• "Slecht !! Wij hadden 2 maanden van te voren een boeking gemaakt voor 01-01. Op de dag zelf moet je 30 min van te voren bellen. 30 keer gebeld maar er werd maar niet opgenomen. Noodzakelijk moeten parkeren bij p3 zonder reservering en 112 euro moeten betalen. Achteraf bleek na contact te hebben gehad via de mail dat 24/7 gesloten was op 01/01 maar niemand heeft het aan ons doorgegeven. De kosten van het parkeren terug gekregen maar helaas de overige kosten die wij nu meer hebben moeten betalen omdat we bij p3 moesten parkeren niet terug gekregen. Ondanks het een fout is van het bedrijf."

    Door siel op 16 januari 2020 Reageer

  • Was goed geregeld. Niet lang hoeven wachten. Volgende keer zeker weer dat we hier gebruik van gaan maken.

    Sterke punten
    Voor de deur van Schiphol uitstappen en je auto wordt bij P5 neergezet. Van te voren word er nog een foto gemaakt van de km stand. Perfect. Op de terugreis bellen als je de koffer hebt en ze zijn er binnen 10 minuutjes.

    Zwakke punten
    Geen zwakke punten.

    Door Anja Piiek op 25 december 2019 Reageer

  • De heenreis ging prima, we zijn netjes opgehaald door een jongeman in een Ford Transit busje van Van Dommelen die ons keurig afzette bij de vertrekhal van Schiphol. De terugreis ging minder goed. Na de landing heb ik telefonisch contact gehad met de chauffeur en aangeven dat we graag opgehaald wilden worden. Dit was om 02:08 uur. De Chauffeur (met een Rotterdams accent) gaf aan dat dit ongeveer 45 minuten ging duren omdat hij net 8 personen aan het wegbrengen was. Ik heb hem verteld dat wij op hem zouden wachten op de afgesproken plek, vertrekhal 3 draaideur A aan de overkant van de rijbaan.

    Na enige tijd belde de chauffeur mij met de vraag waar wij stonden te wachten. Ik dacht op de juiste plek te wachten maar per abuis stonden wij niet bij de vertrekhal maar bij de aankomsthal. De chauffeur heeft mij ‘op charmante wijze’ laten weten dat wij naar boven moesten gaan. Wij hebben dan ook de roltrap naar boven genomen. Eénmaal boven was de taxi nergens te bekennen en heb ik weer telefonisch contact gezocht. Dit was om 03:06 uur. De chauffeur vertelde dat hij was weggegaan en dat hij over tien minuten weer terug zou komen. Na ongeveer twintig minuten kwam de chauffeur weer terug. Nadat ik mijn koffer in het Transit busje had gezet vroeg hij wie ik was en ik gaf aan dat wij de mensen waren op wie hij niet wilden wachten en dat ik het een beetje flauw van hem vond om niet even een paar minuten op een klant te kunnen wachten. Hij zij dat er nog meer klanten in zijn taxibusje zaten en dat die ook graag naar huis wilden. Dat snap ik wel, maar die paar minuten vind ik wel erg flauw van je , zei ik. “Dan neem je maar een taxi’’ waren zijn exacte woorden. De toon was gezet. Ik vertelde hem dat ik helemaal geen taxi ging nemen en dat hij ons keurig ging afzetten op de parkeerplaats, gewoon volgens afspraak. Waarop hij mijn koffer uit de taxi zette en zei: nee, ik vertik het om jullie nog mee te nemen, bekijk het maar. Dit schoot bij mijn vrouw in het verkeerde keelgat, zij opende het bijrijdersportier en vroeg hem boos waarom hij niet even had kunnen wachten en waarom wij daar niets over mochten zeggen. De chauffeur stoof het busje uit en smeet de deur dicht waarop mijn vrouw de deur weer open deed. Dit keer kwam de chauffeur agressief op mijn vrouw af rennen en had ik het idee dat hij haar wilde slaan. We voelden ons allebei bedreigd door de man. Hij ging snel via de bijrijders kant naar binnen en ramde de deur dicht waardoor mijn vrouw haar hand bezeerde. Hij deed de deuren op slot en lachte ons uit. In het busje zaten nog twee andere passagiers die getuigen zijn geweest van het hele schouwspel. De chauffeur liet ons midden in de nacht achter op Schiphol. Uiteindelijk hebben we zelf een taxi genomen naar de Fokkerweg 163. Toen we daar aankwamen stond het taxibusje met de chauffeur op het parkeerterrein. Ik stuurde mijn auto via de buitenkant van het terrein naar de uitgang om het busje te ontwijken. Vreemd genoeg stond het busje opeens op onze rijbaan geparkeerd. Langs een andere rijbaan ben ik toen teruggereden. Toen we langs het busje reden zagen we dat het raam open stond. Mijn vrouw vroeg vanuit onze auto of hij dit nou leuk vond en dat hij niet zo met mensen om kan gaan. Hij lachte vermakelijk. Omdat ik boos was zei ik hem dat dit nog wel eens zijn laatste werkdag kon zijn waarop hij lachend antwoordde dat dit prima was zodat hij zelf geen ontslag hoefde te nemen. We hebben contact gehad met de bedrijfsleidster en ze gaf aan dat hij een officiële waarschuwing had gekregen. Ze heeft toen meteen het geld van Skypark en de taxikosten aan ons betaald. Netjes opgelost dus, maar wel de laatste keer met Skypark. Wij gaan in het vervolg gewoon weer op Schiphol parkeren.

    Sterke punten
    Meteen actie ondernomen van hogerhand

    Zwakke punten
    De rest

    Door Niels Hink op 7 december 2019 Reageer

  • Had geboekt bij parkfy kom ik al jaren maar ik kreeg geen mail terug ! Ik belde naar parkfly dacht ik , maar hoorden dat het is overgenomen door 24 /7 dat is dan oké ! Ik had geboekt voor binnen en er ook voor betaald . Kom op het parkeer terrein , ik dacht waar kom ik nu terecht . Ik loop naar het kantoor en ze zeiden al meteen dat mijn auto buiten moest blijven staan. Moet ik mijn auto ook zelf parkeren . De wegen naar de parkeerplaats is zo slecht stapvoets rijden zitten allemaal diepen kuilen . Ik was blij dat het droog weer was ! Als het regent of sneeuwt kom je er niet weg . En als er schade aan je auto komt is dat op je eigen risico . Het niet 24 uur bewaakt iedereen kan op het terrein komen . Is echt geen aanrader.

    Sterke punten
    Personeel is vriendelijk , maar die zijn ook niet te spreken over hun werkgever

    Zwakke punten
    Ik kan geen punt op noemen wat goed is

    Door Robert op 5 december 2019 Reageer

  • Wij konden de parking niet binnen rijden. als resultaat moesten wij het twee keer betalen. ze willen de dubbel betaald bedrag niet terug storten! parking ligt echt ver! ik weet niet hoe konden ze hun vergunning krijgen???

    Door Elena Sidorenco op 21 november 2019 Reageer

  • Via de site was aangegeven dat dit een bewaakte parkeerplek betrof en je binnen 20 min op schiphol zou zijn. De parkeerplek ligt op een afgelegen plek, geen mens te bekennen. We stonden in de regen, zelfs geen afdak om te schuilen. Drie keer gebeld en na 1 uur kwam er een busje. De slagboom stond gewoon open. Iedereen kan hier op rijden. Bij terugkomst hebben we direct gebeld. Toen we bij vertrekhal 3 deur c stonden, bleek later de chauffeur met 2 passagiers net weg te zijn. Weer gebeld, miscommunicatie. De chauffeur was vergeten de namen te vragen en is met twee in plaats van drie passagiers vertrokken. We hebben opnieuw ruim een uur in de kou gestaan. We kwamen bij de auto op de afgelegen donkere parkeerplaats en moesten zelf de slagboom bij vetrek naar beneden doen. Wij maken geen gebruik meer van Shuttleparkeren Schiphol/Holiday Extras via Easyet.

    Sterke punten
    Goede chauffeurs

    Zwakke punten
    Miscommunicatie en informatie vooraf klopt niet

    Door RG op 11 november 2019 Reageer

  • Inmiddels nu in een week 2 x meer als 45 min wachten ga ik dus niet meer doen bij centraal parking ! Dit werkt echt niet fijn

    Door Ernst op 8 november 2019 Reageer

  • Bij het ophalen van onze auto bleken ze 5km met de auto te hebben gereden (binnen de parkeerplaats???) en de deur hebben ze zwaar beschadigd. Het is uit de schanieren getrokken zover dat de deur niet meer dicht kan.

    Ze boden excuses aan en heel vriendelijk verzekerden ze ons dat ze goed verzekerd zijn en dat ze alles zullen vergoeden.

    Later hebben we ze de schaderapport opgestuurd met reparatiekosten van 2500 euro. Deur is niet meer te redden.
    Ze reageerden na meerdere emails en telefoontjes met een korte en onprofessionele bericht:
    "wij betalen 500 euro"

    Wij bleven contact zoeken maar helaas blijven ze ons negeren.
    1,5maand later stuurden ze eindelijk een bericht dat ze het (nu pas) aan hun verzekering gaan overdragen.
    Ook wij hebben een advocaat ingeschakeld.
    Ondertussen zijn we 3 maanden verder en zowel van 247Parking als hun zogenaamde verzekeraar geen enkele reactie.

    Dit komt uiteraard voor de rechter, maar ondertussen kan ik mijn auto niet eens op slot doen.

    Ze weten precies hoe de wet werkt, houden je aan het lijntje en gaan ondertussen vrolijk verder met hun wanpraktijken.
    Stelletje bedriegers van bovenste plank!

    Sterke punten
    Mensen belazeren

    Zwakke punten
    Organisatie, communicatie, oneerelijke en bedriegelijk.

    Door Bahram op 4 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • Goede service! We moesten onze auto om 2 uur 's nachts brengen en werden meteen naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst gebeld toen we koffers hadden en 20 minuten later waren we weer bij onze auto.

    Sterke punten
    Snelle shuttle service. Dichtbij Schiphol. Makkelijk te vinden.

    Door Inge op 31 oktober 2019 Reageer

  • Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Door Tuncer Akyazi op 30 oktober 2019 Reageer

  • Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn op de afgesproken plek. In plaats van dat je daar van tevoren over wordt ingelicht, zodat je gelijk naar de goede plaaats kunt rijden.. Gelukkig waren we ruim op tijd. We werden (samen met vele anderen) naar een parkeerplaats 15 min verderop gestuurd. Deze parkeerplaats bleek daar echter niet op berekend, er reden slechts 2 minibusjes per uur naar Schiphol. We stonden daar met zo'n 30 mensen te wachten. Meer dan de helft heeft uiteindelijk zelf een taxi geregeld, omdat het voor hen te lang zou gaan duren om hun vlucht te halen. De communicatie over het (gebrek aan) vervoer was beroerd. Er werd alleen gezegd dat het goed zou komen, zonder dat duidelijk werd hoe lang het zou duren voor we mee konden met een bus. Toen we telefonisch contact opnamen met 24:7 parking en het probleem uitlegden, werden we gewoon weggedrukt! Uiteindelijk hebben wij (met dank aan alle mensen voor ons die een taxi hebben genomen waardoor wij eerder mee konden) net ons vliegtuig gehaald. Dit nooit meer!

    Sterke punten
    Behulpzame chauffeur als je eenmaal in een busje zit

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Slechte planning
    Problemen van overboeking worden gewoon 'over de schutting gegooid' bij een ander parkeerterrein en daar word je aan je lot overgelaten.
    Neem ruim de tijd als je hier parkeert zodat je je vlucht niet mist

    Door Anne op 21 oktober 2019 Reageer

  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand.
    Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek. Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen. Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden. Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen.
    Gevaarlijke rijstijl.
    Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer

  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand dit is niet handig tijdens het schakelen.
    Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek.
    Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen.
    Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden.
    Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen.
    Gevaarlijke rijstijl.
    Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer

  • Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Te veel.

    Door Ron op 17 oktober 2019 Reageer

  • Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogelenstront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, onbewaakt parkeerterrein, niet reageren op klachten.

    Door Ron op 17 oktober 2019 Reageer

  • reservering te voren betaald 45,00, we kregen op 14 september onderstaand bericht. Bedrag van 45 euro kunnen we naar fluiten vrees ik.
    ---------------------------------------------------------
    Van: Schiphol Valet Shuttle
    Verzonden: zaterdag 14 september 2019 03:46
    Aan: [email protected]
    Onderwerp: Reservering geannuleerd

    Beste J.....,

    Wij hebben net een bericht gekregen van de parkeerbeheerder Topvalet, waaronder uw reservering staat, niet de mogelijkheid heeft uw voertuig aan te nemen. Hierdoor zijn wij noodgedwongen de reservering te annuleren
    Het bedrag ontvangt u binnen 30 dagen op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet
    www.schiphol-valet-parking.nl

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    slechte afhandeling

    Door jan op 17 oktober 2019 Reageer

  • Skypark houdt zich niet aan hun beloften/afspraken. Ondanks netjes 10 minuten vantevoren gebeld te hebben, toch nog midden in de nacht ruim een half staan te wachten om opgehaald te worden vanaf Schiphol. Tijdens het telefoongesprek gaf de chauffeur aan nog op ons te wachten, maar vervolgens bij aankomst (slechts enkele minuten later) was 'ie toch al weggereden. Vervolgens onduidelijkheid over wanneer we dan opgehaald zouden worden en een lauwe reactie in de trend van 'ach ja, dan dien je maar een klacht in ofzo'. Zéér onprofessioneel en klant-onvriendelijk! Geen Skypark meer wat mij betreft.

    Door G op 14 oktober 2019 Reageer

  • Top valet service hebben mijn auto te lang bij Schiphol laten staan, daardoor heb ik een boete van €104 ontvangen. Ik zou deze oplichters vermijden, hopelijk wordt hun licentie ingetrokken.


    Sterke punten
    Moet ik 1 ster geven ????

    Zwakke punten
    Oplichters, leugenaars en niet te vertrouwen

    Door Dave op 12 oktober 2019 Reageer

  • Bij aankomst rekenen ze nog eens extra 4,00€ voor parking heen/terug
    Bij terugkomst was mijn vliegtuig té laat.
    Aangekomen 00:30
    Bij de parking van Charleroi heb ik gebeld om te vragen of ze langs wilden komen.
    Hun antwoord was sorry u moet een taxi nemen tot bij ons (5km) want ze hadden geen chauffeurs meer...
    Na 30min zoeken achter een taxi ben ik aangekomen +18,00€
    Toen ik bij hun aankwam heb ik mijn beklag gedaan ze intimideren mij en voelde me bedreigd....
    Dez ervaring wil ik met jullie delen omdat parkos Charleroi bende oplichters zijn...

    Sterke punten
    Meer geld vragen

    Zwakke punten
    Agressiev als je hun opmerkingen geeft
    Een waakhonden bij aankomst zéér intimiderend....

    Door Anoniem op 11 oktober 2019 Reageer

  • Via Allopark een reservering geplaatst. De Parking stuurde een mail dat het was volgeboekt, dus werd mijn parking geannuleerd. Ik zou het geld terugontvangen. Nooit gebeurd. Zowel Allopark als de Parking zelf gecontacteerd, maar geen enkel bericht terug ontvangen. Maar, Karma is een bitch... Ze zullen er op een of andere manier voor boeten.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Oplichters, Leugenaars

    Door Ilan op 9 oktober 2019 Reageer

  • Op de heenweg ging alles redelijk snel. Terugweg duurde het veel te lang: busje reed tot 2 x toe vol weg en uiteindelijk hebben we anderhalf uur gewacht voor we mee konden met de shuttleservice. Probleem was dat er slechts 1 busje reed. Dat was veel te weinig voor het aantal klanten.

    Was eenmalig. Volgende keer op zoek naar een andere parkeerplek.

    Zwakke punten
    Inzet te weinig busjes. Daardoor was de wachttijd veel te lang.

    Door Ron op 7 oktober 2019 Reageer

  • Wij van top Valet Vip parking doen al jaren Valet parking.
    Wij hebben een eigen parkeerterrein naast Schiphol bewaakt en afgesloten
    Er is een Valet parking opgedoken onder de naam topvalet service of topparking
    Deze bedrijven zijn pas vanaf mei begonnen en hebben heel veel rottigheid uitgehaald dus mensen denken dat wij dit zijn maar gelukkig niet deze mensen hebben allemaal via social deal goedkope prijzen gehad bij deze bedrijven.
    Wij doen hier niet aan mee en nooit gedaan.
    Maar mensen lezen niet goed en beschuldigen gewoon mijn bedrijf.
    Wij hebben chauffeurs op leeftijd dus geen jonge jongens met trainingspakken
    Dus mensen let eerst even op voor dat jullie gaan oordelen want er word nu een Valet bedrijf beschuldigd die dit niet is
    Met vriendelijke groet
    Top Valet Vip parking Schiphol bv

    Sterke punten
    Word altijd kilometerstand genoteerd
    Nooit schades en boetes

    Zwakke punten
    Wij hebben geen zwakke punten

    Door Debby loevesijn op 5 oktober 2019 Reageer (1 reactie)

  • Normaal gesproken goede ervaringen maar dit keer gereserveerd en plek op Locatie M op Schiphol toegewezen gekregen. Waarom klanten niet zelf beschikbare locatie laten kiezen. Vanuit richting Rotterdam is M een mijl op 7. Lang gewacht. Uiteindelijk vanaf parkeren tot aankomst 45 minuten. In die tijd rij ik zelf vanaf Rotterdam tot Schiphol. Slowparking was het dus dit keer. Jammer.

    Door Riska op 28 september 2019 Reageer

  • Wij reserveerden en betaalden 10 dagen vooraf een parking bij deze maatschappij. Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn voor ons, net als voor vele andere klanten die arriveerden. Door een onvriendelijke persoon werden wij en de anderen gewoon doorgestuurd naar een andere parking van een andere maatschappij 10km verderop.
    Hierdoor werd deze maatschappij dan weer overspoeld waardoor het anderhalf uur duurde eer wij op de luchthaven arriveerden en nog net onze vlucht haalden.
    Bedrieglijke praktijken en dus nooit meer boeken bij zulke onbetrouwbare mensen!!

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Bedriegers, onbetrouwbaar, onvriendelijk

    Door Marc Van Aert op 27 september 2019 Reageer

  • De chauffeur was te laat bij het ophalen en bij het terugbrengen. We hebben bijna een uur staan wachten. En mijn land rover defender had veel meer kilometers gereden dan ik had verwacht voor een ritje van Schiphol naar Nieuw-Vennep en terug.
    Toen ik thuis kwam en ging inparkeren hoorde ik een vreemde tik in de wielen. Het was erg laat en ik wilde slapen dus ik gaf er geen aandacht aan. De volgende dag werd het geluid alleen maar luider en ben ik goed gaan zoeken en wat bleek nu. De chauffeur van Parkos heeft het differentieel vast gezet waardoor mijn wielen niet vrij konden draaien. Al met al ben ik erg ontevreden en zal parkos niet aanbevelen.

    Sterke punten
    Website werkt goed

    Zwakke punten
    Slechte chauffeurs

    Door Vincent op 22 september 2019 Reageer