247Parking.nl - 26 Reviews

Last updated: 22 april 2018
247Parking.nl Logo

7.4% aanbevolen, 26 Reviews

  1. 247Parking.nl
  2. 247Parking.nl Reviews
  3. Schrijf ook een review over 247Parking.nl

Niet tevreden over 247Parking.nl? Probeer dan eens Total Care Parking.

247Parking.nl

247parking.nl Goedkoop, makkelijk, snel. Uitstappen voor de vertrekhal met valet of shuttle.

247parking.nl staat garant voor haar snelle, veilige en betrouwbare service.

247Parking.nl Details

Hits: 1442

URL: http://www.247parking.nl/

Categorieën: Parkeren bij Schiphol

Reviews: 26


247Parking.nl reviews (26):

247Parking.nl - 247 parking

0

Review:
In aug 2017 had ik al gereserveerd voor april 2018
Zoals al vele jaren met bevestiging sleutel meenemen
Komend in April 2018 zijn er nw regels sleutel inleveren of smorgens om 2 uur 10 euro extra betalen laatste maar gedaan
Bij het ophalen wel goede service echter bij einde rit begon de chaufeur ons om extra fooi te vragen Dat vond hij toch wel heel normaal Moesten hem echt niet vergeten
Al met al voor het eerst een zeer neg ervaring

Zwakke punten:
Geleur om fooi en nw regels ondanks andere reservering toch bijbetalen

Cor beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - 247 - Nooit meer - ga naar PARK FLY.

0

Review:
Halen en brengen redelijk op tijd.
Auto retour - Schade !!
Foto's + formulier + handtekening chauffeur + foto van hem.
Per mail zelfde dag opgestuurd. Geen duidelijk claim procedure beschikbaar... Retour dat IK zou moeten aantonen dat de schade tijdens hun parkeeractie is ontstaan. Juist daarvoor doen we toch de inspectie bij aflevering ???
Nu, 6 maanden verder na veel mails en contact met hun "Legal Department" nog steeds geen schade afhandeling geregeld. Op de laatste mailtjes wordt niet meer gereageerd. Bij bellen altijd een chauffeur aan de lijn die "er ook niets aan kan doen" ... Ik geef de moed op.

Sterke punten:
Redelijk op tijd halen en brengen. Wel goed op tijd bellen - en zeker 2 keer dus !

Zwakke punten:
Schade afhandeling. Verantwoording nemen. Klant vriendelijkheid. Onbeschoft in mail.

Frequent Valet Parking Us beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Altijd te laat, altijd een smoesje

0

Review:
Mijn ervaringen zijn niet bijzonder. Ik heb de Valid service nu een aantal keren gebruikt en loop nog steeds tegen hetzelfde probleem aan. Bij de terugkomst bel ik al voortijdig omdat ik alleen handbagage heb maar toch staat er nooit een wagen klaar. Ik moet altijd een half uur in de kou wachten en dat is niet waar ze mee adverteren. Iedere keer weer hetzelfde smoesje dat het druk is, te veel wijziging in vluchten of te weinig personeel.
Ook werd mijn wagen (die ik kon volgen) gebruikt als pendeldienst !
Voor mij was dit de druopel en boek deze service niet meer.

Sterke punten:
Ze zijn bij vertrek meestal wel op tijd.

Zwakke punten:
Bij aankomst lange wachttijd, auto wordt gebruikt als pendeldienst voor het bedrijf. Wagen is erg vuil bij terugkomst.

Jac beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Slechte service

0

Review:
Dit is voor mij de slechtste ervaring tot nu toe.
Heel nerveuze,onbeleefde man die je voor je vakantie begonnen is je al stress bezorgt.
De zichtbaarheid van de parking is heel slecht aangegeven.
Bij terugkomst een 15 minuten moeten wachten ,ook al had ik hem verwittigd dat we aan de bagageband stonden.Hij zou onderweg zijn maar achteraf was het weer niet zo omdat hij niet wist hoelang het zou duren vooraleer we de bagage zouden hebben.
Ik zou deze parking aan niemand aanraden!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
De zichtbaarheid van de parking is slecht aangegeven.
Onvriendelijke,nerveuze man.
De sleutel moet je afgeven ook al staat het anders vermeld op de website.afspraken worden niet correct nagekomen.

Smets Inge beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Doe het niet!!!!! 24/7parking zijn schoften!

0

Review:
Op 16/12/2017 Heb ik via vergelijkingssite parkos een reservering
gedaan. In eerste instantie voor een shuttle service maar enkele minuten
daarna zag ik dat ik tegen betaling ook van velet parking gebruik kon
maken. Ik heb de reservering aangepast en bijbetaald en ontving netjes een
bevestiging . Ik verwachtte 8.15 uur op Schiphol aan te komen. Gisteren om
8.00 uur belde ik het 06 nummer die in de bevestigingsmail aangeduid staat
om aan te geven dat ik verwacht om 8.45 aan te komen ipv 8.15 uur. Er werd
gevraagd naar mijn naam en voertuig en de chauffeur zei dat ik nog even 15
min vooraf moet bellen. Zo gezegd zo gedaan. Echter toen ik belde op de
hoogte van Leiden gaf de chauffeur aan dat Hij mijn reservering niet kon
vinden. Hij zou het even uitzoeken en mij terugbellen. Ik werd teruggebeld,
inmiddels aangekomen op schiphol, met de mededeling dat ik geen velet
reservering heb staan. Ik vertel dat ik dat wel heb en dit kan aantonen met
een bevestigingsmail. Op de achtergrond geeft een 'leidinggevende' genaamd
Marco aan dat zij mij niet komen halen. Het staat niet in het systeem dus
ik moet het met parkos uitzoeken. Op dit moment sta ik met baby en al mijn
koffers klaar voor vertrek bij Schiphol. Gezien ik de velet service
verwachtte had ik geen tijd meer om een half uur heen en terug te reizen
met het risico mijn vlucht te missen. Mijn man belt nogmaals met 24/7
parking. Wij zijn nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Er werd niet
naar onze reservering geluisterd en doorverwezen naar parkos. Parkos heeft
in het weekend geen klantenservice. Bovendien heb ik een toonbaar bewijs
dat er voor velet parking is betaald bij 24/7 parking. Hier werd geen
gehoor aangegeven.' Leidinggevende' wilde zijn naam niet doorgeven, wilde
mij niet fatsoenlijk te woord staan en was zeer onbeschoft aan de telefoon.
Ik kon naar Aalsmeer komen voor de shuttle service en dat was de enige
optie. Ik moet het anders maar met parkos uitzoeken.
Ik ben een betalende klant. Dat de communicatie tussen parkos en 24/7 niet
goed verloopt mag niet ten koste gaan van mij als klant. Je bent onderweg
naar je vakantiebestemming en Kiest en betaalt voor een service om van
parkeergemak te voorzien. Ik heb letterlijk met tranen en paniek bij
Schiphol gestaan bang door deze ongein mn vlucht te missen. Ik was dan ook
genoodzaakt ter plekke van een andere velet service gebruik te maken en
opnieuw de kosten te betalen. Deze zal ik na terugkomst van mijn vakantie
verhalen op 24/7 parking en/of parkos. Ik vind het ombegrijpelijk dat een groot bedrijf als 24/7 zo
onprofessioneel en onbeschoft omgaat met haar klanten. Ik advizeer Parkos im geen zaken meer te doen met deze keuzen omdat dit ook ten koste gaat van het vertrouwen in parkos.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zeer onbetrouwbaar en respectloos

Jane beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Niet meer met 24/7

0

Review:
Kort samengevat:
*Parkeerterrein + toegangsweg is één knollenveld!
*Ontvangst kortaf/onvriendelijk: Daar staat het busje!
*Gedurende de rit naar Schiphol had het personeel onenigheid met elkaar.
* Omdat we van het personeel geen telefonische informatie hadden ontvangen was het op de retourdag bij aankomst op Schiphol zoeken waar de shuttlebus stond. Zou op het kaartje staan dat we nooit hebben ontvangen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Communicatie: Zorg voor duidelijkheid. Zet in de bevestigingsmail óók informatie over aankomst: standplaats shuttlebus bij Vertrekhal 3D. Dus werk niet met losse kaartjes. Kun je ze ook niet vergeten mee te geven aan je klanten.

Ton beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - DOE DIT NIET!!!!!

0

Review:
Eén heel simpel advies.... DOE DIT NIET!

Ik heb nog nooit zo'n ongeorganiseerd zooitje bij elkaar gezien. Echt vreselijk. Als je auto je dierbaar is... parkeer hem lekker thuis, pak de trein of pak een taxi, maar dit raad ik ten strengste af.

Zwakke punten:
Ongeorganiseerd, onvriendelijk, hufterig gedrag, boeven zijn het.

Mathijs beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Drama

0

Review:
Op 17 april gearriveerd bij 247 parking nadat we weken daarvoor al hadden gereserveerd (en betaald) en we (zoals stond vermeld in de reservering) 20 minuten van te voren hadden gebeld dat we eraan kwamen en er toen met geen woord werd gesproken over een probleem. Echter, toen we bij de balie kwamen werd ons (en 2 andere gezinnen) verteld dat er door een fout in het systeem geen plek voor ons was en dat we zelf maar een oplossing moesten vinden. Wel kregen we nog de tip om het verder op de middenweg bij de concurrent te proberen. Gelukkig was daar nog plaats maar we betaalden daar wel het volle pond voor een parkeerplaats. Bij terugkomst in Nederland na 3 weken in de VS te hebben verbleven moest ik zelf achter mijn geld aan. Geen enkel belletje of mailtje ontvangen met excuses en een toezegging het parkeergeld terug te storten. Op mijn mail kreeg ik een slappe reactie terug dat het geld zou worden teruggestort (duurde al met al nog 3 weken) en dat er op de dag van de aankomst een fout was gemaakt door een medewerker. Op mijn verzoek om tegemoet gekomen in de extra gemaakte kosten werd niet ingegaan, ik kon in de toekomst wel gebruik maken van een coulanceregeling. Toen ik echter een maand later een mail stuurde met een concreet verzoek gebruik te maken van deze coulanceregeling kreeg ik geen reactie. Ik vond het mooi geweest: nooit meer 247 parking voor mij!

Sterke punten:
Aardige buschauffeurs

Zwakke punten:
Afspraken niet nakomen en onbetrouwbaar

Rick beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - 247 parking veroorzaakt schade en zijn lomp, eigen

0

Review:
Geachte heer/mevrouw van 247 Budget Parking.nl,
Cc support afdeling Parkos.com,

Allereerst wil ik aangeven, dat ik deze mail in 1e instantie richt aan 247 Budget Parking, aangezien de support afdeling van Parkos (naam Duncan) aangaf (en zo ook het reserveringsformulier) dat de reservering gedaan via Parkos is uitgevoerd door 247 Budget Parking.
Ik ga er dan ook vanuit antwoord te krijgen van 247 Budget Parking met Parkos op CC, omdat Parkos ook moet worden geïnformeerd over klachten die bij haar partners terecht komen.

Woensdag j.l. 9-8-2017 om ca 14.00 uur hebben wij onze auto retour gekregen bij vertrekhal 2. Ik constateer meteen allemaal vegen en zie tot mijn schrik eerst 1 schade en na rondlopen een 2e schade. Nick was de dienstdoende chauffeur, die aangaf dat hij hiervoor geen formulier heeft en zegt ook dat hiervoor niemand op kantoor is en ik een mail moet sturen. Hierbij dus ook gericht aan 247 Budget Parking.
Hij geeft verder aan de auto zo mee gekregen te hebben. Nu kan dat gebeuren, maar als EN rechtsachter flinke krassen zitten en een aantal cm’s diep lak weg is en linksvoor flinke krassen zitten (zie foto’s) dan is er minimaal 2x heel lomp mee om gegaan. Het achteloos wegvegen van de schade is nog overduidelijk zichtbaar.

Ik heb ook meteen contact gezocht met support van Parkos. Hier heb ik gesproken met Duncan, die mij aangeeft dat dit met 247 Parking moet worden opgelost. Ik vind dat prima, maar ik wil Parkos dringend vragen 247 Budget Parking hierop aan te spreken.
In de 1e bijlage vindt u de reserveringsbevestiging. Daarop staat: De chauffeur controleert samen met u uw reserveringsvoucher en uw auto op eventuele schade
Nick van 247 Parking geeft mij duidelijk aan dat dit eigenlijk in principe nooit gebeurd. In dit geval klopt dat in ieder geval. Bij aflevering is dat niet gebeurd. Zowel 247 Budget Parking als wij hebben daarvan geen formulier.

Als dat er staat moet dat ook gebeuren. Is duidelijk verse schade dan ons probleem, het probleem van Parkos (omdat de partners niet acteren zoals opgegeven) of van 247 Budget Parking?
Ik kan dat niet 1,2,3 beantwoorden en ben ook niet uit op een onredelijke oplossing.
Wat ik wel onredelijk zou vinden als ik volledig voor de kosten van deze schade zou opdraaien. Mijn inschatting is dat rechter achterdeur + linker voorbumper deel samen zo 1000 euro is, maar dat weet ik pas als ik daarnaar vraag.

Ik hoop van harte op een redelijke opstelling van 247 Budget Parking en ben zeer benieuwd naar uw spoedige reactie. U en ook ik zitten niet te wachten op ellenlang mailen en vechten over verantwoordelijkheden, dus ik hoop dat we snel een faire oplossing kunnen vinden.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Richard Luiken

Sterke punten:
Goed in oplichten en geen verantwoordelijkheid nemen. Ze gaan gewoon onder een andere naam verder als deze naam teveel slechte referenties heeft.

Zwakke punten:
verantwoordelijkheid nemen, reageren... doen ze gewoon niet.

Richard beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

247Parking.nl - Waardeloos! deze toko tot elke prijs vermijden!

0

Review:
I.v.m. eerdere ervaringen zochten wij specifiek een parkeerplaats waar we zelf de auto konden parkeren en de sleutels houden, we wilden beslist GEEN valet parking.
Dit was voor ons de reden om 'Shuttle parking' bij 247 Parking in Aalsmeer te boeken.
Bij aankomst bij 247 Parking bleek dat de parkeerplaats vol was, hoewel wij 3 weken tevoren gereserveerd hadden en toen geen bericht hierover hebben gekregen.
We werden vervolgens samen met 3 andere auto's naar een andere parkeerplaats geleid waar we onze sleutels moesten inleveren en de auto (buiten ons zicht om) door een medewerker is geparkeerd.
Dit laatste gebeurde zonder dat er even met een medewerker rond de auto was gelopen om eventuele bestaande schades vast te leggen; gezien de tijdsdruk was het op dat moment ook niet mogelijk om zelf foto's van de auto maken.

Toen we na afloop van onze reis op Schiphol terug kwamen, belden we 247 Parking en gingen we naar het ophaalpunt, zoals afgesproken. We moesten hier een uur wachten op de shuttle bus (waarvan op z'n minst 1 van de veiligheidsgordels niet werkte).
Toen we uiteindelijk bij de auto kwamen, bleek dat de auto niet alleen ontzettend vuil was geworden maar bovendien was beschadigd, 247 Parking wijst echter elke aansprakelijkheid van de hand en betwist het feit dat de schade op hun terrein is ontstaan.

Sterke punten:
Zijn die er? wij hebben ze niet kunnen ontdekken

Zwakke punten:
-Misleidende info op hun website: Sleutels moeten WEL afgegeven worden en auto wordt door medewerker geparkeerd.
-De parkeerplaats waar wij naar toe gebracht werden is enorm stoffig (oud kassencomplex)
-De toestand van de auto wordt bij aanvang niet bekeken zodat in principe elke door hen veroorzaakte schade in twijfel kan worden getrokken

Jaap beveelt 247Parking.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over 247Parking.nl

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou 247Parking.nl aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou 247Parking.nl aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek 247Parking.nl


Home » Parkeren bij Schiphol » 247Parking.nl