Reviews van deze auteur

Slecht sinds nieuwe beleid

Review over 247Parking.nl

Deze parking WAS heel erg goed, sinds het nieuwe beleid kun je nog beter met de trein naar Schiphol. Wij hadden niet goed gelezen en meteen onze auto geparkeerd, waarop de medewerker ons nog geen goededag zegt maar meteen snauwt of we ook altijd eerst naar onze hotelkamer gaan en daarna pas inchecken. Vervolgens is er iets misgegaan in het reserveren, want wij zouden de sleutel moeten afgeven. Dit wilden we niet omdat er veel recensies zijn dat er met de auto’s wordt gereden en vroegen of we konden bijbetalen om de sleutel mee te nemen, hierop lacht de medewerker me uit en zegt dat dat onzin is, zo iets gebeurde 5 jaar geleden op Schiphol maar nu echt niet meer. We moesten naar het begin van de weg lopen waar we zouden worden opgehaald door een shuttle stadsbus. Aan het begin van het terrein stond een medewerker waarmee wij een praatje maakten. De bus kwam voorgereden en de buschauffeur snauwde ons gelijk af waarom we niet voor aan de weg stonden want hij had ons bijna gemist en dan had die toch echt doorgereden.
Bij terugkomst naar bushalte C13, waar ongeveer 25 mensen stonden te wachten in de kou en wind. Al met al stonden wij 30 minuten te wachten en andere mensen nog veel langer. Ik besloot hierop contact op te nemen met 24/7 parking, met de vraag of zij enig zicht hadden op wanneer de bus zou komen. Medewerker Andre gaf aan dat een wachttijd van 25-30 minuten heel normaal was. Hierop gaf ik aan dat ze misschien hun tijden beter kunnen aanpassen, er wordt overal immers 20minuten aangegeven. Hierop begon Andre te snauwen dat ze helemaal geen tijd indicatie kunnen geven en dit ook nergens doen, ik moest nog maar geduld opbrengen. Sta je dan met 25 andere mensen. Uiteindelijk na 45 minuten komt dan de bus en wordt niemand geholpen met het in de bus tillen van koffers. Vervolgens krijft de chauffeur kritiek over zich heen. Deze raakt hierdoor nogal opgefokt, wat een zeer agressieve rijstijl tot gevolg heeft. De koffers van de passagiers vlogen door de bus. Reed veel te hard waardoor er voor een rood stoplicht zowat een noodstop gemaakt moest worden. Vervolgens afgezet aan het begin van de parkeerplaats van 24/7 parking, weer niet geholpen met uitstappen. Denk je dat je er bent, kun je nog 500 meter je koffer door los grind trekken naar je auto.
De medewerkers krijgen door het nieuwe beleid, dat de baas ingevoerd heeft, al het gezeik over zich heen. Erg jammer hoe dit nu geregeld is, tegenover de persoonlijke service in oktober 2017! Ik zal hier niet nog een keer boeken en heb mijn reisbureau hierover ook geïnformeerd en geadviseerd een andere parkeerplaats te zoeken.

Sterke punten
Geen meer

Zwakke punten
Snauwende medewerkers, geen verharde weg, geen persoonlijke service.

reacties: