247parking.nl Goedkoop, makkelijk, snel. Uitstappen voor de vertrekhal met valet of shuttle. 247parking.nl staat garant voor haar snelle, veilige en betrouwbare service.

247Parking.nl Reviews

  • Stay away from this Parking!

    Cars were parked very close next to each other with a huge risk of damage, which also happened with our Car. We paid 80 euros and the damage on our car after pick up -> 250 euros! Parking is at your own risk!

    Blijf weg bij dit Parkeerpark!

    De auto's worden zeer dicht tegenelkaar aan geparkeerd, dus als je terug wilt komen met schade aan je auto dan moet je beslist hier gaan parkeren.
    Dit is ook bij ons gebeurd, ruim 80 euro betalen voor parkeren en naar huis gaan met 250 euro schade aan je auto! De eigenaar geeft natuurlijk aan dat dit eigen risico is. Camera beelden niet beschikbaar. Een duur leermoment :-(

    Zwakke punten
    Auto's heel krap geparkeerd, waardoor eenvoudig schade ontstaat
    Camera bewaking?

    Door Pardoes op 29 augustus 2019 Reageer
  • Heel slecht.1 ster allen omdat er 0 niet mogelijk is. Erste en laatste keer! Ik raad het ook niemand aan! Parkeren in " the middle of nowere" . De shuttle bus komt een keer per 25 min en dan nog kan j niet instappen want " ze hebben nu pauze"?!! Bagage check in gemist daardoor! Kan dan niet ander bestuurder mischien mee rijden als iemand pauze gaat nemen om toch geen 50 min te moeten wachten? Mensen zitten daar niet voor de grap ze moeten ook hun vliegtuig pakken! En op de weg terug ook 1h gewacht , blijkt dat er word aan de straat gewerkt en de station waar we moesten wachten was dicht. Veel mensen dus laat s'avonds blijven wachten tot dat we hebben gebeld en het blijkt dat de bus toch van andere station gaat . Niet eens een papiertje opgehangen , of e-mail , sms, niks dat dat veranderd is. Belachelijk. Ik raad het niemand aan !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Anna Gilos op 3 juli 2019 Reageer
  • Op de heenreis dik een uur moeten wachten op de bus naar Schiphol en jazeker, op de terugreis hetzelfde liedje. Door het personeel wordt verzekerd dat de bus er over 10-20 minuten arriveert en ieder half uur rijdt maar niets is minder waar. Een keer nooit weer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Pendeldienst Schiphol

    Door Dijkstra op 27 mei 2019 Reageer
  • Al jaren klant bij 24/7 maar wanneer wij weer via Schiphol vliegen, gaan wij eerst eens even rond kijken naar andere parkings.
    Zowel op de heenweg als terugweg lang 40 min.op een bus moeten wachten, dan worden we als sadientjes in de bus gepropt want iedereen die staat te wachten wil mee, wat als er een ongeluk gebeurt, je kan geen kant op.
    Op de terugweg staat de bus op een andere plek , het is dat ik wat in beweging wilden zijn en de bus zag staan, anders hadden wij waarschijnlijk nog eens 40 minuten moeten wachten. Dan wordt je afgezet bij 24/7 parking moet je over koffers heen om naar de uitgang van de bus te komen, want er zitten nog andere mensen in die elders afgezet moeten worden.
    Nee 24/7 moet het echt anders gaan doen want dit gaat klanten kosten.

    Sterke punten
    Gn.

    Zwakke punten
    Alles wat ik hierboven beschreven heb.

    Door Gea op 15 mei 2019 Reageer
  • Voor ons was dit absoluut de laatste keer! Eerder altijd erg tevreden geweest, maar daar is nu niks meer van over. De heenweg kwamen we om 3:10 uur aan op de parkeerplek. Om 3:50 kwam pas de eerste bus! Vervolgens reed deze bus langs nog een andere locatie wat nog weer extra tijd kostte. De bus zat helemaal vol waarna de chauffeur aangaf dat we extra ruimte moesten maken, omdat we langs nog een locatie moesten. Iedereen gaf aan dat dit niet mogelijk was & dat we rechtstreeks doormoesten naar Schiphol. Gelukkig gaf de chauffeur hier na enige tijd gehoor aan. Om 4:25 kwamen we dan eindelijk aan op Schiphol. Inmiddels dus een uur en kwartier later!! Ook de terugweg was het weer drama. We werden verzocht via aankomsthal 4 plaats te nemen bij bushalte C13. Echter, blijkt aankomsthal 4 na 12 uur 's nachts gesloten te worden. We hebben een halfuur gezocht naar de juiste bushalte. Ook andere mensen bij de bus gaven aan de bushalte met geen mogelijkheid te kunnen vinden. Na 25 minuten wachten arriveerde de bus. Met het zoeken erbij dus ook weer een uur kwijt geweest... Bij de buschauffeur aangegeven over de slechte vindbaarheid. Hij was hiervan op de hoogte en heeft het al meerdere malen aangegeven bij de organisatie gaf hij aan. Maar zonder resultaat. Al met al zijn wij dus zeer ontevreden en zullen wij dit parkeerterrein zeker aan niemand aanraden!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Door Hoekman op 29 april 2019 Reageer
  • Hebben zojuist onze auto afgehaald bij 247. Deze stond op een andere plaats. Toen ze die brachten naar de centrale parking was de auto vuil. De auto moet onder bomen gestaan hebben. De auto is ook volledig besmeurt met kleine vlekjes van sappen van bomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Dit is een goedkopere parking maar om zo je auto vuil terug te krijgen vind ik schandalig.
    Vriendelijkheid is hier ook niet van toepassing.

    Door Delmoitie Mi op 22 april 2019 Reageer
  • dit jaar de nieuwe opzet na 10 jaar houden we het voor gezien al het vriendelijke personeel weg bezuinigd onpersoonlijker kan niet en het was altijd zo goed al de auto s worden zo strak weg gezet om nog meer geld te maken hebberigheid gaat je dan kop kosten ook als je vraagt is dat niet link als jullie zo strak parkeren antwoordt nou en het is zo als er wat gebeurd is dat toch niet ons probleem dan bel je maar je verzekering sorry over en uit nog bedankt voor de goede jaren henry

    Sterke punten
    geen meer

    Zwakke punten
    het nieuwe hebberige beleid

    Door Henry van or op 28 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 10 jaar met 24/7 parking NOOIT MEER!
    Na aankomst v de eerste keer,sleutel niet kunnen houden anders 15 euro erbij!
    Staat heel misleidend op hun website noemen ze,daar: sleutel in de kluis!?
    Als je daar naar vraagd krijg he als antwoord dat ze niet aan klantenservice doen!
    Helemaal terug lopen met koffers naar de straat...wordt je met touringkar opgehaald,die ook nog andere parkings afgaat!
    Extra tijd,wees blij als je je vliegtuig haalt!
    Wij zeggen vaarwel 24/7 na 10 jaar parkeren!
    En als tip lees deze laatste recensies van 2018 dan en.behoed jezelf ervan om bik deze parking te gaan parkeren#
    Mensen begin er niet aan!

    Sterke punten
    Vroeger genoeg...nu helemaal niks meer

    Zwakke punten
    Alles ,wachttijd,klantvriendelijkheid,
    Alles maar dan.ook werkelijk alles is zwak geworden bij.24/7

