Nieuwste Reviews

P5 Schiphol Valet Parking - Gelikte officiele website lijkt van de luchthaven

0

Review:
U komt terecht op een vaag terreintje in Rozenburg met een container en een terrein met op elkaar gepakte auto's. Had u dat verwacht? Ik dacht voor 100% zeker, dat ik op het verkeerde adres was....toch niet.

De P5 of Sunparking = hetzelfde bedrijfje (met slechte reviews) en nog meer andere namen, is totaal niet zo glossy als de website doet vermoeden, maar ja, uw vlucht wacht niet. U hebt al betaald? Jammer. U komt in de stress? Zie google voor de locatie. even door scrollen...

Kruisweg+415,+1437+CJ+Rozenburg/

U moet opeens (als een soort overval) uw sleutel inleveren van uw dure auto zegt iemand tegen u door het raampje! Dit staat echt niet op de glossy web site! Dan zegt de man: dit is onze werkwijze meneer, u moet uw sleutel inleveren! De kilometerstand wordt wel genoteerd. Tuurlijk. Wordt er dan mee gereden? Ja zo werken wij.

U moet opeens een formulier tekenen, dat P5 (u ook dus) niet verzekerd is voor diefstal of verduistering van uw auto! Tuurlijk niet! Dat is nooit zo bij een parkeerplaats toch? Als bij terugkomst blijkt dat uw kostbare bezit er niet meer staat (verduisterd ofzo), dan bent u behalve uw sleutel, uw auto ook uw parkeergeld kwijt! Dan blijkt opeens dat goedkoop best wel duurkoop kan zijn, want mijn verzekeringsmaatschappij wil wel vergoeden bij diefstal of verduistering, maar dan moet ik wel de sleutel kunnen overhandigen, maar dat lukt dan niet meer zo goed want die heb je dan niet meer.

De eigenaar van het terreintje stelt na eindeloos 7 keer bellen: inleveren sleutel staat op de web site. Is echter 100% onjuist. Misleiding dus, dat dit nog gewoon kan in Nederland. Staat er niet. Kijk zelf maar. Ik heb een kopie gemaakt van de site. Reclame code commissie maar even bellen dan.

Er staat klip en klaar: Bij aankomst parkeert u uw auto op ons afgesloten, bewaakte terrein (en die u dat ben ik zelf toch?)

(Alleen in de kleine lettertjes staat het anders volgens de eigenaar en dat had ik maar moeten lezen (ik ben vanaf nu dom dus) niet lezen wat er op de website staat .............Nu ben ik dus de pineut en kan ik fluiten naar mijn geld.

Zo goed meent het bedrijf het dus echt niet met u en uw auto.

Op deze P5 (lijkt officiële Schiphol Parking maar is het niet) mag u zeker niet zelf parkeren zo blijkt, omdat de auto's zeer dicht tegen elkaar gezet worden zonder tussenruimte links, rechts, voor en achter en dat kunt u natuurlijk niet..Zo passen er meer auto's op de vierkante meter. Zie google locatie en zie zelf dat het klopt wat hier staat. Dat staat niet op die mooie web site...

Doe er mee wat je wil. Echt iets voor het TV programma Radar.

Sterke punten:
De telefoon wordt zeker opgenomen. Je kunt je verhaal uitgebreid doen, maar er wordt voor 100% zeker niks mee gedaan zegt de eigenaar. Dat is bedrijfspolicy stelt de eigenaar.

Het gaat niet om de klant maar om het spekken van de eigen bank rekening.

Top natuurlijk, maar strookt nou weer helemaal niet met de aanhef op de web site.

Vakantie gevoel al weer ver weg zeg maar.

Eerlijk is eerlijk: P5 is minder duur dan andere P's, maar dat snap ik nu ook wel.

Zwakke punten:
Onbetrouwbaar (komt de helder gemaakte afspraak niet na) misleidend en onfatsoenlijk.

De luxe shuttle bleek een oud Ford Transit busje.

Sterke punten:
Neemt wel de telefoon op, maar lost niks op.
Alleen maar JIJ bakken en eindeloos gebakkelei.

Zwakke punten:
Bedrijf is nergens verantwoordelijk voor, niet voor de tekst op de web site en niet voor eigen personeel, niks. Advies: niet doen.
=============================================
Voor een paar euro meer kun je beter op P3 van Schiphol parkeren. Prima luxe grote shuttle bus om de paar minuten. Top.

