Comfort Parking is de aanbieder van alle parkeerservices op Schiphol. Als parkeerbedrijf is Comfort Parking gespecialiseerd in het parkeerprobleem omtrent de luchthaven Schiphol. ComfortParking.nl biedt u als enige 3 parkeerservices aan; "Comfort Shuttle Parkeren", "Comfort Combi Parkeren" en "Comfort Valet Parkeren". U kiest de service die het beste bij u past. Met ervaren chauffeurs zorg Comfort Parking ervoor dat uw auto met uiterste zorg wordt geparkeerd. U ervaart het parkeergemak als nooit te voren en begint uw reis zorgeloos en voordelig met ComfortParking.nl.

Comfort Parking Reviews

  • Ik heb al heel wat bedrijven gehad op schiphol maar maak nu al sinds 1 jaar vrij regelmatig gebruik van comfort parking. tot nu altijd tevreden.

    Door Jan Willem op 12 september 2019 Reageer
  • Dit was onze derde keer bij Comfort parking; de service is super!!!

    Door Nerina op 6 september 2019 Reageer
  • behulpzame parkeerbeheerder op locatie, ook bij terugkomst laat op de avond.

    Door Sara op 4 september 2019 Reageer
  • Perfect geregeld allemaal!

    Door Anoniem op 4 september 2019 Reageer
  • Idd een zeer slechte service en ze plaatsen alleen goede reviews

    we hadden gemaild dat we zeer slecht waren behandeld.
    mail teruggehad dat ze binnen 14 dagen contact zouden opnemen.

    nou we zijn 5 weken terug en nog geen reactie.
    dit bedrijf lijkt heel wat maar is niets
    zeer slecht

    zelfs de telefooncentrale wordt alleen bemand door zeer slecht Nederlands sprekend personeel wat geen verstand van zaken heeft

    de foto's op de website zijn allemaal fake

    de overdekte parkeerplaatsen zijn hier en daar een gehuurd plekje bij een kantorenpand ( camera bewaking ) ? nee dus


    Oplichters en anders niet

    Wil je goed parkeren
    ga dan naar P3 op Schiphol
    of Green parking Aalsmeer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alleen maar

    Door jan op 26 juli 2019 Reageer
  • Dit bedrijf komt niet overeen met de foto,s en service wat ze op de website hebben staan en doen beloven

    Ten 1e hadden we netjes 40 minuten van te voren gebeld wanneer we aan kwamen aan de Toepolevlaan
    Om 10.00 aangekomen geen Shuttlebus na een kwartier te hebben gewacht opnieuw gebeld waarna de medewerker beloofde dat de bus er met een kwartier zou zijn
    Om 10.30 weer gebeld weer een medewerker aan de lijn die beloofde dat de bus er aan zou komen.
    Om een lang verhaal kort te houden na 6 keer bellen kwam er eigenlijk een aftands busje aan die ons vertelde dat we hier niet overdekt konden parkeren en dat i.v.m de vlucht hij de sleutels van de auto wilde hebben zodat hij na die tijd





    onze auto ergens zou parkeren
    Hier niet op ingegaan en verteld dat we overdekt parkeren hadden betaald en ook deze service wilden.
    Toen konden we achter hem aanrijden naar een verlaten bedrijventerrein waar we de auto in een parkeerkelder zonder cameratoezicht konden neerzetten
    Na anderhalf uur later kwamen we dus aan op Schiphol waardoor we ook door de drukte op 1e pinksterdag zowat onze vlucht hadden gemist
    Bij terugkomst dezelfde chauffeur aangetroffen met het oude busje die hij aankomst bij de auto ook nog om een fooi vroeg
    Echt een waardeloos bedrijf waarvan ik denk dat deze chauffeur de eigenaar de chauffeur en de telefonist is die duidelijk de zaken niet aankan en de boel belazerd
    Komt niet overeen met de foto,s en mooie verhalen

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alleen maat

    Door jan op 29 juni 2019 Reageer
  • Begin maart stonden we in de vroege ochtend in de kou op onze auto te wachten: bleek de chauffeur bij het terugrijden naar Schiphol mijn auto zodanig in elkaar gereden te hebben dat ik er onmogelijk mee naar huis kon. Later bleek er voor € 6000,- euro schade veroorzaakt te zijn. Het is nu 4 maanden later en we zijn nog steeds met de verzekering bezig om de schade te verhalen. Bedrijf geeft heel slechte service bij dit soort zaken: we hebben lang moeten wachten op een taxi, die we zelf moesten voorschieten, weinig informatie over hoe en waar de auto gerepareerd moest worden, zolang de auto niet bij een schadebedrijf was gebracht kreeg ik geen vervangende auto. En de hele afhandeling duurt maar.

