Eurolandparking - ze rijden je auto stuk en nemen vervolgens geen verantwoordelijkheid

Eurolandparking - ze rijden je auto stuk en nemen vervolgens geen verantwoordelijkheid

Wij hebben in de nacht van 3 op 4 December onze auto in ontvangst genomen aan vertrekhal 3, na dat we hem 10 dagen ervoor hadden ingeleverd bij Euroland Parking. We betaalden keurig de nachttoeslag en administratieve kosten, inspecteerden de auto op zichtbare gebreken zoals deuken (uiteraard zijn we niet in het midden van de nacht na een lange vlucht onder de auto gaan liggen om te controleren of er een olielek was) en zijn richting huis vertrokken.
Helaas voor een rit van nog geen 2 minuten. In de Schipholbocht begaf de auto het volledig. We zijn gelukkig veilig aan de kant geraakt. Blijkbaar was de carterpan gescheurd. De olie was volledig weggelopen en had een groot spoor nagelaten. Het scheuren van de carterpan was gebeurd door met de wagen ergens over te schuren. Dit was niet gebeurd tijdens onze rit van 2 minuten en moet veroorzaakt geweest zijn door de chauffeur van Eurolandparking op weg van hun "parking" naar de vertrekhal. Een scheur als deze moet zeker gehoord zijn door de chauffeur. Je stuurt mensen niet weg met een auto met zo'n gebrek, dat is levensgevaarlijk. Nadien hebben we gebeld met de chauffeur, deze begon direct dat hij niet roekeloos gereden had. Dit terwijl wij het hier nog niet over gehad hebben. Hij ging me de nummer van de bedrijfsleider mailen. Deze mail hebben we nooit niet gehad. Daarna zelf dan maar contact opgenomen met de algemene nummer van op hun website. De dame die we daar spraken vroeg ons alles op mail te zetten. Dit hebben we gedaan, maar kregen geen respons. We belden terug en ze had nog geen tijd gehad, maar ging ons dezelfde dag nog antwoorden. Dit gebeurde ook niet. Verschillende rappels gestuurd, zonder resultaat. Er wordt een rechtszaak opgestart.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
-ze gaan niet zorgvuldig om met andermans wagen, terwijl ze zelf beweren enkel te werken met betrouwbare en ervaren chauffeurs
-wanneer ze schade veroorzaken, nemen ze geen verantwoordelijkheid. Terwijl elk normaal bedrijf gewoon de verzekering zou aanspreken.
-moeilijk om met hen contact op te nemen. ze beloven te antwoorden, maar je hoort niets.

Bezoek Euroland Parking Reviews over Euroland Parking

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Euroland Parking
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden