• Jane

    Review over 247Parking.nl

    Doe het niet!!!!! 24/7parking zijn schoften!

    Op 16/12/2017 Heb ik via vergelijkingssite parkos een reservering
    gedaan. In eerste instantie voor een shuttle service maar enkele minuten
    daarna zag ik dat ik tegen betaling ook van velet parking gebruik kon
    maken. Ik heb de reservering aangepast en bijbetaald en ontving netjes een
    bevestiging . Ik verwachtte 8.15 uur op Schiphol aan te komen. Gisteren om
    8.00 uur belde ik het 06 nummer die in de bevestigingsmail aangeduid staat
    om aan te geven dat ik verwacht om 8.45 aan te komen ipv 8.15 uur. Er werd
    gevraagd naar mijn naam en voertuig en de chauffeur zei dat ik nog even 15
    min vooraf moet bellen. Zo gezegd zo gedaan. Echter toen ik belde op de
    hoogte van Leiden gaf de chauffeur aan dat Hij mijn reservering niet kon
    vinden. Hij zou het even uitzoeken en mij terugbellen. Ik werd teruggebeld,
    inmiddels aangekomen op schiphol, met de mededeling dat ik geen velet
    reservering heb staan. Ik vertel dat ik dat wel heb en dit kan aantonen met
    een bevestigingsmail. Op de achtergrond geeft een 'leidinggevende' genaamd
    Marco aan dat zij mij niet komen halen. Het staat niet in het systeem dus
    ik moet het met parkos uitzoeken. Op dit moment sta ik met baby en al mijn
    koffers klaar voor vertrek bij Schiphol. Gezien ik de velet service
    verwachtte had ik geen tijd meer om een half uur heen en terug te reizen
    met het risico mijn vlucht te missen. Mijn man belt nogmaals met 24/7
    parking. Wij zijn nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Er werd niet
    naar onze reservering geluisterd en doorverwezen naar parkos. Parkos heeft
    in het weekend geen klantenservice. Bovendien heb ik een toonbaar bewijs
    dat er voor velet parking is betaald bij 24/7 parking. Hier werd geen
    gehoor aangegeven.' Leidinggevende' wilde zijn naam niet doorgeven, wilde
    mij niet fatsoenlijk te woord staan en was zeer onbeschoft aan de telefoon.
    Ik kon naar Aalsmeer komen voor de shuttle service en dat was de enige
    optie. Ik moet het anders maar met parkos uitzoeken.
    Ik ben een betalende klant. Dat de communicatie tussen parkos en 24/7 niet
    goed verloopt mag niet ten koste gaan van mij als klant. Je bent onderweg
    naar je vakantiebestemming en Kiest en betaalt voor een service om van
    parkeergemak te voorzien. Ik heb letterlijk met tranen en paniek bij
    Schiphol gestaan bang door deze ongein mn vlucht te missen. Ik was dan ook
    genoodzaakt ter plekke van een andere velet service gebruik te maken en
    opnieuw de kosten te betalen. Deze zal ik na terugkomst van mijn vakantie
    verhalen op 24/7 parking en/of parkos. Ik vind het ombegrijpelijk dat een groot bedrijf als 24/7 zo
    onprofessioneel en onbeschoft omgaat met haar klanten. Ik advizeer Parkos im geen zaken meer te doen met deze keuzen omdat dit ook ten koste gaat van het vertrouwen in parkos.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer onbetrouwbaar en respectloos

    26 januari 2018

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.