Lekker goedkoop denk je. Bij afgife van de auto moet je allelei extra kosten betalen die vooraf niet bekend waren. Je moet wel want je vlucht vertrekt zo. Lang wachten op vervoer heen en terug en uiterst ongeschoft personeel. Gewoon P3 boeken voor 20/30 euro meer wat uiteindelik goedkoper is en binnen 5 minuten lopen sta je in de vertrekhal zonder gedoe. Ook bij terugkomst ben je dan zo klaar. Doe je het niet sta je bij terugkomst uren te klooien met je gezin.
Lekker goedkoop denk je. Bij afgife van de auto moet je allelei extra kosten betalen die vooraf niet bekend waren. Je moet wel want je vlucht vertrekt zo. Lang wachten op vervoer heen en terug en uiterst ongeschoft personeel.
Gewoon P3 boeken voor 20/30 euro meer wat uiteindelik goedkoper is en binnen 5 minuten lopen sta je in de vertrekhal zonder gedoe. Ook bij terugkomst ben je dan zo klaar. Doe je het niet sta je bij terugkomst uren te klooien met je gezin.
We boekten op 26 maart een parkeerplek via Parkos in Düsseldorf. We moesten naar Sternpark toe. 27 april zouden we gaan vliegen. De avond daarvoor kregen we een bericht dat sternpark overboekt was en dat naar een ander adres moesten. We gaven aan we verwachten geen extra kosten te hoeven betalen. Geen reactie. Op het andere adres kregen we te horen dat ze geen zaken met sternpark deden. We moesten 90 euro betalen. Graag of niet. We stonden met de rug tegen de muur want we moesten ons vliegtuig halen. Parkos/sternpark reageert niet op onze berichten. Fijn om zo op vakantie te gaan. Grote oplichters, nooit meer Parkos.
Bij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Zwakke punten Geen contact mee te krijgen als het dan fout gaat.
Helaas een erg nare ervaring met de heren. Auto trekt sinds ik hem terug heb naar links. Alles wordt ontkent door bedrijf en zeggen dat het met slijtage en onderhoud te maken heeft. Helaas vervelende ervaring met dit bedrijf. Kies een ander!!!
Booked my valet parking at Schiphol Airport because of the late flight and arriving 2 AM I was thinking it will be best option for me and my small baby. So my first day home and Iâm still without a car . A day of arrival to Schiphol someone was calling me to inform me that they LOST a keys from car. It can happened but what now ? Till now still nothing happens ,nobody cares about situation. Calling many times to costumer service and they canât do anything I have to call to some Amir sometimes he doesnât picking up the phone , calling back to costumer service no one knows where is the car , who is responsible, in this company they donât have a managers , they donât have a person who is responsible for situations, they absolutely donât deliver service what you paying , you canât complain to someone because there is noone
After a many calls yesterday I should get a taxi back to my home. They didint provide a proper taxi just some person came with car what doesnât have even lights inside in the car , which was super unsafe to have a ride with car like this , but we were told that taxi will wait for usâ¦. Pitty I canât post photos here of the taxi.
We finally got home , but what will happen now ? Company they donât wanna pay and take responsibility for a lost key new key cost 350e ,where is the garantie if we take care home that car will be not stolen next day ?
So thanks to valet parking Quick parking we are without car for how long ?
Where is my car ? WHOâs is going to solve this problem , when problem will be solved ? Who is going to pay extra cost ? Who will be professional person who can answer this ? Please dot not use this service if you wanna have a nice holiday and have your car !!!!
Ik heb mijn geld ook nooit teruggezien. Snap niet dat FOD Economie deze parking niet sluit: fraude is al minstens 5 jaar bezig met ettelijke gedupeerden als gevolg. Onbegrijpelijk ...
Inmiddels 5 maanden geleden van uit Allopark geannuleerd. Nog steeds geen geld terug ontvangen, reageren niet op email en telefonisch niet bereikbaar! Gaat om een reservering van 3 auto\\\'s!! Oplichtersbende
Inmiddels 5 maanden geleden van uit Allopark geannuleerd. Nog steeds geen geld terug ontvangen, reageren niet op email en telefonisch niet bereikbaar! Gaat om een reservering van 3 auto's!! Oplichtersbende
Hou er bij het reserveren rekening mee dat je bij annulering 15% van het bedrag kwijt bent, ongeacht hoe lang van te voren je annuleert. Genoeg andere aanbieders waar je tot 24 uur voor aankomst kosteloos kan annuleren.
Agressieve bestuurders zonder gevoel van medeleven. Mijn moeder heeft 1 keer haar plaats afgegeven voor een hysterische vrouw die de bus niet uit wou. De 2e keer word mijn moeder door dezelfde man de bus geweigerd omdat de bus vol zat en er een klein kind alleen moest zitten. Ik vindt dit zeer schandalig en deze man hoeft voor mijn part niet meer te rijden.
NOOIT BOEKEN! Valet vip parking geboekt. Auto volledig in elkaar terug gekregen. Mega schade â¬15.000. 140 km
meer op de teller , personeel grote mond. Grote oplichters! Düsseldorf AirPort! Ze huren externe bedrijven in! Dit word nergens vermeld bij je boeking. DOE HET NIET!
Wij hadden een reis geboekt en vlogen vanaf Brussel - Charleroi. Keurig een parkeerplaats geboekt bij Allopark. Anderhalve dag voor vertrek werd de vlucht, en daarmee de reis, geannuleerd omdat het cabinepersoneel van Ryanair staakte. Ik heb meteen, buiten de minimale 24 uur, de parkeerplaats geannuleerd. Krijg ik na twee dagen een email waarin men aangeeft geconstateerd te hebben dat ik geen annuleringsverzekering via Allopark had. En daardoor dat men het volledige bedrag, zonder daar maar enige dienst voor geleverd te hebben, niet terugbetaald. Wat een service door een situatie waar ik als gedupeerde geen enkele invloed op heb kunnen uitoefenen.
Ik zal nooit meer iemand adviseren of zelf bij Allopark te reserveren.
Super slechte service!
Sterke punten Makkelijk te boeken en te betalen.
Zwakke punten Kwaliteit is dus slecht, daardoor wordt de kwaliteit / prijs verhouding ook slecht.
Bij aankomst moet er ineens nog 5 euro "luchthaven toeslag" betaald worden. Daarnaast is er een verkeerde online boeking gemaakt door ons. Dus ter plaatse betalen voor nieuwe boeking, geld van verkeerde boeking wordt niet terug gestort en kon niet direct verrekend worden volgens de jongens die geen Engels of Nederlands spreken.
Parkeerterrein met grote gaten en kuilen, amper geasfalteerd. Hier wil je je auto niet achter laten.
shuttle neemt meer mensen mee dan zitplekken, dus kinderen op schoot. Je wordt ver van de ingang afgezet dus loopt nog een heel eind van en naar het vliegveld.
Al met al waardeloze parking en service: het zijn gewoon oplichters.
Sterke punten geen
Zwakke punten slechte shuttle service, geldklopperij, slecht parkeerterrein en
Auto met schade teruggekregen. Foto's vooropname plots niet meer beschikbaar. Bedrijf doet er alles aan om onder haar verantwoordelijkheid uit te komen. Meer informatie en foto's volgen.
Sterke punten Vriendelijke medewerkers
Zwakke punten Veroorzaakt schade, wat kan gebeuren, maar bedrijf neemt niet haar verantwoordelijkheid. Reageert niet.
Reservering maken ging makkelijk. Annuleren ( 1 maand vantevoren) ook, maar je geld terug krijgen ho maar! Werd afgelopen benaderd met een SMS door de uitvoerende partij die nota bene van mij moest horen dat de reservering geannuleerd was! Skypark is niet bereikbaar via mail, telefoon of app ( appjes worden wel gelezen) Skypark ik wil zsm mijn geld terug!!!!
We kregen de avond laat voor vertrek te horen dat we bij het Ramada hotel moesten parkeren IPV in Aalsmeer ,moest daarvoor ook mijn vluchtnummers weer opnieuw doorgeven via mail naar 247 taxi ..
Zoals afgesproken half uur van te voor gebeld voor aankomst ..maar eenmaal aangekomen , na veel bellen met een heel onvriendelijke chauffeur ( nog netjes gezegd ) en loze beloftes werden we na een dik uur wachten opgehaalddiir een busje van 247 en niet van sky ..blijkt : ...bus vol dus moesten er twee mensen achterin de laadruimte bij de koffers.
Chauffeur reed zeer gevaarlijk en bijna iemand aan op Schiphol....
Dus boek hier aub niet en betaal iets meer voor lang parkeren op Schiphol .
Hier zullen wij dus NOOIT meer boeken! De parking trekt echt op niets! Diepe putten, vuil, de wagens staan veel te dicht bij elkaar, enz..
Enkel Franstalig, dus geen Nederlands. Ook niet aan de telefoon als je geland bent en ze belt om te vragen wanneer ze u komen ophalen. Ook een kwartier in de koude moeten wachten tot ze er zijn.
En "beveiligde" parking? Er zit inderdaad iemand aan het loket vooraan, maar dat is het ook! Je stapt gewoon op de parking en zou dus gewoon aan elke wagen kunnen prutsen.
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Royal Parking mag qua communicatie en het nakomen van afspraken nog een hoop leren.
Wij kwamen om 02:45 terug op schiphol. Op de reservering staat aangegeven dat je dan direct met ze kan bellen, zodat ze weten hoelaat je buiten staat. Dit hebben we direct gedaan. Helaas geen gehoor. Vervolgens met 2 andere telefoons geprobeerd te bellen, aangezien het wel erg vreemd was. Hier ook hetzelfde, geen gehoor. Ondertussen bij de bagageband aangekomen en nog steeds geen gehoor. We hebben 3 verschillende nummers gebeld, namelijk:
06-47600500
06-83400400
0237520696
Bij al deze nummers kregen wij niemand te pakken. En dat met 3 verschillende telefoons vanuit ons.
Vervolgens staan wij om 03:15 buiten bij Schiphol zonder auto. Niemand te bereiken en uiteraard aardig wat stress aangezien je er vanuit gaat dat je auto er gewoon weer staat na het terugkomen van vakantie.
Het ergste is nog dat ze nu mij de schuld ervan geven dat wij ze niet konden bereiken. Terwijl wij met 3 verschillende telefoons hebben gebeld. Ook hadden wij op de reservering de tijd 03:30 staan als ophaaltijd. Zij konden de vlucht in de gaten houden en zien landen. Allemaal punten waaruit blijkt dat zij erg onzorgvuldig zijn omgegaan met onze reservering.
Nog een klein positief puntje, de heenreis ging wel goed. Verder wil ik weinig positiefs over dit bedrijf zeggen.
Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.
Onbeleefd
Review over ParkosSlechte communicatie
nooit boeken
Review over ParkosLekker goedkoop denk je. Bij afgife van de auto moet je allelei extra kosten betalen die vooraf niet bekend waren. Je moet wel want je vlucht vertrekt zo. Lang wachten op vervoer heen en terug en uiterst ongeschoft personeel. Gewoon P3 boeken voor 20/30 euro meer wat uiteindelik goedkoper is en binnen 5 minuten lopen sta je in de vertrekhal zonder gedoe. Ook bij terugkomst ben je dan zo klaar. Doe je het niet sta je bij terugkomst uren te klooien met je gezin.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
nooit boeken
Review over ParkosLekker goedkoop denk je. Bij afgife van de auto moet je allelei extra kosten betalen die vooraf niet bekend waren. Je moet wel want je vlucht vertrekt zo. Lang wachten op vervoer heen en terug en uiterst ongeschoft personeel.
Gewoon P3 boeken voor 20/30 euro meer wat uiteindelik goedkoper is en binnen 5 minuten lopen sta je in de vertrekhal zonder gedoe. Ook bij terugkomst ben je dan zo klaar. Doe je het niet sta je bij terugkomst uren te klooien met je gezin.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Opgelicht
Review over ParkosWe boekten op 26 maart een parkeerplek via Parkos in Düsseldorf. We moesten naar Sternpark toe. 27 april zouden we gaan vliegen. De avond daarvoor kregen we een bericht dat sternpark overboekt was en dat naar een ander adres moesten. We gaven aan we verwachten geen extra kosten te hoeven betalen. Geen reactie. Op het andere adres kregen we te horen dat ze geen zaken met sternpark deden. We moesten 90 euro betalen. Graag of niet. We stonden met de rug tegen de muur want we moesten ons vliegtuig halen. Parkos/sternpark reageert niet op onze berichten. Fijn om zo op vakantie te gaan. Grote oplichters, nooit meer Parkos.
Sterke punten
Geen, onbetrouwbaar
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Verkeerde auto voorgereden
Review over ParkosBij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Zwakke punten
Geen contact mee te krijgen als het dan fout gaat.
Breng je auto ergens anders
Review over CentralParkingHelaas een erg nare ervaring met de heren. Auto trekt sinds ik hem terug heb naar links. Alles wordt ontkent door bedrijf en zeggen dat het met slijtage en onderhoud te maken heeft. Helaas vervelende ervaring met dit bedrijf. Kies een ander!!!
Zwakke punten
Niet eerlijk en verkopen onzin
Park/flight Düsseldorf slecht
Review over ParkosPark en flight Düsseldorf via Parkos geregeld.
Niemand komen opdagen, alleen tel.beantwoorder bereikbaar, hals over kop andere parkeerplaats gezocht extra kosten â¬223,--.
Parkos komt hierin niet tegemoet.
Waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf, nooit meer.
Datum van ervaring:Â 22 augustus 2022
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Overeenkomst niet nakomen en niet tegemoet komen i.v.m. extra gemaakte kosten
Park/flight Düsseldorf slecht
Review over ParkosPark en flight Düsseldorf via Parkos geregeld.
Niemand komen opdagen, alleen tel.beantwoorder bereikbaar, hals over kop andere parkeerplaats gezocht extra kosten â¬223,--.
Parkos komt hierin niet tegemoet.
Waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf, nooit meer.
Datum van ervaring:Â 22 augustus 2022
Sterke punten
?
Zwakke punten
Overeenkomst niet nakomen en niet tegemoet komen i.v.m. extra gemaakte kosten
No car -no keys
Review over QuickParking.nlRated 1 out of 5 stars
Valet parking NO CAR NO KEYS
Booked my valet parking at Schiphol Airport because of the late flight and arriving 2 AM I was thinking it will be best option for me and my small baby. So my first day home and Iâm still without a car . A day of arrival to Schiphol someone was calling me to inform me that they LOST a keys from car. It can happened but what now ? Till now still nothing happens ,nobody cares about situation. Calling many times to costumer service and they canât do anything I have to call to some Amir sometimes he doesnât picking up the phone , calling back to costumer service no one knows where is the car , who is responsible, in this company they donât have a managers , they donât have a person who is responsible for situations, they absolutely donât deliver service what you paying , you canât complain to someone because there is noone
After a many calls yesterday I should get a taxi back to my home. They didint provide a proper taxi just some person came with car what doesnât have even lights inside in the car , which was super unsafe to have a ride with car like this , but we were told that taxi will wait for usâ¦. Pitty I canât post photos here of the taxi.
We finally got home , but what will happen now ? Company they donât wanna pay and take responsibility for a lost key new key cost 350e ,where is the garantie if we take care home that car will be not stolen next day ?
So thanks to valet parking Quick parking we are without car for how long ?
Where is my car ? WHOâs is going to solve this problem , when problem will be solved ? Who is going to pay extra cost ? Who will be professional person who can answer this ? Please dot not use this service if you wanna have a nice holiday and have your car !!!!
Het gaat maar door ...
Review over Allopark CharleroiIk heb mijn geld ook nooit teruggezien. Snap niet dat FOD Economie deze parking niet sluit: fraude is al minstens 5 jaar bezig met ettelijke gedupeerden als gevolg. Onbegrijpelijk ...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Jammer dat je geen 0 kan geven.
Onbetrouwbaar! Slecht
Review over Allopark CharleroiInmiddels 5 maanden geleden van uit Allopark geannuleerd. Nog steeds geen geld terug ontvangen, reageren niet op email en telefonisch niet bereikbaar! Gaat om een reservering van 3 auto\\\'s!! Oplichtersbende
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Niet te bereiken en onbetrouwbaar
Onbetrouwbaar! Slecht
Review over Allopark CharleroiInmiddels 5 maanden geleden van uit Allopark geannuleerd. Nog steeds geen geld terug ontvangen, reageren niet op email en telefonisch niet bereikbaar! Gaat om een reservering van 3 auto's!! Oplichtersbende
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Niet te bereiken en onbetrouwbaar
Niet reserveren zeer slecht!