ParkEnFly.com - “Oplichters! “

0

Review:
Ga NOOIT in zee met Park&Fly naadt Eindhoven Airport! Stelletje “oplichters” zijn het! :-(
Wij hadden geboekt voor een parkeerplaats op 11-01-2018 07:30 tot en met 18-01-2018 (aankomende Donderdag), 09:30, op 08-01 gebeld met hun Klantenservice om de tijd op 11-01 te veranderen van 07:30 naar 05:45, dit was geen enkel probleem en we konden ons dus al om 05:45 melden bij de poort en het gekregen 06 nummer bellen van hun medewerker die zou komen om de poort te openen en de sleutels aan af te geven.
We kwamen op 05:45 aan en belde vervolgens heb 06 nummer, er werd niet opgenomen, na 45 minuten lang zo’n 10 keer gebeld te hebben nog steeds de voicemail, we gaven het op en hebben bij hun buren, de concurent geparkeerd, hier ging alles perfect, ze leefde erg mee en gaven zelfs maar liefs 20 Euro korting! Top lui! :-), alles was in 10 minuten max geregelt!
Vervolgens op 13-01 Park&Fly gebeld om het verhaal te doen, gewoon rustig en vriendelijk, de dame was vriendelijk en ik zou terug gebeld worden met een oplossing., geld retour.
Ik werd inderdaad teruggebeld, nu door een vreselijk arrogante dame, Ze kon niks terug vinden over de wijziging, en het kwam hier op neer, “Iedereen kon wel zeggen “ik heb de weiziging doogegeven”, kortom, ik kan geen geld terug krijgen”, maar zoals ik die ..... ook al aangaf, het gesprek is opgenomen dankzij handige Iphone app ;-), dus dit krijgt nog een staartje, ik wil mijn 70 Euro welke ik per Ideal vooruit betaald heb terug!

Beste mensen, blijf uit de buurt bij Park&Fly te Eindhoven Airport! Ze zijn vreselijk!

Sterke punten:
Niks!

Zwakke punten:
Alles!

M Postema beveelt ParkEnFly.com NIET aan bij vrienden/bekenden

Allopark Charleroi - Service

0

Review:
Zeer slechte service. Kom je aan op het vliegveld, bel je ze komen ze met 1 bus die stoppen ze vol en rijden op en neer sta je daar in de kou. Telefonisch slecht bereikbaar 1 keer maar nooit weer dat ik hier parkeer.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zeer slechte service

Allopark Charleroi - Niet boeken!!

0

Review:
Boek niet bij Allopark. Het lijkt allemaal mooi, maar bij aankomst bij 123 lowcost parking was er niemand aanwezig en na bellen bleek dat de parking vol stond alleen kon je op de site van allopark nog gewoon reserveren. Ons geld nog steeds niet terugontvangen. Echt oplichters. Ok, een probleem met de site kan gebeuren maar geef dan gewoon iemand z'n geld terug. Dus betaal liever iets meer maar dan weet je zeker dat je je auto kan parkeren.

Sterke punten:
geen

Plomp beveelt Allopark Charleroi NIET aan bij vrienden/bekenden

CentralParking - geen Valetservice

0

Review:
Gereserveerd en betaald voor valetparking Eindhoven. Wen week voor vertrek een mail van Eazzypark met een routebeschrijving waar de auto moet worden afgeleverd.
Vertrek om 07:00 dus om 05:00 aldaar de met zeer veel moeite te vinden Eazzypark, vanwege alle wegblokkades ivm de ingestorte parkeergarage.
Er was dus geen sprake van Valetservice bij aankomst en ook niet bij terugkomst, terwijl hiervoor wel betaald is.
Klacht ingediend bij CentralParking en kreeg een mail dat het teveel betaald op mijn rekening wordt gestort.
Vandaag een mail dat men dit niet doet omdat ik bij CentralParking heb gereserveerd en dat ik dan maar bij EazzyPark had moeten reserveren wanneer ik goedkoper wilde.

Sterke punten:
Geen. Alleen maar zwakke.

Zwakke punten:
Voor Eindhoven alleen zwakke punten. Contract is met CentralParking stalling is bij Eazzypark en daar heb je dus geen contract mee.

Meijer beveelt CentralParking NIET aan bij vrienden/bekenden

Eazzypark - Auto met schade teruggekregen. Men neemt geen vera

0

Review:
Heel slechte ervaring

Alles ok tot terugkomst. Auto teruggekregen met duidelijke nieuwe scharren. Eazzypark aangesproken: eerst verwezen naar een formulier, dan naar verzekeraar. Na dat allemaal te doen en tal van mails later vroegen we nogmaals naar een update. Ze verwijzen terug naar verzekeraar terwijl het dossier daar gekend is. Auto niet bij Eazzypark parkeren!