    Zwakke punten
    Waardeloze service bij veroorzaakte schade. Niet je auto aan af geven!

    Door Helen Rijper op 4 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zéér betrouwbare en snelle service! Erg behulpzaam en ik heb geen minuut hoeven te wachten. Daar heb je geen zin in na een vlucht! Ook na verandering van vluchttijden was er geen enkel probleem en werd alles kosteloos aangepast!
    Echte aanrader!

    Sterke punten
    Snel, behulpzaam, betrouwbaar!

    Zwakke punten
    Geen!

    Door Janine op 4 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst bij de parkeergarage kwam het busje er al aan. Vriendelijke chauffeur. Het ritje naar Schiphol verliep snel. Ook op de terugweg verliep alles vlot en hadden we een vriendelijke chauffeur.
    Volgens mij hebben alle negatieve reacties betrekking op valet parking. Wij hebben zelf geparkeerd, in een garage en waren zeer tevreden over de service.

    Sterke punten
    Vlot, vriendelijk, overdekt en voor een goeie prijs

    Zwakke punten
    Niet gezien.

    Door Nicole op 6 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Maak al enige jaren gebruik van de Valet service en deze bevalt mij prima. Persoonlijke benadering van chauffeurs die behulpzaam zijn. Weinig tot geen wachttijden wat ook fijn is als je net terug komt van een reis.

    Sterke punten
    Betrouwbare service
    Goede prijs/kwaliteit
    Aardige en behulpzame chauffeurs

    Zwakke punten
    Geen

    Door D. de Goede op 18 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ze posten op eigen pagina alleen positieve berichten.
    klachten afhandelen doen ze niet.
    vergoeden geen schade die ze hebben gemaakt.
    communicatie verloopt met 1 bericht per 3 weken.

    absoluut afraden als je waarde aan je auto hebt.

    Door Yuriy op 11 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hoi Mensen,

    had mijn nieuwe BMW 4-serie ingeleverd en na 4 dagen zakelijk terug zijn geweest in ontvangst genomen. Eerste instantie viel mij niks op, pas tijdens het rijden zag ik mijn mede passagierstoestel vies en ook modder.
    Bij het wassen van mijn auto 1 uur later constateerde ik 3 verschillende diepe krassen.

    Mijn klacht was in goede orde ontvangen maar NIKS mee gedaan. Achter bleek de eigenaar een Marokkaan te zijn (Hassan El Mir) en dat ik niet de enigste was die in de maling werd genomen maar ook een hoop andere. Tevens overdekt maar stond gewoon buiten. Steeds ontkennen etc.

    Mocht het niet een leaseauto zijn maar mijn eigen auto zou ik een advocaat op zetten.

    NIET BOEKEN, helaas maakt deze buitenlandse man misbruik van Auto's.

    Mijn persoonlijke ervaring!

    Makis uit Gouda

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Complete organisatie 1 louche onderneming!

    Door Makis op 24 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij het afhalen van de auto is de vooband plat. Er zit een spijker in en er zit 'verse' vuiligheid van waarschijnlijk een bouwplaats op de band.
    Ondanks foto's en duidelijk opname rapport verwijst comfort care naar algemene voorwaarden en aanvaard geen aansprakelijkheid ondanks aanwijsbare nalatigheid.

    Biedt wel aan 20% korting op volgend gebruik van de service. U begrijpt een volgende keer komt er niet.

    Door Schliesser op 3 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nog geen reactie ontvangen van Nadia, mevrouw Limon of meneer Houssaine.