Review over Allopark CharleroiInmiddels vanaf april geen reactie meer op annulering van Allopark zijn kant.. geen restitutie, niks... en niet te bereiken...
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Niet te vertrouwen
Niet reserveren zeer slecht!
Review over Allopark CharleroiZe annuleren en betalen je geld niet terug en tevens niet te bereiken en reageren niet op email!
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
Ze annuleren en geven geen geld terug, reageren nergens op en zijn telefonisch niet te bereiken!
Waardeloze annuleringskosten
Review over Vliegen En ParkerenHou er bij het reserveren rekening mee dat je bij annulering 15% van het bedrag kwijt bent, ongeacht hoe lang van te voren je annuleert. Genoeg andere aanbieders waar je tot 24 uur voor aankomst kosteloos kan annuleren.
Zeer slechte service
Review over ParkosAgressieve bestuurders zonder gevoel van medeleven. Mijn moeder heeft 1 keer haar plaats afgegeven voor een hysterische vrouw die de bus niet uit wou. De 2e keer word mijn moeder door dezelfde man de bus geweigerd omdat de bus vol zat en er een klein kind alleen moest zitten. Ik vindt dit zeer schandalig en deze man hoeft voor mijn part niet meer te rijden.
NOOIT BOEKEN
Review over ParkosNOOIT BOEKEN! Valet vip parking geboekt. Auto volledig in elkaar terug gekregen. Mega schade â¬15.000. 140 km
meer op de teller , personeel grote mond. Grote oplichters! Düsseldorf AirPort! Ze huren externe bedrijven in! Dit word nergens vermeld bij je boeking. DOE HET NIET!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES
Oplichters
Review over Allopark CharleroiWij hadden een reis geboekt en vlogen vanaf Brussel - Charleroi. Keurig een parkeerplaats geboekt bij Allopark. Anderhalve dag voor vertrek werd de vlucht, en daarmee de reis, geannuleerd omdat het cabinepersoneel van Ryanair staakte. Ik heb meteen, buiten de minimale 24 uur, de parkeerplaats geannuleerd. Krijg ik na twee dagen een email waarin men aangeeft geconstateerd te hebben dat ik geen annuleringsverzekering via Allopark had. En daardoor dat men het volledige bedrag, zonder daar maar enige dienst voor geleverd te hebben, niet terugbetaald. Wat een service door een situatie waar ik als gedupeerde geen enkele invloed op heb kunnen uitoefenen.
Ik zal nooit meer iemand adviseren of zelf bij Allopark te reserveren.
Super slechte service!
Sterke punten
Makkelijk te boeken en te betalen.
Zwakke punten
Kwaliteit is dus slecht, daardoor wordt de kwaliteit / prijs verhouding ook slecht.
waardeloze parking oplichters
Review over Allopark CharleroiBij aankomst moet er ineens nog 5 euro "luchthaven toeslag" betaald worden. Daarnaast is er een verkeerde online boeking gemaakt door ons. Dus ter plaatse betalen voor nieuwe boeking, geld van verkeerde boeking wordt niet terug gestort en kon niet direct verrekend worden volgens de jongens die geen Engels of Nederlands spreken.
Parkeerterrein met grote gaten en kuilen, amper geasfalteerd. Hier wil je je auto niet achter laten.
shuttle neemt meer mensen mee dan zitplekken, dus kinderen op schoot. Je wordt ver van de ingang afgezet dus loopt nog een heel eind van en naar het vliegveld.
Al met al waardeloze parking en service: het zijn gewoon oplichters.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
slechte shuttle service, geldklopperij, slecht parkeerterrein en
Auto met schade teruggekregen.
Review over CentralParkingAuto met schade teruggekregen. Foto's vooropname plots niet meer beschikbaar. Bedrijf doet er alles aan om onder haar verantwoordelijkheid uit te komen. Meer informatie en foto's volgen.
Sterke punten
Vriendelijke medewerkers
Zwakke punten
Veroorzaakt schade, wat kan gebeuren, maar bedrijf neemt niet haar verantwoordelijkheid. Reageert niet.
