Comfort Parking is de aanbieder van alle parkeerservices op Schiphol.
Als parkeerbedrijf is Comfort Parking gespecialiseerd in het parkeerprobleem omtrent de luchthaven Schiphol. ComfortParking.nl biedt u als enige 3 parkeerservices aan; "Comfort Shuttle Parkeren", "Comfort Combi Parkeren" en "Comfort Valet Parkeren".
U kiest de service die het beste bij u past. Met ervaren chauffeurs zorg Comfort Parking ervoor dat uw auto met uiterste zorg wordt geparkeerd. U ervaart het parkeergemak als nooit te voren en begint uw reis zorgeloos en voordelig met ComfortParking.nl.
Dit bedrijf komt niet overeen met de foto,s en service wat ze op de website hebben staan en doen beloven
Ten 1e hadden we netjes 40 minuten van te voren gebeld wanneer we aan kwamen aan de Toepolevlaan
Om 10.00 aangekomen geen Shuttlebus na een kwartier te hebben gewacht opnieuw gebeld waarna de medewerker beloofde dat de bus er met een kwartier zou zijn
Om 10.30 weer gebeld weer een medewerker aan de lijn die beloofde dat de bus er aan zou komen.
Om een lang verhaal kort te houden na 6 keer bellen kwam er eigenlijk een aftands busje aan die ons vertelde dat we hier niet overdekt konden parkeren en dat i.v.m de vlucht hij de sleutels van de auto wilde hebben zodat hij na die tijd
onze auto ergens zou parkeren
Hier niet op ingegaan en verteld dat we overdekt parkeren hadden betaald en ook deze service wilden.
Toen konden we achter hem aanrijden naar een verlaten bedrijventerrein waar we de auto in een parkeerkelder zonder cameratoezicht konden neerzetten
Na anderhalf uur later kwamen we dus aan op Schiphol waardoor we ook door de drukte op 1e pinksterdag zowat onze vlucht hadden gemist
Bij terugkomst dezelfde chauffeur aangetroffen met het oude busje die hij aankomst bij de auto ook nog om een fooi vroeg
Echt een waardeloos bedrijf waarvan ik denk dat deze chauffeur de eigenaar de chauffeur en de telefonist is die duidelijk de zaken niet aankan en de boel belazerd
Komt niet overeen met de foto,s en mooie verhalen
Begin maart stonden we in de vroege ochtend in de kou op onze auto te wachten: bleek de chauffeur bij het terugrijden naar Schiphol mijn auto zodanig in elkaar gereden te hebben dat ik er onmogelijk mee naar huis kon. Later bleek er voor 6000,- euro schade veroorzaakt te zijn. Het is nu 4 maanden later en we zijn nog steeds met de verzekering bezig om de schade te verhalen. Bedrijf geeft heel slechte service bij dit soort zaken: we hebben lang moeten wachten op een taxi, die we zelf moesten voorschieten, weinig informatie over hoe en waar de auto gerepareerd moest worden, zolang de auto niet bij een schadebedrijf was gebracht kreeg ik geen vervangende auto. En de hele afhandeling duurt maar.
Zwakke punten Waardeloze service bij veroorzaakte schade. Niet je auto aan af geven!
Zéér betrouwbare en snelle service! Erg behulpzaam en ik heb geen minuut hoeven te wachten. Daar heb je geen zin in na een vlucht! Ook na verandering van vluchttijden was er geen enkel probleem en werd alles kosteloos aangepast!
Echte aanrader!
Bij aankomst bij de parkeergarage kwam het busje er al aan. Vriendelijke chauffeur. Het ritje naar Schiphol verliep snel. Ook op de terugweg verliep alles vlot en hadden we een vriendelijke chauffeur.
Volgens mij hebben alle negatieve reacties betrekking op valet parking. Wij hebben zelf geparkeerd, in een garage en waren zeer tevreden over de service.
