• Ik heb al heel wat bedrijven gehad op schiphol maar maak nu al sinds 1 jaar vrij regelmatig gebruik van comfort parking. tot nu altijd tevreden.

    Door Jan Willem op 12 september 2019 Reageer

  • In het pikkedonker was het terrein van Quickparking Rotterdam onvindbaar. Omdat je een vliegtuig moet halen toch maar ergens anders geparkeerd. Gebeld over een terugstorting, desnoods met inhouding kosten, maar Quickparking was onvermurwbaar. € 105 down the drain... Het enige dat ze aanboden was 25 procent korting op een volgende keer. Er komt natuurlijk geen volgende keer bij dit klantonvriendelijke clubje. Niet doen dus!

    Door KC op 10 september 2019 Reageer

  • Belachelijk onprofessioneel bedrijf. Last minute wijziging van Shuttle Service naar Valet Parking. Chauffeur kwam de auto ophalen in trainingspak en weigerde zich te legitimeren. De keuze was aan ons vertelde hij ons: of de vlucht missen of de auto aan hem meegeven. Bij de terugkomst op Schiphol moesten we bellen als we onze koffers hadden verzameld. Dit deden we waarna we nog meer dan 1 uur moesten wachten, omdat we maar bij landing hadden moeten bellen. Toen de chauffeur onze auto kwam terugbrengen kwam hij aan op slippers. Rijden met slippers is in Nederland bij wet niet verboden, maar de verzekering zal bij schade niets uitkeren. Het wordt namelijk gezien als roekeloos rijgedrag. Als u uw auto liefheeft, boek dan absoluut niet bij dit bedrijf.

    Zwakke punten
    Onprofessioneel
    Onbeschoft
    Roekeloos

    Door F op 7 september 2019 Reageer

  • Dit was onze derde keer bij Comfort parking; de service is super!!!

    Door Nerina op 6 september 2019 Reageer

  • Nach einer Buchung musste ich nach einer einem AG die Buchung stornieren. Das habe ich wie gefordert per Mail getan. Es würde keine Stornobestätigung geschickt, man hat das Geld von meinem Konto direkt abgebucht, alle meine Mails bleiben bis heute unbeantwortet. 33 Euro haben sich in der Luft aufgelöst, denn das Unternehmen hat mir das bis heute (3,5 Wochen) nicht erstattet. Ich bin sehr enttäuscht über die Praktiken des Unternehmens. Schrott statt Qualität. Bitte buchen Sie da nicht!!!! Es lohnt sich nicht, der Ärger ist vorprogrammiert und sie verlieren nur das Geld.

    Sterke punten
    Null Sterne, Null Stärken!

    Zwakke punten
    Nur Schwachstellen

    Door M. Heuer op 4 september 2019 Reageer

  • behulpzame parkeerbeheerder op locatie, ook bij terugkomst laat op de avond.

    Door Sara op 4 september 2019 Reageer

  • Perfect geregeld allemaal!

    Door Anoniem op 4 september 2019 Reageer

  • Ga nooit in zee met deze oplichters. Ik heb op Dsseldorf AirPort tevergeefs staan wachten om mijn auto op te laten ophalen. Uiteindelijk heb ik mijn auto op een parkeerplek moeten plaatsen voor 34 per dag voor 2 weken, omdat ik anders mijn vlucht had gemist.
    Parkos zegt hiervoor niet verantwoordelijk te zijn en wil de door mij extra gemaakte kosten door haar toedoen niet vergoeden.
    Bij navraag op Dsseldorf AirPort bij de parkeer beheerder waar mijn auto nu stond, werd aangegeven dat zij dagelijks met mensen te maken hebben die door Parkos zijn opgelicht.
    GA DUS NIET IN ZEE MET DEZE MALAFIDE OPLICHTERS!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar

    Door Frank op 31 augustus 2019 Reageer

  • Stay away from this Parking!

    Cars were parked very close next to each other with a huge risk of damage, which also happened with our Car. We paid 80 euros and the damage on our car after pick up -> 250 euros! Parking is at your own risk!

    Blijf weg bij dit Parkeerpark!

    De auto's worden zeer dicht tegenelkaar aan geparkeerd, dus als je terug wilt komen met schade aan je auto dan moet je beslist hier gaan parkeren.
    Dit is ook bij ons gebeurd, ruim 80 euro betalen voor parkeren en naar huis gaan met 250 euro schade aan je auto! De eigenaar geeft natuurlijk aan dat dit eigen risico is. Camera beelden niet beschikbaar. Een duur leermoment :-(

    Zwakke punten
    Auto's heel krap geparkeerd, waardoor eenvoudig schade ontstaat
    Camera bewaking?

    Door Pardoes op 29 augustus 2019 Reageer

  • Parkeer u auto hier niet bij terug komst 5 keer gebeld spreken alleen Frans 70 minuten gewacht
    Ik denk de slechtse in Charleroi!

    Sterke punten
    Geenwachten

    Door Groot op 27 augustus 2019 Reageer

  • We zijn erg tevreden over 247 parking.
    Korte wachttijden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Prima service voor een aantrekkelijke prijs.
    Bij terugkomst reed er een busje voor ons (2-en) en werden we op het terrein bij onze auto afgezet.
    Chapeau.

    Door w.Meijnen op 27 augustus 2019 Reageer

  • Mensen doe het niet! Eazzypark staat al jaren bekend als organisatie die misbruik maakt van uw auto en vertrouwen. Het is onbegrijpelijk dat airport Eindhoven dit voor de deur van de luchthaven accepteert. Wij zijn ook geconfronteerd met 40 km meer gereden tijdens de stalling van onze auto. Beetje navraag maakt wel wat duidelijk. Ik ken mensen die er hebben gewerkt. Ze brengen de autos naar andere locaties, soms gewoon een weiland in de blubber. Om hun bestuurders daar weer vandaan te halen gebruiken ze de autos van klanten. En pendelen zo 2, 3, 4, 5 keer met jouw auto heen en weer. Je kunt er moeilijk iets tegen dien, want in hun regels staat dat er met jouw auto gereden wordt. De klant gaat uit van hooguit wat kilometers. Terwijl het in de praktijk 30 tot 50 kilometers zal zijn. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Zij kennen deze geruchten ook en maken momenteel vooraf contact met klanten in de file voor Eazzypark met het verzoek de auto te mogen voorzien van een tagger. De auto wordt dan op afstand gevolgd. Men verwacht daarmee uiteindelijk tot vervolging over te kunnen gaan. Advies: kies een andere optie voor lang parkeren.

    Sterke punten
    Snelle jongens

    Zwakke punten
    Misbruik van autos van klanten

    Door Maarten op 19 augustus 2019 Reageer

  • Op 9 juli vertrokken op 24 juli terug gekomen het was 40 graden auto 1,5 uur later kregen hem niet gevonden . Bij thuis komst parkeer boetes in de bus tot in Rotterdam toe en spullen ontvreemd uit Mn auto . Het bedrijf gebeld hoe en wat werd me verteld dat er een politie onderzoek loopt . En dat ik terug gebeld zou worden door de persoon die erover gaat moet nu nog bellen . Voor dit probleem is er maar een oplossing en dat is die bedrijven met een Schiphol keurmerk moet gaan werken .
    Dus dit bedrijf zeker niet doen .

    Sterke punten
    Geen

    Door Wilco op 19 augustus 2019 Reageer

  • GRAAG DELEN: AUTO MISBRUIKT DOOR VALET-PARKING

    Afgelopen vrijdag zijn wij teruggekomen van vakantie. In de tussentijd hebben wij onze auto middels valet-service laten parkeren bij Schiphol. Het bedrijf is TopParking, maar de dochteronderneming is Topvalet Service BV.

    IK WAARSCHUW: DOE DIT NIET.

    Wij werden op Schiphol gebeld dat het bedrijf de autosleutel kwijt was. We werden opgehaald om mee te komen naar hun kantoor. Op het kantoor hebben ze ons aangeboden om ons thuis te brengen en als ze de sleutel zouden vinden, deze aangetekend op te sturen. Tevens is het mapje met de handtekening van afgifte aan hun verdwenen. Ze verzekerden ons dat de auto veilig op hun parkeerterrein stond.

    Aangekomen bij de auto kwamen we erachter dat de auto flink beschadigd was. De auto is waarschijnlijk een week voor priv gebruikt door de dader, anders kun je nooit 1400 km rijden. Ze zijn geflitst in Rotterdam en Leidschendam.

    Uiteindelijk hebben we de auto middels de reservesleutel thuis gekregen. We hebben ontdekt dat er:
    -1400 km mee is gereden
    -tot zover 2 bekeuringen wegens snelheidsovertredingen zijn binnengekomen. Op 1 foto is de bestuurder zelfs te zien! Wij hebben alleen niet de middelen om deze man te identificeren/traceren.
    -de auto op meer dan 3 plekken is beschadigd
    -de auto door 4 personen is gebruikt. Er is in gerookt (as en schroeiplekken), gegeten, er zijn stukjes afgebroken
    -nog onbekend of de auto motorisch nog in orde is....

    Het bedrijf wil niet meewerken met de afhandeling en daarom wil ik u waarschuwen. De verwachte schade zal rond de 10.000 euro zijn. De verzekering wil pas de schade vergoeden als er een dader kan worden aangewezen.

    Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
    Ga niet met TopParking in zee.

    Sterke punten
    O

    Door Steve warson op 16 augustus 2019 Reageer

  • Via Parkos gereserveerd. Was wat huiverig door reviews en eerdere parkeerervaring op Schiphol (andere aanbieder) ook omdat het parkeren op Schiphol weer in het nieuws was. Bij ons liep alles gesmeerd: na aanmelding auto geparkeerd, sleutel afgegeven, ondertekend formulier en instructie bij retour. Busje stond klaar om ons weg te brengen. Wel oude busjes geen airco en kon ook geen raam open.
    Bij terugkomst direct gebeld na bagage te hebben verzameld. Gelopen naar vertrekhal uitgang C en binnen 5 minuten was de bus daar. Moet wel zeggen dat er veel mensen stonden en je had geluk als je gelijk mee kon. Eerlijker is het om met een lijst van aanmelding te werken. De bus na ons kwam overigens al na 10 minuten binnen op parkeerterrein.
    Chauffeurs op heen- en terugreis behulpzaam met bagage. Ze maken wel erg lange onverantwoorde dagen, in auto's zonder airco met heel warm weer. ik kan mij voorstellen dat service met een smile na 9 uur wel klaar is.
    Auto stond nog op zelfde plek en sleutel lag al klaar bij aankomst op terrein.

    Sterke punten
    Goede prijzen. Auto blijft op zelfde plaats als geparkeerd. In ieder geval bij ons. Chauffeurs waren aardig en behulpzaam.

    Zwakke punten
    Sleutel afgeven blijft gevoelig punt. Busjes zijn oud ook geen riemen. wijze van ophalen op Schiphol: bij drukte geen overzicht. Wie het hardst roept gaat mee.

    Door Paddy op 14 augustus 2019 Reageer

  • Een parkeerterrein in een verloederde wijk. Toen wij aankwamen werkte de terminal bij de aankomstpoort niet. Er stond gelukkig een busje van het bedrijf en de chauffeur deed de andere poort open. De man sprak geen woord Engels en zou binnen 10 minuten terug zijn om ons op te pikken. In de bloedhitte bijna een uur moeten wachten. Een andere chauffeur maakte zijn pauze van drie kwartier en hij heeft ons uiteindelijk weggebracht. In de bus kregen we allerlei 'bruikbare tips' hoe we in Marokko de hotels konden oplichten...De rit naar het vliegveld duurde ruim een half uur en niet 5 minuten zoals aangegeven. Bij terugkomst ons gemeld maar de telefoon werd erop gegooid. Toch maar naar de opstapplaats gegaan en daar werden we na tien minuten toch opgehaald. Het was ongeveer 23.30 uur en de chauffeur viel bijna achter het stuur in slaap. Geeuwen, slingeren, ogen wrijven. Kortom, ik was blij dat we weer naast het busje stonden en in onze eigen auto konden stappen. Bij thuiskomst kreeg ik de andere dag een mail dat ik niet verschenen was dus een boete moest betalen van 19.00. Hierop een 'stevige' email geschreven en toen konden ze ineens wl zien dat we geweest waren. (computerproblemen..jaja..). Ik maak geen gebruik meer van Quickparking. Ik betaal liever het dubbele dan afhankelijk te zijn van dit waardeloze bedrijf.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Zeer veel.
    Slechte chauffeurs, slechte service, slecht materiaal, slechte voorzieningen.

    Door John op 13 augustus 2019 Reageer

  • In Dusseldorff valet parking via Parkos; bij aankomst klopte te bellen 06-nummer niet, volstrekt onduidelijk wat voor bedrijf (in opdracht van?) Parkos opereert en wie je moet bellen, erg onhandig als je juist tijd wil besparen, de aanwijzingen waren onduidelijk, bij terugkomst weinig vriendelijke toon, pas na tijdje kon men de reservering achterhalen, het duurde relatief lang voordat de auto (onder het zand?) voor kwam rijden.

    Meest zorgwekkende is wel dat het weinig professioneel is en je bij inleveren van de auto geen enkel document krijgt evenals over en weer duidelijkheid over status auto, stand kilometers, etc.

    Sterke punten
    Auto werd uiteindelijk wel opgehaald en teruggebracht....

    Zwakke punten
    Weinig professioneel, geen duidelijkheid over contactnummers, trage afhandeling, auto kwam vuil terug

    Door De Wolf op 12 augustus 2019 Reageer

  • Om 4.30 uur in de ochtend bij parkeerterrein T bij Schiphol werkten de slagbomen niet. We stonden samen met nog een 6-tal autos te wachten. Sommigen besloten ergens anders te gaan parkeren maar omdat we ruim op tijd waren besloten we te wachten op de bus. De buschauffeur heeft uiteindelijk de slagbomen open gezet en we hebben toen gelijk gevraagd op hij op ons wilde wachten zodat verschillende gezinnen nog meekonden. Dit kon met de grootste moeite. Toen naar Schiphol gebracht met een sneltreinvaart ( niet handig als de bus vol mensen en koffers staat). Bij terugkomst van de vakantie op Schiphol hadden we snel de bus terug naar de parkeerplaats. (De bus blijft trouwens geen seconde wachten). Bij aankomst op parkeerplaats T konden we wederom het parkeerterrein niet af omdat hij onze voucher niet herkende. Weer wachten op de bus dus. Daar zit je snachts om 2.00 uur niet op te wachten. Op zowel de heen- als terugreis werd het noodnummer van quickparking niet opgenomen. Kortom voor ons nooit meer met quickparking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niemand te bereiken in geval van nood.
    Chauffeurs niet klantvriendelijk.
    Slagbomen die niet werken. Dit gebeurde vaker volgens een hotelmedewerker die bij het terrein zit.

    Door Edith op 11 augustus 2019 Reageer

  • Parking geboekt bij Alloparking. Een dag voor mijn vertrek ontving ik een mail dat de parking volgeboekt was en dat mijn reservatie werd geannuleerd. Volgens deze mail zou ik het bedrag terugontvangen. Nooit gebeurd. Een flink bedrag betaald en kwijtgeraakt! Nooit bij Alloparking boeken. Het zijn smerige oplichters.

    Zwakke punten
    Alles

    Door Anton Breder op 11 augustus 2019 Reageer

  • Geboekt via deal op internet! Bij aankomst had ik al mijn twijfels. Terrein stond bomvol en leek niet op een parkeerterrein. Bij terugkomst zat er schade op de auto. Dit direct gemeld en kreeg direct te horen dat zij er niet aansprakelijk voor zijn. Alles zou vaststaan op camerabeelden. Deze info per e-mail opgevraagd, maar nooit meer wat van ze gehoord. Voor mij NOOIT meer Skypark. Ik ga wel met de taxi!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, komen hun beloften niet na!
    Lang moeten wachten op taxi.

    Door CMR op 10 augustus 2019 Reageer

  • Na het parkeren een schade gemeld aan het bestuurdersportier. Deze kant van de auto is recentelijk overgespoten. Parkos betreurde de zaak maar moest ons doorverwijzen naar de parkeerbeheerder: [email protected] Daar melden ze gelijk dat de schade absoluut niet bij hun vandaan kwam.......!? Voor de rest konden ze niets voor ons betekenen.

    Sterke punten
    Op tijd auto op en afgehaald
    Duidelijke communicatie
    Goed bereikbaar

    Zwakke punten
    Het is een tussenpersoon. Parkeren wordt uitgevoerd door louche bedrijven....

    Door Herbert van Burken op 9 augustus 2019 Reageer

  • S morgens vroeg stond ik en m'n gezin en ook nog andere parkeerders voor een gesloten ingang. Via tui haden we een gratis parkeerplek aangeboden gekregen en waren daarom met onze eigen auto gegaan. Toen we aankwamen konden we er niet in en er was niemand aanwezig. Op het nood telefoonnummer werd meerdere malen niet opgenomen. Omdat we onze vlucht naar NewYork niet wilde missen zijn we naar lang parkeren gereden. Kortom 98,-- extra kosten bij terugkomst.
    Na diverse mailverkeer geven ze steeds een ontwijkend antwoord en leggen de schuld constant terug. Geen enkele tegemoetkoming.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Slechte oganisatie

    Door Christina op 9 augustus 2019 Reageer

  • Quickparking. Ja, wat is dit voor een firma.
    Reserveren voor GEEN sleutel afgifte, maar eenmaal daar toch sleutels afgeven en anders iets anders zoeken terwijl je al betaald hebt en je binnen 1 uur op de luchthaven moet zijn. Dan worden we in een oude bus van 1990 vervoer naar het vliegveld door een oud Formule 1 coureur die pole position tijden wilt neerzetten en waarschijnlijk ook nog doof is. Hij had de hele rit de radio op standje plankgas staan. Het zou een mooi parkeerplaats moeten zijn, maar is een weiland met gebroken puin erin gestort en geen slagbomen en niet afsluitbaar. Kortom NOOIT MEER!!!!

    Sterke punten
    Weet niet. Wel dat ik dit niemand zou adviseren.

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    Door Paul op 7 augustus 2019 Reageer (1 reactie)

  • Via wl deals eind mei 2 vouchers aangeschaft. Gelijk de reserveringen gemaakt. De eerste voucher in juni gebruikt voor een stedentrip. Prima service, vriendelijk personeel, alles stipt op tijd.
    De tweede voucher was voor gebruik in de zomervakantie. Eind juli kregen wij van wl deals een e-mail dat zij niet meer de service konden verlenen. Reactie terug gestuurd, slap excuus terug ontvangen.
    Gekeken op de site van sky park. Daar kondem wij gewoon voor onze reisdata reserveren. Tegen dubbele kosten natuurlijk. Op 28 juli twee e-mails van sky park ontvangen, erg onduidelijk. Ze hadden de reservering geannuleerd. Afvies voor skypark: Hang bij aankoop via een tussenpersoon reisdata aan, waartussen de voucher geldig is. Voor ons dus nooit meer skypark.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel wat in de auto's rijdt

    Zwakke punten
    Slechte service

    Door Eva op 6 augustus 2019 Reageer

  • Zoals jullie aangeven, heb ik het nummer 06 27 00 15 38 gebeld onmiddellijk nadat wij onze koffers van de bagageband genomen hadden.
    Tijdstip van mijn telefonische oproep : 20.45 uur. De chauffeur zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn.
    Hij was er effectief na 10 minuten, maar er stond wel een wachtrij van een 20 tal personen! Vier gezinnen voor ons.
    Aangezien hij met een kleine minibus reed, konden wij pas met de 3 de rit meerijden!
    Tijdstip van vertrek : 22.25 uur !
    Dit is ronduit schandalig : toeristen die net van vakantie terugkomen meer dan anderhalf uur laten wachten!

    Sterke punten
    zijn er niet

    Zwakke punten
    veel te lang wachten op shuttle bus.
    Er stond nochtans een grote bus op de parking

    Door Johnny op 30 juli 2019 Reageer