Reviews van deze auteur

Yuri heeft gelijk (III)

Nog geen reactie ontvangen van Nadia, mevrouw Limon of meneer Houssaine.

Yuri heeft gelijk (2)

Inmiddels is het meer dan 6 weken geleden dat ik mijn klacht (zie onder) bij ComfortParking heb neergelegd. Schade aan mijn auto > € 1000 Zeker 4 keer heeft men bevestigd/beloofd/toegezegd dat men binnen 2 weken zou reageren. ""Sneller kan niet, ivm de "Algemene Voorwaarden'." Helemaal niets daarvan. Na het weekend laat ik weten of ze inmiddels wel hebben gereageerd - of niet.

Sterke punten
stiptheid chauffeurs

Zwakke punten
Nul (0) opvolging klachtenmelding tot dusver anders dan (3x) 'binnen 2 weken hoort u van ons" - loopt nu vanaf augustus.

Yuri heeft gelijk !!

Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit. Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio.. 24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd. 25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten. 04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie 14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild 16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket 16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd 26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.

Sterke punten
chauffeurs waren stipt.

Zwakke punten
Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.