Sterke punten Vlot, vriendelijk, overdekt en voor een goeie prijs
Maak al enige jaren gebruik van de Valet service en deze bevalt mij prima. Persoonlijke benadering van chauffeurs die behulpzaam zijn. Weinig tot geen wachttijden wat ook fijn is als je net terug komt van een reis.
Sterke punten Betrouwbare service
Goede prijs/kwaliteit
Aardige en behulpzame chauffeurs
ze posten op eigen pagina alleen positieve berichten.
klachten afhandelen doen ze niet.
vergoeden geen schade die ze hebben gemaakt.
communicatie verloopt met 1 bericht per 3 weken.
had mijn nieuwe BMW 4-serie ingeleverd en na 4 dagen zakelijk terug zijn geweest in ontvangst genomen. Eerste instantie viel mij niks op, pas tijdens het rijden zag ik mijn mede passagierstoestel vies en ook modder.
Bij het wassen van mijn auto 1 uur later constateerde ik 3 verschillende diepe krassen.
Mijn klacht was in goede orde ontvangen maar NIKS mee gedaan. Achter bleek de eigenaar een Marokkaan te zijn (Hassan El Mir) en dat ik niet de enigste was die in de maling werd genomen maar ook een hoop andere. Tevens overdekt maar stond gewoon buiten. Steeds ontkennen etc.
Mocht het niet een leaseauto zijn maar mijn eigen auto zou ik een advocaat op zetten.
NIET BOEKEN, helaas maakt deze buitenlandse man misbruik van Auto's.
Bij het afhalen van de auto is de vooband plat. Er zit een spijker in en er zit 'verse' vuiligheid van waarschijnlijk een bouwplaats op de band.
Ondanks foto's en duidelijk opname rapport verwijst comfort care naar algemene voorwaarden en aanvaard geen aansprakelijkheid ondanks aanwijsbare nalatigheid.
Biedt wel aan 20% korting op volgend gebruik van de service. U begrijpt een volgende keer komt er niet.
Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit.
Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio..
24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd.
25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten.
04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie
14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild
16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket
16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd
26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.
Sterke punten chauffeurs waren stipt.
Zwakke punten Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.
Op zich goede service, maar heb heel nare ervaring qua schade afhandeling.
Totaal geen response. Telefonisch wordt ik alleen doorverbonden met chauffeurs, die in dit situatie niet behulpzaam zijn. Heb al lang het gevoel dat ik wordt op die manier gewoon gedumpt.
Absoluut afraden als u wat zekerheid wilt hebben dat u auto netje blijft na het parkeren.
Bij het vertrek naar Schiphol hebben we zo lang op het vervoer moeten wachten dat we bijna onze vlucht gemist hebben. Ze hadden maar één busje dat heen en weer reed en er stonden veel meer mensen op de planning als dat er vervoerd konden worden. Ze wisten van te voren hoeveel mensen er zouden komen dus hadden ze of meer busjes in moeten zetten of de planning op vol moeten zetten.
De terugweg verliep wel goed en snel.
Thuisgekomen kregen we nog een rekening terwijl wij die al lang betaald hadden. Na hen gemaild te hebben kregen we gelukkig wel snel de reactie dat ze een fout gemaakt hadden. Maar administratief zit het niet goed bij dit bedrijf. Heb ook een negatief review naar hun eigen website gestuurd maar dat hebben ze niet geplaatst.
Sterke punten Niet duur.
Zwakke punten Slechte planning en administratie wat voor een hoop stress en ergernissen zorgde.
Ik moest vroeg op Schiphol zijn en had wat negatieve recenties gelezen, dus het was toch een beetje spanned. Maar alles ging perfect. Ik belde toen ik van huis ging en zei dat ik er al na 20 minuten zou zijn (ze vragen 30 minuten van tevoren te bellen). Maar ze stonden al klaar om me naar Schiphol te brengen. Prima overdekte parkeerplaats. In 7-8 minuten ben je op Schiphol (niet 4). Na afloop bel je als je op je koffer wacht. Ik zei dat ik verwachtte na 20 minuten buiten te zijn. De vriendelijke man stond er al na 10 minuten en belde me terug om dat te melden. En dan ben je in 7-8 minuten weer bij je auto. Super.
Sterke punten Goedkoper dan parkeren op Schiphol. Snel. Vriendelijke mensen.
27 deceber 2015 t/m 09 januari 2016 bij Comfort parking geparkeerd,
Bij terug komen heeft mijn dochter de auto opgehaald omdat ik tot 19 januari 2015 in het buitenland was, vertelde de shuttel-chauffeur dat poging tot inbraak was gepleegd, dat ik contact moets nemen via de mail. Mailcontact zeer moeizaam en ze zeggen dat ik de schade bij "mijn verzekering"moet claimen.
Gister aangifte gedaan bij de politie, wordt verder onderzocht.
Ze willen mijn niet het geld dat ik betaald heb 90. terug geven of een deel daarvan, ze wijzen naar de algemene voorwaarden!
Teleurgesteld!! niet aan te raden
Heb nu 2x gebruik gemaakt van valet service van Comfort parking (zonder extra services als wassen enz). Eigenlijk niks op aan te merken, bij vertrek kon ik binnen 5 minuten m'n sleutels inleveren en bij aankomst hetzelfde. Vriendelijke geholpen, geen schade, geen noemenswaardige afstand mee gereden. Het blijft alleen wel een beetje vreemd om je auto zo mee te geven aan iemand die je net een minuut hebt gezien :-)
Dit keer gekozen voor parkeren op Schiphol in plaats van iemand vragen ons te brengen en op te halen. We zouden om 02.46 landen dus wel zo handig als je dan direct je auto in kan stappen. Van vrienden hadden we gehoord over Comfort Parking dus besloten we bij hun te parkeren. Zij parkeren al jaren bij Comfort Parking voor hun zakelijke buitenlandse zakenreisjes, dus wij hadden er een goed gevoel over.
Mijn complimenten voor de prima service. Ze hielpen ons zelfs met de baby en de kinderwagen. We hoefte niet te wachten en werden gelijk doorgereden naar Schiphol. Personeel was heel erg vriendelijk en voor de prijs zullen we het niet laten. Wij zijn in alle opzichte tevreden en de volgende vlucht staat al gereserveerd voor de zomervakantie.
Volgende week parkeren mijn ouders ook bij Comfort Parking. Ben benieuwd naar hun ervaring.
Sterke punten Vriendelijke
Behulpzaam
Redelijke prijs vergeleken bij andere
Komen op tijd
ik heb diverse malen gebruikt gemaakt van de diensten van comfort parking echter had ik nu gekozen voor de exclusieve reiniging van de buitenkant van mijn auto à 77,50,- echter bleek na terug komst dat de auto enkel een was geurtje had gehad , terwijl de auto behandeld zou worden met een polijst tol en in de wax zou worden gezet !!!! Niet dus !!!
Meteen contact opgenomen hierover , maar het blijft doodstil Bij comfort parking , waardeloze service !! Mij zijn ze als klant zeker kwijt !!!! En zal het iedereen afraden !!!
Sterke punten Geen !
Zwakke punten Afspraken nakomen !
Service verlenen !
In 2013 gebruik gemaakt van Comfort Valet Parking. Toen ik mijn auto terugkreeg bleek het motormanagement waarschuwingslampje te branden en maakte de koppeling veel lawaai. Schade: koppelingsplaat, drukgroep, 2 drijfstangen, totale kosten > 6000 euro. Het was een auto met 4wd en veel vermogen, deze auto is tijdens mijn vakantie misbruikt, bijvoorbeeld door heel veel gas te geven en de koppeling abrupt op laten komen oid. Door de 4wd slaat de boel meteen op slot. En dat voor een auto met 54000 km op de teller. Degene die de auto terugbracht was dezelfde die hem weggebracht heeft, hij heeft me er niks over verteld terwijl het heel goed merkbaar was. Achteraf zag ik pas de reviews, die had ik eerder moeten lezen. Ik kon niks bewijzen dus nooit 1 ct schadevergoeding gekregen (o ja, 10% korting voor de volgende keer) U begrijpt dat ik nooit meer gebruik ga maken van valet parking.
De beste aanbieder voor shuttle parkeren
Ik heb al heel wat bedrijven gehad op schiphol maar maak nu al sinds 1 jaar vrij regelmatig gebruik van comfort parking. tot nu altijd tevreden.
Heel goed
Dit was onze derde keer bij Comfort parking; de service is super!!!
Behulpzaam
behulpzame parkeerbeheerder op locatie, ook bij terugkomst laat op de avond.
Perfect
Perfect geregeld allemaal!
Zeer slechte service
Idd een zeer slechte service en ze plaatsen alleen goede reviews
we hadden gemaild dat we zeer slecht waren behandeld.
mail teruggehad dat ze binnen 14 dagen contact zouden opnemen.
nou we zijn 5 weken terug en nog geen reactie.
dit bedrijf lijkt heel wat maar is niets
zeer slecht
zelfs de telefooncentrale wordt alleen bemand door zeer slecht Nederlands sprekend personeel wat geen verstand van zaken heeft
de foto's op de website zijn allemaal fake
de overdekte parkeerplaatsen zijn hier en daar een gehuurd plekje bij een kantorenpand ( camera bewaking ) ? nee dus
Oplichters en anders niet
Wil je goed parkeren
ga dan naar P3 op Schiphol
of Green parking Aalsmeer
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alleen maar
Zeer slechte service
Dit bedrijf komt niet overeen met de foto,s en service wat ze op de website hebben staan en doen beloven
Ten 1e hadden we netjes 40 minuten van te voren gebeld wanneer we aan kwamen aan de Toepolevlaan
Om 10.00 aangekomen geen Shuttlebus na een kwartier te hebben gewacht opnieuw gebeld waarna de medewerker beloofde dat de bus er met een kwartier zou zijn
Om 10.30 weer gebeld weer een medewerker aan de lijn die beloofde dat de bus er aan zou komen.
Om een lang verhaal kort te houden na 6 keer bellen kwam er eigenlijk een aftands busje aan die ons vertelde dat we hier niet overdekt konden parkeren en dat i.v.m de vlucht hij de sleutels van de auto wilde hebben zodat hij na die tijd
onze auto ergens zou parkeren
Hier niet op ingegaan en verteld dat we overdekt parkeren hadden betaald en ook deze service wilden.
Toen konden we achter hem aanrijden naar een verlaten bedrijventerrein waar we de auto in een parkeerkelder zonder cameratoezicht konden neerzetten
Na anderhalf uur later kwamen we dus aan op Schiphol waardoor we ook door de drukte op 1e pinksterdag zowat onze vlucht hadden gemist
Bij terugkomst dezelfde chauffeur aangetroffen met het oude busje die hij aankomst bij de auto ook nog om een fooi vroeg
Echt een waardeloos bedrijf waarvan ik denk dat deze chauffeur de eigenaar de chauffeur en de telefonist is die duidelijk de zaken niet aankan en de boel belazerd
Komt niet overeen met de foto,s en mooie verhalen
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alleen maat
Waardeloos bedrijf!
Begin maart stonden we in de vroege ochtend in de kou op onze auto te wachten: bleek de chauffeur bij het terugrijden naar Schiphol mijn auto zodanig in elkaar gereden te hebben dat ik er onmogelijk mee naar huis kon. Later bleek er voor 6000,- euro schade veroorzaakt te zijn. Het is nu 4 maanden later en we zijn nog steeds met de verzekering bezig om de schade te verhalen. Bedrijf geeft heel slechte service bij dit soort zaken: we hebben lang moeten wachten op een taxi, die we zelf moesten voorschieten, weinig informatie over hoe en waar de auto gerepareerd moest worden, zolang de auto niet bij een schadebedrijf was gebracht kreeg ik geen vervangende auto. En de hele afhandeling duurt maar.
Zwakke punten
Waardeloze service bij veroorzaakte schade. Niet je auto aan af geven!
Aanrader!
Zéér betrouwbare en snelle service! Erg behulpzaam en ik heb geen minuut hoeven te wachten. Daar heb je geen zin in na een vlucht! Ook na verandering van vluchttijden was er geen enkel probleem en werd alles kosteloos aangepast!
Echte aanrader!
Sterke punten
Snel, behulpzaam, betrouwbaar!
Zwakke punten
Geen!
Prima!
Bij aankomst bij de parkeergarage kwam het busje er al aan. Vriendelijke chauffeur. Het ritje naar Schiphol verliep snel. Ook op de terugweg verliep alles vlot en hadden we een vriendelijke chauffeur.
Volgens mij hebben alle negatieve reacties betrekking op valet parking. Wij hebben zelf geparkeerd, in een garage en waren zeer tevreden over de service.
Sterke punten
Vlot, vriendelijk, overdekt en voor een goeie prijs
Zwakke punten
Niet gezien.
Goede service
Maak al enige jaren gebruik van de Valet service en deze bevalt mij prima. Persoonlijke benadering van chauffeurs die behulpzaam zijn. Weinig tot geen wachttijden wat ook fijn is als je net terug komt van een reis.
Sterke punten
Betrouwbare service
Goede prijs/kwaliteit
Aardige en behulpzame chauffeurs
Zwakke punten
Geen
het zijn oplichters ook
ze posten op eigen pagina alleen positieve berichten.
klachten afhandelen doen ze niet.
vergoeden geen schade die ze hebben gemaakt.
communicatie verloopt met 1 bericht per 3 weken.
absoluut afraden als je waarde aan je auto hebt.
Oplichters 1e klas NIET BOEKEN
Hoi Mensen,
had mijn nieuwe BMW 4-serie ingeleverd en na 4 dagen zakelijk terug zijn geweest in ontvangst genomen. Eerste instantie viel mij niks op, pas tijdens het rijden zag ik mijn mede passagierstoestel vies en ook modder.
Bij het wassen van mijn auto 1 uur later constateerde ik 3 verschillende diepe krassen.
Mijn klacht was in goede orde ontvangen maar NIKS mee gedaan. Achter bleek de eigenaar een Marokkaan te zijn (Hassan El Mir) en dat ik niet de enigste was die in de maling werd genomen maar ook een hoop andere. Tevens overdekt maar stond gewoon buiten. Steeds ontkennen etc.
Mocht het niet een leaseauto zijn maar mijn eigen auto zou ik een advocaat op zetten.
NIET BOEKEN, helaas maakt deze buitenlandse man misbruik van Auto's.
Mijn persoonlijke ervaring!
Makis uit Gouda
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
Complete organisatie 1 louche onderneming!
Nalatig, neemt geen verantwoordelijkheid, opname- en aflever rapport is 'wasseneus'
Bij het afhalen van de auto is de vooband plat. Er zit een spijker in en er zit 'verse' vuiligheid van waarschijnlijk een bouwplaats op de band.
Ondanks foto's en duidelijk opname rapport verwijst comfort care naar algemene voorwaarden en aanvaard geen aansprakelijkheid ondanks aanwijsbare nalatigheid.
Biedt wel aan 20% korting op volgend gebruik van de service. U begrijpt een volgende keer komt er niet.
Yuri heeft gelijk (III)
Nog geen reactie ontvangen van Nadia, mevrouw Limon of meneer Houssaine.
Yuri heeft gelijk (2)
Inmiddels is het meer dan 6 weken geleden dat ik mijn klacht (zie onder) bij ComfortParking heb neergelegd. Schade aan mijn auto > 1000
Zeker 4 keer heeft men bevestigd/beloofd/toegezegd dat men binnen 2 weken zou reageren. ""Sneller kan niet, ivm de "Algemene Voorwaarden'."
Helemaal niets daarvan.
Na het weekend laat ik weten of ze inmiddels wel hebben gereageerd - of niet.
Sterke punten
stiptheid chauffeurs
Zwakke punten
Nul (0) opvolging klachtenmelding tot dusver anders dan (3x) 'binnen 2 weken hoort u van ons" - loopt nu vanaf augustus.
Yuri heeft gelijk !!
Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit.
Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio..
24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd.
25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten.
04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie
14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild
16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket
16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd
26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.
Sterke punten
chauffeurs waren stipt.
Zwakke punten
Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.
goede service tot dat ze schade achterlaten
Op zich goede service, maar heb heel nare ervaring qua schade afhandeling.
Totaal geen response. Telefonisch wordt ik alleen doorverbonden met chauffeurs, die in dit situatie niet behulpzaam zijn. Heb al lang het gevoel dat ik wordt op die manier gewoon gedumpt.
Absoluut afraden als u wat zekerheid wilt hebben dat u auto netje blijft na het parkeren.
Nooit weer!
Bij het vertrek naar Schiphol hebben we zo lang op het vervoer moeten wachten dat we bijna onze vlucht gemist hebben. Ze hadden maar één busje dat heen en weer reed en er stonden veel meer mensen op de planning als dat er vervoerd konden worden. Ze wisten van te voren hoeveel mensen er zouden komen dus hadden ze of meer busjes in moeten zetten of de planning op vol moeten zetten.
De terugweg verliep wel goed en snel.
Thuisgekomen kregen we nog een rekening terwijl wij die al lang betaald hadden. Na hen gemaild te hebben kregen we gelukkig wel snel de reactie dat ze een fout gemaakt hadden. Maar administratief zit het niet goed bij dit bedrijf. Heb ook een negatief review naar hun eigen website gestuurd maar dat hebben ze niet geplaatst.
Sterke punten
Niet duur.
Zwakke punten
Slechte planning en administratie wat voor een hoop stress en ergernissen zorgde.
Prima ervaring
Ik moest vroeg op Schiphol zijn en had wat negatieve recenties gelezen, dus het was toch een beetje spanned. Maar alles ging perfect. Ik belde toen ik van huis ging en zei dat ik er al na 20 minuten zou zijn (ze vragen 30 minuten van tevoren te bellen). Maar ze stonden al klaar om me naar Schiphol te brengen. Prima overdekte parkeerplaats. In 7-8 minuten ben je op Schiphol (niet 4). Na afloop bel je als je op je koffer wacht. Ik zei dat ik verwachtte na 20 minuten buiten te zijn. De vriendelijke man stond er al na 10 minuten en belde me terug om dat te melden. En dan ben je in 7-8 minuten weer bij je auto. Super.
Sterke punten
Goedkoper dan parkeren op Schiphol. Snel. Vriendelijke mensen.
Poging tot inbraak
27 deceber 2015 t/m 09 januari 2016 bij Comfort parking geparkeerd,
Bij terug komen heeft mijn dochter de auto opgehaald omdat ik tot 19 januari 2015 in het buitenland was, vertelde de shuttel-chauffeur dat poging tot inbraak was gepleegd, dat ik contact moets nemen via de mail. Mailcontact zeer moeizaam en ze zeggen dat ik de schade bij "mijn verzekering"moet claimen.
Gister aangifte gedaan bij de politie, wordt verder onderzocht.
Ze willen mijn niet het geld dat ik betaald heb 90. terug geven of een deel daarvan, ze wijzen naar de algemene voorwaarden!
Teleurgesteld!! niet aan te raden
Sterke punten
Bij reservering goed gehopen
Zwakke punten
Absoluut niet velig!!
ballentent ...
Valet parking goed.
Interieur, exterieur en wax behandeling bij gekocht.
Na terugkomst bleek de auto slecht gewassen, slecht gestofzuigd en geen waxbehandeling gehad.
Geklaagd en geld teruggevraagd. Geen reactie. Geld ( 67,50 ) weg.
EEN AANFLUITING DIT BEDRIJF. NIET DOEN!!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
SLECHTE KLACHTEN AFHANDELING ( GEEN AFHANDELING )
prima service
Heb nu 2x gebruik gemaakt van valet service van Comfort parking (zonder extra services als wassen enz). Eigenlijk niks op aan te merken, bij vertrek kon ik binnen 5 minuten m'n sleutels inleveren en bij aankomst hetzelfde. Vriendelijke geholpen, geen schade, geen noemenswaardige afstand mee gereden. Het blijft alleen wel een beetje vreemd om je auto zo mee te geven aan iemand die je net een minuut hebt gezien :-)
Sterke punten
snel, vriendelijk, goede service
Zwakke punten
geen
Comfort Parking Bedankt
Dit keer gekozen voor parkeren op Schiphol in plaats van iemand vragen ons te brengen en op te halen. We zouden om 02.46 landen dus wel zo handig als je dan direct je auto in kan stappen. Van vrienden hadden we gehoord over Comfort Parking dus besloten we bij hun te parkeren. Zij parkeren al jaren bij Comfort Parking voor hun zakelijke buitenlandse zakenreisjes, dus wij hadden er een goed gevoel over.
Mijn complimenten voor de prima service. Ze hielpen ons zelfs met de baby en de kinderwagen. We hoefte niet te wachten en werden gelijk doorgereden naar Schiphol. Personeel was heel erg vriendelijk en voor de prijs zullen we het niet laten. Wij zijn in alle opzichte tevreden en de volgende vlucht staat al gereserveerd voor de zomervakantie.
Volgende week parkeren mijn ouders ook bij Comfort Parking. Ben benieuwd naar hun ervaring.
Sterke punten
Vriendelijke
Behulpzaam
Redelijke prijs vergeleken bij andere
Komen op tijd
Zwakke punten
Geen
zeer slechte service !!!!
ik heb diverse malen gebruikt gemaakt van de diensten van comfort parking echter had ik nu gekozen voor de exclusieve reiniging van de buitenkant van mijn auto à 77,50,- echter bleek na terug komst dat de auto enkel een was geurtje had gehad , terwijl de auto behandeld zou worden met een polijst tol en in de wax zou worden gezet !!!! Niet dus !!!
Meteen contact opgenomen hierover , maar het blijft doodstil Bij comfort parking , waardeloze service !! Mij zijn ze als klant zeker kwijt !!!! En zal het iedereen afraden !!!
Sterke punten
Geen !
Zwakke punten
Afspraken nakomen !
Service verlenen !
Zeer af te raden
In 2013 gebruik gemaakt van Comfort Valet Parking. Toen ik mijn auto terugkreeg bleek het motormanagement waarschuwingslampje te branden en maakte de koppeling veel lawaai. Schade: koppelingsplaat, drukgroep, 2 drijfstangen, totale kosten > 6000 euro. Het was een auto met 4wd en veel vermogen, deze auto is tijdens mijn vakantie misbruikt, bijvoorbeeld door heel veel gas te geven en de koppeling abrupt op laten komen oid. Door de 4wd slaat de boel meteen op slot. En dat voor een auto met 54000 km op de teller. Degene die de auto terugbracht was dezelfde die hem weggebracht heeft, hij heeft me er niks over verteld terwijl het heel goed merkbaar was. Achteraf zag ik pas de reviews, die had ik eerder moeten lezen. Ik kon niks bewijzen dus nooit 1 ct schadevergoeding gekregen (o ja, 10% korting voor de volgende keer) U begrijpt dat ik nooit meer gebruik ga maken van valet parking.
Sterke punten
Kan ik dus niet vinden
Zwakke punten
Zie boven