Centralparking biedt Valet Parkingservice aan op Schiphol, Eindhoven Airport, Rotterdam Airport en is een officiele partner van de Passenger Terminal Amsterdam. Elk jaar maken duizenden reizigers gebruik van de diensten van CentralParking. De Valet Parkingservice biedt een mogelijkheid om snel de vertrekhal in te kunnen zonder tijd te verliezen door bijvoorbeeld te moeten zoeken naar een parkeerplek. Tevens zorgt de service dat je ook weer snel je auto ontvangt bij aankomst. Hierdoor kun je jouw reis snel vervolgen naar huis. Het parkeren bij luchthavens en cruiseterminals is vaak moeizaam en neem veel tijd in beslag. Gelukkig ontdekken steeds meer mensen de voordelen van de Valet Parkingservice van CentralParking wanneer zij via luchthaven Schiphol, Eindhoven, Rotterdam airport of de Passengers Terminal Amsterdam vertrekken. Op deze locaties heb je de mogelijkheid om door te rijden tot aan de vertrekterminal. Een chauffeur van CentralParking parkeert uw auto op een beveiligd parkeerterrein net buiten de luchthaven. Bij aankomst, staat een chauffeur van CentralParking met uw auto te wachten voor de vertrekhal. U heeft op deze wijze de mogelijkheid om direct uw reis naar huis of kantoor voort te zetten. Centralparking is uitgegroeid tot een dienstverlening die dagelijks door honderden tevreden reizigers wordt gebruikt.
CentralParking biedt altijd een goede service met professionele chauffeurs. Het maakt kort parkeren of langdurig parkeren bij een luchthaven of cruiseterminal een fijne ervaring. Bij CentralParking zijn er 24 uur per dag chauffeurs beschikbaar om uw auto in ontvangst te nemen of terug te brengen. U wordt dus altijd snel geholpen zodat u zonder te wachten uw reis kunt voorzetten. Zelf wanneer u op het laatste moment nog een parkeerplek nodig heeft, zijn er bij CentralParking altijd medewerkers om u van dienst te zijn.
CentralParking biedt een veilige en betrouwbare parkeerserivce. Het bedrijf heeft al meer dan acht jaar ervaring in deze branche en parkeert jaarlijks meer dan 80.000 auto's. CentralParking is goed verzekerd voor alle diensten die het bedrijf aanbiedt aan particulieren. Mocht er dan toch iets met uw auto gebeuren, dan neemt het bedrijf hier verantwoordelijkheid voor. Ongeacht het soort auto of merk, bij CentralParking is uw auto in perfecte zorg. CentralParking leidt chauffeurs op tot uitstekende dienstverleners en veilige en verantwoordelijke chauffeurs.
Luchthaven Schiphol heeft ruim 23,000 parkeerplaatsen beschikbaar. Deze parkeerplaatsen zijn bestemd voor reizigers. Ongeacht of men voor een korte of langdurige periode wenst te parkeren op Schiphol. De tarieven van het parkeren zijn afhankelijk van de afstand tot aan de vertrekhal. Bij wat verder afgelegen parkeerterreinen op het terrein van Schiphol, is het de bedoeling dat u zelf de auto parkeert. Vervolgens wordt u met een shuttlebus naar de vertrekhal gebracht. Bij aankomst wordt u weer opgehaald en naar uw voertuig gebracht. Vanwege de voordelige tarieven van de Valet Parkingservice kiezen steeds meer reizigers voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. U heeft de mogelijkheid om uw auto af te leveren bij vertrekhal 2 en 3. Daar parkeert een professionele chauffeur de auto met zorg op een beveiligde parkeerplek. Tevens kunt u bij CentralParking kiezen voor aantrekkelijk geprijsde extra diensten, zoals het opladen van uw auto, het overdekt laten parkeren van uw auto of een professionele wasbeurt.
Breng je auto ergens anders
Helaas een erg nare ervaring met de heren. Auto trekt sinds ik hem terug heb naar links. Alles wordt ontkent door bedrijf en zeggen dat het met slijtage en onderhoud te maken heeft. Helaas vervelende ervaring met dit bedrijf. Kies een ander!!!
Zwakke punten
Niet eerlijk en verkopen onzin
Auto met schade teruggekregen.
Auto met schade teruggekregen. Foto's vooropname plots niet meer beschikbaar. Bedrijf doet er alles aan om onder haar verantwoordelijkheid uit te komen. Meer informatie en foto's volgen.
Sterke punten
Vriendelijke medewerkers
Zwakke punten
Veroorzaakt schade, wat kan gebeuren, maar bedrijf neemt niet haar verantwoordelijkheid. Reageert niet.
Slecht
Inmiddels nu in een week 2 x meer als 45 min wachten ga ik dus niet meer doen bij centraal parking ! Dit werkt echt niet fijn
Ideale service en goed uitgevoerd
Voor de derde keer nu gebruik gemaakt van Central Parking. Afleveren ging prima; heel even zoeken naar iemand van CP die op zijn beurt weer snel voor iemand zorgde die mijn auto kon meenemen. Ook terug ging prima. Ik stapte uit het vliegtuig en werd keurig gebeld (gold service geloof ik) of ik inderdaad al geland was (20:15) en of ik (ruim)bagage had zodat ze de auto keurig op tijd konden afleveren. Onze (ruim)bagage kwam vrij snel maar de auto stond ook al klaar. Vriendelijke medewerkers zowel bij afleveren als ophalen als aan de telefoon. Tja, wat wil je nog meer?
Sterke punten
Vriendelijkheid, doen wat er wordt beloofd.
Zwakke punten
Geen
OPLICHTERS
Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....
schade veroorzaakt door Ventral Parking wordt genegeerd en niet betaald
Meerdere malen gebruik gemaakt van Central Parking totdat bij terugkomst lakschade zichtbaar was ontstaan bij Central Parking.
Dit aangetoond met het formulier en gemaakte fotoÂs in te leveren bij vertrek waarop de lakschade niet zichtbaar is op de fotoÂs en ook niet beschreven wordt op het formulier ondertekend door Central Parking. Bij terugkomst wordt bij inspectie de lakschade opgemerkt en genoteerd op het formulier van Central Parking door hen ook ondertekend.
Door medewerker wordt aangegeven dat via klachtenservice dit zal worden afgehandeld.
Dan begint de ELLENDE, Central Parking REAGEERT NIET ondanks herhaald verzoek via mail en telefonisch, zeggen dat data verwijderd zijn, mails niet ontvangen zijn, WEIGEREN contact en afhandeling ondanks aangetoonde schade door hen veroorzaakt middels fotoÂs en overdrachtformulieren.
ZEER ONBETROUWBAAR FATSOENLIJK BEDRIJF
Sterke punten
auto wordt geparkeerd
Zwakke punten
-SCHADE KAN WORDEN VEROORZAAKT ALS JE JOUW AUTO LAAT PARKEREN DOOR CENTRAL PARKING.
-BEDRIJF WEIGERT DOOR HEN VEROORZAKTE SCHADE AF TE HANDELEN
-ONFATSOENLIJKE LEUGENACHTIGE COMMUNICATIE
Heel tevreden over valet parking van Central Parking
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van valet parking. De service is ons uitstekend bevallen en de mensen die de auto opwachtten en weer afleverden waren in alle gevallen bijzonder vriendelijk. De laatste keer bleek de auto al keurig gewassen klaar te staan toen ik belde vanuit de aankomsthal. Niets te klagen, en ik vind deze service veruit te prefereren boven gedoe met taxi's of nachtbussen en de trein. Die oplossing levert trouwens maar beperkt financieel voordeel op als je zonder kortingkaart een eind reist en is vooral veel minder comfortabel. Dat je wat extra betaalt voor comfort lijkt me niet zo vreemd.
