Euroland Parking werkt met betrouwbare en ervaren beroepschauffeurs. Wij staan voor het leveren van een simpele, betrouwbare service waar mensen wat aan hebben en die in tegenstelling tot wat veel mensen denken, helemaal niet duur hoeft te zijn. Parkeren en auto\'s vervoeren is ons vak, daar zijn wij goed in en trots op.

Euroland Parking Reviews

  • Op 9-2 de auto laten ophalen bij Schiphol. Chauffeur was een kwartier te laat. Dit werkte me wel op de zenuwen, maar het was een aardige jongen, dus is hem vergeven.
    Op 10-2 krijg ik een mail van de curator dat het bedrijf failliet is en dat ik maar moet zien hoe ik mijn auto over 2 weken terugkrijg, nadat ik 15 uur gevlogen heb en midden in de nacht op Schiphol arriveer. Alsof ze dit op 9-2 nog niet wisten! Ik vind het schandalig en ben hierdoor met een probleem opgezadeld. Het is oneerlijk dat bij het boeken niet is aangegeven dat de auto wel gehaald zou worden, maar waarschijnlijk niet terug gebracht.
    Overigens had ik een bon van Groupon, dus ik probeer nu via Groupon in elk geval de taxi naar Aalsmeer vergoed te krijgen.

    Sterke punten
    Prijs.

    Zwakke punten
    - te laat
    - bedrijf is failliet nadat ze je auto ergens in the middle of nowhere hebben weggezet en je maar moet zien hoe je thuis komt.

    Door Marianne op 11 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Twee jaar geleden van Euroland Parking gebruik gemaakt via Groupon, verliep allemaal vlekkeloos. Chauffeur was op de afgesproken tijd aanwezig op de heen- en de terugweg. Alles werd netjes nagelopen, km stand werd gecontroleerd enz. Geen klachten over Euroland. In januari gaan we twee weken naar Aruba en we hebben alweer gereserveerd bij Euroland.

    Sterke punten
    Klantvriendelijk
    Op tijd

    Door Verriet op 9 december 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben in de nacht van 3 op 4 December onze auto in ontvangst genomen aan vertrekhal 3, na dat we hem 10 dagen ervoor hadden ingeleverd bij Euroland Parking. We betaalden keurig de nachttoeslag en administratieve kosten, inspecteerden de auto op zichtbare gebreken zoals deuken (uiteraard zijn we niet in het midden van de nacht na een lange vlucht onder de auto gaan liggen om te controleren of er een olielek was) en zijn richting huis vertrokken.
    Helaas voor een rit van nog geen 2 minuten. In de Schipholbocht begaf de auto het volledig. We zijn gelukkig veilig aan de kant geraakt. Blijkbaar was de carterpan gescheurd. De olie was volledig weggelopen en had een groot spoor nagelaten. Het scheuren van de carterpan was gebeurd door met de wagen ergens over te schuren. Dit was niet gebeurd tijdens onze rit van 2 minuten en moet veroorzaakt geweest zijn door de chauffeur van Eurolandparking op weg van hun "parking" naar de vertrekhal. Een scheur als deze moet zeker gehoord zijn door de chauffeur. Je stuurt mensen niet weg met een auto met zo'n gebrek, dat is levensgevaarlijk. Nadien hebben we gebeld met de chauffeur, deze begon direct dat hij niet roekeloos gereden had. Dit terwijl wij het hier nog niet over gehad hebben. Hij ging me de nummer van de bedrijfsleider mailen. Deze mail hebben we nooit niet gehad. Daarna zelf dan maar contact opgenomen met de algemene nummer van op hun website. De dame die we daar spraken vroeg ons alles op mail te zetten. Dit hebben we gedaan, maar kregen geen respons. We belden terug en ze had nog geen tijd gehad, maar ging ons dezelfde dag nog antwoorden. Dit gebeurde ook niet. Verschillende rappels gestuurd, zonder resultaat. Er wordt een rechtszaak opgestart.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    -ze gaan niet zorgvuldig om met andermans wagen, terwijl ze zelf beweren enkel te werken met betrouwbare en ervaren chauffeurs
    -wanneer ze schade veroorzaken, nemen ze geen verantwoordelijkheid. Terwijl elk normaal bedrijf gewoon de verzekering zou aanspreken.
    -moeilijk om met hen contact op te nemen. ze beloven te antwoorden, maar je hoort niets.

    Door Arnout op 6 december 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Om maar met de deur in huis te vallen: zelden een bedrijf meegemaakt met een zulke klantonvriendelijke en onkundige medewerkers. De ervaring: via Groupon een bon geboekt. Nog even na gebeld want reservering liep niet vlekkeloos: is het zo in orde, zijn er geen extra kosten, bon meenemen voldoende? Ja, meneer zo is het in orde, geen extra kosten en de bon meenemen is voldoende.
    Aankomst: jongen was aanwezig, op tijd, aardige vent, maar formulier vergeten. Niet op de hoogte van Groupon ondanks belletje, maar het zou verder goed komen.
    Terugkomst: jongen was aanwezig, op tijd. Boodschap: u moet bijbetalen 11 euro nachttoeslag en administratiekosten. Vraag: waarom niet direct geďnformeerd bij belletje of bij aankomst? Wist hij niet. Wij weigerden te betalen gezien slechte info, maar als we morgen even bellen dan kunnen we kijken. De medewerker verliest zijn zelfbeheersing en loopt boos weg. Zonder de auto te hebben nagelopen.
    De volgende dag gebeld met bedrijf om te vragen hoe het zat. Zij hadden mij trouwens ook proberen te bellen, dus dat is prima. Krijg ik een dame aan de lijn, die het mij uitlegt en aangeeft dat het in de kleine letters staat van de aanbieding van Groupon. Overigens als u gewoon had geboekt dan hoeft de toeslagen niet te betalen. Dus ik vraag waarom zou je dan Groupon boeken, zoveel scheelt het niet dan ( 10 euro +\-) en dit gezeur. Nu dat vond de dame niet en ik had gewoon de kleine letters moeten lezen. Daar heeft ze gelijk in overigens, maar haar toon zou er niet voor zorgen dat het conflict tussen Israël en Palestina tot een oplossing komt en ze geeft het gevoel alsof je een volslagen idioot bent (wat in mijn geval kan kloppen, maar ik toch nog niet wil geloven. Mijn punt gaat ze aan voorbij: slechte service en info. Slot: betaald. Europarking: nooit meer.

    Sterke punten
    Auto prima, op tijd

    Zwakke punten
    Service en info

    Door Bob op 3 november 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Omdat er even iets fout ging met het telefoontje moesten we wachten. Vrijwel direct kwamen er parkeerwachters van Schiphol op ons af. Toen wij vertelden dat wij op iemand van Euroland stonden te wachten kregen we behoorlijke negatieven berichten over dit bedrijf. Of we wel naar Radar hadden gekeken en dat onze auto bij de Gamma of Karwei geparkeerd zou worden. Geen goed woord hadden zij daar over. En als wij niet weggingen dan kregen we een flinke boete. Maar we konden ook naar de parkeergelegenheid van Schiphol voor € 69,00. Mijn man ging bijna overstag maar ik raadde hem aan om even een rondje te rijden en dan zou ik Euroland wel bellen. Gelukkig kreeg ik ze toen wel direct aan de lijn en de chauffeur zou binnen 2 minuten bij ons zijn. En ja hoor, manlief kwam aanrijden en de chauffeur van Euroland was er ook. Dit was de 2e keer dat we via Deal van de dag bij Euroland hebben gereserveerd en we zijn uitermate tevreden over dit bedrijf. De volgende keer doen we dat zeker weer en zullen dit bedrijf ook aanraden bij anderen. Ik verdenk de parkeerwachters er van dat zij provisie krijgen als zij klanten aanbrengen. Ik ben niet tegen concurrentie maar wat de parkeerwachters van Schiphol deden was beneden alle peil.

    Sterke punten
    Snelle reactie

    Zwakke punten
    Geen

    Door S. Jansen op 13 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ondanks het feit dat ik via actie van de dag al heb betaald ga ik geen gebruik maken van deze parking. Je krijgt slechte info als je hen belt en men draait er om heen. Je mag niet weten waar je auto staat. Waarschijnlijk staat hij ergens gewoon in een wijk en het risico blijft voor jou. Kleine beschadigingen worden via de algemene voorwaarden alvast uitgesloten. Schandalig! De revieuws spreken ook boekdelen ongeveer 40 % was slecht. Dus en kleine kans dat het goed gaat! Zonde vand e 50 euro, maar goed goedkoper dan de ergenis en de toekomstige schade die anderen al hebben geleden!

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    De gehele organisatie en informatievoorziening!

    Door Ronald op 28 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Al 4 keer gebruik gemaakt van de valet parking van Euroland. Alles is super goed geregeld: goede prijs, vriendelijk personeel, op tijd aanwezig, etc.

    Sterke punten
    - service (snel en goed)
    - klantvriendelijk personeel
    - prijs
    - auto wordt zowel vooraf als achteraf helemaal gecontroleerd op eventuele
    schades + kilometerstand

    Zwakke punten
    - geen

    Door Bianca op 4 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een nare ervaring!
    Eerst overdag aankomen en naar ons gevoel net wat te lang moeten wachten.
    Uiteindelijk bleek dit 35min en hadden wij ook pas gebeld toen wij op Schiphol waren dus goed, onze fout.
    Bij terugkomst, midden in de nacht moesten wij eerst 50min wachten.
    De chauffeur (Iebrahiem ofzo) kwam met een rotgang aangereden tot de hoek en reed daarna rustig door.
    Dit zagen wij omdat wij een stuk terug gelopen waren.
    Toen wij deze jongen hier op aan spraken werd hij direct erg boos en reageerde hij ons te agressief.
    Hierop hebben wij de sleutels maar in ontvangst genomen en zijn weggereden.
    Bij thuiskomst bleek dat de bumper ook nog eens geraakt was en er een kras van zeker 10cm op zat aan de voorzijde.
    Daarnaast zat er een afdruk van een trekhaak op de kentekenplaat welke hier nog niet in zat.
    Wat ons betreft dus geen valet parking meer!

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Asociaal rijgedrag

    Door Nigel op 27 november 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben gisteren terug gekomen van mijn vakantie op Corfu. Ik had mijn auto bij Euroland Parking staan. Ik heb niets te klagen over deze service. Toen ik vorige week bij Schiphol aankwam stond er al netjes iemand te wachten die mijn auto kwam ophalen. We hebben alles netjes nagelopen, en na de sleutel afgegeven te hebben konden we op vakantie gaan. Nadat ik gisteren weer geland was op Schiphol heb ik gebeld dat ik er was en ik moest nogmaals bellen als ik mijn koffers had, dit heb ik gedaan en toen we naar buiten liepen stond mijn auto weer netjes klaar. We hebben alles nagelopen en mijn auto was goed behandeld dus we konden weer naar huis gaan. Ik vind het dus een goede service bij deze organisatie en heb dan ook geen negatieve punten!! Nette mensen die mijn auto in ontvangst namen en terug kwamen brengen, dus ik zou er nogmaals gebruik van maken! Dank voor de goede service!!

    Sterke punten
    Nette en goede service

    Zwakke punten
    Je weet niet precies waar je auto staat

    Door Danielle op 23 oktober 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben afgelopen zomer gebruik gemaakt van Euroland Parking, met 2 auto's. Het is ons heel goed bevallen. We hebben 15 euro extra betaald om de auto's overdekt te laten staan. Of dat daadwerkelijk gebeurd is, weten we niet, we hebben erop vertrouwd. Dat is eigenlijk mijn enige minpuntje, je weet niet waar je auto naar toe gaat.
    Bij vertrek hebben we even moeten wachten, maar wat geeft dat?
    Bij aankomst stond de auto al klaar, heel goed geregeld. Geen gekke dingen met de km stand, geen krassen, keurige jongens die de auto's komen ophalen en afleveren. Ik geloof alle negatieve verhalen eerlijk gezegd niet zo. Natuurlijk gaat er wel eens iets niet goed, waar ik het even moeten wachten niet zo erg vond, ergert een ander zich groen en geel. Maar wij zijn zeer positief.
    Wij vinden Euroland Parking zeer betrouwbaar en als we weer gaan vliegen, maken we zeker weer gebruik van ze.

    Sterke punten
    Prijs, betrouwbaarheid, keurige jongens, bereikbaarheid

    Zwakke punten
    Er wordt je niet verteld waar je auto gestald wordt, ook niet als je ernaar vraagt. Het antwoord is dan: op ons terrein.

