Euroland Parking

Euroland Parking werkt met betrouwbare en ervaren beroepschauffeurs. Wij staan voor het leveren van een simpele, betrouwbare service waar mensen wat aan hebben en die in tegenstelling tot wat veel mensen denken, helemaal niet duur hoeft te zijn. Parkeren en auto\'s vervoeren is ons vak, daar zijn wij goed in en trots op.

Euroland Parking Reviews

    Neemt auto in tijdens faillissement, wordt niet teruggebracht

    Op 9-2 de auto laten ophalen bij Schiphol. Chauffeur was een kwartier te laat. Dit werkte me wel op de zenuwen, maar het was een aardige jongen, dus is hem vergeven.
    Op 10-2 krijg ik een mail van de curator dat het bedrijf failliet is en dat ik maar moet zien hoe ik mijn auto over 2 weken terugkrijg, nadat ik 15 uur gevlogen heb en midden in de nacht op Schiphol arriveer. Alsof ze dit op 9-2 nog niet wisten! Ik vind het schandalig en ben hierdoor met een probleem opgezadeld. Het is oneerlijk dat bij het boeken niet is aangegeven dat de auto wel gehaald zou worden, maar waarschijnlijk niet terug gebracht.
    Overigens had ik een bon van Groupon, dus ik probeer nu via Groupon in elk geval de taxi naar Aalsmeer vergoed te krijgen.

    Sterke punten
    Prijs.

    Zwakke punten
    - te laat
    - bedrijf is failliet nadat ze je auto ergens in the middle of nowhere hebben weggezet en je maar moet zien hoe je thuis komt.

    Eurolandparking - ze rijden je auto stuk en nemen vervolgens geen verantwoordelijkheid

    Wij hebben in de nacht van 3 op 4 December onze auto in ontvangst genomen aan vertrekhal 3, na dat we hem 10 dagen ervoor hadden ingeleverd bij Euroland Parking. We betaalden keurig de nachttoeslag en administratieve kosten, inspecteerden de auto op zichtbare gebreken zoals deuken (uiteraard zijn we niet in het midden van de nacht na een lange vlucht onder de auto gaan liggen om te controleren of er een olielek was) en zijn richting huis vertrokken.
    Helaas voor een rit van nog geen 2 minuten. In de Schipholbocht begaf de auto het volledig. We zijn gelukkig veilig aan de kant geraakt. Blijkbaar was de carterpan gescheurd. De olie was volledig weggelopen en had een groot spoor nagelaten. Het scheuren van de carterpan was gebeurd door met de wagen ergens over te schuren. Dit was niet gebeurd tijdens onze rit van 2 minuten en moet veroorzaakt geweest zijn door de chauffeur van Eurolandparking op weg van hun "parking" naar de vertrekhal. Een scheur als deze moet zeker gehoord zijn door de chauffeur. Je stuurt mensen niet weg met een auto met zo'n gebrek, dat is levensgevaarlijk. Nadien hebben we gebeld met de chauffeur, deze begon direct dat hij niet roekeloos gereden had. Dit terwijl wij het hier nog niet over gehad hebben. Hij ging me de nummer van de bedrijfsleider mailen. Deze mail hebben we nooit niet gehad. Daarna zelf dan maar contact opgenomen met de algemene nummer van op hun website. De dame die we daar spraken vroeg ons alles op mail te zetten. Dit hebben we gedaan, maar kregen geen respons. We belden terug en ze had nog geen tijd gehad, maar ging ons dezelfde dag nog antwoorden. Dit gebeurde ook niet. Verschillende rappels gestuurd, zonder resultaat. Er wordt een rechtszaak opgestart.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    -ze gaan niet zorgvuldig om met andermans wagen, terwijl ze zelf beweren enkel te werken met betrouwbare en ervaren chauffeurs
    -wanneer ze schade veroorzaken, nemen ze geen verantwoordelijkheid. Terwijl elk normaal bedrijf gewoon de verzekering zou aanspreken.
    -moeilijk om met hen contact op te nemen. ze beloven te antwoorden, maar je hoort niets.

    Geen aanrader

    Om maar met de deur in huis te vallen: zelden een bedrijf meegemaakt met een zulke klantonvriendelijke en onkundige medewerkers. De ervaring: via Groupon een bon geboekt. Nog even na gebeld want reservering liep niet vlekkeloos: is het zo in orde, zijn er geen extra kosten, bon meenemen voldoende? Ja, meneer zo is het in orde, geen extra kosten en de bon meenemen is voldoende.
    Aankomst: jongen was aanwezig, op tijd, aardige vent, maar formulier vergeten. Niet op de hoogte van Groupon ondanks belletje, maar het zou verder goed komen.
    Terugkomst: jongen was aanwezig, op tijd. Boodschap: u moet bijbetalen 11 euro nachttoeslag en administratiekosten. Vraag: waarom niet direct geïnformeerd bij belletje of bij aankomst? Wist hij niet. Wij weigerden te betalen gezien slechte info, maar als we morgen even bellen dan kunnen we kijken. De medewerker verliest zijn zelfbeheersing en loopt boos weg. Zonder de auto te hebben nagelopen.
    De volgende dag gebeld met bedrijf om te vragen hoe het zat. Zij hadden mij trouwens ook proberen te bellen, dus dat is prima. Krijg ik een dame aan de lijn, die het mij uitlegt en aangeeft dat het in de kleine letters staat van de aanbieding van Groupon. Overigens als u gewoon had geboekt dan hoeft de toeslagen niet te betalen. Dus ik vraag waarom zou je dan Groupon boeken, zoveel scheelt het niet dan ( 10 euro +\-) en dit gezeur. Nu dat vond de dame niet en ik had gewoon de kleine letters moeten lezen. Daar heeft ze gelijk in overigens, maar haar toon zou er niet voor zorgen dat het conflict tussen Israël en Palestina tot een oplossing komt en ze geeft het gevoel alsof je een volslagen idioot bent (wat in mijn geval kan kloppen, maar ik toch nog niet wil geloven. Mijn punt gaat ze aan voorbij: slechte service en info. Slot: betaald. Europarking: nooit meer.

    Sterke punten
    Auto prima, op tijd

    Zwakke punten
    Service en info

    Slechte informatie en geen vertrouwen

    Ondanks het feit dat ik via actie van de dag al heb betaald ga ik geen gebruik maken van deze parking. Je krijgt slechte info als je hen belt en men draait er om heen. Je mag niet weten waar je auto staat. Waarschijnlijk staat hij ergens gewoon in een wijk en het risico blijft voor jou. Kleine beschadigingen worden via de algemene voorwaarden alvast uitgesloten. Schandalig! De revieuws spreken ook boekdelen ongeveer 40 % was slecht. Dus en kleine kans dat het goed gaat! Zonde vand e 50 euro, maar goed goedkoper dan de ergenis en de toekomstige schade die anderen al hebben geleden!

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    De gehele organisatie en informatievoorziening!

    Slecht

    Wat een nare ervaring!
    Eerst overdag aankomen en naar ons gevoel net wat te lang moeten wachten.
    Uiteindelijk bleek dit 35min en hadden wij ook pas gebeld toen wij op Schiphol waren dus goed, onze fout.
    Bij terugkomst, midden in de nacht moesten wij eerst 50min wachten.
    De chauffeur (Iebrahiem ofzo) kwam met een rotgang aangereden tot de hoek en reed daarna rustig door.
    Dit zagen wij omdat wij een stuk terug gelopen waren.
    Toen wij deze jongen hier op aan spraken werd hij direct erg boos en reageerde hij ons te agressief.
    Hierop hebben wij de sleutels maar in ontvangst genomen en zijn weggereden.
    Bij thuiskomst bleek dat de bumper ook nog eens geraakt was en er een kras van zeker 10cm op zat aan de voorzijde.
    Daarnaast zat er een afdruk van een trekhaak op de kentekenplaat welke hier nog niet in zat.
    Wat ons betreft dus geen valet parking meer!

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Asociaal rijgedrag

    Te zot voor woorden!