Sterke punten
Betrouwbaar, netjes, vriendelijk, goede service, praktisch.
Zwakke punten
Nog niet ontdekt.
Klantonvriendelijk na diefstal
Normaal schrijf ik nooit een review, maar Centralparking (valet parkeren Schiphol), dat is wel een geval apart. De belabberde communicatie bij het inleveren en ophalen van mijn auto en de slechte wasbeurt waren nog overkomelijk. Echter, toen ik ontdekte dat na de periode dat mijn auto bij Central Parking had gestaan een item uit mijn auto was verdwenen en hier melding van maakte bij CentralParking, stond ik versteld van de klantonvriendelijke manier waarop dit (telefonisch) werd afgehandeld. Mijn tip: kies 1 van de andere valet parking aanbieders!
Sterke punten
-
Zwakke punten
- klantcontact
- betrouwbaarheid
- communicatie
geen Valetservice
Gereserveerd en betaald voor valetparking Eindhoven. Wen week voor vertrek een mail van Eazzypark met een routebeschrijving waar de auto moet worden afgeleverd.
Vertrek om 07:00 dus om 05:00 aldaar de met zeer veel moeite te vinden Eazzypark, vanwege alle wegblokkades ivm de ingestorte parkeergarage.
Er was dus geen sprake van Valetservice bij aankomst en ook niet bij terugkomst, terwijl hiervoor wel betaald is.
Klacht ingediend bij CentralParking en kreeg een mail dat het teveel betaald op mijn rekening wordt gestort.
Vandaag een mail dat men dit niet doet omdat ik bij CentralParking heb gereserveerd en dat ik dan maar bij EazzyPark had moeten reserveren wanneer ik goedkoper wilde.
Sterke punten
Geen. Alleen maar zwakke.
Zwakke punten
Voor Eindhoven alleen zwakke punten. Contract is met CentralParking stalling is bij Eazzypark en daar heb je dus geen contract mee.
Geen service
Priority service Gold geboekt met garantie dat bij aankomst de auto klaarstaat. Zelfs na 15 min. vooraf bellen (bij landing) + 15 min. buiten in de regen staan was de auto er nog niet. Ook voor klachten kon je nergens terecht en bij de afspraak de volgende dag teruggebeld te worden, nooit meer iets van gehoord. Slechte service dus. Zoveel betalen en niks terugkrijgen. Ik reis 1-2x per maand en maak gebruik van deze service. Ga dit dus nooit meer doen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen service
Niet mee in zee gaan!
Afleveren gaat prima. Snel, makkelijk, correct. Ophalen duurt erg lang. Buiten in de kou lang wachten, zijn veel mensen voor je. Niet kunnen checken of er schade was. Moe na lange vlucht en donker buiten. Bij daglicht bleek auto onder de modder en had schade. CentralParking benaderd; zij stellen na veel over en weer gemail dat de schade er al zat bij inlevering. Nou, echt niet. Onze auto was net 2 weekjes oud maar we hadden bij inleveren ook zelf foto's gemaakt. Verhaal loopt nog.
Nooit meer dit onbetrouwbare bedrijf voor ons.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Onbetrouwbaar. Lijkt een onprofessionele boel. Contact verloopt onbeschoft.
Zeker een aanrader!
Geweldige service! Zo de auto uit en je stapt zo de vertrekhal in. Zeer leuk en aardig personeel. Ik werd met enthousiasme en de nodige humor geholpen. Bij terugkomst was het zeer druk, ik moest even wachten, maar geen probleem. Het lijkt me een behoorlijke organisatie om alles glad te laten verlopen, maar in weerwil van de negatieve reacties moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal geen negatieve ervaringen heb. Heb van deze dienstverlening al veel gebruik gemaakt...
Sterke punten
Kwaliteit in alle opzichten goed.