    Door Klaas op 10 oktober 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Inmiddels is het meer dan 6 weken geleden dat ik mijn klacht (zie onder) bij ComfortParking heb neergelegd. Schade aan mijn auto > € 1000

    Zeker 4 keer heeft men bevestigd/beloofd/toegezegd dat men binnen 2 weken zou reageren. ""Sneller kan niet, ivm de "Algemene Voorwaarden'."

    Helemaal niets daarvan.

    Na het weekend laat ik weten of ze inmiddels wel hebben gereageerd - of niet.

    Sterke punten
    stiptheid chauffeurs

    Zwakke punten
    Nul (0) opvolging klachtenmelding tot dusver anders dan (3x) 'binnen 2 weken hoort u van ons" - loopt nu vanaf augustus.

    Door Klaas op 7 oktober 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit.

    Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio..
    24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd.
    25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten.
    04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie
    14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild
    16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket
    16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd
    26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.

    Sterke punten
    chauffeurs waren stipt.

    Zwakke punten
    Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.

    Door Klaas op 30 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op zich goede service, maar heb heel nare ervaring qua schade afhandeling.
    Totaal geen response. Telefonisch wordt ik alleen doorverbonden met chauffeurs, die in dit situatie niet behulpzaam zijn. Heb al lang het gevoel dat ik wordt op die manier gewoon gedumpt.
    Absoluut afraden als u wat zekerheid wilt hebben dat u auto netje blijft na het parkeren.

    Door Yuriy op 29 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij het vertrek naar Schiphol hebben we zo lang op het vervoer moeten wachten dat we bijna onze vlucht gemist hebben. Ze hadden maar één busje dat heen en weer reed en er stonden veel meer mensen op de planning als dat er vervoerd konden worden. Ze wisten van te voren hoeveel mensen er zouden komen dus hadden ze of meer busjes in moeten zetten of de planning op vol moeten zetten.
    De terugweg verliep wel goed en snel.
    Thuisgekomen kregen we nog een rekening terwijl wij die al lang betaald hadden. Na hen gemaild te hebben kregen we gelukkig wel snel de reactie dat ze een fout gemaakt hadden. Maar administratief zit het niet goed bij dit bedrijf. Heb ook een negatief review naar hun eigen website gestuurd maar dat hebben ze niet geplaatst.

    Sterke punten
    Niet duur.

    Zwakke punten
    Slechte planning en administratie wat voor een hoop stress en ergernissen zorgde.

    Door Annette op 11 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik moest vroeg op Schiphol zijn en had wat negatieve recenties gelezen, dus het was toch een beetje spanned. Maar alles ging perfect. Ik belde toen ik van huis ging en zei dat ik er al na 20 minuten zou zijn (ze vragen 30 minuten van tevoren te bellen). Maar ze stonden al klaar om me naar Schiphol te brengen. Prima overdekte parkeerplaats. In 7-8 minuten ben je op Schiphol (niet 4). Na afloop bel je als je op je koffer wacht. Ik zei dat ik verwachtte na 20 minuten buiten te zijn. De vriendelijke man stond er al na 10 minuten en belde me terug om dat te melden. En dan ben je in 7-8 minuten weer bij je auto. Super.

    Sterke punten
    Goedkoper dan parkeren op Schiphol. Snel. Vriendelijke mensen.

    Door Yolanda op 16 maart 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 27 deceber 2015 t/m 09 januari 2016 bij Comfort parking geparkeerd,
    Bij terug komen heeft mijn dochter de auto opgehaald omdat ik tot 19 januari 2015 in het buitenland was, vertelde de shuttel-chauffeur dat poging tot inbraak was gepleegd, dat ik contact moets nemen via de mail. Mailcontact zeer moeizaam en ze zeggen dat ik de schade bij "mijn verzekering"moet claimen.
    Gister aangifte gedaan bij de politie, wordt verder onderzocht.
    Ze willen mijn niet het geld dat ik betaald heb €90. terug geven of een deel daarvan, ze wijzen naar de algemene voorwaarden!
    Teleurgesteld!! niet aan te raden

    Sterke punten
    Bij reservering goed gehopen

    Zwakke punten
    Absoluut niet velig!!

