Nieuwste Reviews

Cheap-Parking - Aanrader

0

Review:
Prima nachtservice, keurige ontvangst! Op tijd weer opgehaald. Auto stond klaar, voor herhaling vatbaar.

Sterke punten:
Service, ligging en prijs.

Zwakke punten:
Geen

Slotboom beveelt Cheap-Parking aan bij vrienden/bekenden

Quick Parking Charleroi - Waardeloze dienstverlening

0

Review:
Je kan je auto kwijt. Maar daarna eerst 30 min wachten totdat je opghaald wordt. Terugweg nog erger. 45 min wachten. Dus zoek een ander als je op tijd ergens moet zijn. Parking ie ergens in the Middle of nowhere.

Zwakke punten:
Dienstverlening is dramatsch

Erik beveelt Quick Parking Charleroi NIET aan bij vrienden/bekenden

Allopark Charleroi - VOORAL NIET BOEKEN!!!

0

Review:
We moesten de shuttle bellen wanneer we op de luchthaven van Charleroi toekwamen zodat ze ons zouden oppikken. Na het telefoontje hebben we 40 minuten moeten wachten in het slechte weer tot er iemand kwam opdagen! Valiezen moet je zelf in de shuttle plaatsen er er nadien ook zelf weer uithalen. Slechtste service en parkeerplaatsen ooit!

Didier beveelt Allopark Charleroi NIET aan bij vrienden/bekenden

PTA Parking - Zeer tevreden over PTA

0

Review:
Al 4 jaar maak ik minimaal 1 keer per jaar gebruik van de diensten van PTA . Dit tot grote tevredenheid. Ik heb nog nooit lang op mijn auto moeten wachten. Personeel is correct .

Sterke punten:
Komen spraken na

Zwakke punten:
Kan af en toe even duren voordat de bevestiging er is

Jos Nijboe beveelt PTA Parking aan bij vrienden/bekenden

Quick Parking Charleroi - negatief

0

Review:
VERTREK:
1/ adres klopt in mijn nieuwe GPS!
2/ Zeer ver vd luchthaven gelegen
3/ Chauffeur vraagt fooi(??)
AANKOMST:
1/ lang wachten op te kleine shuttle.

Reken 35 min rijtijd+ wachttijd op de shuttle!

Pieters Ma beveelt Quick Parking Charleroi NIET aan bij vrienden/bekenden

QuickParking.nl - Zeer onvriendelijk en lang wachten

0

Review:
Tijdens de terugreis hebben we meer dan een uur moeten wachten nadat we gebeld hadden. Toen er eindelijk een bus kwam aanrijden liet de chauffeur een groep instappen die net kwam aanlopen en zei doodleuk “ik zit vol, wacht maar op de andere bus” . Een half uur later kwam eindelijk de andere bus aanrijden. Nooit meer quickparking!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slecht te vinden
Onvriendelijk personeel
Lang wachten

Kabana beveelt QuickParking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Schiphol ParkFly - eigen auto niet beschikbaar

0

Review:
Al meerdere jaren maken we gebruik van de diensten van parkfly. Nooit hebben we daar probleem mee onder vonden en waren te redelijk tevreden. Tot afgelopen 25e augustus. Netjes opgehaald door het busje werd er nachts om circa 01:15 werd medegedeeld dat onze auto niet beschikbaar was. De reden daarvoor: een blokkade van een andere auto, welke een lege accu had en daardoor niet verplaatst kon worden. Dit probleem was overdag al bekend alleen was het niet opgelost. En dat is vreemd dat er niemand in staat was om dit op te lossen.
De medewerker had echter ook geen tijd om verder na te denken over een oplossing en melde dat het zijn probleem niet was. Toch even duidelijk gemaakt dat wij een betalende klant zijn en hij verantwoordelijk is voor de gang van zaken.
Er gebeurde daarna wel een paar vreemde dingen: de medewerker wilde de auto wegslepen en zocht een auto met trekhaak uit van een van de klanten. (dat kan toch niet !!!) In de stromende regen heeft hij wel van alles geprobeerd maar zijn pogingen om onze auto te bevrijden mislukt. Ook met een accu oplader mislukte het. ( kennis van zaken nodig met moderne auto's en lege accu's) Omdat er steeds klanten auto’s kwamen halen en brengen zagen we ook wel in dat deze medewerker onder grote druk stond en totaal geen tijd had om problemen op te lossen.
Zijn advies was dat ik het zelf maar moest oplossen. Dus de ANWB gebeld en deze waren bereid om op ons lidmaatschap de auto van iemand anders te repareren. Rondom kwart over drie was de ANWB er dan ook. De park-fly medewerker bracht ons naar de auto’s die buiten op het terrein stonden. En liet ons daar alleen achter. De ANWB-monteur kreeg de auto in notime gestart. (om dat de accu leeg was moet je bij deze auto ook de software resetten)
Ondertussen was ook de heer Mourad Errami gearriveerd. Zelf de auto uit de buitenstalling gehaald en naar de ‘afhaal loods’ gereden. De heer Errami stond ons vriendelijk te woord en bood excuses aan en verzocht een mailtje te sturen met de problemen die we hadden ondervonden.
Mijn vrouw had namelijk was er achter gekomen dat we hadden betaald voor drie weken indoor parking. En de auto stond buiten !!!
Rondom vier uur konden eindelijk parkfly verlaten en naar huis rijden.
Kortom veel logistieke problemen met name met het ophalen van klanten, met auto’s waarvan de accu leeg is geraakt en te weinig personeel ( die ook nog eens onder druk moeten werken)

Sterke punten:
kan ik niet verzinnen

Zwakke punten:
bij problemen zeer slechte service
medewerker staan 's nachts er alleen voor
ophalen moet sterk verbeteren
indoor betalen is ook indoor parkeren en niet in een weiland

Rens Boevé beveelt Schiphol ParkFly NIET aan bij vrienden/bekenden

QuickParking.nl - Onaanvaardbaar

0

Review:
‘S morgens 4u gearriveerd op de parking, pas 4.15u kwam iemand ter plaatse.
Bij de terugreis 14.02u gebeld, pas 14.44u opgepikt, onaanvaardbaar.
Voor ons 1 keer en daarna nooit meer. Er waren nog koppels met hetzelfde probleem. Ze hebben te weinig busjes rijden.
Vermijd deze parking!

Zwakke punten:
Stiptheid
Organisatie
Onduidelijkheid

Michael beveelt QuickParking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Schiphol ParkFly - parkeer hier nooit uw auto!

0

Review:
We kwamen midden in de nacht terug,erg moe stappen we in het verkeerde busje,van park fly dus ipv park and fly....bij de balie geen sleutels en dacht onderweg al,volgens mij zittem we verkeerd geef dit bij de bali aan,persoon die mij hielp onbeschroft... moest aan de kant gaan,want mensen achter ons,willen ool weg ( ja hallo,wij ook )
ik met park AND fly gebeld en die gaven aan,zo snel mogelijk busje terug,er gingen mensen weer naar schiphol,dus zelf geregeld dat we met hun terug konden,persoon vd bali,grote mond en dreigend,dat ik dacht ik hou mijn mond maar,voor hij gaat slaan,persoon leek wel onder invloed te zijm,geen zuivere koffie we stappen in het busje,zegt hij tegen zijn chauffeur ligt niet aan jouw moeten hun niet zo dom zijn en als dreiging nog een x kan ook taxi bellen,kost je het 40 euro pfff wat een persoeel hier,tja de prijs zegt het al hoe ze met mensen omgaan,dan is je auto al helemaal niet veilig,mensen wees wijs parkeer hier nooit,ga naar park and fly die hebben ons probleem opgelost deze parkeer plek mag me gestolen worden,deze gun ik nog geen 0.01

Zwakke punten:
alles bij alles,zeer slecht autos raken beschadigt,word mee gereden en men haalt of brengt u te laat,er zijn mensen die hebben al eens hun vlucht gemist,nu denkt u misschien,ze zegt alles negatief maar u kunt me volop vertrouwen,parkeer hier nooit ! of anders ervaart her zelf,gewaarschuwt mens telt voor 2

shi beveelt Schiphol ParkFly NIET aan bij vrienden/bekenden

QuickParking.nl - Quickparking locatie Q

0

Review:
Heenreis prima geregeld voor een goede prijs.

Sterke punten:
Goede routebeschrijving, goede prijs, snelle service heenreis met goed personeel.

Zwakke punten:
Terugreis meerdere keren moeten bellen en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk wel goedgekomen.

Vd Hanenbe beveelt QuickParking.nl aan bij vrienden/bekenden