel alsnog brengen. Interne organisatie en communicatie behoeven verbetering!
Sterke punten
Oplossend vermogen
Zwakke punten
Lange wachttijd en ontbreken iemand met onze autosleutel bij terugkomst.
Rampzalig
Review over ParkosPark ‘n Fly/The Valet Company. Al zijn ze de allerlaatste beschikbare parkeeroperator, doe dit NIET.
- Bij aankomst is de arrogantie en onverschilligheid al duidelijk. Het jongetje dat onze reservering diende na te kijken, dacht ook dat hij het warm water had uitgevonden en de slimste thuis was. Arrogant, uit de hoogte, ongeïnteresseerd.
- Om 4u03 ‘s nachts op dag 1 kreeg ik een melding op mijn iPhone dat de wagen verplaatst werd met een ongewoon verbruik (elektrische wagen). De wagen wordt 16,3km verplaatst naar Het Oog 1, Amsterdam. De batterijlading daalt 7% (over deze afstand betekent dat dat de beschikbare 300pk meermaals volledig wordt opengetrokken waardoor sowieso overtredingen gebeuren).
- Na contact met de jongetjes van het bedrijf, gingen ze de bestuurder erop attenderen. Proficiat!
- Bij terugkomst krijgen we het verwijt niet op de juiste locatie te staan, terwijl dat exact de locatie was waar we afgezet waren. Nederlands spreken bleek ook te moeilijk.
- Gevolg van hier parkeren: kap in de band, schade aan de velg, schade op 2 plaatsen aan de carrosserie. De vrienden van dit bedrijf antwoorden zelfs niet meer, waardoor wij klacht dienden in te dienen bij de politie en een zaak bij rechtsbijstand moesten starten. Veel energie voor niets.
Men maakte in hun intern systeem, dat het jongetje dat onze wagen terugbracht ook liet zien, een melding dat “men voorzichtig moest rijden want Mick had al te snel gereden en de klant kon de wagen volgen.” Mick heeft daarnaast dus ook nog schade aangericht waar men zelfs niet op antwoord en het bedrijf rijdt enkel veilig met je wagen als je hem kan volgen op afstand.
Die jezelf dit niet aan, kies nooit dit bedrijf. Parkos biedt ook geen enkele hulp ondanks dat zij contracthouder zijn. Laat jezelf niet vangen door deze bedrijven.
PRUTSERS!
Review over CentralParkingLang wachten,Liegen over wanneer de auto wel komt Ronduit onbeschofte chauffeur.
PRUTSERS!
Review over CentralParkingLang wachten
Liegen over wanneer de auto wel komt
Ronduit onbeschofte chauffeur.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Niet doen!
Review over QuickParking.nlAllereerst een hoop gedoe, verkeerde info over adres, vervolgens bleek boeking geannuleerd etc. Bij terugkomst blijkt betaling niet te zijn gedaan, terwijl die wel was gedaan. Moest 2e keer betalen, anders kreeg ik mijn auto niet mee. Nu zit ik al bijna 3 weken te wachten op mijn geld.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
oplichters
Niet opgeleverd en geld niet t
Review over ParkosNiet opgeleverd en geld niet terug gegeven. Er wordt niet vertled waar ik heen moest en een heel brutale persoon die weigert de locatie te geven en wordt snel
opgehengen. Weer gebeld 5 X in totaal maar wordt gelijk opgehangen. 80 euro armer, bijan één uur vertraagt en moest ik 170 euro betalen om voor vier dagen in P7 te parkeren. Ik werd hier opgelicht !
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
Alles !
WAARDELOOS VALETSERVICE
Review over ParkosBij aankomst waren wij 50 minuten te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Ik begrijp ook wel waarom want wij waren de laatste van die dag daarna kon hij naar huis. Wij werden afgezet bij de vertrekhal en na 3 minuten werden we gebeld dat wij €10,- bij moesten betalen omdat wij te vroeg aangekomen waren. Bij navraag bleek dat wij de auto te vroeg hadden ingeleverd, terwijl dit geen probleem zou zijn.
Bij terugkomst hebben wij 20 minuten in de vrieskou staan wachten, na 3x bellen kwam hij met de mededeling waarom ik zo'n haast en paniek had, hij had sowieso 15 minuten nodig van de parking naar het vliegveld, dat was zijn excuus. Het maakt mij niet uit hoever het is vanaf de parking ik betaal er voor dat hij er is als ik teugkom en ons nit in de kou laat staan. Wat deze man niet wist is dat ik allang gezien had dat mijn auto op 500 mtr afstand stond i.p.v. het kwartier waar hij het over had.
EESN MAAR NOOIT GEEN PARKOS MEER VOOR MIJ
Sterke punten
Echt geen enkele
Zwakke punten
Extra kosten rekenen en te laat komen
Oplichters
Review over ParkosNa een wijziging van de parkeerduur zou ik € 10,-- terug moeten krijgen. Er werd door medewerkers van Parkos net zo lang om onzinnige bewijzen gevraagd, en door mij geleverd, dat ik de moed heb opgegeven. Maak geen gebruik van dit bedrijf. Oplichters
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie review
Snel geregeld!
Review over Vliegen En ParkerenVergelijken was eenvoudig en ook snel gedaan bij Eindhoven. Het parkeren zelf moeten we nog ervaren maar boeken ging prima. Zeker een aanrader!
Sterke punten
Makkelijk reserveren, niks moeilijks
Waardeloos bedrijf
Review over ParkosGisteravond met een uur vertraging geland op Charleroi en dus na 12 uur snnachts. Telefoon nr eerst noet bereikbaar, toen bleek de shuttle service niet te werken na 12 uur. Uiteindelijk iemand te pakken gelregen, we moesten maar een taxi nemen naar de plek waar onze auto stond. Weer een uur later kwan daat iemand, toen bleek de sleutel kwijt! Uiteindelijk hadden we onze auto 2,5 uur later! Schandalig bedrijf, nooit zaken mee doen!
Sterke punten
Geen service, er wordt nergens verteld dat je aan je lot overgaten wordt snachts!
Zwakke punten
Geen service, er wordt nergens verteld dat je aan je lot overgaten wordt snachts!
Zeer slechte service
Review over Vliegen En ParkerenVlucht gemist door zeer onprofessioneel gedrag chauffeur. Vreselijke ervaring
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Combinatie, service
Onbekwaam, onbetrouwbaar
Review over Vliegen En ParkerenZeer onaangenaam. Vlucht gemist door telaat komen chauffeur
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Onbekwaam, onbetrouwbaar
Review over Vliegen En ParkerenVlucht gemist door telaat komen van chauffeur. Verhaal gestuurd naar klantenservice, antwoord zal wel nooit komen.
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
Onbekwaam en laks
Niet doen
Review over QuickParking.nlIn donker slecht tr zien of je op 6 of 7 staat.
Barcode werkt niet slagboom gaat niet omhoog.
Pendelbus gaat onregelmatig.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alles
Slechte service
Review over CentralParkingZowel bij de heenreis als de terugreis hebben we lang moeten wachten op de medewerker die onze auto kwam halen en brengen. Heen hadden we, volgens afspraak, een klein half uur van tevoren gemeld en terug, midden in de nacht, hebben we 3 kwartier in de miezerregen moeten wachten, terwijl we netjes na het oppakken van de koffers gebeld hadden. Contact was alleen via de computertelefoon mogelijk... echt waardeloos. Voor ons nooit meer via CentralParking !!!!
Zwakke punten
service, planning en communicatie
Schofterig volk
Review over ParkosAbsoluut waardeloze parkeerservice in Dusseldorf. Zelden zo onfatsoenlijk te woord gestaan dan door deze agressieve idioten van deze service. Er kan geen lachje of normaal woord vanaf.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschoft volk
Niet doen!
Review over QuickParking.nlZeer slecht en rommelig parkeerterrein. Helaas met schade van het terrein afgereden waar geen gehoor aan gegeven wordt. Ook moet je geen haast hebben wanneer je naar huis wilt. Voor ons nooit meer
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Wordt geen gehoor gegeven bij schade.
Oplichters
Review over CentralParkingWaardeloos bedrijf als er schade is zijn ze niet thuis en zijn ze onbeschoft en reageren gewoon niet meer .
Mafia praktijken
Slecht bedrijf schande!
Review over ParkosIk adviseer iedereen om absoluut geen gebruik te maken van Parkos. Dit bedrijf is niet te vertrouwen en komt hun beloften niet na. Ze beloven aanwezig te zijn om je auto over te nemen bij aankomst, maar op de dag zelf was er niemand ter plekke. Bovendien zijn ze telefonisch volledig onbereikbaar.
Dit is zonder twijfel het slechtste bedrijf waarmee ik ooit te maken heb gehad. Als je naar de luchthaven in Düsseldorf reist en verwacht dat Parkos er voor je zal zijn, bereid je dan voor op een grote teleurstelling. Je komt aan, en niemand weet van iets af. Het ergste is dat er niemand aanwezig is om je te helpen, en wanneer je probeert te bellen, krijg je gewoon niemand aan de lijn.