    Door Dagmar op 9 oktober 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nu 3 keer gebruik gemaakt van Euroland valet parkeren. 1e keer heenreis goed, terugreis fout. Auto stond wel op tijd op de juiste plaats, maar de chauffeur was er met de sleutels vandoor. 3 kwartier moeten wachten, om 3 uur in de nacht, voor we de auto konden meenemen.
    2e keer zowel heen- als terugreis goed. 3e keer, afgelopen juli, op de heenreis even moeten wachten tot de chauffeur kwam opdagen. Terugreis weer drie kwartier midden in de nacht op de auto moeten wachten. Diverse keren gebeld, maar man aan de telefoon wist niet waar de chauffeur was. Later vertelde de chauffeur dat hij voor de eerste dag werkzaam was bij Euroland en niet wist waar hij onze auto moest ophalen!!! We kregen ook een enorm grote mond omdat we aan het mopperen waren. Ongelooflijk!!!
    Er kan een keer iets misgaan, maar dit keer werd het me te gortig en heb ik een klacht ingediend. Eigenaar Thomas Monden leek zeer begripvol en vertelde dat hij betreffende chauffeur had ontslagen en dat we de helft van het betaalde bedrag terug zouden krijgen. Vergeet het maar. Van de 65 euro die we hebben betaald, hebben we er 12 terug gestort gekregen. Van het deel dat we aan Groupon hadden betaald kregen we niets, alleen van het deel dat we rechtstreeks aan hem hadden betaald. Belachelijk, want hij krijgt het geld van Groupon. Heb hem toen opnieuw benaderd, maar hij laat nu niks meer van zich horen. Wij reserveren nooit meer bij Euroland. Dat er iets fout loopt, dat kan, vandaar ook dat we vorig jaar niets hebben geklaagd, maar 2 van de 3 keer 3 kwartier op je auto moeten wachten, je fout erkennen maar geen correcte schadeloosstelling daar tegenover zetten, dat vind ik geen professionele houding. Dhr. Monden moet zich schamen!

    Zwakke punten
    Chauffeurs zijn niet herkenbaar.
    Auto op tijd terug brengen gaat te vaak verkeerd.
    Slechte service bij klachtafhandeling.

    Door K. Rulens op 1 oktober 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zoals afgesproken een half uur van te voren gebeld richting eurolandparking, zodat zij op de afgesproken plaats stonden toen we aankwamen.

    De service is prima zowel bij de heen- als terugreis, staan ze klaar en wordt de km-stand opgeschreven en de auto wordt nagelopen op schades ed.
    Dit doen ze bij het afleveren van de auto weer zodat er geen problemen kunnen ontstaan.
    De werknemer van Eurolandparking was vriendelijk en betrouwbaar. Het papierwerk was ook snel afgehandeld zodat wij bij de heenreis snel richting de gate konden en op de terugreis snel weer naar huis konden!

    We hebben niks op of aan te merken op de manier zoals wij behandeld zijn door dit bedrijf!

    Voor de volgende keer gaan we hier zeker weer gebruik van maken en is voor iedereen aan te raden!

    Sterke punten
    - Klantvriendelijk
    - Nakomen van afspraken
    - Prijs
    - Snelle en goede service

    Zwakke punten
    - geen bijzonderheden

    Door Jos op 3 september 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst lang moeten wachten (45 minuten). Bij terugkomst extra bij moeten betalen omdat de auto 'overdekt' had gestaan. Typisch zo'n firmaatje dat zich met kleine lettertjes bedient. Eén keer maar nooit meer met deze club. Voldoende andere en goedkope alternatieven.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    heel veel

    Door N. de Nebel op 24 augustus 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb een half jaar geleden ook via Groupon een voucher van euroland parking aangeschaft maar ga hem niet meer gebruiken. Ik lees op de site van Radar allemaal negatieve commentaar en op deze pagina ook. De positieve commentaren overhalen me niet om mijn auto alsnog door hun te laten parkeren. Welke goedkope betrouwbare parking kan ik dan best nemen gedurende een tijd van 3 weken aan schiphol? Ik zie ook dat je in Amstelveen gratis kan parkeren. waar is dat dan? Is daar altijd plaats en staat mijn auto daar veilig?

    Door edith op 19 augustus 2014 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na de slecht recensies toch de gok gewaagd en heb zeker geen spijt! Chauffeur stond ons op te wachten en bij terugkomst stond de auto al voor de deur! Super!

    Door Bootsma op 31 juli 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben inmiddels 3x gebruik (vorig jaar 2x en in mei/juni 2014 voor de 3e keer) gemaakt van de valet-parking bij dit bedrijf en alles is SUPER goed geregeld.
    Chauffeer staat op afgesproken tijd klaar, helpt met koffers, controleert de auto zowel bij vertrek als aankomst, zeer beleefd,etc.

    Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel negatieve reacties over dit bedrijf worden geschreven en heb ook bij enkelen echt mijn twijfels over de waarheid hiervan.




    Sterke punten
    zeer goede service

    Door Bianca op 22 juli 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Tegenwoordig is het fijn dat je op internet kunt bekijken hoe betrouwbaar een bedrijf is.

    Na al deze reacties, zal ik dus mijn auto daar voor een paar euro goedkoper niet gaan neerzetten.

    Bedankt voor al deze nuttige reviews

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar

    Door Jantje op 13 juli 2014 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Do NOT park there...they refuse to replace stolen vehicles & items or even repair scratches.Save yourself the headache.
    Wij waren met 2 auto's daar geparkeerd met kerst 2013.Komen wij terug, ons auto sleutels en sommige auto's waren gestolen.
    Tot nu toe hebben wij geen vergoeding van GORDEN van EUROLAND gekregen.Er komt een rechtzaak

    Sterke punten
    geen,nul zero

    Zwakke punten
    won't resolve issues,lies and avoids the clients with grievances!

    Door NEO op 27 mei 2014 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat jammer altijd dat er van die klagende mensen zijn want je maakt het deze mensen zo moeilijk.
    Ik heb het alleen maar positief mee gemaakt zelfs van een grouponbon
    Chauffeur kwam netjes aan, gaf ons de hand, we controleerde samen de auto, schreef punten op als de auto was beschadigd en gaf een kopie mee. op de terug weg je stapt uit het vliegtuig, je belt de mensen op dat je uit het vliegtuig bent gestapt en ze staan al eerder op het vliegveld dan wij zelf daar bij vertrekhal 3 stonden, waar maak je dat nog mee. Tuurlijk er zullen heus wel eens mensen moeten wachten, IS DAT ZO ERG ?? en tuurlijk staat de auto op straat in de vakken waar wil je de auto anders zetten, weer in de parkeergarage ?
    Jongens TOPPIE ik heb niks te klagen hoor, ga zo door, wel jammer dat sommige mensen het jullie zo moeilijk maken

    Sterke punten
    Ze waren zo snel dat de auto er eerder stond dan dat wij er naar toe gelopen waren

    Zwakke punten
    niets te klagen

    Door liza op 21 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een oplichting autp's staan gewoon op de staat geparkeert of op een niet beveiligd terrein.

    Sterke punten
    geen oplichting

    Zwakke punten
    alles 2 uur wachten en me auto stond op straat

    Door Lisa Brouwer op 16 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een aantal maal gebruik gemaakt van Euroland Parking. Ging eerste keren goed, laatste 3x niet goed.
    Parkeerpolitie maakt de situatie extra lastig.
    Steeds twee keer bellen, te lang wachten en ook nog eens te veel kilometers gereden. Laatste keer is de auto gebruikt voor meerdere ritjes. Ruim 40km niet te verantwoorden. Route computer geeft eea feilloos weer.
    Volgende keer niet meer.

    Sterke punten
    Voorstel is goed

    Zwakke punten
    Uitvoering is niet goed

    Door Johannes op 12 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zoals vermeld staat in het contract heb ik een half uur van te voren gebeld en werd mij netjes gevraagd om 10 minuten voor aankomst nog even te bellen zodat de chauffeur kon weten wanneer hij klaar moest staan. Na voor de tweede keer gebeld te hebben stond de chauffeur inderdaad klaar en wees ons zelfs een plekje toe, niet in bedrijfs kleding maar liep er netjes bij! Bovenal was de chauffeur zeer vriendelijk en richtte zijn werk strict toe en gaf een duidelijke uitleg hoe het in z'n werking ging ook voor als we terug kwamen. Zoals afgesproken te bellen bij landing moesten we nog een keertje bellen als we de bagage compleet hadden, na voor de tweede keer gebeld te hebben werd mij gezegd om te komen waar ik de auto afgegeven heb. Dit werd ook met een duidelijke taal uitgelegd. Zoals de chauffeur met ons afgesproken had stond ons auto al klaar geparkeerd op het moment dat we naar buiten liepen! Strak op tijd! Werd netjes gegroet met de intresse hoe de vakantie was door een zeer vriendelijke jonge vent! Je loopt een rondje om de auto krijgt de sleutels en ik kon lekkee naar huis. Was niks mis met de auto!
    Wat nij betreft is dit voor mij voor herhaling vatbaar. Zeer goede service, strak op tijd en betrouwbare vriendelijke chauffeurs! En dit allemaal voor een prikkie!

    Tot de volgende keer euroland parking!

    Sterke punten
    Goede service
    goedkoop
    zeer vriendlijke en vetrouwbaar

    Zwakke punten
    Geen

    Door Simone op 12 mei 2014 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na de landing gebeld,het verzoek was om nogmaals te bellen als je de koffers in ontvangst had genomen.
    De chauffeur stond niet volgens afspraak bij de vertrekhal.
    Nogmaals 2 keer gebeld: hij is al een tijdje onderweg....en zou er al moeten zijn
    Bij het derde telefoontje werd me verteld dat de chauffeur een minuut geleden vertrokken was!
    Kortom een klein half uur later was de man er pas.
    Dit is niet wat je van serieuze valet parking verwacht.
    Volgens de website wordt er ook keurig geholpen bij het inladen van de koffers:
    vergeet het maar de chauffeur verdwijnt onmiddellijk zonder te assisteren.

    Sterke punten
    prijs

    Zwakke punten
    medewerkers onherkenbaar,geen bedrijfskleding.
    de locatie waar de auto staat is onbekend,het adres op de website is een kantooradres

    Door Albert op 4 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij het inleveren van de auto een half uur op Eurolandparkingmedewerker gewacht en maar rondjes rijden, anders een parkeerbon.
    Bij ophalen van de auto, gebeld naar Euroland, over een kwartier zou de auto gebracht worden en gingen wij naar vertrekhal 3. Wij vonden onze auto, hij was niet op slot, zat onder de vogelscheten en een bekeuring van € 90,00
    onder de ruitenwisser.
    Maar een medewerker van Euroland nergens te vinden. Na 10 minuten kwamen er twee aan. Hun relaas was dat ze het druk hadden en moesten 2 andere auto's wegzetten i.v.m. een parkeerbon.
    Dat wij daardoor een parkeerbon hadden, deerden ze niet. Nee, ze vertelden onwaarheden en gaven ons de schuld, dat we niet op tijd (binnen een kwartier) bij de auto waren. Ze wilden ons het telefoonnummer van de directeur niet geven, maar na veel aandringen wel. De directeur was al net zo onbeschoft over de telefoon en wilde de parkeerbon niet betalen. Dat was het risico van valetparkeren, zei hij
    Dus mensen, neem nooit EUROLANDPARKING.

    Sterke punten
    Prijs, maar weegt niet op tegen de ergernis.

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen.
    Valse beloftes en misleiding op hun website
    Vieze auto vol met vogelpoep

    Door Riny op 2 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I booked valet parking with Euroland for 8 days. When i returned back I took my car keys and drove back home. So far so good. I was traveling with my one year old son and with lots of baggage so I did not check carefully the state of my car. Next morning I realised that my car has been quite badly scratched at two places while it was at Euroland parking!!!.. I was really angry. I took the pictures of the damage and sent a mail across to Euroland Parking. I got a response from someone called Gordon saying that since they took the delivery of my car in the night, they are not sure and will need to investigate and come back to me...

    That was the last mail i received 4 days ago and since then I am sending them a reminder every day to get back to me but not even a single response has come back yet! I am not sure where they did park my car all these days and whether I should be happy that atleast I got my car back!. If euroland was a professional company it would admit that the car was scratched when it was parked with them and offer to repair or pay for damages... But I am sure they are not a bunch of professional people and do not even care to reply to the repeated emails.

    Too bad I did not read other user reviews on TROS before making a reservation with them. But if you are reading this, my suggestion will be not to use their services and save yourself the misery.

    Sterke punten
    Are you kidding?

    Zwakke punten
    Everything

    Door Harsh op 29 april 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Deze website is niet meer actief

Schrijf je eigen review over Euroland Parking