    Door Schoonderbee op 1 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Deze parking WAS heel erg goed, sinds het nieuwe beleid kun je nog beter met de trein naar Schiphol. Wij hadden niet goed gelezen en meteen onze auto geparkeerd, waarop de medewerker ons nog geen goededag zegt maar meteen snauwt of we ook altijd eerst naar onze hotelkamer gaan en daarna pas inchecken. Vervolgens is er iets misgegaan in het reserveren, want wij zouden de sleutel moeten afgeven. Dit wilden we niet omdat er veel recensies zijn dat er met de auto’s wordt gereden en vroegen of we konden bijbetalen om de sleutel mee te nemen, hierop lacht de medewerker me uit en zegt dat dat onzin is, zo iets gebeurde 5 jaar geleden op Schiphol maar nu echt niet meer. We moesten naar het begin van de weg lopen waar we zouden worden opgehaald door een shuttle stadsbus. Aan het begin van het terrein stond een medewerker waarmee wij een praatje maakten. De bus kwam voorgereden en de buschauffeur snauwde ons gelijk af waarom we niet voor aan de weg stonden want hij had ons bijna gemist en dan had die toch echt doorgereden.
    Bij terugkomst naar bushalte C13, waar ongeveer 25 mensen stonden te wachten in de kou en wind. Al met al stonden wij 30 minuten te wachten en andere mensen nog veel langer. Ik besloot hierop contact op te nemen met 24/7 parking, met de vraag of zij enig zicht hadden op wanneer de bus zou komen. Medewerker Andre gaf aan dat een wachttijd van 25-30 minuten heel normaal was. Hierop gaf ik aan dat ze misschien hun tijden beter kunnen aanpassen, er wordt overal immers 20minuten aangegeven. Hierop begon Andre te snauwen dat ze helemaal geen tijd indicatie kunnen geven en dit ook nergens doen, ik moest nog maar geduld opbrengen. Sta je dan met 25 andere mensen. Uiteindelijk na 45 minuten komt dan de bus en wordt niemand geholpen met het in de bus tillen van koffers. Vervolgens krijft de chauffeur kritiek over zich heen. Deze raakt hierdoor nogal opgefokt, wat een zeer agressieve rijstijl tot gevolg heeft. De koffers van de passagiers vlogen door de bus. Reed veel te hard waardoor er voor een rood stoplicht zowat een noodstop gemaakt moest worden. Vervolgens afgezet aan het begin van de parkeerplaats van 24/7 parking, weer niet geholpen met uitstappen. Denk je dat je er bent, kun je nog 500 meter je koffer door los grind trekken naar je auto.
    De medewerkers krijgen door het nieuwe beleid, dat de baas ingevoerd heeft, al het gezeik over zich heen. Erg jammer hoe dit nu geregeld is, tegenover de persoonlijke service in oktober 2017! Ik zal hier niet nog een keer boeken en heb mijn reisbureau hierover ook geïnformeerd en geadviseerd een andere parkeerplaats te zoeken.

    Sterke punten
    Geen meer

    Zwakke punten
    Snauwende medewerkers, geen verharde weg, geen persoonlijke service.

    Door Janine op 23 juni 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb netjes via internet geboekt en betaald, met een reserveringsnummer. Dus ik bel bij vertrek dat ik er aan kom, zegt de man, we kunnen uw boeking niet vinden, maar komt goed. Kom ik daar aan, bekijkt de man even mijn boekingsformulier, en ik vraag voor de zekerheid een handtekening van hem op de bevestiging. Ik geef mijn sleutels af en krijg niet eens een bevestiging of wat ook. Ze legitimeren zich ook niet.
    bij terugkomt bel ik het nummer wat op de bevestiging staat en zeg kunt uw mijn auto brengen? (bij vertrekhal 3).

    ze zegt ik kan uw boeking niet vinden. maar ik weet er van ik kom er aan. Ze belt me na 10 minuten dat ik 80 euro moet betalen omdat ik waarschijnlijk bij een ander bedrijf heb geboekt. Ik zeg oh ok, maar ik heb hier de bevestiging.
    Ze zegt ik kijk het straks na.
    Ik kijk nog eens en zie dat ze me gebeld heeft met hetzelfde nummer als op de bevestiging. Dus ik bel boos terug en zeg dat het echt klopt omdat het tel.nm. van de bevestiging dezelfde is als waarmee zij belt. Ze zegt; het komt regelmatig voor dat bedrijven ons telefoonnummer gebruiken. (lijkt me
    raar want als een bedrijf een ander tel.nm gebruikt, zijn ze
    klanten kwijt)
    Ik zeg; waarom zegt u nu tegen mij dat ik 80 euro moet betalen? dat had de man bij aankomst moeten zeggen dat ik bij een ander bedrijf heb geboekt als die van hun. ( wat trouwens niet waar is) Hij heeft toch gekeken naar mijn
    bevestiging?) toen was alles ok. Het zal wel een en al
    misverstand zijn, te beginnen bij dat ze de boeking niet gevonden hebben, vervolgens door zich niet te legitimeren, en dan nog te zeggen dat anderen hun tel.nm gebruiken. Ik had me bijna laten overhalen.
    Op het einde stuurt ze een foto van de bevestiging naar haar baas, en toen was alles ineens goed. geen prettige aankomst!

    Sterke punten
    betaalbaar, niet duur niet goedkoop

    Zwakke punten
    zeer slechte communicatie, ze legitimeren zich niet als je de sleutels afgeeft bij vertrekhal 3 en je de auto meegeeft.

    bijna 80 euro betaald extra!

    Door snijder op 19 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • bij aankomst sleutel inleveren , bij vragen waarom dan zegt men dat ze dit strakker kunnen inparkeren maar hij stond werkelijk strak geparkeerd?? heel vreemd. koffers zelf sjouwen door slecht geasfalteerd terrein naar voor aan de weg. Daar wordt men door een bus opgehaald. Heel gedoe en chaos met de koffers. Bij terugkomst idem dito en ophaalpunt via aankomsthal 4 naar c13 is nog een hele bezoeking als het regent. Dit geld ook voor het terrein waar je auto geparkeerd staat. Dikke kans dat je door de regen en blubber loopt te sjouwen. We hebben jaren met plezier geparkeerd bij jullie maar met deze formule niet meer. Dit was ws de laatste keer. Erg jammer

    Sterke punten
    parkeerplek vlakbij schiphol

    Zwakke punten
    slechte service

    Door pols op 14 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij bevestiging afspraak sleutel houden ,maar bij parkeren moet je sleutel afgeven.opgaaf van reden wij zetten auto,s zelf weg ,kunnen we er meer kwijt dus kort op mekaar en auto wordt meerdere keren verzet op volgorde vertrek.
    Lekker dan maar wat moet je ,al betaald ! en je wilt naar vliegveld .met shuttle busje naar schiphol gaat goed .
    Maar terug van vakantie gelijk gebeld als we koffers hebben.
    Verbinding wordt 3 keer verbroken,worden dan terug gebeld.je moet naar aankomst hal bus halte C13 is veranderd wordt daar opgehaald door grijs busje.geen busje te zien .na nog meerdere keren gebeld ,komen er aan binnen 20 min zal busje net gemist hebben inmiddels al met meerdere mensen die daar ook stonden te wachten .Bij elkaar 1½ uur staan wachten komt er oude stadsbus aan.
    Koffers moet je zelf maar zien weg te zetten in bus .chaos alom dus.Bus kan parking niet op stopt voor parking en je moet het maar uit zoeken.
    eerst naar meld punt gelopen ,je moet bij busje zijn op terrein wij terug dood moe wordt je er van ,gemeld daar auto staat daar en daar weer terrein op zoek naar auto.
    Mensen zoek een andere parking !!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel

    Door Bert op 5 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We zijn jaren klant van 247 parking, dat zegt genoeg maar dit jaar begin maart 2018 moesten we zomaar de sleutel moesten afgeven was een nieuwe regeling zei de jongen, achteraf kun je tegen !!!Betaling !!! van E20,00 je eigen sleutel behouden, maar nu in mei 2018 is het helemaal een zootje, bij terugkomst bel je altijd het 06 nummer en dan haalt een busje je op was altijd prima, maar nu weer een verandering.......een grote touringcar haalt je op en gaat diverse parkeerplekken bij langs, het was een grote chaos want de koffers moesten binnen in de bus staan, oude mensen die hun koffer niet konden tillen , allemaal koffers in het gangpad , mensen die erover vielen, mopperende mensen, wat jammer dat dit zo moet, het is kostenbesparend , wat jammer voor de mensen die daar werken of werkten, die krijgen ook nog eens alles over zich heen, mensen van 247 parking sterkte met die nieuwe regels!!!! Denk niet dat ze ons er nog weer zien!!!Jammer jammer...............

    Sterke punten
    hadden ze!!

    Zwakke punten
    lees boven

    Door j van hezel op 2 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een vreselijke bende! Bij aankomst stond het personeel buiten een sigaret te roken zonder ook maar enig aandacht aan ons te schenken. Er kon nog geeneens een goedemorgen vanaf. Ondanks dat we vooral hadden gezocht op het niet afgeven van de autosleutel, moesten we deze toch afgeven. Er werd ons niet gemeld dat dit tegen kosten toch zou kunnen. We hebben daarop onze dure auto vergrendeld om te kunnen starten en bij terugkomst bleek dat ze er in gezeten hadden! De spiegels stonden uitgeklapt en de stoel was naar voren geschoven. Vanwege de drukte in de meivakantie stond er een touringbus klaar, die eerst wat voller moest zijn voordat we vertrokken. We werden keurig afgezet maar bij aankomst duurde het toch wel lang voordat we weer werden opgehaald, terwijl we hadden aangegeven dat we de koffers al in bezit hadden (1e op de band). Afgelopen week ook nog eens mail gehad om onze vlucht te claimen van 4/5 terwijl we op 1/5 vlogen, dus de administratie klopt daar ook niet. Nee, NOOIT meer 24/7

    Sterke punten
    WC op terrein

    Zwakke punten
    Nors, sleutel afgeven, ze zitten in je auto, laat ophalen bij terugkomst