Geld geincasseerd maar nu annulering niet meer bereikbaar
Review over Sky-Park.nlReservering maken ging makkelijk. Annuleren ( 1 maand vantevoren) ook, maar je geld terug krijgen ho maar! Werd afgelopen benaderd met een SMS door de uitvoerende partij die nota bene van mij moest horen dat de reservering geannuleerd was! Skypark is niet bereikbaar via mail, telefoon of app ( appjes worden wel gelezen) Skypark ik wil zsm mijn geld terug!!!!
Boek hier niet !!
Review over Sky-Park.nlSchandalig ......
We kregen de avond laat voor vertrek te horen dat we bij het Ramada hotel moesten parkeren IPV in Aalsmeer ,moest daarvoor ook mijn vluchtnummers weer opnieuw doorgeven via mail naar 247 taxi ..
Zoals afgesproken half uur van te voor gebeld voor aankomst ..maar eenmaal aangekomen , na veel bellen met een heel onvriendelijke chauffeur ( nog netjes gezegd ) en loze beloftes werden we na een dik uur wachten opgehaalddiir een busje van 247 en niet van sky ..blijkt : ...bus vol dus moesten er twee mensen achterin de laadruimte bij de koffers.
Chauffeur reed zeer gevaarlijk en bijna iemand aan op Schiphol....
Dus boek hier aub niet en betaal iets meer voor lang parkeren op Schiphol .
M Flikweert
Sterke punten
Geen .
Zwakke punten
Klant onvriendelijk
Komen niet op tijd
Nooit meer!
Review over Allopark CharleroiHier zullen wij dus NOOIT meer boeken! De parking trekt echt op niets! Diepe putten, vuil, de wagens staan veel te dicht bij elkaar, enz..
Enkel Franstalig, dus geen Nederlands. Ook niet aan de telefoon als je geland bent en ze belt om te vragen wanneer ze u komen ophalen. Ook een kwartier in de koude moeten wachten tot ze er zijn.
En "beveiligde" parking? Er zit inderdaad iemand aan het loket vooraan, maar dat is het ook! Je stapt gewoon op de parking en zou dus gewoon aan elke wagen kunnen prutsen.
Nee voor ons hoeft dit nooit meer!
Zeer slechte ervaring!
Review over RoyalParkingIk heb helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Royal Parking mag qua communicatie en het nakomen van afspraken nog een hoop leren.
Wij kwamen om 02:45 terug op schiphol. Op de reservering staat aangegeven dat je dan direct met ze kan bellen, zodat ze weten hoelaat je buiten staat. Dit hebben we direct gedaan. Helaas geen gehoor. Vervolgens met 2 andere telefoons geprobeerd te bellen, aangezien het wel erg vreemd was. Hier ook hetzelfde, geen gehoor. Ondertussen bij de bagageband aangekomen en nog steeds geen gehoor. We hebben 3 verschillende nummers gebeld, namelijk:
06-47600500
06-83400400
0237520696
Bij al deze nummers kregen wij niemand te pakken. En dat met 3 verschillende telefoons vanuit ons.
Vervolgens staan wij om 03:15 buiten bij Schiphol zonder auto. Niemand te bereiken en uiteraard aardig wat stress aangezien je er vanuit gaat dat je auto er gewoon weer staat na het terugkomen van vakantie.
We zijn het terrein langsgelopen om anderen te vragen of zij Royal Parking kennen. Na een aantal mensen gevraagd te hebben, kwamen we een meneer tegen die weleens wat klusjes voor ze deed. Deze meneer had het privé nummer van de eigenaar. Die belde hij direct op. Toen kregen wij hem wel aan de lijn.
Gelukkig kwamen ze er toen direct aan.
Het ergste is nog dat ze nu mij de schuld ervan geven dat wij ze niet konden bereiken. Terwijl wij met 3 verschillende telefoons hebben gebeld. Ook hadden wij op de reservering de tijd 03:30 staan als ophaaltijd. Zij konden de vlucht in de gaten houden en zien landen. Allemaal punten waaruit blijkt dat zij erg onzorgvuldig zijn omgegaan met onze reservering.
Nog een klein positief puntje, de heenreis ging wel goed. Verder wil ik weinig positiefs over dit bedrijf zeggen.
Zwakke punten
Niet nakomen afspraken
Communicatie
Overdekt parkeren
Review over QuickParking.nlRuim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.
Sterke punten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles