QuickParking.nl maakt parkeren bij Schiphol sneller en goedkoper! Gaat u op zakenreis of met vakantie en heeft u geen zin om eindeloos naar een dure parkeerplek te zoeken, te wachten op de shuttlebus of met al uw bagage naar de juiste vertrekhal te lopen? Met QuickParking.nl is dit allemaal verleden tijd!

Over QuickParking

Het bedrijf Quick Parking bestaat al sinds 2007 en beschikt over meer dan 13 locaties met ruim 3.000 parkeerplaatsen. Bij Quick Parking kun je voordelig, snel en met gemak parkeren bij verschillende luchthavens. Het bedrijf onderscheidt zich door een goede dienstverlening, luxe en snelle shuttles en locaties zeer dichtbij de vertrekhallen. Het werkt heel simpel: 1) U parkeert uw voertuig op het beveiligde terrein van Quick Parking. 2) De shuttlebus brengt u in slechts 3 minuten naar de vertrekhallen. 3) Terwijl u geniet van uw vakantie, zorgen de vriendelijke medewerkers van Quick Parking voor uw auto. 4) Bij terugkomst wordt u snel naar uw auto gebracht. Bij Quick Parking heeft u de mogelijkheid om uw auto veilig te parkeren dichtbij het vliegveld. U parkeer zelf u voertuig en behoudt tevens uw autosleutels. De parkeerplekken van Quick Parking zijn op 24/7 beveiligde locaties waar bewakers aanwezig. Quick Parking doet zijn naam eer aan door een snelle service te bieden aan klanten. Zo heeft u de mogelijkheid om 24 uur per dag in en uit te rijden. Parking kan direct aan de snelweg en binnen in 3 minuten direct bij de vertrekhallen. Daarnaast rijden er shuttlebussen die u naar uw bestemming brengen. U heeft de mogelijkheid om alleen in de shuttlebus te reizen als u op uw privacy gesteld bent. Klanten van Quick Parking krijgen hulp met hun bagage. U heeft altijd vervoer, ook wanneer u vertraging heeft Voor meer informatie over Quick Parking kunt u contact met Quick Parking opnemen via e-mailadres:[email protected] of via het telefoonnummer 0900 - 381 0000 ( 0,40 per minuut).


Valet Parking Schiphol

Gaat u op vakantie of zakenreis en wilt u graag snel en comfortabel reizen? Kies dan voor het gemak van de Valet Parking op Schiphol van Quick Parking. De Valet Parking service van Quick Parking maakt het mogelijk om meteen naar uw vertrekhal te brengen znder dat u zelf uw auto hoeft te parkeren. Voordelen van Valet Parking service op Schiphol: - Minimaal tijdverlies wanneer u kiest voor deze parkeerservice. U verliest u geen kostbare tijd en u bent direct zonder tussenstop bij uw vertrekhal. Op deze manier kunt u snel aan uw reis beginnen. - Tevens is de Valet Parking service van Quick Parking snel en voordelig ten opzichte van bedrijven in dezelfde branche op Schiphol. - Quick Parking beschikt over verschillende beveiligde parkeerterreinen waardoor u zich geen zorgen hoeft over het voertuig dat u achterlaat. Quick Parking zorgt er persoonlijk voor. - Parkeerlocaties zijn slechts op drie minuten rijden van Schiphol. Reserveren kan tot 20 minuten voor vertrek en u krijgt hulp met uw bagage. - Bij Quick Parking zijn er altijd voldoende parkeerplekken. De locaties zijn 100% veilig en u kunt goedkoop parkeren. Ervaar luxe en gratis shuttlebussen die u naar de vertrekhallen brengt. - Geen wachtrijen en altijd (24/7) service In 2016 zijn er 90.000 autos geparkeerd bij Quick Parking zonder incidenten.


Zakelijk parkeren op Schiphol

Voor klanten die vaker parkeren bij Quick Parking is 'Zakelijk Pakeren' een handige optie. Valet parking op Schiphol is voor zakelijke klanten is gemakkelijk en snel. Klanten die zakelijk parkeren ontvangen elke maand een factuur. Nadat u een reservering voor een parkeerplek heeft gemaakt, heeft u altijd de mogelijkheid om deze nog te wijzigen of te weer annuleren. Vanzelfsprekend heeft u tevens de optie om eerdere reserveringen bekijken. Met een zakelijke account maakt u snel en eenvoudig een nieuwe reservering maken. Al uw gegevens staan zijn al reeds ingevuld. Wilt u graag een zakelijke klant worden, dan kan dit eenvoudig door op de website van Quick Parking. Het enige wat u hoeft te doen, is uw eigen zakelijke account aan te maken en daarna kunt u profiteren van het maximale gemak en comfort. Na het aanmaken van uw zakelijke account kunt u meteen een reservering maken. Wanneer u gebruik wilt maken van de Valet Parking service op Schiphol, dan kunt u dat bij uw reservering aangeven. Op de dag van vertrek dient u Quick Parking een kwartier voor aankomst op Schiphol. Quick Parking zorgt dat er dan een gekwalificeerde chauffeur op u staat te wachten tussen terminal 2 en 3. U kunt dan meteen door naar uw vlucht en de chauffeur brengt uw auto naar de beveiligde en bewaakte parkeerplaats van Quick Parking. Wanneer u terugkomt van uw reis belt u met Quick Parking nadat u de douane bent gepasseerd. Binnen slechts 10 minuten staat een chauffeur met uw auto klaar tussen vertrekhal 2 en 3.


QuickParking.nl Reviews

  • Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Te veel.

    Door Ron op 17 oktober 2019 Reageer
  • Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogelenstront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, onbewaakt parkeerterrein, niet reageren op klachten.

    Door Ron op 17 oktober 2019 Reageer
  • Normaal gesproken goede ervaringen maar dit keer gereserveerd en plek op Locatie M op Schiphol toegewezen gekregen. Waarom klanten niet zelf beschikbare locatie laten kiezen. Vanuit richting Rotterdam is M een mijl op 7. Lang gewacht. Uiteindelijk vanaf parkeren tot aankomst 45 minuten. In die tijd rij ik zelf vanaf Rotterdam tot Schiphol. Slowparking was het dus dit keer. Jammer.

    Door Riska op 28 september 2019 Reageer
  • In het pikkedonker was het terrein van Quickparking Rotterdam onvindbaar. Omdat je een vliegtuig moet halen toch maar ergens anders geparkeerd. Gebeld over een terugstorting, desnoods met inhouding kosten, maar Quickparking was onvermurwbaar. € 105 down the drain... Het enige dat ze aanboden was 25 procent korting op een volgende keer. Er komt natuurlijk geen volgende keer bij dit klantonvriendelijke clubje. Niet doen dus!

    Door KC op 10 september 2019 Reageer
  • Om 4.30 uur in de ochtend bij parkeerterrein T bij Schiphol werkten de slagbomen niet. We stonden samen met nog een 6-tal auto’s te wachten. Sommigen besloten ergens anders te gaan parkeren maar omdat we ruim op tijd waren besloten we te wachten op de bus. De buschauffeur heeft uiteindelijk de slagbomen open gezet en we hebben toen gelijk gevraagd op hij op ons wilde wachten zodat verschillende gezinnen nog meekonden. Dit kon met de grootste moeite. Toen naar Schiphol gebracht met een sneltreinvaart ( niet handig als de bus vol mensen en koffers staat). Bij terugkomst van de vakantie op Schiphol hadden we snel de bus terug naar de parkeerplaats. (De bus blijft trouwens geen seconde wachten). Bij aankomst op parkeerplaats T konden we wederom het parkeerterrein niet af omdat hij onze voucher niet herkende. Weer wachten op de bus dus. Daar zit je s’nachts om 2.00 uur niet op te wachten. Op zowel de heen- als terugreis werd het noodnummer van quickparking niet opgenomen. Kortom voor ons nooit meer met quickparking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niemand te bereiken in geval van nood.
    Chauffeurs niet klantvriendelijk.
    Slagbomen die niet werken. Dit gebeurde vaker volgens een hotelmedewerker die bij het terrein zit.

    Door Edith op 11 augustus 2019 Reageer
  • S morgens vroeg stond ik en m'n gezin en ook nog andere parkeerders voor een gesloten ingang. Via tui haden we een gratis parkeerplek aangeboden gekregen en waren daarom met onze eigen auto gegaan. Toen we aankwamen konden we er niet in en er was niemand aanwezig. Op het nood telefoonnummer werd meerdere malen niet opgenomen. Omdat we onze vlucht naar NewYork niet wilde missen zijn we naar lang parkeren gereden. Kortom € 98,-- extra kosten bij terugkomst.
    Na diverse mailverkeer geven ze steeds een ontwijkend antwoord en leggen de schuld constant terug. Geen enkele tegemoetkoming.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Slechte oganisatie

    Door Christina op 9 augustus 2019 Reageer
  • Quickparking. Ja, wat is dit voor een firma.
    Reserveren voor GEEN sleutel afgifte, maar eenmaal daar toch sleutels afgeven en anders iets anders zoeken terwijl je al betaald hebt en je binnen 1 uur op de luchthaven moet zijn. Dan worden we in een oude bus van 1990 vervoer naar het vliegveld door een oud Formule 1 coureur die pole position tijden wilt neerzetten en waarschijnlijk ook nog doof is. Hij had de hele rit de radio op standje plankgas staan. Het zou een mooi parkeerplaats moeten zijn, maar is een weiland met gebroken puin erin gestort en geen slagbomen en niet afsluitbaar. Kortom NOOIT MEER!!!!

    Sterke punten
    Weet niet. Wel dat ik dit niemand zou adviseren.

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    Door Paul op 7 augustus 2019 Reageer (1 reactie)
  • Zoals jullie aangeven, heb ik het nummer 06 27 00 15 38 gebeld onmiddellijk nadat wij onze koffers van de bagageband genomen hadden.
    Tijdstip van mijn telefonische oproep : 20.45 uur. De chauffeur zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn.
    Hij was er effectief na 10 minuten, maar er stond wel een wachtrij van een 20 tal personen! Vier gezinnen voor ons.
    Aangezien hij met een kleine minibus reed, konden wij pas met de 3 de rit meerijden!
    Tijdstip van vertrek : 22.25 uur !
    Dit is ronduit schandalig : toeristen die net van vakantie terugkomen meer dan anderhalf uur laten wachten!

    Sterke punten
    zijn er niet

    Zwakke punten
    veel te lang wachten op shuttle bus.
    Er stond nochtans een grote bus op de parking

    Door Johnny op 30 juli 2019 Reageer
  • Het terrein waar je je auto parkeert is stampvol en vol met auto's die dubbel en dwars geparkeerd staan. Het was een halfuur wachten op de shuttlebus die ons bracht naar Schiphol en de rit zelf zo'n 20 minuten doordat ze eerst allerlei stops gaan om mensen op te halen. Alles bij elkaar waren wij bijna een uur extra reistijd kwijt doordat we 'goedkoop' wilde parkeren. Extreem zonde dus.

    De terugweg was nog een stuk erger want we kwamen 23:45 aan, en werden pas rond 1:00 opgehaald met de bus. De bushalte is op een plek waar geen enkele beschutting is dus als het regent en er wind waait, zal je daar moeten wachten. Het is te ver om eventjes binnen te schuilen en de bus komt niet 1x per halfuur, maar eerder 1x per 2 uur als je een beetje pech hebt. De medewerkers hangen de telefonen direct op en een groep medereizigers waren nog langer aan het wachten dan ik!

    De klantenservice is ook belabberd. Ik had nog een reservering staan om te parkeren aangezien ik over een paar weken op vakantie zou gaan en beide reserveringen in 1x had gemaakt. Na deze ervaring wilde ik dat natuurlijk niet meer en wilde ik mijn bedrag van bijna 50euro terug hebben. Ik heb tweemaal gemaild waarnaar ik geen reactie heb gekregen binnen 2 weken. Daarna 40 minuten in de wachtrij gestaan telefonisch waarbij de medewerker zei dat ik het geld binnen 5 werkdagen terug zou krijgen. Het is nu bijna 2 weken later en ik heb het nog steeds niet terug. Oplichters dus.


    Ik raad quickparking aan niemand aan!

    Door Felicia op 19 juni 2019 Reageer
  • Door mn éígen schuld kwam ik dag later aan dan dat ik gereserveerd had,beetje dom van me😳
    Bellen met het noodnummer en binnen 10 minuten kwam er een auto met QuickParking mensen aanrijden die de poort openmaakten.
    Súper dus!
    Beveiliging is er níét, toilet ook niet.
    Terrein is erg modderig met grote gaten en plassen.
    Vuilnis overal en prullenbak overvol.
    Kortom,parkeren en transfer is prima maar het terrein zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken!