    Door Monique op 18 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor aankomst bij 247parking netjes gebeld en ook netjes te woord gestaan.
    Bij aankomst stond op een verlaten terrein een oude bouwkeet waar de receptie zich in bevindt. Het terrein, een knollenveld, is ZEER slecht verlicht. Toen ik mij gemeld had en de sleutel had afgegeven, werd mij verteld dat de auto niet verplaatst zou worden. Bij vertrek van het terrein moest ik tekenen voor ontvangst etc. etc. en kreeg ook van de receptie een formulier mee dat de auto er stond. Bij terugkomst op het terrein, was mijn auto wel verplaatst!! En hoefde ik nergens voor te tekenen dat ik de auto weer in ontvangst had. De chauffeur maakte een zeer gehaaste indruk en had, zoals hij het vertelde, geen tijd om te tekenen. Na lang aandringen kreeg ik, na een autocheck, toch een handtekening van de beste man. De auto was schadevrij, maar stond wel zeer dicht op een andere auto geparkeerd.

    Dit was voor mij de eerste keer bij 247parking, maar ook de laatste.
    Ik zet hem in het vervolg weer mooi op P3 van Schiphol zelf. Voor die 30 euro extra zit ik toch een stuk rustiger in mijn strandstoel.


    Sterke punten
    goedkoop

    Zwakke punten
    Gehaast, onpersoonlijk, afspraken niet nakomen, slecht verlicht terrein, zeer slecht onderhouden terrein, chauffeurs rijden in busjes zonder taxipas o.i.d., lang moeten wachten als je weer terug wilt naar het terrein.

    Door Sytse op 9 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor onze vakantie had ik gekozen om de auto bij 247parking te stallen. Niet de goedkoopste, niet de duurste en je had de optie oom de auto binnen te laten stallen.
    Ontvangst bij aankomst en vervoer was prima geregeld. Een oudere man met pensioen had als bijbaantje mensen vervoeren met een busje. Deze man reed rustig en beheerst en we kwamen mooi op tijd aan.
    Bij terugkomst hadden we ernstige vertraging bij vertrek. Dit meteen doorgegeven via sms. Daar kwam geen reactie op. Bij uiteindelijke terugkeer, bijna 12 uur later dan gepland, heb ik bij de bagageband kontakt opgenomen met 247. ruim 20 minuten later kwam de bus aangereden. Was een groffe man, die er niet echt zin in had. In eerste instantie leek mijn gezin de enigen te zijn, die terug vervoerd zouden worden. Vandaar dat ik ook mijn fototas met professionele apparatuur naast de koffers durfde te zetten. Bleek ineens nog eens 5 mensen mee te gaan. De chauffeur kon ik net tegenhouden om een zware koffer plompverloren op mijn fototas te kwakken. Hij mopperde iets van dat ik dan maar moest opletten op mijn spullen.
    Het eerste wat ik melde is dat we bij t uitstappen aan de chauffeur moesten denken. Waarschijnlijk betreft dit dezelfde hufter als uit een vorige recensie. Ik had al dik betaald voor de service. Sloopt hij eerst bijna mijn foto apparatuur, moet ik nog een fooi geven ook??
    Vervolgens mopperde hij dat hij een forse boete riskeerde omdat er 1 persoon teveel werd meegenomen. Deze zat op de schoot van een ander. Dat is uiteindelijk zijn verantwoordelijkheid. Moet ie maar 2x rijden. Daarnaast reed hij onbeschoft hard en onverantwoord met 9 man (waarvan 2 kinderen).
    Uiteindelijk aangekomen stond mijn auto buiten klaar. De auto zat onder een hele dikke laag condens. Bijzonder vreemd voor een auto die binnen geparkeerd stond en net buiten was gezet..... Zeer onbetrouwbaar bedrijf en wat mij betreft dit soort sjoemelaars meteen vanuit de overheid opdoeken. Puur bedrog en onverantwoordelijk grof personeel.

    Sterke punten
    Uiteindelijk geen. Op die ene aardige chauffeur van de heenweg na en de receptionist bij vertrek.

    Zwakke punten
    Je kunt ze niet vertrouwen. Ik betaalde voor binnen parkeren, maar de auto lijkt al die tijd gewoon buiten gestaan te hebben. Zeer groffe roekeloze hufter op de terugweg, die hardhandig met je bezittingen omgaat en als eerste meld dat je moet denken aan de fooi bij aankomst.

    Door Leon op 29 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In aug 2017 had ik al gereserveerd voor april 2018
    Zoals al vele jaren met bevestiging sleutel meenemen
    Komend in April 2018 zijn er nw regels sleutel inleveren of smorgens om 2 uur 10 euro extra betalen laatste maar gedaan
    Bij het ophalen wel goede service echter bij einde rit begon de chaufeur ons om extra fooi te vragen Dat vond hij toch wel heel normaal Moesten hem echt niet vergeten
    Al met al voor het eerst een zeer neg ervaring

    Zwakke punten
    Geleur om fooi en nw regels ondanks andere reservering toch bijbetalen

    Door Cor op 22 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Halen en brengen redelijk op tijd.
    Auto retour - Schade !!
    Foto's + formulier + handtekening chauffeur + foto van hem.
    Per mail zelfde dag opgestuurd. Geen duidelijk claim procedure beschikbaar... Retour dat IK zou moeten aantonen dat de schade tijdens hun parkeeractie is ontstaan. Juist daarvoor doen we toch de inspectie bij aflevering ???
    Nu, 6 maanden verder na veel mails en contact met hun "Legal Department" nog steeds geen schade afhandeling geregeld. Op de laatste mailtjes wordt niet meer gereageerd. Bij bellen altijd een chauffeur aan de lijn die "er ook niets aan kan doen" ... Ik geef de moed op.

    Sterke punten
    Redelijk op tijd halen en brengen. Wel goed op tijd bellen - en zeker 2 keer dus !

    Zwakke punten
    Schade afhandeling. Verantwoording nemen. Klant vriendelijkheid. Onbeschoft in mail.

    Door Frequent Valet Parking Us op 18 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn ervaringen zijn niet bijzonder. Ik heb de Valid service nu een aantal keren gebruikt en loop nog steeds tegen hetzelfde probleem aan. Bij de terugkomst bel ik al voortijdig omdat ik alleen handbagage heb maar toch staat er nooit een wagen klaar. Ik moet altijd een half uur in de kou wachten en dat is niet waar ze mee adverteren. Iedere keer weer hetzelfde smoesje dat het druk is, te veel wijziging in vluchten of te weinig personeel.
    Ook werd mijn wagen (die ik kon volgen) gebruikt als pendeldienst !
    Voor mij was dit de druopel en boek deze service niet meer.

    Sterke punten
    Ze zijn bij vertrek meestal wel op tijd.

    Zwakke punten
    Bij aankomst lange wachttijd, auto wordt gebruikt als pendeldienst voor het bedrijf. Wagen is erg vuil bij terugkomst.

    Door Jac op 15 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit is voor mij de slechtste ervaring tot nu toe.
    Heel nerveuze,onbeleefde man die je voor je vakantie begonnen is je al stress bezorgt.
    De zichtbaarheid van de parking is heel slecht aangegeven.
    Bij terugkomst een 15 minuten moeten wachten ,ook al had ik hem verwittigd dat we aan de bagageband stonden.Hij zou onderweg zijn maar achteraf was het weer niet zo omdat hij niet wist hoelang het zou duren vooraleer we de bagage zouden hebben.
    Ik zou deze parking aan niemand aanraden!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    De zichtbaarheid van de parking is slecht aangegeven.
    Onvriendelijke,nerveuze man.
    De sleutel moet je afgeven ook al staat het anders vermeld op de website.afspraken worden niet correct nagekomen.

    Door Smets Inge op 27 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 16/12/2017 Heb ik via vergelijkingssite parkos een reservering
    gedaan. In eerste instantie voor een shuttle service maar enkele minuten
    daarna zag ik dat ik tegen betaling ook van velet parking gebruik kon
    maken. Ik heb de reservering aangepast en bijbetaald en ontving netjes een
    bevestiging . Ik verwachtte 8.15 uur op Schiphol aan te komen. Gisteren om
    8.00 uur belde ik het 06 nummer die in de bevestigingsmail aangeduid staat
    om aan te geven dat ik verwacht om 8.45 aan te komen ipv 8.15 uur. Er werd
    gevraagd naar mijn naam en voertuig en de chauffeur zei dat ik nog even 15
    min vooraf moet bellen. Zo gezegd zo gedaan. Echter toen ik belde op de
    hoogte van Leiden gaf de chauffeur aan dat Hij mijn reservering niet kon
    vinden. Hij zou het even uitzoeken en mij terugbellen. Ik werd teruggebeld,
    inmiddels aangekomen op schiphol, met de mededeling dat ik geen velet
    reservering heb staan. Ik vertel dat ik dat wel heb en dit kan aantonen met
    een bevestigingsmail. Op de achtergrond geeft een 'leidinggevende' genaamd
    Marco aan dat zij mij niet komen halen. Het staat niet in het systeem dus
    ik moet het met parkos uitzoeken. Op dit moment sta ik met baby en al mijn
    koffers klaar voor vertrek bij Schiphol. Gezien ik de velet service
    verwachtte had ik geen tijd meer om een half uur heen en terug te reizen
    met het risico mijn vlucht te missen. Mijn man belt nogmaals met 24/7
    parking. Wij zijn nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Er werd niet
    naar onze reservering geluisterd en doorverwezen naar parkos. Parkos heeft
    in het weekend geen klantenservice. Bovendien heb ik een toonbaar bewijs
    dat er voor velet parking is betaald bij 24/7 parking. Hier werd geen
    gehoor aangegeven.' Leidinggevende' wilde zijn naam niet doorgeven, wilde
    mij niet fatsoenlijk te woord staan en was zeer onbeschoft aan de telefoon.
    Ik kon naar Aalsmeer komen voor de shuttle service en dat was de enige
    optie. Ik moet het anders maar met parkos uitzoeken.
    Ik ben een betalende klant. Dat de communicatie tussen parkos en 24/7 niet
    goed verloopt mag niet ten koste gaan van mij als klant. Je bent onderweg
    naar je vakantiebestemming en Kiest en betaalt voor een service om van
    parkeergemak te voorzien. Ik heb letterlijk met tranen en paniek bij
    Schiphol gestaan bang door deze ongein mn vlucht te missen. Ik was dan ook
    genoodzaakt ter plekke van een andere velet service gebruik te maken en
    opnieuw de kosten te betalen. Deze zal ik na terugkomst van mijn vakantie
    verhalen op 24/7 parking en/of parkos. Ik vind het ombegrijpelijk dat een groot bedrijf als 24/7 zo
    onprofessioneel en onbeschoft omgaat met haar klanten. Ik advizeer Parkos im geen zaken meer te doen met deze keuzen omdat dit ook ten koste gaat van het vertrouwen in parkos.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer onbetrouwbaar en respectloos

    Door Jane op 26 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kort samengevat:
    *Parkeerterrein + toegangsweg is één knollenveld!
    *Ontvangst kortaf/onvriendelijk: Daar staat het busje!
    *Gedurende de rit naar Schiphol had het personeel onenigheid met elkaar.
    * Omdat we van het personeel geen telefonische informatie hadden ontvangen was het op de retourdag bij aankomst op Schiphol zoeken waar de shuttlebus stond. Zou op het kaartje staan dat we nooit hebben ontvangen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie: Zorg voor duidelijkheid. Zet in de bevestigingsmail k informatie over aankomst: standplaats shuttlebus bij Vertrekhal 3D. Dus werk niet met losse kaartjes. Kun je ze ook niet vergeten mee te geven aan je klanten.

    Door Ton op 7 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Eén heel simpel advies.... DOE DIT NIET!

    Ik heb nog nooit zo'n ongeorganiseerd zooitje bij elkaar gezien. Echt vreselijk. Als je auto je dierbaar is... parkeer hem lekker thuis, pak de trein of pak een taxi, maar dit raad ik ten strengste af.

    Zwakke punten
    Ongeorganiseerd, onvriendelijk, hufterig gedrag, boeven zijn het.

    Door Mathijs op 24 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 17 april gearriveerd bij 247 parking nadat we weken daarvoor al hadden gereserveerd (en betaald) en we (zoals stond vermeld in de reservering) 20 minuten van te voren hadden gebeld dat we eraan kwamen en er toen met geen woord werd gesproken over een probleem. Echter, toen we bij de balie kwamen werd ons (en 2 andere gezinnen) verteld dat er door een fout in het systeem geen plek voor ons was en dat we zelf maar een oplossing moesten vinden. Wel kregen we nog de tip om het verder op de middenweg bij de concurrent te proberen. Gelukkig was daar nog plaats maar we betaalden daar wel het volle pond voor een parkeerplaats. Bij terugkomst in Nederland na 3 weken in de VS te hebben verbleven moest ik zelf achter mijn geld aan. Geen enkel belletje of mailtje ontvangen met excuses en een toezegging het parkeergeld terug te storten. Op mijn mail kreeg ik een slappe reactie terug dat het geld zou worden teruggestort (duurde al met al nog 3 weken) en dat er op de dag van de aankomst een fout was gemaakt door een medewerker. Op mijn verzoek om tegemoet gekomen in de extra gemaakte kosten werd niet ingegaan, ik kon in de toekomst wel gebruik maken van een coulanceregeling. Toen ik echter een maand later een mail stuurde met een concreet verzoek gebruik te maken van deze coulanceregeling kreeg ik geen reactie. Ik vond het mooi geweest: nooit meer 247 parking voor mij!

    Sterke punten
    Aardige buschauffeurs

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen en onbetrouwbaar

    Door Rick op 12 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Geachte heer/mevrouw van 247 Budget Parking.nl,
    Cc support afdeling Parkos.com,

    Allereerst wil ik aangeven, dat ik deze mail in 1e instantie richt aan 247 Budget Parking, aangezien de support afdeling van Parkos (naam Duncan) aangaf (en zo ook het reserveringsformulier) dat de reservering gedaan via Parkos is uitgevoerd door 247 Budget Parking.
    Ik ga er dan ook vanuit antwoord te krijgen van 247 Budget Parking met Parkos op CC, omdat Parkos ook moet worden geïnformeerd over klachten die bij haar partners terecht komen.

    Woensdag j.l. 9-8-2017 om ca 14.00 uur hebben wij onze auto retour gekregen bij vertrekhal 2. Ik constateer meteen allemaal vegen en zie tot mijn schrik eerst 1 schade en na rondlopen een 2e schade. Nick was de dienstdoende chauffeur, die aangaf dat hij hiervoor geen formulier heeft en zegt ook dat hiervoor niemand op kantoor is en ik een mail moet sturen. Hierbij dus ook gericht aan 247 Budget Parking.
    Hij geeft verder aan de auto zo mee gekregen te hebben. Nu kan dat gebeuren, maar als EN rechtsachter flinke krassen zitten en een aantal cm’s diep lak weg is en linksvoor flinke krassen zitten (zie foto’s) dan is er minimaal 2x heel lomp mee om gegaan. Het achteloos wegvegen van de schade is nog overduidelijk zichtbaar.

    Ik heb ook meteen contact gezocht met support van Parkos. Hier heb ik gesproken met Duncan, die mij aangeeft dat dit met 247 Parking moet worden opgelost. Ik vind dat prima, maar ik wil Parkos dringend vragen 247 Budget Parking hierop aan te spreken.
    In de 1e bijlage vindt u de reserveringsbevestiging. Daarop staat: De chauffeur controleert samen met u uw reserveringsvoucher en uw auto op eventuele schade
    Nick van 247 Parking geeft mij duidelijk aan dat dit eigenlijk in principe nooit gebeurd. In dit geval klopt dat in ieder geval. Bij aflevering is dat niet gebeurd. Zowel 247 Budget Parking als wij hebben daarvan geen formulier.

    Als dat er staat moet dat ook gebeuren. Is duidelijk verse schade dan ons probleem, het probleem van Parkos (omdat de partners niet acteren zoals opgegeven) of van 247 Budget Parking?
    Ik kan dat niet 1,2,3 beantwoorden en ben ook niet uit op een onredelijke oplossing.
    Wat ik wel onredelijk zou vinden als ik volledig voor de kosten van deze schade zou opdraaien. Mijn inschatting is dat rechter achterdeur + linker voorbumper deel samen zo 1000 euro is, maar dat weet ik pas als ik daarnaar vraag.

    Ik hoop van harte op een redelijke opstelling van 247 Budget Parking en ben zeer benieuwd naar uw spoedige reactie. U en ook ik zitten niet te wachten op ellenlang mailen en vechten over verantwoordelijkheden, dus ik hoop dat we snel een faire oplossing kunnen vinden.

    Bij voorbaat dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    Richard Luiken

    Sterke punten
    Goed in oplichten en geen verantwoordelijkheid nemen. Ze gaan gewoon onder een andere naam verder als deze naam teveel slechte referenties heeft.

    Zwakke punten
    verantwoordelijkheid nemen, reageren... doen ze gewoon niet.

    Door Richard op 24 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek 247Parking.nl

Schrijf je eigen review over 247Parking.nl