    Nu 3 keer gebruik gemaakt van Euroland valet parkeren. 1e keer heenreis goed, terugreis fout. Auto stond wel op tijd op de juiste plaats, maar de chauffeur was er met de sleutels vandoor. 3 kwartier moeten wachten, om 3 uur in de nacht, voor we de auto konden meenemen.
    2e keer zowel heen- als terugreis goed. 3e keer, afgelopen juli, op de heenreis even moeten wachten tot de chauffeur kwam opdagen. Terugreis weer drie kwartier midden in de nacht op de auto moeten wachten. Diverse keren gebeld, maar man aan de telefoon wist niet waar de chauffeur was. Later vertelde de chauffeur dat hij voor de eerste dag werkzaam was bij Euroland en niet wist waar hij onze auto moest ophalen!!! We kregen ook een enorm grote mond omdat we aan het mopperen waren. Ongelooflijk!!!
    Er kan een keer iets misgaan, maar dit keer werd het me te gortig en heb ik een klacht ingediend. Eigenaar Thomas Monden leek zeer begripvol en vertelde dat hij betreffende chauffeur had ontslagen en dat we de helft van het betaalde bedrag terug zouden krijgen. Vergeet het maar. Van de 65 euro die we hebben betaald, hebben we er 12 terug gestort gekregen. Van het deel dat we aan Groupon hadden betaald kregen we niets, alleen van het deel dat we rechtstreeks aan hem hadden betaald. Belachelijk, want hij krijgt het geld van Groupon. Heb hem toen opnieuw benaderd, maar hij laat nu niks meer van zich horen. Wij reserveren nooit meer bij Euroland. Dat er iets fout loopt, dat kan, vandaar ook dat we vorig jaar niets hebben geklaagd, maar 2 van de 3 keer 3 kwartier op je auto moeten wachten, je fout erkennen maar geen correcte schadeloosstelling daar tegenover zetten, dat vind ik geen professionele houding. Dhr. Monden moet zich schamen!

    Zwakke punten
    Chauffeurs zijn niet herkenbaar.
    Auto op tijd terug brengen gaat te vaak verkeerd.
    Slechte service bij klachtafhandeling.

    maak geen gebruik van Euroland Parking

    Bij aankomst lang moeten wachten (45 minuten). Bij terugkomst extra bij moeten betalen omdat de auto 'overdekt' had gestaan. Typisch zo'n firmaatje dat zich met kleine lettertjes bedient. Eén keer maar nooit meer met deze club. Voldoende andere en goedkope alternatieven.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    heel veel

    Daar niet parkeren!!!

    Do NOT park there...they refuse to replace stolen vehicles & items or even repair scratches.Save yourself the headache.
    Wij waren met 2 auto's daar geparkeerd met kerst 2013.Komen wij terug, ons auto sleutels en sommige auto's waren gestolen.
    Tot nu toe hebben wij geen vergoeding van GORDEN van EUROLAND gekregen.Er komt een rechtzaak

    Sterke punten
    geen,nul zero

    Zwakke punten
    won't resolve issues,lies and avoids the clients with grievances!

    nooit parkeren euroland samen met Groupon

    Wat een oplichting autp's staan gewoon op de staat geparkeert of op een niet beveiligd terrein.

    Sterke punten
    geen oplichting

    Zwakke punten
    alles 2 uur wachten en me auto stond op straat

    Niet goed!

    Een aantal maal gebruik gemaakt van Euroland Parking. Ging eerste keren goed, laatste 3x niet goed.
    Parkeerpolitie maakt de situatie extra lastig.
    Steeds twee keer bellen, te lang wachten en ook nog eens te veel kilometers gereden. Laatste keer is de auto gebruikt voor meerdere ritjes. Ruim 40km niet te verantwoorden. Route computer geeft eea feilloos weer.
    Volgende keer niet meer.

    Sterke punten
    Voorstel is goed

    Zwakke punten
    Uitvoering is niet goed

    Lang wachten

    Na de landing gebeld,het verzoek was om nogmaals te bellen als je de koffers in ontvangst had genomen.
    De chauffeur stond niet volgens afspraak bij de vertrekhal.
    Nogmaals 2 keer gebeld: hij is al een tijdje onderweg....en zou er al moeten zijn
    Bij het derde telefoontje werd me verteld dat de chauffeur een minuut geleden vertrokken was!
    Kortom een klein half uur later was de man er pas.
    Dit is niet wat je van serieuze valet parking verwacht.
    Volgens de website wordt er ook keurig geholpen bij het inladen van de koffers:
    vergeet het maar de chauffeur verdwijnt onmiddellijk zonder te assisteren.

    Sterke punten
    prijs

    Zwakke punten
    medewerkers onherkenbaar,geen bedrijfskleding.
    de locatie waar de auto staat is onbekend,het adres op de website is een kantooradres

    Eens maar nooit meer Eurolandparking

    Bij het inleveren van de auto een half uur op Eurolandparkingmedewerker gewacht en maar rondjes rijden, anders een parkeerbon.
    Bij ophalen van de auto, gebeld naar Euroland, over een kwartier zou de auto gebracht worden en gingen wij naar vertrekhal 3. Wij vonden onze auto, hij was niet op slot, zat onder de vogelscheten en een bekeuring van € 90,00
    onder de ruitenwisser.
    Maar een medewerker van Euroland nergens te vinden. Na 10 minuten kwamen er twee aan. Hun relaas was dat ze het druk hadden en moesten 2 andere auto's wegzetten i.v.m. een parkeerbon.
    Dat wij daardoor een parkeerbon hadden, deerden ze niet. Nee, ze vertelden onwaarheden en gaven ons de schuld, dat we niet op tijd (binnen een kwartier) bij de auto waren. Ze wilden ons het telefoonnummer van de directeur niet geven, maar na veel aandringen wel. De directeur was al net zo onbeschoft over de telefoon en wilde de parkeerbon niet betalen. Dat was het risico van valetparkeren, zei hij
    Dus mensen, neem nooit EUROLANDPARKING.

    Sterke punten
    Prijs, maar weegt niet op tegen de ergernis.

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen.
    Valse beloftes en misleiding op hun website
    Vieze auto vol met vogelpoep

    Never Ever Again - Save Yourself, Don't use their services!!

    I booked valet parking with Euroland for 8 days. When i returned back I took my car keys and drove back home. So far so good. I was traveling with my one year old son and with lots of baggage so I did not check carefully the state of my car. Next morning I realised that my car has been quite badly scratched at two places while it was at Euroland parking!!!.. I was really angry. I took the pictures of the damage and sent a mail across to Euroland Parking. I got a response from someone called Gordon saying that since they took the delivery of my car in the night, they are not sure and will need to investigate and come back to me...

    That was the last mail i received 4 days ago and since then I am sending them a reminder every day to get back to me but not even a single response has come back yet! I am not sure where they did park my car all these days and whether I should be happy that atleast I got my car back!. If euroland was a professional company it would admit that the car was scratched when it was parked with them and offer to repair or pay for damages... But I am sure they are not a bunch of professional people and do not even care to reply to the repeated emails.

    Too bad I did not read other user reviews on TROS before making a reservation with them. But if you are reading this, my suggestion will be not to use their services and save yourself the misery.

    Sterke punten
    Are you kidding?

    Zwakke punten
    Everything

    Onbetrouwbaar

    Helaas hebben wij onze auto ook bij euroland afgegeven.
    Het te lange wachten was allemaal niet zo erg, de kilometers, de deuk in de nummerplaat en as in de auto wel!
    Wij roken absoluut niet en willen dit ook niet hebben in onze auto.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Onzorgvuldig

    Slechte ervaring

    Via Groupon een voucher aangeschaft voor ogenschijnlijk laag bedrag. Echter bleek een toeslag betaald te moeten worden omdat we tussen 23.00 en 07.00 uur de auto brachten en weer ophaalden. Het inleveren van de auto verliep soepel maar bij terugkomst hebben we ca 45 minuten moeten wachten tot de auto er was. Bij controle ontdekten we een deukje die er nog niet in zat. Heb dit laten aantekenen op het formulier maar dit gebeurde in vage bewoordingen en we moesten het verder via de mail afhandelen. Wij hadden nog de hoop dat dit op een correcte wijze afgehandeld zou worden maar werden met een kluitje in het riet gestuurd met de beschuldiging dat we er een slaatje uit wilden slaan. Dit was een eenmalige kennismaking met de diensten van Euroland Parking.

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Klachten worden niet serieus genomen

    Euroland

    Via Groupon een voucher aangeschaft, en online een afspraak gemaakt voor afgelopen Maart, vluchtnrs voor heen - en terugvlucht doorgegeven met betreffende vertrek- en aankomsttijden......
    Op de heenweg reden wij naar Vertrekhal 3 D en zette onze auto neer, een half uur voordat we zouden arriveren belde we naar Euroland Parking, we kregen eerst een paar x de voicemail uiteindelijk na de 4e x bellen kregen we iemand aan de lijn en vertelde waar we ongeveer reden en hij vertelde ons waar te wachtten....... Ruim een half uur gewacht voordat er een jongeman aan kwam lopen en de contracten liet tekenen, ik had zelf al naar de km-stand gekeken.......nadat we weer geland waren op Schiphol heb ik direct weer gebeld en de man aan de telefoon vertelde dat we nog eens moesten bellen nadat we de koffers hadden en dan weer richting Vertrekhal 3 D moesten, koffers kwamen vrij vlot en weer gebeld, man zei dat t ongeveer 10 á 15 min zou duren eer de chauffeur met onze auto naar de afgesproken plek kwam......na 30 min maar weer eens gebeld, man vertelde dat de chauffeur binnen 2 min zou aankomen, hij had de verkeerde afslag naar Schiphol genomen (vreemd), het duurde uiteindelijk nog eens 15 min. voordat ik eindelijk mijn auto zag......rondje om auto gelopen en gelukkig geen extra schade o.i.d. Ook de km-stand was acceptabel, alleen bleken er mensen op de achterbank te hebben gezeten, dat kon ik zien omdat er normaal een speciale hondenkleed over de bank en rugleuningen hangt en deze nu wasverwijderd, bij navraag aan de jongeman bleek hij van niets te weten....ook vreemd!!!!
    Maar verder niets raars hier gevonden, heb t dus maar laten gaan!!!!!

    Sterke punten
    Goedkope deal via Groupon, anders had ik t nooit gedaan......volgende keer toch mijn auto maar weer op Smart Parking zetten

    Zwakke punten
    Geen zekerheden wat ophalen betreft, vooral omdat er op de "speciale" parkeerplekken, de parkeerpolitie alles zeer streng loopt te controleren en wanneer je verteld dat je op een chauffeur staat te wachten hebben ze daar lak aan, "ga maar rondjes rijden" zeggen ze dan!!!

    Waarom?

    Wij zijn nu twee keer wezen parkeren, de eerste keer was wel goed maar de tweede keer is wat ons betreft de laatste.

    Toen wij de tweede keer op Schiphol aankwamen belden wij keurig netjes 30min vantevoren.
    Wij kregen de vraag om nogmaals te bellen als wij er bijna stonden.
    Eenmaal aangekomen moesten wij te lang wachten en kregen wij een bekeuring van 97,-!!
    De medewerker van euroland kon hier niets mee omdat hij de bekeuring niet had gekregen, dan hadden we maar rondjes moeten rijden!?

    Op de terugweg viel het wachten mee, toen was het "slechts" 20min

    Wij betalen de volgende keer maar iets meer en gaan met Schiphol smart parking parkeren.

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Tijden naleven
    Informatievoorziening

    smerig...

    Bij terugkomst schrok ik van mijn eigen auto, zo smerig. Voor de reis was ik er mee door de wasserette gereden. ook zaten er lichte beschadigingen op de lak. Weergegeven op de tekening en we zouden er over gebeld worden......nooit gebeurd en ook geen zin verdere stappen te ondernemen. Misschien heeft mijn auto ook wel ergens langs de openbare weg gestaan, zie referentie hierboven. Binnen had hij niet zo smerig kunnen zijn. Nooit meer en aan niemand aan te bevelen.( oktober 2013)

    Sterke punten
    goedkoop....maar duurkoop!

    Zwakke punten
    waar parkeren ze onze auto's?
    Slechte service etc.

    Zeer slechte ervaring

    14-2-2014 2uur en een kwartier gewacht op onze auto midden in de nacht.Bij landing euroland parking gebeld , kregen gelijk te horen dat wij wat vroeger waren en of wij na ophalen bagageweer wilden bellen. Dit toen gedaan en moesten toen bij uitgang C staan bij vertrekhal 3 Na half uur nog niemand weer gebeld , smoes gehoord dat auto sleutel kwijt was . Om de 15 min gebeld uiteindelijk alleen voicemail gekregen Ander jong echtpaar met baby ook ruim 2 uur moeten wachten. Toen wij eindelijk de auto terug kregen en weg wilde rijden hadden wij een totaal lege accu ! Er was in de tussentijd 32 km mee gereden verwarming stond op hoog en de stoelverwarming stonden aan
    Advies: Ga nooit !!!!! In zee met euroland parking

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer onbetrouwbaar en ze zijn maar met z'n tweeën. Rijden zelf elkaar in een ford ka tje heen en weer

    Waardeloos

    Lieten ons midden in de nacht een uur wachten.
    Namen de telefoon niet op en de drie keer dat ze het deden zijden ze iedere keer we zijn er met 10 minuten. Bij het afgeven waren ze ook al 20 min te laat.