Zwakke punten:
- Schade
- Gebrek aan communicatie
- Nemen geen verantwoordelijkheid

Bart beveelt Eazzypark NIET aan bij vrienden/bekenden

Schiphol ParkFly - Zeer slechte service

0

Review:
Toen wij op weg naar Schiphol reden hebben wij meteen gebeld met Parkfly en ze zouden er om half 10 staan om de auto mee te nemen maar er kwam niemand dus wij wachten na velen malen gebeld te hebben kwamen ze onze auto ophalen ( ruim 45 min te laat !!) wij waren net op tijd om het vliegtuig te halen.
Toen wij terug kwamen hebben we volgens afspraak op tijd gebeld toen had de medewerker de mededeling dat de auto niet starten en dat wij opgehaald werden met busje bij de auto aan gekomen bleek de accu leeg was veroorzaakt door het aanlaten van de binnen verlichting met startaccu auto weer gestart en na lange reis eindelijk naar huis.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen service.
Slechte communicatie.
Komen afspraken niet na.
Enz,enz

van der Ve beveelt Schiphol ParkFly NIET aan bij vrienden/bekenden

Allopark Charleroi - Fraude

1

Review:
Boek nooit bij Allopark. We ontvingen geen reserveringsbevestiging en bij de parkeerlocatie was de reservering nooit binnengekomen. Meerdere mails gestuurd geen reactive. Op Belgische sites veel vergelijkbare problemen gezien. Het is of oplichting of een bedrijf dat zijn administratie niet op orde heft. In beide gevallen: niet boeken!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oplichters of administratie niet op orde

Witteveen beveelt Allopark Charleroi NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Niet meer met 24/7

0

Review:
Kort samengevat:
*Parkeerterrein + toegangsweg is één knollenveld!
*Ontvangst kortaf/onvriendelijk: Daar staat het busje!
*Gedurende de rit naar Schiphol had het personeel onenigheid met elkaar.
* Omdat we van het personeel geen telefonische informatie hadden ontvangen was het op de retourdag bij aankomst op Schiphol zoeken waar de shuttlebus stond. Zou op het kaartje staan dat we nooit hebben ontvangen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Communicatie: Zorg voor duidelijkheid. Zet in de bevestigingsmail óók informatie over aankomst: standplaats shuttlebus bij Vertrekhal 3D. Dus werk niet met losse kaartjes. Kun je ze ook niet vergeten mee te geven aan je klanten.

Ton beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Eazzypark - Nooit meer! Oneerlijke lui!

0

Review:
Wij kregen onze auto terug met een flinke parkeerdeuk in de deur, de witte verf van de andere auto zat er nog op. We kregen meteen een schadeformulier mee en alles zou keurig afgehandeld worden volgens hun medewerker. Niet dus! Wij moesten bewijzen dat zij die deuk erin gemaakt hadden. Wij hadden onze auto gewassen en gepoetst aangeleverd, maar toen wij bij Eassypark aankwamen, is er door hen geen formulier ingevuld over de toestand van de auto, terwijl dat wel gemoeten had, bleek achteraf. Volgens ons gebeurt dat moedwillig, zodat er achteraf niets te bewijzen valt. Onze verzekering heeft nog geprobeerd de schade op hen te verhalen, maar er wordt door Eazzypark nergens op gereageerd. Oplichters dus!

Sterke punten:
Tegenover het vliegveld. Je hoeft alleen maar even met je koffer de straat over te steken. Ideaal dus, jammer dat het zo'n hufters zijn!

Zwakke punten:
Oneerlijke lui, gaan roekeloos met de spullen van een ander om en komen hun beloften niet na.
Wij parkeren al jaren bij verschillende bedrijven in de buurt van luchthavens, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Dus mocht je toch voor Eazzypark kiezen, wat ik ten zeerste afraad, zorg dan dat er bij aankomst een formulier ingevuld en ondertekend wordt en maak foto's van je auto, anders kun je er weleens bekaaid vanaf komen! Maar lees ook even de andere reviews, want alle mensen die schade aan hun auto hebben gehad door toedoen van Eazzypark, hebben tot nu toe naar hun geld kunnen fluiten ook al hadden ze bij aankomst een ingevuld en ondertekend formulier ontvangen.
NEEM DIT RISICO DUS NIET!

Echtpaar beveelt Eazzypark NIET aan bij vrienden/bekenden