• Valet parking geboekt maar 0,0 contact tot aan de dag dat ik op vakantie ben gegaan en nu nog steeds niks meer vernomen. Nu geboekt bij Comfort Parking en daar wel keurig behandeld en is de auto naar wens opgehaald. Zet in ieder geval een bericht op de site of blokkeer reserveringen, voor hetzelfde geld had ik daar gestaan met mijn auto. BEDANKT HOOR!!!!

    Zwakke punten
    Geen contact na reservering

    Door Kevin op 19 juni 2020 Reageer
  • Valet parking geboekt maar 0,0 contact tot aan de dag dat ik op vakantie ben gegaan en nu nog steeds niks vernomen. Nu geboekt bij Comfort Parking en daar wel keurig behandeld en is de auto naar wens opgehaald. Zet in ieder geval een bericht op de site of blokkeer reserveringen, voor hetzelfde geld had ik daar gestaan met mijn auto. BEDANKT HOOR!!!!

    Zwakke punten
    Geen contact na reservering

    Door Kevin op 19 juni 2020 Reageer
  • Hoewel Ryanair niet vliegt vanaf Charleroi krijg ik mijn parkeergeld niet terug. Kreeg laconiek antwoord: terugbetaling geweigerd. Nieuwe mail met de vraag waarom kreeg ik een kort antwoord: geen annuleringsverzekering (waar ik vooraf niks van vernomen heb). Neuwe vraag om terugbetaling: geen antwoord meer. Als ze dat zo een paar duizend keer kunnen doen ... Gouden raad: boek NOOIT met deze afzetters.

    Sterke punten
    Geen enkele

    Door Paul Van Moll op 5 mei 2020 Reageer
  • Vorig jaar april hebben we de auto geparkeerd bij Park 'Ami via Parkos en bij terugkomst van onze reis zat er een kras van voor naar achter op. Het bedrijf ontkende aansprakelijkheid en de beste meneer vond het nodig om mij en mijn gezin zelfs te bedreigen. Het werd zo erg dat de politie er zelfs bij moest komen. Uiteindelijk erkende het bedrijf onder druk van de politie aansprakelijkheid en zou het de schade vergoeden mits we geen slechte review zouden plaatsen. Nu een jaar later willen ze nog steeds niets vergoeden. Slecht bedrijf waarbinnen onfatsoenlijk wordt omgegaan met andermans spullen en klanten. Ook Parkos zou hiervoor verantwoordelijkheid moeten nemen, maar als ik hun voorwaarden lees, heb ik het idee dat ze daar sowieso niet aan doen. Conclusie en advies aan iedereen: parkeer hier niet en kies niet voor Parkos.

    Sterke punten
    Snel geld verdienen

    Zwakke punten
    Er niet voor willen werken

    Door Bas Krijnen op 15 april 2020 Reageer (2 reacties)
  • Onvriendelijk personeel geen reacties op mails

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel

    Door R. Ghaleb op 9 april 2020 Reageer
  • Beste, Ik heb drie weken geleden mijn reservatie voor ds parking geannuleerd vanwege Corona, ik kreeg bericht dat het wordt terugbetaald. Reservatie nr is AL 3796684. Kan u dit even nakijken

    Door Hugo op 9 april 2020 Reageer (1 reactie)
  • Heb de afgelopen jaren meerdere keren gebruik gemaakt van Quick Parking Rozenburg/Schiphol. So far so good. Ca. 2 maanden geleden een nieuwe boeking gedaan met mogelijkheid van annuleren voor 3 t/m 13 mei 2020. Intussen is duidelijk dat de vakantie geen doorgang kan vinden dus Quick Parking bericht gestuurd voor terugbetaling. Antwoord van Quick Parking : dat gaat niet want wij hebben onze algemene voorwaarden aangepast (waarover ik nooit ben geinformeerd), u kan op een later tijdstip een nieuwe boeking maken. Leuk allemaal, maar ik heb gereserveerd met mogelijkheid tot annuleren & daar ook voor betaald. Ondanks meerdere mails/berichten met verzoek tot terugbetaling blijft het stil bij Quick Parking. Ongehoord waardeloze service derhalve. Grote schande !!

    Sterke punten
    als Quick Parking de verplichtingen nakomt en terug betaald

    Zwakke punten
    reageren niet op berichten of emails

    Door Ronald op 6 april 2020 Reageer
  • Als je de parking wil anuleren en je stuurt mailtjes, worden deze niet beantwoord. Door de coronacrisis kon onze reis niet doorgaan. Deze oplichters willen u niet terugbetalen om het geld alsnog in hun zakken te steken. TIP: Betaal via paypal. Dan kan je makkelijk klacht indienen en krijg je je geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klanten oplichten

    Door Marc op 29 maart 2020 Reageer (1 reactie)
  • ergens rond 6 jan.2020 ben ik terug gekomen van mijn vakantie en heb ik keurig mijn quickparking formulier gescant en 92 euro gepint toen ik de parking verliet. Het is trouwens niet mogelijk de parking zonder te betalen te verlaten ! 2 maanden terug een aanmaning ! Ik keurig mijn bewijs van betaling , rekening nummer en tijdstip betaling en de betalingscode ge emaild. Bellen kan je die klunzen niet er staat nergens een tel nummer, email adres is [email protected] . Vandaag een 2e aanmaning ! binnen 5 dagen betalen ! Ik email adres ge dubbel checkt en weer mijn bewijs van betaling gestuurd. ik denk dat er gewoon niemand daar naar de email kijkt en bellen kan ook niet dus alles geautomatiseerd . Ik ben er klaar mee met die LULLO's laat incasso bureau nu maar komen, Overigens ga ik daar NOOIT meer op een parking staan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    administratie is een puinhoop en bedrijf telefonisch en via email totaal onbereikbaar

    Door rob op 19 maart 2020 Reageer
  • Terug op Schiphol hebben we meer dan drie kwartier moeten wachten op de shuttle, vervolgens nog 4 andere parkeer terreinen moeten aan doen voordat we zelf bij onze auto waren, wat netjes was dat we een verkeerde einddatum hadden door een foute boeking van corendon die door de ter plaatsen medewerker netjes afgehandeld werd..

    Zwakke punten
    Vervoer

    Door Henk op 11 maart 2020 Reageer
  • Op 7 februari een valetparking geboekt en betaald. Dat was dom van mij want mijn reis was nog niet bevestigd. Die ging niet door en dus wilde ik mijn valetparking annuleren. Dus een mail gestuurd. Geen reactie. Dus gebeld. Annuleren en geld terugkrijgen kon. Gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Werd toegezegd, natuurlijk niet gekregen. Wel mijn gegevens en rekeningnummer gemaild conform afspraak. Geen reactie. Een week later maar weer eens gebeld. Mail zou niet zijn ontvangen. Dat klopt natuurlijk niet. Zelfde mail nog maar eens gestuurd met meneer van de customerservice aan de telefoon. Mail komt niet binnen. Nog een keer gestuurd. ' O, nu zie ik het, uw mail komt binnen in de spam-map'. Raar verhaal. Ik mail gewoon van een privé hotmail-adres. Wederom toegezegd dat er nu echt terugbetaling gaat komen. Het zal mij benieuwen. Ik geloof het pas als ik het zie. Ondertussen begrijp ik niet dat de ANWB dit bedrijf ondersteund. Volgende keer ga ik gewoon weer naar de valetparking van Schiphol. Nauwelijks duurder, altijd betrouwbaar.

    Sterke punten
    heb ze niet ontdekt

    Zwakke punten
    zie review

    Door Marc van Manen op 21 februari 2020 Reageer (1 reactie)
  • Nooit meer - Review over QuickParking.nl

    Nadat ik geboekt had en ik boeking wilde annuleren , was er nul service, niemand te bereiken, geen reactie op meerdere mails uiteindelijk geen gebruik gemaakt van de reservering maar annuleren was niet mogelijk, geld kwijt. Kijk echt ontzettend uit met wat je bij hun boekt, Beter gewoon vlakbij Schiphol boeken, iets duurder maar maar wel een veel betere service, scheelt weer heel wat problemen.

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar Niet klantvriendelijk

    Door pascalle op 17 februari 2020 Reageer
  • Zeer slechte ervaring 10 jaar geleden en sindsdien parkeren wij nooit meer bij dit bedrijf of een ander bedrijf van deze eigenaar (er vallen meer merknamen onder deze holding). Bij terugkomst indertijd, stonden alle deuren al open zodat we zo in konden laden en weg konden rijden... Tja, we begrepen later bij een tankstop waarom: flinke schade bij de passagiers-achterflank. Uiteraard direct gebeld en "Alles komt goed" werd ons verzekerd, maar camerabeelden waren plots weg en de reacties werden steeds grimmiger en op d'n duur werd alle contact verbroken. Bemiddeling van de verzekeringsmaatschappij mocht niet baten; dit bedrijf verzaakte op alle fronten. Mensen, wees wijs en parkeer gewoon in de parkeergarage van Schiphol zelf. Dit doen wij nu al vele jaren en het kost inderdaad iets meer, maar je hebt dan wel de zekerheid van eerlijke services en geen louche praktijken.

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    alles

    Door Zafira op 30 januari 2020 Reageer
  • SLECHT! - Review over 247Parking.nl

    "Slecht !! Wij hadden 2 maanden van te voren een boeking gemaakt voor 01-01. Op de dag zelf moet je 30 min van te voren bellen. 30 keer gebeld maar er werd maar niet opgenomen. Noodzakelijk moeten parkeren bij p3 zonder reservering en 112 euro moeten betalen. Achteraf bleek na contact te hebben gehad via de mail dat 24/7 gesloten was op 01/01 maar niemand heeft het aan ons doorgegeven. De kosten van het parkeren terug gekregen maar helaas de overige kosten die wij nu meer hebben moeten betalen omdat we bij p3 moesten parkeren niet terug gekregen. Ondanks het een fout is van het bedrijf."

    Door siel op 16 januari 2020 Reageer
  • Slecht - Review over Sky-Park.nl

    De heenreis ging prima, we zijn netjes opgehaald door een jongeman in een Ford Transit busje van Van Dommelen die ons keurig afzette bij de vertrekhal van Schiphol. De terugreis ging minder goed. Na de landing heb ik telefonisch contact gehad met de chauffeur en aangeven dat we graag opgehaald wilden worden. Dit was om 02:08 uur. De Chauffeur (met een Rotterdams accent) gaf aan dat dit ongeveer 45 minuten ging duren omdat hij net 8 personen aan het wegbrengen was. Ik heb hem verteld dat wij op hem zouden wachten op de afgesproken plek, vertrekhal 3 draaideur A aan de overkant van de rijbaan. Na enige tijd belde de chauffeur mij met de vraag waar wij stonden te wachten. Ik dacht op de juiste plek te wachten maar per abuis stonden wij niet bij de vertrekhal maar bij de aankomsthal. De chauffeur heeft mij ‘op charmante wijze’ laten weten dat wij naar boven moesten gaan. Wij hebben dan ook de roltrap naar boven genomen. Eénmaal boven was de taxi nergens te bekennen en heb ik weer telefonisch contact gezocht. Dit was om 03:06 uur. De chauffeur vertelde dat hij was weggegaan en dat hij over tien minuten weer terug zou komen. Na ongeveer twintig minuten kwam de chauffeur weer terug. Nadat ik mijn koffer in het Transit busje had gezet vroeg hij wie ik was en ik gaf aan dat wij de mensen waren op wie hij niet wilden wachten en dat ik het een beetje flauw van hem vond om niet even een paar minuten op een klant te kunnen wachten. Hij zij dat er nog meer klanten in zijn taxibusje zaten en dat die ook graag naar huis wilden. Dat snap ik wel, maar die paar minuten vind ik wel erg flauw van je , zei ik. “Dan neem je maar een taxi’’ waren zijn exacte woorden. De toon was gezet. Ik vertelde hem dat ik helemaal geen taxi ging nemen en dat hij ons keurig ging afzetten op de parkeerplaats, gewoon volgens afspraak. Waarop hij mijn koffer uit de taxi zette en zei: nee, ik vertik het om jullie nog mee te nemen, bekijk het maar. Dit schoot bij mijn vrouw in het verkeerde keelgat, zij opende het bijrijdersportier en vroeg hem boos waarom hij niet even had kunnen wachten en waarom wij daar niets over mochten zeggen. De chauffeur stoof het busje uit en smeet de deur dicht waarop mijn vrouw de deur weer open deed. Dit keer kwam de chauffeur agressief op mijn vrouw af rennen en had ik het idee dat hij haar wilde slaan. We voelden ons allebei bedreigd door de man. Hij ging snel via de bijrijders kant naar binnen en ramde de deur dicht waardoor mijn vrouw haar hand bezeerde. Hij deed de deuren op slot en lachte ons uit. In het busje zaten nog twee andere passagiers die getuigen zijn geweest van het hele schouwspel. De chauffeur liet ons midden in de nacht achter op Schiphol. Uiteindelijk hebben we zelf een taxi genomen naar de Fokkerweg 163. Toen we daar aankwamen stond het taxibusje met de chauffeur op het parkeerterrein. Ik stuurde mijn auto via de buitenkant van het terrein naar de uitgang om het busje te ontwijken. Vreemd genoeg stond het busje opeens op onze rijbaan geparkeerd. Langs een andere rijbaan ben ik toen teruggereden. Toen we langs het busje reden zagen we dat het raam open stond. Mijn vrouw vroeg vanuit onze auto of hij dit nou leuk vond en dat hij niet zo met mensen om kan gaan. Hij lachte vermakelijk. Omdat ik boos was zei ik hem dat dit nog wel eens zijn laatste werkdag kon zijn waarop hij lachend antwoordde dat dit prima was zodat hij zelf geen ontslag hoefde te nemen. We hebben contact gehad met de bedrijfsleidster en ze gaf aan dat hij een officiële waarschuwing had gekregen. Ze heeft toen meteen het geld van Skypark en de taxikosten aan ons betaald. Netjes opgelost dus, maar wel de laatste keer met Skypark. Wij gaan in het vervolg gewoon weer op Schiphol parkeren.

    Sterke punten
    Meteen actie ondernomen van hogerhand

    Zwakke punten
    De rest

    Door Niels Hink op 7 december 2019 Reageer
  • Oplichters - Review over 247Parking.nl

    Had geboekt bij parkfy kom ik al jaren maar ik kreeg geen mail terug ! Ik belde naar parkfly dacht ik , maar hoorden dat het is overgenomen door 24 /7 dat is dan oké ! Ik had geboekt voor binnen en er ook voor betaald . Kom op het parkeer terrein , ik dacht waar kom ik nu terecht . Ik loop naar het kantoor en ze zeiden al meteen dat mijn auto buiten moest blijven staan. Moet ik mijn auto ook zelf parkeren . De wegen naar de parkeerplaats is zo slecht stapvoets rijden zitten allemaal diepen kuilen . Ik was blij dat het droog weer was ! Als het regent of sneeuwt kom je er niet weg . En als er schade aan je auto komt is dat op je eigen risico . Het niet 24 uur bewaakt iedereen kan op het terrein komen . Is echt geen aanrader.

    Sterke punten
    Personeel is vriendelijk , maar die zijn ook niet te spreken over hun werkgever

    Zwakke punten
    Ik kan geen punt op noemen wat goed is

    Door Robert op 5 december 2019 Reageer
  • Wij konden de parking niet binnen rijden. als resultaat moesten wij het twee keer betalen. ze willen de dubbel betaald bedrag niet terug storten! parking ligt echt ver! ik weet niet hoe konden ze hun vergunning krijgen???

    Door Elena Sidorenco op 21 november 2019 Reageer
  • Via de site was aangegeven dat dit een bewaakte parkeerplek betrof en je binnen 20 min op schiphol zou zijn. De parkeerplek ligt op een afgelegen plek, geen mens te bekennen. We stonden in de regen, zelfs geen afdak om te schuilen. Drie keer gebeld en na 1 uur kwam er een busje. De slagboom stond gewoon open. Iedereen kan hier op rijden. Bij terugkomst hebben we direct gebeld. Toen we bij vertrekhal 3 deur c stonden, bleek later de chauffeur met 2 passagiers net weg te zijn. Weer gebeld, miscommunicatie. De chauffeur was vergeten de namen te vragen en is met twee in plaats van drie passagiers vertrokken. We hebben opnieuw ruim een uur in de kou gestaan. We kwamen bij de auto op de afgelegen donkere parkeerplaats en moesten zelf de slagboom bij vetrek naar beneden doen. Wij maken geen gebruik meer van Shuttleparkeren Schiphol/Holiday Extras via Easyet.

    Sterke punten
    Goede chauffeurs

    Zwakke punten
    Miscommunicatie en informatie vooraf klopt niet

    Door RG op 11 november 2019 Reageer
  • Slecht - Review over CentralParking

    Inmiddels nu in een week 2 x meer als 45 min wachten ga ik dus niet meer doen bij centraal parking ! Dit werkt echt niet fijn

    Door Ernst op 8 november 2019 Reageer
  • Bij het ophalen van onze auto bleken ze 5km met de auto te hebben gereden (binnen de parkeerplaats???) en de deur hebben ze zwaar beschadigd. Het is uit de schanieren getrokken zover dat de deur niet meer dicht kan. Ze boden excuses aan en heel vriendelijk verzekerden ze ons dat ze goed verzekerd zijn en dat ze alles zullen vergoeden. Later hebben we ze de schaderapport opgestuurd met reparatiekosten van 2500 euro. Deur is niet meer te redden. Ze reageerden na meerdere emails en telefoontjes met een korte en onprofessionele bericht: "wij betalen 500 euro" Wij bleven contact zoeken maar helaas blijven ze ons negeren. 1,5maand later stuurden ze eindelijk een bericht dat ze het (nu pas) aan hun verzekering gaan overdragen. Ook wij hebben een advocaat ingeschakeld. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en zowel van 247Parking als hun zogenaamde verzekeraar geen enkele reactie. Dit komt uiteraard voor de rechter, maar ondertussen kan ik mijn auto niet eens op slot doen. Ze weten precies hoe de wet werkt, houden je aan het lijntje en gaan ondertussen vrolijk verder met hun wanpraktijken. Stelletje bedriegers van bovenste plank!

    Sterke punten
    Mensen belazeren

    Zwakke punten
    Organisatie, communicatie, oneerelijke en bedriegelijk.

    Door Bahram op 4 november 2019 Reageer (1 reactie)
  • Top! - Review over 247Parking.nl

    Goede service! We moesten onze auto om 2 uur 's nachts brengen en werden meteen naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst gebeld toen we koffers hadden en 20 minuten later waren we weer bij onze auto.

    Sterke punten
    Snelle shuttle service. Dichtbij Schiphol. Makkelijk te vinden.

    Door Inge op 31 oktober 2019 Reageer
  • Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Door Tuncer Akyazi op 30 oktober 2019 Reageer
  • Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn op de afgesproken plek. In plaats van dat je daar van tevoren over wordt ingelicht, zodat je gelijk naar de goede plaaats kunt rijden.. Gelukkig waren we ruim op tijd. We werden (samen met vele anderen) naar een parkeerplaats 15 min verderop gestuurd. Deze parkeerplaats bleek daar echter niet op berekend, er reden slechts 2 minibusjes per uur naar Schiphol. We stonden daar met zo'n 30 mensen te wachten. Meer dan de helft heeft uiteindelijk zelf een taxi geregeld, omdat het voor hen te lang zou gaan duren om hun vlucht te halen. De communicatie over het (gebrek aan) vervoer was beroerd. Er werd alleen gezegd dat het goed zou komen, zonder dat duidelijk werd hoe lang het zou duren voor we mee konden met een bus. Toen we telefonisch contact opnamen met 24:7 parking en het probleem uitlegden, werden we gewoon weggedrukt! Uiteindelijk hebben wij (met dank aan alle mensen voor ons die een taxi hebben genomen waardoor wij eerder mee konden) net ons vliegtuig gehaald. Dit nooit meer!

    Sterke punten
    Behulpzame chauffeur als je eenmaal in een busje zit

    Zwakke punten
    Slechte communicatie Slechte planning Problemen van overboeking worden gewoon 'over de schutting gegooid' bij een ander parkeerterrein en daar word je aan je lot overgelaten. Neem ruim de tijd als je hier parkeert zodat je je vlucht niet mist

    Door Anne op 21 oktober 2019 Reageer
  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand. Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek. Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen. Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden. Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen. Gevaarlijke rijstijl. Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer
  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand dit is niet handig tijdens het schakelen. Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek. Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen. Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden. Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen. Gevaarlijke rijstijl. Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer