• Onbeschofte lui, er is in mijn auto extra kilometers gereden, de stoel was versteld en er sotnd een vies en leeg blikje cola in. Schandalig hoe onbeschoft deze jongens je behandelen en onvriendelijk te woord staan. Het ruim 1,5 uur na landen moeten wachten totdat ik werd opgehaald en de verkeerde auto werd teruggebracht..... Vreemde situatie en uiteindelijk mijn auto (in niet nette staat) teruggekregen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar vies lang wachten extra kilometers gereden

    Door Esther op 29 juli 2013 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik zag de review van Lot, personeel is inderdaad erg brutaal. Over de teveel gereden kilometers vonden ze dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om bij te houden, nu heb ik geen bewijs. Ik heb wel bewijs dat er schade is gereden. Ze ontkennen dat ze deze schade hebben gemaakt, en als ze het gedaan hadden verwijzen ze je naar artikel 7 van hun algemene voorwaarden, kort samengevat: schade, inbraak, diefstal is allemaal eigen risico! Dit soort algemene voorwaarden zijn niet rechtsgeldig en een rechter zal dergelijke algemene voorwaarden als nietig verklaren. Veder heb ik uit een betrouwbare bron, ex medewerker van dit bedrijf, gehoord dat de jongens, die pas net hun rijbewijs hebben, de auto's meenemen en er lekker mee op stap gaan. NIET DOEN DUS! Ik dacht dat de eigenaar H El Mir was, maar hij is de leidinggevende. De eigenaren, een echtpaar, zijn er nooit en verdienen prima aan deze dienstverlening. Zou opzich een prima instantie kunnen zijn als ze problemen fatsoenlijk oplossen en fatsoenlijk en representatief personeel neerzetten ongeacht afkomst. We zullen zien.

    Sterke punten
    Waar ze goed in zijn: mensen voor de gek houden auto's gebruiken zonder toestemming schade maken onbeschoft zijn onfatsoenlijke reactie geven met veel spelfouten

    Zwakke punten
    waar ze niet over nagedacht hebben: algemene voorwaarden die niet rechtsgeldig zijn schade ontkennen waar bewijs voor is geen rechtlijnig verhaal, elke medewerker zegt weer iets anders

    Door Eveline op 10 mei 2013 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Gek genoeg is er opeens een positieve review na mijn slechte review. Deze organisatie refereert naar de algemene voorwaarden, welke op het volgende neer komt: Als je je auto meegeeft aan vip-parking (ook wel comfortparking genaamd) kunnen schade veroorzaken, de auto mag gestolen worden etc etc, ze zijn niet aansprakelijk. Gewoon eigen risico en ze vinden dat je het bij je verzekering moet verhalen. Volgens de wet verboden! Deze organisatie hanteert verboden algemene voorwaarden.

    Zwakke punten
    Valse algemene voorwaarden Slechte communicatie Vinden schade rijden met je auto normaal en vinden dat dat het. Probleem van de klant is.

    Door Evelin op 22 april 2013 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Inderdaad een andere zenden en andere temperatuur in de auto. Is opzich niet zo heel erg. Wat wel erg is, is dat er schade is gereden met mijn auto. Ik heb bij het terug in ontvangst nemen van mijn auto een rondje om de. Auto gelopen en direct geconstateerd dat er schade was, welke bij vertrek er niet op zat. De onnozele chauffeur wist hier geen raad mee en zei dat ik contact moest opnemen. Na enkele weken kreeg ik response dat ik de foto's en een kopie van het parkeertickets moest mailen, hier heb ik tot op heden geen response van gehad. Ik zal deze organisatie aan de hoogste boom knopen, hier komen ze niet mee weg!

    Zwakke punten
    Lang wachten bij terugkomst Schade gereden

    Door Eveline op 21 april 2013 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.