Reizen vanuit Schiphol kan een opwindende ervaring zijn, maar het kan ook stressvol zijn, vooral als het gaat om het vinden van een veilige en betaalbare parkeerplek. Comfort Parking biedt een oplossing voor dit probleem met hun uitgebreide parkeerservices. Als expert in parkeeroplossingen rondom de luchthaven Schiphol, biedt Comfort Parking drie unieke diensten: "Comfort Shuttle Parkeren," "Comfort Combi Parkeren," en "Comfort Valet Parkeren." Laten we eens dieper ingaan op wat deze opties inhouden en waarom Comfort Parking een uitstekende keuze is voor reizigers die vanuit Schiphol vertrekken.
Comfort Shuttle Parkeren is een veelgebruikte optie onder reizigers die op zoek zijn naar een balans tussen kosten en gemak. Bij deze service parkeert u uw auto zelf op een beveiligd terrein van Comfort Parking. Vervolgens wordt u met een comfortabele shuttlebus naar de luchthaven gebracht. Deze service is ideaal voor reizigers die hun auto op een veilige locatie willen achterlaten zonder de hoge kosten van luchthavenparkeerplaatsen. De shuttlebus is snel en efficiënt, waardoor u op tijd uw vlucht kunt halen zonder de stress van het zoeken naar een parkeerplek.
Voor degenen die op zoek zijn naar een combinatie van self-parking en valet service, biedt Comfort Parking hun innovatieve Comfort Combi Parkeren. Met deze service parkeert u uw auto zelf bij het parkeerterrein en wordt u naar de luchthaven gebracht met de shuttlebus. Op uw terugreis wordt uw auto naar de terminal gebracht zodat u direct naar huis kunt rijden. Comfort Combi Parkeren is ideaal voor reizigers die graag zelf hun auto willen parkeren, maar bij terugkeer snel willen vertrekken zonder extra transfers.
Comfort Valet Parkeren is de meest luxueuze optie die Comfort Parking aanbiedt. Bij aankomst op Schiphol wordt u direct voor de terminal ontmoet door een ervaren chauffeur. Deze chauffeur neemt uw auto in ontvangst en parkeert deze op een beveiligde plek terwijl u direct naar uw incheckbalie kunt gaan. Bij terugkomst staat uw auto weer klaar bij de terminal, zodat u zonder oponthoud uw reis kunt voortzetten. Deze service is ideaal voor zakelijke reizigers of voor diegenen die een moeiteloze start van hun reis willen.
Veiligheid is een topprioriteit bij Comfort Parking. Al hun parkeerterreinen zijn beveiligd en bemand door ervaren medewerkers. Dit biedt reizigers de zekerheid dat hun auto in veilige handen is terwijl zij weg zijn. De ervaren chauffeurs behandelen elke auto met zorg en zorgen ervoor dat deze correct geparkeerd wordt. Dit geeft reizigers de gemoedsrust om zich volledig te kunnen concentreren op hun reis.
Comfort Parking staat bekend om hun uitstekende klantenservice. Reizigers kunnen rekenen op een vlotte en vriendelijke ervaring vanaf het moment dat ze hun auto parkeren tot het moment dat ze deze weer ophalen. De positieve feedback van klanten onderstreept de betrouwbaarheid en efficiëntie van de aangeboden diensten. Of het nu gaat om de vriendelijkheid van het personeel of de snelheid van de shuttlebus, Comfort Parking streeft ernaar om elke klant een stressvrije en aangename ervaring te bieden.
Een van de grootste voordelen van Comfort Parking is de diverse reeks diensten die ze aanbieden. Reizigers hebben de flexibiliteit om de service te kiezen die het beste past bij hun behoeften en budget. Bovendien, dankzij hun focus op klanttevredenheid en veiligheid, positioneert Comfort Parking zich als een betrouwbare optie vergeleken met andere parkeerdiensten rond Schiphol.
Bovendien maakt de combinatie van betaalbare prijzen en hoogwaardige service Comfort Parking een aantrekkelijke keuze voor zowel vakantiegangers als zakelijke reizigers. De mogelijkheid om online te reserveren zorgt voor nog meer gemak, waardoor reizigers hun parkeerplek kunnen veiligstellen voordat ze op reis gaan.
Of u nu kiest voor de voordelige shuttle optie, de flexibele combi service, of de luxe valet ervaring, Comfort Parking biedt een oplossing die uw reiservaring aanzienlijk kan verbeteren. Met een focus op veiligheid, klanttevredenheid en gemak, is Comfort Parking een uitstekende keuze voor iedereen die zonder zorgen zijn reis vanaf Schiphol wil beginnen. Kies voor
Zeer slechte service
Idd een zeer slechte service en ze plaatsen alleen goede reviews
we hadden gemaild dat we zeer slecht waren behandeld.
mail teruggehad dat ze binnen 14 dagen contact zouden opnemen.
nou we zijn 5 weken terug en nog geen reactie.
dit bedrijf lijkt heel wat maar is niets
zeer slecht
zelfs de telefooncentrale wordt alleen bemand door zeer slecht Nederlands sprekend personeel wat geen verstand van zaken heeft
de foto's op de website zijn allemaal fake
de overdekte parkeerplaatsen zijn hier en daar een gehuurd plekje bij een kantorenpand ( camera bewaking ) ? nee dus
Oplichters en anders niet
Wil je goed parkeren
ga dan naar P3 op Schiphol
of Green parking Aalsmeer
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alleen maar
Zeer slechte service
Dit bedrijf komt niet overeen met de foto,s en service wat ze op de website hebben staan en doen beloven
Ten 1e hadden we netjes 40 minuten van te voren gebeld wanneer we aan kwamen aan de Toepolevlaan
Om 10.00 aangekomen geen Shuttlebus na een kwartier te hebben gewacht opnieuw gebeld waarna de medewerker beloofde dat de bus er met een kwartier zou zijn
Om 10.30 weer gebeld weer een medewerker aan de lijn die beloofde dat de bus er aan zou komen.
Om een lang verhaal kort te houden na 6 keer bellen kwam er eigenlijk een aftands busje aan die ons vertelde dat we hier niet overdekt konden parkeren en dat i.v.m de vlucht hij de sleutels van de auto wilde hebben zodat hij na die tijd
onze auto ergens zou parkeren
Hier niet op ingegaan en verteld dat we overdekt parkeren hadden betaald en ook deze service wilden.
Toen konden we achter hem aanrijden naar een verlaten bedrijventerrein waar we de auto in een parkeerkelder zonder cameratoezicht konden neerzetten
Na anderhalf uur later kwamen we dus aan op Schiphol waardoor we ook door de drukte op 1e pinksterdag zowat onze vlucht hadden gemist
Bij terugkomst dezelfde chauffeur aangetroffen met het oude busje die hij aankomst bij de auto ook nog om een fooi vroeg
Echt een waardeloos bedrijf waarvan ik denk dat deze chauffeur de eigenaar de chauffeur en de telefonist is die duidelijk de zaken niet aankan en de boel belazerd
Komt niet overeen met de foto,s en mooie verhalen
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alleen maat
Waardeloos bedrijf!
Begin maart stonden we in de vroege ochtend in de kou op onze auto te wachten: bleek de chauffeur bij het terugrijden naar Schiphol mijn auto zodanig in elkaar gereden te hebben dat ik er onmogelijk mee naar huis kon. Later bleek er voor 6000,- euro schade veroorzaakt te zijn. Het is nu 4 maanden later en we zijn nog steeds met de verzekering bezig om de schade te verhalen. Bedrijf geeft heel slechte service bij dit soort zaken: we hebben lang moeten wachten op een taxi, die we zelf moesten voorschieten, weinig informatie over hoe en waar de auto gerepareerd moest worden, zolang de auto niet bij een schadebedrijf was gebracht kreeg ik geen vervangende auto. En de hele afhandeling duurt maar.
Zwakke punten
Waardeloze service bij veroorzaakte schade. Niet je auto aan af geven!
het zijn oplichters ook
ze posten op eigen pagina alleen positieve berichten.
klachten afhandelen doen ze niet.
vergoeden geen schade die ze hebben gemaakt.
communicatie verloopt met 1 bericht per 3 weken.
absoluut afraden als je waarde aan je auto hebt.
Oplichters 1e klas NIET BOEKEN
Hoi Mensen,
had mijn nieuwe BMW 4-serie ingeleverd en na 4 dagen zakelijk terug zijn geweest in ontvangst genomen. Eerste instantie viel mij niks op, pas tijdens het rijden zag ik mijn mede passagierstoestel vies en ook modder.
Bij het wassen van mijn auto 1 uur later constateerde ik 3 verschillende diepe krassen.
Mijn klacht was in goede orde ontvangen maar NIKS mee gedaan. Achter bleek de eigenaar een Marokkaan te zijn (Hassan El Mir) en dat ik niet de enigste was die in de maling werd genomen maar ook een hoop andere. Tevens overdekt maar stond gewoon buiten. Steeds ontkennen etc.
Mocht het niet een leaseauto zijn maar mijn eigen auto zou ik een advocaat op zetten.
NIET BOEKEN, helaas maakt deze buitenlandse man misbruik van Auto's.
Mijn persoonlijke ervaring!
Makis uit Gouda
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
Complete organisatie 1 louche onderneming!
Nalatig, neemt geen verantwoordelijkheid, opname- en aflever rapport is 'wasseneus'
Bij het afhalen van de auto is de vooband plat. Er zit een spijker in en er zit 'verse' vuiligheid van waarschijnlijk een bouwplaats op de band.
Ondanks foto's en duidelijk opname rapport verwijst comfort care naar algemene voorwaarden en aanvaard geen aansprakelijkheid ondanks aanwijsbare nalatigheid.
Biedt wel aan 20% korting op volgend gebruik van de service. U begrijpt een volgende keer komt er niet.
Yuri heeft gelijk (III)
Nog geen reactie ontvangen van Nadia, mevrouw Limon of meneer Houssaine.
Yuri heeft gelijk (2)
Inmiddels is het meer dan 6 weken geleden dat ik mijn klacht (zie onder) bij ComfortParking heb neergelegd. Schade aan mijn auto > 1000
Zeker 4 keer heeft men bevestigd/beloofd/toegezegd dat men binnen 2 weken zou reageren. ""Sneller kan niet, ivm de "Algemene Voorwaarden'."
Helemaal niets daarvan.
Na het weekend laat ik weten of ze inmiddels wel hebben gereageerd - of niet.
Sterke punten
stiptheid chauffeurs
Zwakke punten
Nul (0) opvolging klachtenmelding tot dusver anders dan (3x) 'binnen 2 weken hoort u van ons" - loopt nu vanaf augustus.
Yuri heeft gelijk !!
Aangegeven dat auto overdekt moet worden geparkeerd. Is de standaard, maar toch aangekruist. Je weet nooit.
Op weg terug naar huis komt er vocht achter de klokken in het dashboard, bij thuiskomst bleek de auto ook onder de stoelmatten zeiknat. Bovendien bleken er ook veel meer kilometers gereden te zijn met de cabrio..
24/08 - gevraagd naar de oorzaak, foto's meegestuurd.
25/08 - nagebeld en op mijn dringende verzoek bevestiging van ontvangst van de klacht gekregen. Men geeft aan binnen (14) dagen hierover te kunnen berichten.
04/09 - tussentijdse herinnering gestuurd - geen reactie
14/09 - (3) weken verder, geen reactie, weer gemaild
16/09 - men vraagt nu, 3 weken later kopie parkeerticket
16/09 - kopie opgestuurd: "u ontvangt na het weekend een reactie" - dus niet dezelfde dag zoals telefonisch toegezegd
26/09 - (4) weken verder - NOG GEEN REACTIE.
Sterke punten
chauffeurs waren stipt.
Zwakke punten
Comfort Parking veroorzaakt wel schade maar komt eigen afspraken waarnaar ze verwijzen in de Algemene Voorwaarden voor verdere afhandeling niet na.
goede service tot dat ze schade achterlaten
Op zich goede service, maar heb heel nare ervaring qua schade afhandeling.
Totaal geen response. Telefonisch wordt ik alleen doorverbonden met chauffeurs, die in dit situatie niet behulpzaam zijn. Heb al lang het gevoel dat ik wordt op die manier gewoon gedumpt.
Absoluut afraden als u wat zekerheid wilt hebben dat u auto netje blijft na het parkeren.
Poging tot inbraak
27 deceber 2015 t/m 09 januari 2016 bij Comfort parking geparkeerd,
Bij terug komen heeft mijn dochter de auto opgehaald omdat ik tot 19 januari 2015 in het buitenland was, vertelde de shuttel-chauffeur dat poging tot inbraak was gepleegd, dat ik contact moets nemen via de mail. Mailcontact zeer moeizaam en ze zeggen dat ik de schade bij "mijn verzekering"moet claimen.
Gister aangifte gedaan bij de politie, wordt verder onderzocht.
Ze willen mijn niet het geld dat ik betaald heb 90. terug geven of een deel daarvan, ze wijzen naar de algemene voorwaarden!
Teleurgesteld!! niet aan te raden
Sterke punten
Bij reservering goed gehopen
Zwakke punten
Absoluut niet velig!!
ballentent ...
Valet parking goed.
Interieur, exterieur en wax behandeling bij gekocht.
Na terugkomst bleek de auto slecht gewassen, slecht gestofzuigd en geen waxbehandeling gehad.
Geklaagd en geld teruggevraagd. Geen reactie. Geld ( 67,50 ) weg.
EEN AANFLUITING DIT BEDRIJF. NIET DOEN!!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
SLECHTE KLACHTEN AFHANDELING ( GEEN AFHANDELING )
zeer slechte service !!!!
ik heb diverse malen gebruikt gemaakt van de diensten van comfort parking echter had ik nu gekozen voor de exclusieve reiniging van de buitenkant van mijn auto à 77,50,- echter bleek na terug komst dat de auto enkel een was geurtje had gehad , terwijl de auto behandeld zou worden met een polijst tol en in de wax zou worden gezet !!!! Niet dus !!!
Meteen contact opgenomen hierover , maar het blijft doodstil Bij comfort parking , waardeloze service !! Mij zijn ze als klant zeker kwijt !!!! En zal het iedereen afraden !!!
Sterke punten
Geen !
Zwakke punten
Afspraken nakomen !
Service verlenen !
Zeer af te raden
In 2013 gebruik gemaakt van Comfort Valet Parking. Toen ik mijn auto terugkreeg bleek het motormanagement waarschuwingslampje te branden en maakte de koppeling veel lawaai. Schade: koppelingsplaat, drukgroep, 2 drijfstangen, totale kosten > 6000 euro. Het was een auto met 4wd en veel vermogen, deze auto is tijdens mijn vakantie misbruikt, bijvoorbeeld door heel veel gas te geven en de koppeling abrupt op laten komen oid. Door de 4wd slaat de boel meteen op slot. En dat voor een auto met 54000 km op de teller. Degene die de auto terugbracht was dezelfde die hem weggebracht heeft, hij heeft me er niks over verteld terwijl het heel goed merkbaar was. Achteraf zag ik pas de reviews, die had ik eerder moeten lezen. Ik kon niks bewijzen dus nooit 1 ct schadevergoeding gekregen (o ja, 10% korting voor de volgende keer) U begrijpt dat ik nooit meer gebruik ga maken van valet parking.
Sterke punten
Kan ik dus niet vinden
Zwakke punten
Zie boven
auto sleutels kwijt voor 1,5 uur
Als ik terug was op Schiphol, ging ik met shuttle bus naar garage. Daar moeste ze mijn auto sleutels zoeken voor 1,5 uur. Ik wachtte 1,5 uur om mijn auto terug te halen. Nooit meer comfort parking!
vervolg op mijn verhaal van extra service weg gegooid geld nooit meer comfortparking
Naar aanleiding van mijn review en een telefoon gesprek met een mevrouw
werd ik enige dagen later gebeld door een leiding gevende
Het verweer op mijn klacht "het is uitbesteed aan derden"
Mij werd verzocht de review die negatief is te verwijderen anders zou mijn klacht niet behandeld worden
Zo werkt het bij mij niet
Het klopt dus zoals in mijn eerste review ik voel me niet alleen opgelicht maar ook gechanteerd
ik denk dat nooit tot een vergelijk komen,
Denk dus twee keer na voor u gebruik maakt van
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Te veel vooral het niet afhandelen van een klacht
joyriding
Ik heb mijn auto met valetparking neergezet op Schiphol ivm een week vakantie.
Betrokken bedrijf is VIP Parking (is dezelfde als Comfort Parking).
Bij terugkomst constateerde ik aan de hand van de km stand dat er circa 100 km mee is gereden. Tevens kan ik aan de boordcomputer zien dat er erg hard (150+) mee is gereden.
VIP Parking geeft aan naar de videobeelden van de (volgens hen) bewaakte parkeergarage te gaan kijken, maar eerlijk gezegd verwacht ik daar - gezien hun eerste wat matte reactie - niet veel van. Er zou niemand bij de sleutels kunnen, want deze zouden liggen in een kluis. naar mijn mening kunnen dan dus altijd nog degene met de combinatie van de kluis in de auto rijden.
Al met al vind ik het onacceptabel en heb inmiddels aangifte van joyriding gedaan.
Zwakke punten
Blijkbaar is men in staat met de auto van een ander te gaan rijden.
Dat is onacceptabel
Extra service weg gegooid geld, nooit meer comfort parking
Wij dachten tijdens onze trip laten we de auto reinigen en in de Teflonwax zetten
Het reinigen is wel gebeurd,(de auto was overigens niet vuil) maar sponning achterklep vergeten ( dan denk je nog kan gebeuren)
De volgende dag regende het licht en wat mij opviel dat de auto egaal nat werd er kwam geen pareltje water op
Dat kan natuurlijk niet na een Teflonwax behandeling
Ik heb hierover een E-mail verstuurt en na 6 dagen gebeld, krijg een vrouw aan de lijn ze verteld dat er een mail gestuurt zou zijn dat de klacht behandeld wordt
Echter geen mail ontvangen,de vrouw kon niet zeggen wanneer ik wel antwoord zou kunnen
Als het te lang duurt belt u maar weer was het antwoord,leiding gevende kon ik niet aan de lijn krijgen
Voor mij is het klaar ik voel me niet alleen opgelicht, ik ben het ook
Parkeren doe ik ook in het vervolg weer op koe,molen enz alles mooi binnen door,ik heb geleerd van dit avontuur, en de auto die laat ik gewoon weer door een gespecialiceerd bedrijf poetsen
Sterke punten
Zich veel beter voor doen als dat ze in werkelijkheid zijn
Zwakke punten
Klanten niet als klanten behandelen
Wat een vreselijk bedrijf
Onbeschofte lui,
er is in mijn auto extra kilometers gereden, de stoel was versteld en er sotnd een vies en leeg blikje cola in.
Schandalig hoe onbeschoft deze jongens je behandelen en onvriendelijk te woord staan. Het ruim 1,5 uur na landen moeten wachten totdat ik werd opgehaald en de verkeerde auto werd teruggebracht..... Vreemde situatie en uiteindelijk mijn auto (in niet nette staat) teruggekregen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar
vies
lang wachten
extra kilometers gereden
alles behalve comfort
Wij hebben onze wagen bij Comfort geparkeerd van 15/06/13 tot 1/07/13. Bij aankomst hebben wij een kwartier moeten wachten op de schuttle (op zich niet zo een groot probleem aangezien we goed op tijd vertrokken waren). Mijn echtgenoot had wel een foto van de kilometerteller genomen om na te gaan of er inderdaad met de wagen gereden wordt.
Bij terugkomst hebben wij direct contact met Comfort opgenomen om ons te komen afhalen (07.20 uur). Nadat we onze bagage opgehaald hadden zijn we naar de afhaalplaats gegaan. Om 08.00 uur was er nog steeds niemand. We wilden terug bellen, maar juist op dat moment kwam het busje er aan. We stapten in, maar de bestuurder weigerde naar de parking te rijden want zijn shift zat er op. Probleem: diegene die hem moest aflossen was er niet. Ruim een half uur te laat kwam hij daar doodleuk aan. Wij hadden ondertussen al meermaals ons ongenoegen geuit. Dus samengevat om 06.45 geland, om 07.20 gebeld en om 08.35 vertrokken aan de luchthaven om om 08.45 aan de parking te arriveren (2 uur sinds landing). Daar bleek dan ook nog dat er tijdens onze afwezigheid 11 kilometer met onze wagen was gereden.
Voor mij dus nooit meer!
Sterke punten
Niets
NOOIT MEER!
Mn auto bij hun achtergelaten omdat de website wel een goede en betrouwbare indruk maken - wel met enige gereserveerdheid. Auto opgehaald door een jonge marokaan, ach ja heb ik ook niks op tegen, heb hem zelfs 10 euro fooi gegeven. Bij terugkomst begon de ellende: ruim 1 uur moeten wachten. We hebben onze auto ook laten schoonmaken voor veel geld omdat het ons handig leek maar dat hadden we ook niet moeten doen omdat ze:
1 - niet goed schoongemaakt hebben en
2 - iets kapotgemaakt hebben
Klap op de vuurpijl is wel de nazorg want ondanks een vijftal emails en nog eens een vijftal telefoontjes waarbij ze of niet bereikbaar zijn of met smoesjes komen ("ik ben alleen de chauffeur, op kantoor is er nu niemand"), wacht ik nog steeds op antwoord.
Jammer dat er nu nog mensen zijn die niet weten dat deze bedrijf malafiede is. Ik denk er aan aangifte te doen bij de politie want dit zijn oplichtingspraktijken.
Sterke punten
liegen en bedriegen
Zwakke punten
te veel om op te noemen
Onbetrouwbaar en brutaal
Website belooft dingen die in werkelijkheid niet waar zijn. 30 minuten van te voren bellen. Niet gedaan en pas bij aankomst gebeld. 20 min gewacht en niemand bij de parkeergarage: dus onbewaakt! Na verhaal hierover brutale opmerkingen en geen geld terug omdat ik via Internet betaald heb.
Sleutels NIET afgegeven en ben blij toe. Bij terugkomst lang moeten wachten en in de bus had ik het idee in het buitenland te zitten. Paar jonge brutale mannen die je midden in de nacht naar een afgelegen plek rijden.
NIET oden deze parking!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Informatie website Comfort is niet betrouwbaar
Als je de auto bij Comfort achterlaat, wordt deze waar je bij bent in de parkeergarage gereden. Dat geeft de indruk dat je auto daar blijft staan.
Dat is echter niet zo. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van Comfort. Het stond al geboekt en omdat ik toen pas recensies las, hebben we de KM stand de 2e keer gefotografeerd. Na terugkomst stond er 4,9 km meer op de teller. De auto wordt dus weggehaald. Dat hoeft geen probleem te zijn, als je daar open over bent op je website en je een goede regeling hebt in geval van schade, maar dat is niet zo: er wordt niet genoteerd welke schade er evt bij inleveren is, zodat je na ophalen niet kunt vergelijken en aantonen dat er evt schade is. . Als ik geweten had, dat er mee gereden zou worden, had ik een inspectie van de auto op papier willen hebben, net als bij een huurauto. Het wegbrengen naar Schiphol ging goed, het ophalen duurde lang: je moet bellen als je landt volgens de email, maar als je dat doet, en je hebt je koffers snel, moet je nog een tijd wachten. Verder moet je voor aanmelden bij aankomst en het ophalen een duur 0900 nr bellen (30 cent per minuut) , die kosten worden niet vermeld in de email.
Sterke punten
Personeel was beleefd
Wegbrengen is goed geregeld
Zwakke punten
Men is niet open over het feit dat je auto elders wordt ondergebracht.
Er is veel onduidelijkheid hoe evt schade dan geregeld is.
Duur 0900 nummer
Geen reactie op mail met vriendelijk vraag waar de gereden km vandaan komen
slechte ervaring op 10 mei 2013
Het wegbrengen en ophalen ging op zich prima. Bij de auto aangekomen bleek de auto in een ander parkeervak en andersom te staan. Er was dus mee gereden. Gevraagd naar het waarom konden ze geen antwoord opgeven. Ik moest maar een brief schrijven. Toen bleek ook de accu losgekoppeld te zijn geweest want de datum stond op 1-1-2009, de klok op 06:15 (het was 02:00 's nachts) en de trip stond op 3.9 km. Ze hebben dus minimaal 3.9 km gereden nadat de accu is losgekoppeld van de auto. Waarom? Wat is er gebeurd? Die vraag heb ik netjes gesteld op hun website, via de mail en via de telefoon. Geen antwoord. Dit is niet zoals het hoort. Ik ben allang blij dat ik geen schade heb maar dit doe ik dus NOOIT meer. Ik geef nooit meer mijn sleutels af en ga nooit meer naar Comfort Parking
Sterke punten
ophalen en wegbrengen ging vrij vlot
is niet duur
makkelijk te vinden
auto staat overdekt
valt niet mee dit op te schrijven
Zwakke punten
sleutels moeten inleveren
daardoor mogelijkheid tot joyriding (wat dus bij mij is gebeurd)
niet bereikbaar bij klachten
geknoei aan de auto's
kortom onbetrouwbaar
Deze jongens moeten opgeknoopt worden
Ik zag de review van Lot, personeel is inderdaad erg brutaal.
Over de teveel gereden kilometers vonden ze dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om bij te houden, nu heb ik geen bewijs.
Ik heb wel bewijs dat er schade is gereden. Ze ontkennen dat ze deze schade hebben gemaakt, en als ze het gedaan hadden verwijzen ze je naar artikel 7 van hun algemene voorwaarden, kort samengevat: schade, inbraak, diefstal is allemaal eigen risico!
Dit soort algemene voorwaarden zijn niet rechtsgeldig en een rechter zal dergelijke algemene voorwaarden als nietig verklaren.
Veder heb ik uit een betrouwbare bron, ex medewerker van dit bedrijf, gehoord dat de jongens, die pas net hun rijbewijs hebben, de auto's meenemen en er lekker mee op stap gaan. NIET DOEN DUS!
Ik dacht dat de eigenaar H El Mir was, maar hij is de leidinggevende. De eigenaren, een echtpaar, zijn er nooit en verdienen prima aan deze dienstverlening. Zou opzich een prima instantie kunnen zijn als ze problemen fatsoenlijk oplossen en fatsoenlijk en representatief personeel neerzetten ongeacht afkomst.
We zullen zien.
Sterke punten
Waar ze goed in zijn:
mensen voor de gek houden
auto's gebruiken zonder toestemming
schade maken
onbeschoft zijn
onfatsoenlijke reactie geven met veel spelfouten
Zwakke punten
waar ze niet over nagedacht hebben:
algemene voorwaarden die niet rechtsgeldig zijn
schade ontkennen waar bewijs voor is
geen rechtlijnig verhaal, elke medewerker zegt weer iets anders