    Sterke punten
    Staat niet in verhouding!

    Zwakke punten
    Stiptheid en flexibiliteit

    Never again

    Ze kwamen te laat, hadden bijna geen tijd voor uitleg en verzuimden excuses aan te bieden voor het te laat komen.

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Kwaliteit
    Tijden
    Uitleg

    Euroland parkeert wild

    Onlangs heb ik een voucher gekocht van Euroland via actievandedag en gebruik gemaakt van hun diensten. Bij terugkomst helaas tien minuten in de kou moeten wachten wat ik als buitengewoon vervelend heb ervaren. Middels mijn track en trace systeem heb ik kunnen traceren waar mijn auto was geparkeerd. Aansluitend ben ik er heen gereden. En wat bleek mijn auto is gewoon langs een openbare weg geparkeerd! Schandalig dat men niet doet wat men beloofd. Voor mij nooit meer Euroland Parking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijk en wildparkeerders

    Door hun gereden schade wordt niet opgelost

    Ik ben al een jaar bezig om contact te krijgen met Euroland Parking over de schade die tijdens het parkeren aan mijn nieuwe auto is ontstaan: ook volgens hun eigen medewerker is er een deuk in de deur van mijn auto gereden terwijl die in hun beheer was, maar hoewel mij meteen reparatie werd toegezegd is dat tot op heden -een jaar later- nog steeds niet gebeurd. Malafide bedrijf dus!

    Zwakke punten
    Neemt geen verantwoordelijkheid voor schade!

    Valte service bij Euroland is waardeloos

    Wij hebben de auto geparkeerd (Valet-service) van 1-9 tot en met 15-9 (zondag). We moesten bellen als we geland waren. Zo gezegd, zo gedaan (11:36 uur). Gezegd dat het allemaal snel zou gaan en dat we in 15-20 minuten buiten bij vertrekhal 3 zouden staan. We hebben in totaal drie keer gebeld en elke keer werd gezegd dat ze er in 10 minuten zouden staan, het was druk en er waren files werd gezegd. Uiteindelijk kregen we de auto een uur later. Een jonge student (beleefd) verontschuldigde zich, ik was pissig over de gang van zaken. Hij zei dat hij er ook niets aan kon doen en dat er veel te weinig mensen zijn. Ik zou een klacht indienen. De Valet-service die zij aanbieden stelt niets voor maar je betaalt er wel €20,0 extra voor! Een echte AFRADER! Nooit meer Eurland, kan je beter een shuttle service doen. Is uiteindelijk makkelijker en sneller.

    Sterke punten
    - Afgeven ging redelijk vlot
    - Beleefd personeel bij afgeven en terugbrengen

    Zwakke punten
    - Valet service stelt niets voor. Terugbrengen duurt veel te lang, sta je al die tijd voor Jan .. buiten in de kou en wind (na een vakantie met ca 30 graden)
    - Flauwekul smoezen met het is druk en er zijn files (zondag rond half 12...). Gewoon zo goedkoop mogelijk met studenten (is niets mis mee) maar dan nog eens met te weinig
    - Personeel door de telefoon was kort en nors

    Euroland Parking NOOIT meer!!!

    Gisteren teruggekomen en gebeld dat wij klaar stonden om onze auto te ontvangen . 40 minuten en 4 telefoontjes later kwamen ze aanzetten met onze auto. Er was helaas iets mis gegaan , ze hadden zogenaamd de "verkeerde auto" meegenomen, terwijl ik toch het juiste kenteken had doorgegeven!!
    Een klacht kon ik aan de persoon die de auto kwam brengen niet doorgeven want hij werkte alleen maar bij dit bedrijf. Een sorry kon er alleen maar vanaf.
    Bij het afgeven van de auto duurde het ook al 20 minuten voordat er iemand kwam, ze hadden nl. nog een klant!!
    De volgende keer parkeer ik gewoon op P3, dan weet je waar je aan toe bent.
    Dit is een zeer onprofessioneel bedrijf met naar mijn mening te weinig personeel ( ik vermoed maar 1 of 2 man) waar ik niets meer te maken mee wil hebben!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onprofessioneel
    te weinig personeel
    geen snelle service


Deze website is niet meer actief

Schrijf een review