    Sterke punten
    Niet duur en makkelijk bereikbaar.

    Zwakke punten
    Terrein is verwaarloosd en níét voldoende onderhouden.

    Door Angelique op 17 juni 2019 Reageer
  • Betalen om je auto in een niet afgesloten parkeergarage te stallen waar geen bewaking of toezicht is, is niet wat ik verwacht van een parkeerservice. De parkeergarage bevindt zich bovendien in een nogal dubieuze omgeving ver van het vliegveld en is van binnen ook nogal rommelig. Veel losse materialen op de grond, lijkt wel een verbouwing. Nee, hier laat ik mijn auto niet nog eens achter.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen bewaking of toezicht in de parkeergarage

    Onduidelijk waar je je moet melden, zowel bij de parkeergarage als op het vliegveld.

    Door Robert op 15 juni 2019 Reageer
  • Bij de ingang was er geen toegangscode nodig, het hek staat namelijk gewoon open en iedereen kan er zonder enig toezicht in- en uitrijden. De parkeergarage is een puinzooi, overal losse stenen, groot gedeelte van de garage is onverlicht en het stinkt er naar urine in het trappenhuis. Totaal geen nette bewaakte parkeerplek. Kortom een puinzooi en zeer slecht.

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Bij de ingang was er geen toegangscode nodig, het hek staat namelijk gewoon open en iedereen kan er zonder enig toezicht in- en uitrijden. De parkeergarage is een puinzooi, overal losse stenen, groot gedeelte van de garage is onverlicht en het stinkt er naar urine in het trappenhuis. Totaal geen nette bewaakte parkeerplek. Kortom een puinzooi en zeer slecht.

    Door Bert op 6 juni 2019 Reageer
  • Deze week 3 dagen geparkeerd op de parking op Middenweg 6.

    Voordelen: mooie parkeerplaats met voldoende ruimte. Scannen met voucher om slagboom te openen werkt prima.

    Nadelen: geen medewerkers/balie om wat te kunnen vragen, geen betaalmogelijkheid (automaat stond uit), toilet was afgesloten, belofte was vertrek direct na aankomst zou zijn maar heen moesten we 45 minuten wachten op de shuttle bus en terug 30 minuten.

    Sterke punten
    Voldoende ruimte.

    Zwakke punten
    Zeer lang op shuttlebus moeten wachten.
    Geen medewerkers aanwezig.
    Toilet afgesloten.

    Door Renate op 2 juni 2019 Reageer
  • Bij terugkomst op Rotterdam stinden er zoveel mensen te wachten dat de chauffeur maar besllot om alleen de bestuurder van de auto mee te nemen en we moesten dan zelf maar terug gaan om onze partner en bagage op te halen. Ook was de parkeerplaats niet afgesloten en beveiligd.

    Sterke punten
    Is goedkoper

    Zwakke punten
    Transport

    Door Marco op 27 mei 2019 Reageer
  • Op 10 mei mijn auto geparkeerd op Aalssmeerderweg 400 ingang S. Opgehaald door bus en door naar andere ingang. Mensen opgepikt maar helaas weigerden de slagbomen. Duurde even voordat chauffeur ze open had.
    Heerlijk op vakantie geweest. Bij terugkeer benzinedop geforceerd en benzine gestolen. Geprobeerd alle nummers van Quickparking te bellen. Ook noodnummer! Geen antwoord geen voicemail.
    Parkeerplaats is slecht onderhouden. Grote gaten in wegdek.
    Beveiligd is het dus ook niet echt.

    Sterke punten
    -iets goedkoper

    Zwakke punten
    -moeilijk te vinden
    - slecht onderhouden met gaten in wegdek/ slagbomen die niet werken
    - beveiliging niet best als er benzine gestolen kan worden
    - lang wachten op de bus
    - slecht of niet bereikbaar per telefoon

    Door Caroline Dearie op 20 mei 2019 Reageer
  • Ik reis met mijn moeder en doodzieke vader. Quick Parking belooft elke 20 min te komen; wij hebben meer dan een uur in de kou gestaan. Mijn vader zat in zijn rolstoel te verkleunen van de kou.
    Telefonisch was quick parking niet te bereiken, 3x zo lang in de wacht gestaan tot ik er uit werd geknikkerd. Inmiddels was de groep wachtenden zo groot dat mijn ouders dankzij hulp van medepasagiers met de rolstoel de bus in konden, ik kon niet meer mee. Na een lange intercontinentale vlucht sta ik nu te wachten op mijn ouders die de auto moeten halen en dan terug naar schiphol om mij en de bagage op te halen terwijl we allemaal moe en inmiddels verkleund zijn. Eens maar nooit weer!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Belabberde service en zeker niet 1x /20 minuten, op de heenreis duurde het ook meer dan drie kwartier

    Door Elize op 7 mei 2019 Reageer
  • Om 00.30 uur arriveerde wij op Schiphol met 7 personen, waarvan 2 kinderen en twee bejaarden mensen. Vannacht 2,5 uur op een bus van Quick parking staan te wachten op een koud winderig Schiphol. De weinige bussen (om het uur) die kwamen wilde niet naar Aalsmeer rijden waar onze auto stond. Na 5 keer bellen werd de telefoon niet meer opgenomen en was Quick parking niet meer bereikbaar. De bus is nooit gekomen en uiteindelijk hebben we een taxi bus moeten nemen om bij onze auto te komen. Uiteindelijk waren we pas om 04.30 uur thuis met kinderen die de volgende dag weer naar school moesten. Ook in de ochtend de klantenservice pas na 14 minuten bereikbaar. Kon alleen via de mail een klacht indienen. Ben benieuw wanneer ik antwoord krijg!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Totaal geen klantenservice vooral in de nacht niet. Niet boeken!

    Door Ilse op 6 mei 2019 Reageer
  • Parkeerterrein Quickparking Charleroi ligt 25 min rijden van de luchthaven (!) op een verlopen industrieterrein. Betaalautomaat is kapot slagboom staat altijd open, dus niks bewaakt of veilig parkeren.
    Aankomend (17.30u) op een verlaten terrein ga je na 5 minuten bellen. Krijg je te horen dat er alleen tijdens kantooruren iemand is.
    Bij de terugreis 50 minuten moeten wachten voordat busje kwam. Te klein busje dus niet iedereen kon mee. Dan weer 25 min rijden. Uiteindelijk zit je pas een kleine twee uur later in je auto.
    Quickparking kun je beter Slowparking noemen. Doen we nooit meer

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Veiligheid
    Betrouwbaarheid
    Lange reistijd van parking naar vliegveld
    Te weinig busjes
    Geen enkele administratie/controle en overzicht van wie er meegaat

    Door Nico Fierloo op 29 april 2019 Reageer
  • Goede prima. Ok de heenweg duurt de sit dat manger dan vijf minute, omdat er nog 2 andere locaties van quickparking gereden werd (ik stond op locatie S).

    Ok de terugweg verliep de transfer naar de parkeerplaats vlekkeloos.

    Daar aangekomen starter de auto niet (omstreeks 2300). 1 belletje naar Quickparking en er stond binnen 5 min iemand bij ons met een booster en kregen we de auto weer aan de praat. Wat een topservice. Vriendelijk en correct.

    Hartelijk dank, Quickparking.nl

    Aanrader.

    Groet

    Arshia

    Sterke punten
    Vriendelijke, professional en service boven verwachting.

    Buschauffeur ook uiterst vriendelijk en behulpzaam.

    Zwakke punten
    Heenreis duurt iets langer dan 5 minuten.

    Door Arshia BK op 3 februari 2019 Reageer
  • Tijdens de terugreis hebben we meer dan een uur moeten wachten nadat we gebeld hadden. Toen er eindelijk een bus kwam aanrijden liet de chauffeur een groep instappen die net kwam aanlopen en zei doodleuk “ik zit vol, wacht maar op de andere bus” . Een half uur later kwam eindelijk de andere bus aanrijden. Nooit meer quickparking!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht te vinden
    Onvriendelijk personeel
    Lang wachten

    Door Kabana op 30 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ‘S morgens 4u gearriveerd op de parking, pas 4.15u kwam iemand ter plaatse.
    Bij de terugreis 14.02u gebeld, pas 14.44u opgepikt, onaanvaardbaar.
    Voor ons 1 keer en daarna nooit meer. Er waren nog koppels met hetzelfde probleem. Ze hebben te weinig busjes rijden.
    Vermijd deze parking!