Zwakke punten
Geen, absoluut geen!
schade aan auto! niet hier parkeren
Auto had 2 krasplekken en op de Fotos van CP was ook duidelijk te zien dat deze er voorheen niet waren.
CP reageerde met een mail: Wij delen u hierbij mee dat wij de schade afwijzen en dossier sluiten. Zeer onvriendelijk aan de telefoon, ze gaven aan dat zij dit gewoon niet zullen behandelen en mij niet verder gaan helpen met de schade.
Het was niet mogelijk met iemand van de schadeafdeling te spreken.
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
Niet je auto hier parkeren. Schade aan auto en zij doen er niks aan.
Onbetrouwbaar
Betaald voor overdekt parkeren. Echter via de gps lokatie van mijn auto kon ik zien dat de auto niet overdekt heeft gestaan. Excuus van; Er is iets fout gegaan, jaja. Als ik niet had gecheckt hadden ze niets gezegd, maar wel de centen ontvangen. ( dus ook van alle andere reizigers, die niet de mogelijkheid hebben om te checken )
Tot overmaat van ramp ook nog een bekeuring, auto heeft te lang buiten gestaan bij Schiphol was niet gelijk naar de parkeer plek verplaatst.(Ruijgoordweg 80 À-dam).
Dit was de derde keer, en gelijk de laatste.
Sterke punten
Uuuhhh nee
Slechter dan slecht bestaat niet
5 januari 2017 geboekt en betaald krijgen retourmail met een telefoonnummer dat gebeld moet worden op een afstand van +/- 25 minuten afstand zijn 24/7 bereikbaar handig op zondag. Wij bellen het nummer: 088 1020300. We krijgen een bandje dat het nog nooit zo makkelijk parkeren is als bij firma list en bedrog. Ik kies voor optie 2 en vervolgens horen we helemaal niks meer, daarna nog diverse keren gebeld ook andere opties1,2,3,4,5, noem maar op niks werkt. Uiteindelijk de auto op lang parkeren gezet want er was niemand te vinden ook niet op de zgn. ophaalplaats bij het vliegveld. Na de vakantie mail gestuurd met de opmerking terug dat het telefoonnummer niet goed is vermeld en wij worden doorverwezen naar een andere werkmaatschappij ook die een mail gestuurd en horen vervolgens niks meer. ASOCIAAL om mensen zo te behandelen. Gelukkig heb ik nog een advocaat achter de hand, ik wens ze veel geen geluk.
Sterke punten
Totaal niet
Zwakke punten
Teveel
aanrader!
Onze ervaring met central parking is zeer positief: door de werkzaamheden bij luchthaven Rotterdam is de kiss en ride zone niet bereikbaar per auto, De medewerker van centralparking stond bij aankomst bij de luchthaven ons op te wachten direct naast de ingang bij het hotel, terugvlucht hadden we vertraging maar ook dat was geen probleem en stond de auto keurig op ons te wachten, super service en aardige mensen
Sterke punten
Vriendelijk, klantgericht, behulpzaam
Zwakke punten
nvt
Tja...daar sta je dan...beloftes beloftes
Ik heb in de afgelopen 12 maanden drie keer bij central parking valet service gereserveerd. Het afgeven bij vertrek verloopt prima, als je op tijd belt staat een medewerker op tijd op de afgesproken plek te wachten. Het grote probleem zit 'm echter bij terugkomst. Zodra je belt is het standaard antwoord dat de auto met 25 minuten tussen vertrekhal 2 en 3 staat. En dan gaat het fout. Ze vertellen domweg niet eerlijk dat ze nog wachtenden voor je hebben en laten je rustig een uur buiten staan wachten. De eerste keer duurde het 52 minuten. De tweede keer anderhalf uur!! en twee keer bellen tussendoor met de belofte dat het nog maar 10 minuutjes zou duren en vandaag duurde het opnieuw een uur nadat 25 minuten beloofd was. Je staat dan na een vlucht van 9 uur uit curacao te wachten in de kou en regen en krijgt dan als excuus dat er een fout is gemaakt bij het wisselen van de telefonische dienst. Deze smoes hoorde ik de eerste keer ook al, voor mii is het klaar met central parking. Dit is echt geen toeval meer, de organisatie is in handen van een bende nonchalante ongeïnteresseerde gasten. Bij deze een vette duim omlaag en voor iedereen die valet parking zoekt: snel verder zoeken!!
Sterke punten
Afgifte bij vertrek. Website.
Zwakke punten
-Waar het eigenlijk om draait bij valet parking: dat je auto klaarstaat wanneer het moet en beloofd is. Onwijs waardeloos dus.
Geen CP meer voor ons
3 jaar op rij onze auto geparkeerd bij CP
Echter vorige zomer was het dan toch echt wel de laatste keer.
We hadden voor 4 weken gereserveerd in hun garage.
Maar onze auto kregen we onder het zand terug.
Thuis zagen we het pas, door onze vermoeidheid van het lange reizen.
Dus dat was de laatste keer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Auto wordt gewoon buiten geparkeerd, terwijl je voor overdekt hebt betaald.
Ook wel eens lang moeten wachten.
Niet mee in zee gaan!
Mijn auto (BMW 3-seri e93) ingeleverd voor valet parking. Ik ben heel eerlijk dat ik getrickerd ben door de goedkope prijzen. Maar uiteindelijk heeft het mij extreem veel geld gekost "voor parkeren"
Ben laat op de avond in het donker terug gekomen. Gebeld en moest nog even wachten en de auto stond klaar. Mocht er een rondje omheen lopen, maar was donker, auto was vies dus dacht dat het allemaal wel goed was..
De dag erna wilde ik iets in mijn kofferbak doen (bij daglicht) en er bleek een behoorlijke schade op mijn achterbumper te zitten?! niet alleen lakschade maar ook ook een barst in de bumper?
Direct even door de wasstraat om de auto te reinigen en even duidelijk de schade te bekijken.. Wat bleek (schrik niet) achterbumper schade scheur in de bumper en op de achterkant midden en zijkant links lakschade. Parkeerschade bijrijders deur (deukje) en een schaafplek op het linker achter spatbord?!
Uiteraard geeft central parking niet thuis.. Mail maar foto's dan doen wij er niets mee?! Heb de auto inmiddels bij de schadehersteller gehad... 1273,65 was de rekening....
Ik zet hem wel op lang parkeren de volgende keer.
Sterke punten
niets
Zwakke punten
schade op mijn auto
Alles ok!
Na het lezen van al de slechte waarderingen(en reeds gereserveerd te hebben)toch zeer aangenaam verrast over de professionaliteit van dit bedrijf.Ze hebben foto's gemaakt van de staat van het voertuig,zeer vriendelijk,bij afhaling niet lang moeten wachten,kortom we zijn zeer tevreden.Enkel een vuile voetafdruk op de mat(als je dit al een minpunt kunt noemen)
Sterke punten
Snel en professioneel
Zwakke punten
Eigenlijk geen.
Geweldig start en finish trip.
Opnieuw geweldige service. Bij aankomst merkte de chauffeur op dat onze banden zacht waren en dus werden deze voor ons opgepompt voor de rit terug naar huis.
Sterke punten
Goede service, vriendelijk personeel en duidelijke afspraken die worden nagekomen.
Zwakke punten
De telefoon gaat langdurig over voordat opgenomen wordt, maar laat hem gewoon rinkelen want er wordt WEL opgenomen.
3x kan gegunt.
Onlangs wéér ontzettend lang gewacht bij CP en nu op reviews gezocht. Ik heb 4 jaar lang graag geparkeerd bij CP, maar nu ná 4x hun de kans te hebben gegund ga ik weg. Ik kreeg nog wel een reactie, maar m.i. hebben ze zichzelf al gediskwalificeerd. Hieronder nog even mijn relaas wat ik hen terugstuurde:
Geachte [geen persoonlijke naam, ik adviseer: Karel, daar kwamen jullie namelijk ooit zo goed mee voor de dag].
Het feit dat onderstaande email er uitziet als een knip/plak verhaal, lijkt er bij mij op te wijzen dat het inmiddels niet meer om een incident ging gisteravond.
Sterker nog. Als u mijn klachtenlijst nakijkt van de afgelopen 4 (!!) x dan zou u al kunnen zien dat dit niet meer incidenteel is maar structureel. Ik heb dit bij elke keer dat ik jullie telefonisch aan de lijn heb gehad gemeld.
Onlangs heb ik een handwas beurt ook geboekt. TOEN stond nog op de website dat het met de hand gebeurde. Helaas heb ik moeten constateren dat dat een leugen was. De strepen van de borstels staan nu nog aan de achterkant. Ik zie zonet dat je die handwas inmiddels veranderd hebt in traditionele wasbeurt, wat dat ook zou mogen betekenen, zon loze kreet.
Ik constateer dat de zaken u inmiddels goed boven het hoofd zijn gegroeid. Ooit een prima service en beste parkeerservice 2013. Dat was het inderdaad, en daar kwam ik op af. Inmiddels staat Centralparking.nl niet meer voor parkeren, maar voor Centralpuinhoop.nl en een hoop ergernis.
Uw aanbod is prima, dank u wel. Ik moet u mijn excuus aanbieden voor mijn nijdigheid van gisteravond. Én uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee, want uw medewerkers staan me gewoon uit te lachen: tja wij sijn gewon sjaufurtjes hé. Wat is jou problem man?
Overigens wél complimenten voor de chauffeur die mijn auto kwam brengen en die niet als sjappie buitenstaat te lollen met zijn zelfingenomenheid. Supernette kerel die het gewoon wél snapte. Niet een van opgefokte jonge ventjes die met jouw (mijn, de klant) auto hard aan kunnen komen scheuren en je koppeling verzieken bij het parkeren.
U snapt wellicht, Centralparking staat helaas niet meer op mijn lijstje. Ik heb je 3x het voordeel van de twijfel gegunt, maar ik vindt het mezelf niet meer waard. Ik ben ervan overtuigd dat ik u minstens 10 klanten, waarvan 3 terugkerende klanten heb bezorgd, en heb daar spijt nú spijt van. U kunt helaas niet waarmaken wat uw website beloofd en bent dus één van de velen geworden waaruit gewoon gekozen kan worden op prijsbasis.
Mocht je ooit weer beste Valet Service worden, dan ga ik het weer eens proberen. Tot die tijd zoek ik mijn service even ergens anders.
Overigens: er zijn hele goede consultants die uw bedrijf weer wél op de rit kunnen zetten en die u helpen weer te doen waar je ooit zo goed in was; ergens een weilandje hebben, dat je op zon manier kunt exploiteren dat mensen waarderen wat voor service je (kan) leveren.
Sterke punten
helaas niet meer...
Nooit meer!!!
Gebruik deze dienst niet!
Chauffeurs, zijn niet te vertrouwen en organisatie houdt geen enkele vorm van controle noch op haar medewerkers noch over je wagen: deze staat niet op een bewaakte plaats.
Met mijn wagen werden er meer dan 75 km gereden, volgens hen is maximum 35 km normaal om je auto te parkeren buiten Schiphol.
Bovendien was nieuwe BMW bij het afleveren zo vuil dat je schade niet kon waarnemen. Pas na bezoek carwash werd duidelijk dat er op verschillende plaatsen schade aan lak was (beide zijkanten en koffer).
Na telefoon met Centralparking, over en de vele km's en de schade, vroeg men me om foto's toe te sturen.
Na 3 weken kwam reactie via mail, dat zij voor deze schade niet konden tussenkomen. Ook voor de vele km had men geen verklaring, in hun systeem is er quasi niets terug te vinden, beweren zij.
Er zijn meerdere parkings op Schiphol, mijn raad: Centralparking.nl is geen optie!
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Geweldig concept met uitstekende service dus volgende keer zeker weer.
Ondanks het hondeweer werd onze auto bij aankomst voor vertrek keurig op het afgesproken tijdstip in ontvangst genomen door een zeer klantvriendelijke chauffeur.
Bij terugkomst stond de auto zelfs al klaar toen we buiten kwamen (binnen 20 minuten) en opnieuw werden we hartelijk ontvangen.
Sterke punten
Service, klantvriendelijkheid. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Kies NOOIT voor CentralParking, zeer onbetrouwbaar !
Na op tijd de auto aangemeld te hebben kreeg ik gelijk al te horen dat er wat problemen waren met de marechaussee op de afleverplek. En inderdaad troffen wij bij aankomst tussen vertrekhal 2 en 3 een totale chaos aan. Er is daar totaal geen ruimte om te parkeren. Het personeel lijkt totaal geen idee te hebben wat ze doen. Er waren geen chauffeurs aanwezig om onze auto in ontvangst te nemen. Na weer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik maar gewoon moest wachten, alle 'beschikbare' chauffeurs zouden onderweg zijn.
Het heeft zeker 45 minuten geduurd voordat wij met onze bagage richting de vertrekhal konden gaan ..... een zeer onprettige ervaring om de vakantie rte beginnen.
Bij terugkomst op Schiphol was het nog veel erger. Had het nummer weer gebeld om door te geven wanneer wij weer buiten zouden zijn bij het ophaalpunt ..... het eerste wat ik weer te horen kreeg is dat het wat langer kon duren aangezien er 'wat problemen met de marechaussee waren'.
Ik had zelf al wat langer gewacht maar bij aankomst bij de desk was mijn auto er nog niet. Heb het zeer ondeskundige personeel weer aangesproken. De heren hadden met een portofoon iemand gebeld, ik ving een gesprek op dat ze mij maar weer even naar binnen moesten sturen om wat te drinken aangezien ze "het mapje" niet konden vinden. het kon nog wel even duren.
uiteraard heb ik gelijk aangegeven dat ik dat dus niet van plan was en dat ze maar beter snel mijn auto konden halen. Na weer 20 minuten wachten weer degene aangesproken die daar blijkbaar de baas was ..... deze meneer was zeer onbeschoft en het was duidelijk dat het hem geen ene r..t kon schelen.
Ik moest maar wachten, hij kon er ook niets aan doen. heb de beste man verteld dat hij op dat moment voor mij het aanspreekpunt van het bedrijf is en voor mij dan ook degene was die de chaos moest oplossen. Weer 10 minuten later werd ik gebeld door een chauffeur dat hij onderweg was, het zou 10 minuten duren.
Na 20 minuten kwam hij eindelijk op de afleverplek met mijn auto maar kon uiteraard geen parkeerplek vinden.
ben naar de auto gegaan en de beste man bijna uit de auto getrokken ..... was niet van plan om nog maar een minuut te wachten. Hij wilde het eerst niet maar de overdracht hebben we midden op de weg gedaan. Wat een verzameling onbekwame personen daar .... en dan zeg ik het nog heel netjes.
Je staat je daar op te vreten van ergenis en dan lopen er ee nstel chauffeurs een beetje lachend rond en 'de baas'daar is de ergste van het stel.
Wees verstandig en maak NOOIT gebruik van dit bedrijf.
Het was zo duidelijk hoe amateuristisch alles ging .... wil er niet eens over nadenken hoe ze met onze auto's om gaan.
Sterke punten
GEEN !
Zwakke punten
Te veel om op te noemen.
Onbeschoft, onbetrouwbaar, geen respect voor klant en auto, leugen na leugen, enz enz enz