    Door Carmen Mende op 22 januari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Valet parking goed.

    Interieur, exterieur en wax behandeling bij gekocht.

    Na terugkomst bleek de auto slecht gewassen, slecht gestofzuigd en geen waxbehandeling gehad.

    Geklaagd en geld teruggevraagd. Geen reactie. Geld ( 67,50 ) weg.

    EEN AANFLUITING DIT BEDRIJF. NIET DOEN!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    SLECHTE KLACHTEN AFHANDELING ( GEEN AFHANDELING )

    Door F.R. op 6 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb nu 2x gebruik gemaakt van valet service van Comfort parking (zonder extra services als wassen enz). Eigenlijk niks op aan te merken, bij vertrek kon ik binnen 5 minuten m'n sleutels inleveren en bij aankomst hetzelfde. Vriendelijke geholpen, geen schade, geen noemenswaardige afstand mee gereden. Het blijft alleen wel een beetje vreemd om je auto zo mee te geven aan iemand die je net een minuut hebt gezien :-)

    Sterke punten
    snel, vriendelijk, goede service

    Zwakke punten
    geen

    Door Leon op 9 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit keer gekozen voor parkeren op Schiphol in plaats van iemand vragen ons te brengen en op te halen. We zouden om 02.46 landen dus wel zo handig als je dan direct je auto in kan stappen. Van vrienden hadden we gehoord over Comfort Parking dus besloten we bij hun te parkeren. Zij parkeren al jaren bij Comfort Parking voor hun zakelijke buitenlandse zakenreisjes, dus wij hadden er een goed gevoel over.

    Mijn complimenten voor de prima service. Ze hielpen ons zelfs met de baby en de kinderwagen. We hoefte niet te wachten en werden gelijk doorgereden naar Schiphol. Personeel was heel erg vriendelijk en voor de prijs zullen we het niet laten. Wij zijn in alle opzichte tevreden en de volgende vlucht staat al gereserveerd voor de zomervakantie.

    Volgende week parkeren mijn ouders ook bij Comfort Parking. Ben benieuwd naar hun ervaring.

    Sterke punten

    Vriendelijke
    Behulpzaam
    Redelijke prijs vergeleken bij andere
    Komen op tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Lina op 26 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb diverse malen gebruikt gemaakt van de diensten van comfort parking echter had ik nu gekozen voor de exclusieve reiniging van de buitenkant van mijn auto à 77,50,- echter bleek na terug komst dat de auto enkel een was geurtje had gehad , terwijl de auto behandeld zou worden met een polijst tol en in de wax zou worden gezet !!!! Niet dus !!!
    Meteen contact opgenomen hierover , maar het blijft doodstil Bij comfort parking , waardeloze service !! Mij zijn ze als klant zeker kwijt !!!! En zal het iedereen afraden !!!

    Sterke punten
    Geen !

    Zwakke punten
    Afspraken nakomen !
    Service verlenen !

    Door Tim op 18 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In 2013 gebruik gemaakt van Comfort Valet Parking. Toen ik mijn auto terugkreeg bleek het motormanagement waarschuwingslampje te branden en maakte de koppeling veel lawaai. Schade: koppelingsplaat, drukgroep, 2 drijfstangen, totale kosten > 6000 euro. Het was een auto met 4wd en veel vermogen, deze auto is tijdens mijn vakantie misbruikt, bijvoorbeeld door heel veel gas te geven en de koppeling abrupt op laten komen oid. Door de 4wd slaat de boel meteen op slot. En dat voor een auto met 54000 km op de teller. Degene die de auto terugbracht was dezelfde die hem weggebracht heeft, hij heeft me er niks over verteld terwijl het heel goed merkbaar was. Achteraf zag ik pas de reviews, die had ik eerder moeten lezen. Ik kon niks bewijzen dus nooit 1 ct schadevergoeding gekregen (o ja, 10% korting voor de volgende keer) U begrijpt dat ik nooit meer gebruik ga maken van valet parking.

    Sterke punten
    Kan ik dus niet vinden

    Zwakke punten
    Zie boven

    Door Koos op 12 januari 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Comfort Parking

Schrijf je eigen review over Comfort Parking