Stel je voor: je staat daar met je koffers en je auto, en je moet het allemaal zelf zien op te lossen. Bespaar jezelf de stress en risico’s, en kies voor een ander bedrijf. Parkos is absoluut niet te vertrouwen.
Parkos belofte is niks waard
Review over ParkosPijnlijk. Parkos is niets meer dan een doorverkoper. Als er iets mis gaat bij de daadwerkelijke dienstverlener dan neemt Parkos geen verantwoordelijkheid. TIP: Google welke parkeeraanbieder daadwerkelijk op jouw gewenste vliegveld werkt en koop daar de parkeerdienst.
Sterke punten
Achteraf bezien heeft Parkos geen sterke punten.
Zwakke punten
Men doet niet wat men pretendeert
Slecht
Review over ParkosParkos is een bemiddelingsbedrijf en geeft aan de vervoerders te kennen. Maar de vervoerders hebben hun eigen beleid en communicatielijnen. Als er schade is voelt Parkos zich niet verantwoordelijk. (Het staat ook in hun kleine lettertjes van de overeenkomst).
We landden om 21:00 uur in Charleroi en zouden de vervoerder bellen. Vervoerder onbereikbaar, tel staat uit, auto nergens te bekennen. 1 uur gewacht, politie gebeld, met politie gezocht. Uiteindelijk tot 00:30 moeten wachten op de nachtbus en een reis gemaakt van 3 uur om naar huis te komen. De volgende dag heeft het de hele dag geduurd voordat de auto terecht was en ‘s avonds laat geleverd werd met onze eigen benzinekosten. Je zou denken Parkos gaat de extra bus kosten (100 euro) vergoeden. Het was immers hun fout en hun nalatige chauffeur. Maar zelfs dat is te veel gevraagd. Wel 10% korting voor de volgende boeking. Alsof we ooit weer gebruik gaan maken van Parkos. Lef hebben ze wel.
misleidende communicatie
Review over Allopark Charleroier werd aangetoond dat we 0 min van de luchthaven waren. Dit klopt niet? Een dag voor het vertrek krijg je een email dat het een ander adres is waar je naar toe moet gaan. Wij hadden die email niet meer gelezen wegens de drukte van zeer vroeg moeten opstaan voor op tijd op de luchthaven te zijn. Door deze lastminute communicatie zijn we bijna onze vlucht gemist. We hebben moeten voorsteken, anders hadden we onze vlucht gemist. We hebben 45 min daardoor verloren. het nieuwe adres is een verlaten fabrieks gebouw, niet echt uitnodigend om je auto veilig achter te laten. Ik weigerde mijn auto sleutels af te geven. Bij retour was alles ok met mijn wagen, enkel 20 min moeten wachten op onze shuttle naar de parkeerplaats. Dit was een stres volle start naar een mooie vakantie.
boete van 119!
Review over CentralParkingIn december gebruikt gemaakt van de service. Omdat zij te laat kwamen heeft de auto te lang geparkeerd gestaan op schiphol en heb ik een bekeuring gekregen van 119 euro! Ik heb iemand 2 keer aan de telefoon gehad en hij gaf aan dat dat goed komt maar dat dat echt via de mail gaat. Ondertussen al 4 x een mail gestuurd en geen een reactie terug!! Slechte klantenservice.
Lekke banden auto's
Review over QuickParking.nlLekke banden bij tientalle auto's niet doen waardeloos\\r\\nWij zijn via de vervoeder bij Quickparking terecht gekomen en hebben vervolgens voor onze auto op de Middenweg 6 locatie M in Aalsmeer een parkeerplaats gereserveerd.Bij terugkomst bleken er bij tientallen autos de banden lek te zijn gestoken.Met lood in de schoenen zijn wij naar de auto gelopen gelukkig was bij ons alles in orden. De bus chauffeur zij bij het uitstappen succes wat wij erg raar vonden.Wij zullen hier nooit meer parkeren, er is geen beveiliging op het parkeerterrein.\\r\\nLet op de volgende tekst van\\r\\nTruspilot: We hebben vastgesteld dat dit bedrijf op een verkeerde manier Trustpilot-content weergeeft.\\r\\n\\r\\nDit omvat ook het op een misleidende manier weergeven van het Trustpilot-merk, zoals onze naam of logo, TrustScore, sterrenscore, widgets, reviews en andere merkinhoud.\\r\\n\\r\\nWe nemen de integriteit van ons platform zeer serieus en wanneer we misbruik ontdekken, ondernemen we actie en waarschuwen we de community.\\r\\n\\r\\nDatum van ervaring: 21 mei 2024
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen beveiliging.