    Zwakke punten
    Stiptheid
    Organisatie
    Onduidelijkheid

    Door Michael op 26 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heenreis prima geregeld voor een goede prijs.

    Sterke punten
    Goede routebeschrijving, goede prijs, snelle service heenreis met goed personeel.

    Zwakke punten
    Terugreis meerdere keren moeten bellen en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk wel goedgekomen.

    Door Vd Hanenberg op 16 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst ging alles goed. Echter, toen ik terugkwam uit het buitenland op airport rotterdam belde ik naar de telefoonnummers die waren doorgegeven om opgehaald te worden en ik werd doorverbonden met een chauffeur uit amsterdam. In rdam was niemand bereikbaar, alle oproepen werden doorgeschakeld naar de amsterdamse chauffeur. Uiteindelijk bijna een uur gewacht op de shuttle. Er kwamen toen 2 shuttles aan en beide chauffeurs reageerden heel laconiek met een vaag verhaal over een storing waardoor die oproepen niet binnenkwamen. Geen excuses en geen begrip voor de situatie waarin je je bevindt als klant, je weet niet of je bij je auto kan, hoe laat je thuiskomt etc. Bovendien reageerden ze heel onbeschoft op mijn klacht dat ik zo lang stond te wachten in onzekerheid met uitspraken als 'dien maar een klacht in, boeit me niet' en 'is niet mijn probleem'. Ik werd vervolgens gewoon genegeerd. Zelfs met mijn tas werd ik niet geholpen. Ik ben woedend over dit schandalige gedrag. Ik maak nooit meer gebruik van quick parking en ik raad iedereen sterk aan dit bedrijf links te laten liggen. neem liever het ov, een taxi of het ov tot rdam centraal en dan een taxi tot/van het vliegveld. Of parkeer je auto ergens anders. Waar dan ook, behalve bij quick parking

    Sterke punten
    Parkeerplaats relatief dichtbij rdam airport

    Zwakke punten
    Onbeschofte chauffeurs
    Onbetrouwbare dienst
    Als de chauffeurs niet opnemen, ben je overgeleverd aan het lot voor de vraag wanneer je wordt opgehaald.
    Een van de chauffeurs zag er zeer onprofessioneel uit (dikke gouden kettingen etc.).

    Door Adnan op 1 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zoals verwacht na 10 min. een bus naar de luchthaven Schiphol en bij aankomst na 10 min. een bus terug naar de parking. Beter kan toch niet. Super handig en gemakkelijk.

    Sterke punten
    Snelle service

    Zwakke punten
    Als ik dan toch een zwak punt moet aanhalen kan parking S beter aangegeven worden daar er geen GPS adres bestaat van de inrit zelf.

    Door FAES RUDI op 27 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Quick Parking maakt het niet waar! Allereerst is de locatie, wij hadden via Tui gereserveerd op 'T', zelfs met navigatie nauwelijks te vinden. Wij hadden wel het geluk dat de bus er vrij snel was mar de reis naar Schiphol duurt bijna 20 minuten, ook doordat de bus bij de andere locaties langsrijdt. Onderweg had de chauffeur een heel verhaal over dat je bij aankomst na 23.00 uur niet op de gewone plaats werd afgehaald maar dat je richting het Sheraton Hotel moest lopen en dat de bus daar kwam. Die informatie klopte niet want de bus komt wel gewoon op dezelfde plaats als overdag. Toen we dat in de gaten hadden vertrok net een bus, dé bus, zo bleek al snel want 's nachts rijdt er schijnbaar maar één bus heen en weer. Die verkeerde informatie kostte ons dus bijna drie kwartier extra wachttijd in de nacht. Toen de bus eindelijk arriveerde stond er wel voor twee bussen volk met dito bagage. We werden als vee vervoerd! Gewoon erg slecht! De parkeerterreinen liggen ook zomaar ergens, tussen bedrijfsgebouwen in. Het is er erg donker en van enige bewaking kan dan ook geen sprake zijn. Bovendien scheelt de prijs niet erg van de prijzen van lang parkeren van Schiphol zelf.

    Sterke punten
    Ik kan er geen noemen

    Zwakke punten
    Moeilijk vindbaar
    Slechte communicatie / verkeerde voorlichting door chauffeur
    Veel te lange wachttijd op Schiphol

    Door Bert v K op 23 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek QuickParking.nl

Schrijf je eigen review