247Parking.nl - 21 Reviews

Last updated: 7 november 2017
247Parking.nl Logo

9.1% aanbevolen, 21 Reviews

  1. 247Parking.nl
  2. 247Parking.nl Reviews
  3. Schrijf ook een review over 247Parking.nl

Niet tevreden over 247Parking.nl? Probeer dan eens Total Care Parking.

247Parking.nl

247parking.nl Goedkoop, makkelijk, snel. Uitstappen voor de vertrekhal met valet of shuttle.

247parking.nl staat garant voor haar snelle, veilige en betrouwbare service.

247Parking.nl Details

Hits: 1323

URL: http://www.247parking.nl/

Categorieën: Parkeren bij Schiphol

Reviews: 21


247Parking.nl reviews (21):

247Parking.nl - Niet meer met 24/7

0

Review:
Kort samengevat:
*Parkeerterrein + toegangsweg is één knollenveld!
*Ontvangst kortaf/onvriendelijk: Daar staat het busje!
*Gedurende de rit naar Schiphol had het personeel onenigheid met elkaar.
* Omdat we van het personeel geen telefonische informatie hadden ontvangen was het op de retourdag bij aankomst op Schiphol zoeken waar de shuttlebus stond. Zou op het kaartje staan dat we nooit hebben ontvangen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Communicatie: Zorg voor duidelijkheid. Zet in de bevestigingsmail óók informatie over aankomst: standplaats shuttlebus bij Vertrekhal 3D. Dus werk niet met losse kaartjes. Kun je ze ook niet vergeten mee te geven aan je klanten.

Ton beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - DOE DIT NIET!!!!!

0

Review:
Eén heel simpel advies.... DOE DIT NIET!

Ik heb nog nooit zo'n ongeorganiseerd zooitje bij elkaar gezien. Echt vreselijk. Als je auto je dierbaar is... parkeer hem lekker thuis, pak de trein of pak een taxi, maar dit raad ik ten strengste af.

Zwakke punten:
Ongeorganiseerd, onvriendelijk, hufterig gedrag, boeven zijn het.

Mathijs beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Drama

0

Review:
Op 17 april gearriveerd bij 247 parking nadat we weken daarvoor al hadden gereserveerd (en betaald) en we (zoals stond vermeld in de reservering) 20 minuten van te voren hadden gebeld dat we eraan kwamen en er toen met geen woord werd gesproken over een probleem. Echter, toen we bij de balie kwamen werd ons (en 2 andere gezinnen) verteld dat er door een fout in het systeem geen plek voor ons was en dat we zelf maar een oplossing moesten vinden. Wel kregen we nog de tip om het verder op de middenweg bij de concurrent te proberen. Gelukkig was daar nog plaats maar we betaalden daar wel het volle pond voor een parkeerplaats. Bij terugkomst in Nederland na 3 weken in de VS te hebben verbleven moest ik zelf achter mijn geld aan. Geen enkel belletje of mailtje ontvangen met excuses en een toezegging het parkeergeld terug te storten. Op mijn mail kreeg ik een slappe reactie terug dat het geld zou worden teruggestort (duurde al met al nog 3 weken) en dat er op de dag van de aankomst een fout was gemaakt door een medewerker. Op mijn verzoek om tegemoet gekomen in de extra gemaakte kosten werd niet ingegaan, ik kon in de toekomst wel gebruik maken van een coulanceregeling. Toen ik echter een maand later een mail stuurde met een concreet verzoek gebruik te maken van deze coulanceregeling kreeg ik geen reactie. Ik vond het mooi geweest: nooit meer 247 parking voor mij!

Sterke punten:
Aardige buschauffeurs

Zwakke punten:
Afspraken niet nakomen en onbetrouwbaar

Rick beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - 247 parking veroorzaakt schade en zijn lomp, eigen

0

Review:
Geachte heer/mevrouw van 247 Budget Parking.nl,
Cc support afdeling Parkos.com,

Allereerst wil ik aangeven, dat ik deze mail in 1e instantie richt aan 247 Budget Parking, aangezien de support afdeling van Parkos (naam Duncan) aangaf (en zo ook het reserveringsformulier) dat de reservering gedaan via Parkos is uitgevoerd door 247 Budget Parking.
Ik ga er dan ook vanuit antwoord te krijgen van 247 Budget Parking met Parkos op CC, omdat Parkos ook moet worden geïnformeerd over klachten die bij haar partners terecht komen.

Woensdag j.l. 9-8-2017 om ca 14.00 uur hebben wij onze auto retour gekregen bij vertrekhal 2. Ik constateer meteen allemaal vegen en zie tot mijn schrik eerst 1 schade en na rondlopen een 2e schade. Nick was de dienstdoende chauffeur, die aangaf dat hij hiervoor geen formulier heeft en zegt ook dat hiervoor niemand op kantoor is en ik een mail moet sturen. Hierbij dus ook gericht aan 247 Budget Parking.
Hij geeft verder aan de auto zo mee gekregen te hebben. Nu kan dat gebeuren, maar als EN rechtsachter flinke krassen zitten en een aantal cm’s diep lak weg is en linksvoor flinke krassen zitten (zie foto’s) dan is er minimaal 2x heel lomp mee om gegaan. Het achteloos wegvegen van de schade is nog overduidelijk zichtbaar.

Ik heb ook meteen contact gezocht met support van Parkos. Hier heb ik gesproken met Duncan, die mij aangeeft dat dit met 247 Parking moet worden opgelost. Ik vind dat prima, maar ik wil Parkos dringend vragen 247 Budget Parking hierop aan te spreken.
In de 1e bijlage vindt u de reserveringsbevestiging. Daarop staat: De chauffeur controleert samen met u uw reserveringsvoucher en uw auto op eventuele schade
Nick van 247 Parking geeft mij duidelijk aan dat dit eigenlijk in principe nooit gebeurd. In dit geval klopt dat in ieder geval. Bij aflevering is dat niet gebeurd. Zowel 247 Budget Parking als wij hebben daarvan geen formulier.

Als dat er staat moet dat ook gebeuren. Is duidelijk verse schade dan ons probleem, het probleem van Parkos (omdat de partners niet acteren zoals opgegeven) of van 247 Budget Parking?
Ik kan dat niet 1,2,3 beantwoorden en ben ook niet uit op een onredelijke oplossing.
Wat ik wel onredelijk zou vinden als ik volledig voor de kosten van deze schade zou opdraaien. Mijn inschatting is dat rechter achterdeur + linker voorbumper deel samen zo 1000 euro is, maar dat weet ik pas als ik daarnaar vraag.

Ik hoop van harte op een redelijke opstelling van 247 Budget Parking en ben zeer benieuwd naar uw spoedige reactie. U en ook ik zitten niet te wachten op ellenlang mailen en vechten over verantwoordelijkheden, dus ik hoop dat we snel een faire oplossing kunnen vinden.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Richard Luiken

Sterke punten:
Goed in oplichten en geen verantwoordelijkheid nemen. Ze gaan gewoon onder een andere naam verder als deze naam teveel slechte referenties heeft.

Zwakke punten:
verantwoordelijkheid nemen, reageren... doen ze gewoon niet.

Richard beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Waardeloos! deze toko tot elke prijs vermijden!

0

Review:
I.v.m. eerdere ervaringen zochten wij specifiek een parkeerplaats waar we zelf de auto konden parkeren en de sleutels houden, we wilden beslist GEEN valet parking.
Dit was voor ons de reden om 'Shuttle parking' bij 247 Parking in Aalsmeer te boeken.
Bij aankomst bij 247 Parking bleek dat de parkeerplaats vol was, hoewel wij 3 weken tevoren gereserveerd hadden en toen geen bericht hierover hebben gekregen.
We werden vervolgens samen met 3 andere auto's naar een andere parkeerplaats geleid waar we onze sleutels moesten inleveren en de auto (buiten ons zicht om) door een medewerker is geparkeerd.
Dit laatste gebeurde zonder dat er even met een medewerker rond de auto was gelopen om eventuele bestaande schades vast te leggen; gezien de tijdsdruk was het op dat moment ook niet mogelijk om zelf foto's van de auto maken.

Toen we na afloop van onze reis op Schiphol terug kwamen, belden we 247 Parking en gingen we naar het ophaalpunt, zoals afgesproken. We moesten hier een uur wachten op de shuttle bus (waarvan op z'n minst 1 van de veiligheidsgordels niet werkte).
Toen we uiteindelijk bij de auto kwamen, bleek dat de auto niet alleen ontzettend vuil was geworden maar bovendien was beschadigd, 247 Parking wijst echter elke aansprakelijkheid van de hand en betwist het feit dat de schade op hun terrein is ontstaan.

Sterke punten:
Zijn die er? wij hebben ze niet kunnen ontdekken

Zwakke punten:
-Misleidende info op hun website: Sleutels moeten WEL afgegeven worden en auto wordt door medewerker geparkeerd.
-De parkeerplaats waar wij naar toe gebracht werden is enorm stoffig (oud kassencomplex)
-De toestand van de auto wordt bij aanvang niet bekeken zodat in principe elke door hen veroorzaakte schade in twijfel kan worden getrokken

Jaap beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Niet aan te raden

0

Review:
alleen doen als je voor goedkoop wilt, geen haast en kans wilt lopen dat jouw auto gestolen wordt.

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Komen afspraken niet na.
Moest heel lang wachten voordat wij opgepikt worden. Ruim 45 min. Uiteindelijk genomen door een chauffeur van een andere bedrijf.

geen bewaking. iedere kan terrein op.

parkeer onverharde weg

Danny beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Sleutels inleveren 17km op teller erbij

0

Review:
Aangekomen konden wij onze sleutels inleveren wegens overboekingen was er geen plek en moest de auto ergens anders worden geparkeerd. Keus om te weigeren was er niet gezien we al betaald hadden en we op tijd op Schiphol moesten zijn. Bij terugkomst was er 17 km bijgekomen op de teller en papieren in de auto verplaatst.

Wel waren de chauffeurs van de shuttlebusjes zeer vriendelijk maar dat was het enige positieve.

Sterke punten:
Chauffeurs van de shuttlebusjes zeer vriendelijk

Zwakke punten:
Overboeking dus sleutels inleveren zodat de auto ergens anders geparkeerd kon worden, aan mijn spullen in de auto gezeten.

Rene beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Bevestigde reservering niet door ivm dubbele boeki

0

Review:
Helaas onbetrouwbaar gebleken voor ons! Kregen dag voor vertrek(27-04-2017) om 15:00 uur mail dat onze -door PARKOS bevestigde- reservering ivm dubbele reserveringen werd ingetrokken. Ik vind dit echt de niet te geloven. Het geld kregen we pas 3 mei teruggestort! Op moment van weigering om ons te laten parkeren in Aalsmeer bij 247 Budget Parking hadden we dus een acuut probleem. Dat we zelf met kunst en vliegwerk en meerkosten moesten oplossen. We hadden nota bene 13-04-2017 via Parkos geboekt! Wel nog telefoontje ontvangen van PARKOS met excuses maar verder geen compensatie. Dus al heb je bevestigde reservering dan nog heb je geen garantie dat je daadwerkelijk kunt parkeren!

Sterke punten:
geen

R.E. de Vrie beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Nooit bij boeken

0

Review:
Op 17 februari 2017 heb ik voor 3 auto's, via Parkos, plaatsen gereserveerd bij 247Parking. Wij gingen op 28 april 2017 met het hele gezin op vakantie.
Op 27 april kregen wij om 15.10 uur een appje dat vanwege overboekingen onze reserveringen waren komen te vervallen. Let wel 21 uur voor vertrek. Om 18.15 uur kregen wij een mailtje met dezelfde mededeling. Alternatieven waren er niet, alleen P3 werd als alternatief genoemd. Dus geen valetparking.
Ik weet niet of alle reserveringen na onze reservering van 17 februari zijn geannuleerd.
Wij hebben 247Parking proberen te bellen, alleen antwoordapparaten. Kortom een hoop ellende. Het was in de meivakantie en wij hebben toen na lang zoeken ergens anders valetparking kunnen boeken, echt tegen een meerprijs van € 103.
Wel hadden we de volgende dag ons betaalde geld retour.
Dus ga niet met deze maatschappij in zee. Niet betrouwbaar.

Sterke punten:
Geen enkele.

Zwakke punten:
De hele reservering en de bereikbaarheid.

HJ Willems beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Waardeloze service, te weinig capaciteit teveel kl

2

Review:
Al langere tijd klant hier maar het laatste jaar is de service waardeloos geworden. Na aankomst direct gebeld maar ruim 45 minuten moeten wachten. Vervolgens aangekomen bij de parking waar een andere auto ons klem had gezet. Omdat het bedrijf te weinig parkeerplekken heeft zijn mensen genoodzaakt hun auto achter andere auto's te zetten. Zij moeten vervolgens hun sleutels achter laten maar de analfabete vrouw (die haar broodje kaas belangrijker vond) snapte het volledige systeem niet waardoor ik zelf maar opzoek ben gegaan naar de sleutels.

Kort samengevat: trap er niet in! Je loopt onnodige vertraging op en zoals te lezen is een hoop frustratie.

Sterke punten:
Hadden vroeger een goede service.

Zwakke punten:
Slechte service.
Administratie niet op orde.
Lange wachttijden.
Onbetrouwbaar.

W. Jansen beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over 247Parking.nl

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou 247Parking.nl aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou 247Parking.nl aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek 247Parking.nl


Home » Parkeren bij Schiphol » 247Parking.nl