CentralParking

Met de valet parking service van CentralParking ben je verzekerd van een goede start van jouw reis! Je wordt vriendelijk ontvangen door een van de chauffeurs van CentralParking en jouw auto wordt nadien veilig geparkeerd. Bij aankomst wordt de auto weer op tijd aan je overhandigt. De CentralParking Valet parkingservice: - Ontvangst van de auto bij de vertrekhal, - Vakbekwame chauffeurs, - 24/7 beveiliging en camera toezicht, - Je auto is in veilige handen en verzekerd, - Eenvoudig annuleren en wijzigen - CentralParking is al ruim 5 jaar de grootste aanbieder van valet parkingservice. Luchthavenvervoer

Informatie over CentralParking

Centralparking biedt Valet Parkingservice aan op Schiphol, Eindhoven Airport, Rotterdam Airport en is een officiele partner van de Passenger Terminal Amsterdam. Elk jaar maken duizenden reizigers gebruik van de diensten van CentralParking. De Valet Parkingservice biedt een mogelijkheid om snel de vertrekhal in te kunnen zonder tijd te verliezen door bijvoorbeeld te moeten zoeken naar een parkeerplek. Tevens zorgt de service dat je ook weer snel je auto ontvangt bij aankomst. Hierdoor kun je jouw reis snel vervolgen naar huis. Het parkeren bij luchthavens en cruiseterminals is vaak moeizaam en neem veel tijd in beslag. Gelukkig ontdekken steeds meer mensen de voordelen van de Valet Parkingservice van CentralParking wanneer zij via luchthaven Schiphol, Eindhoven, Rotterdam airport of de Passengers Terminal Amsterdam vertrekken. Op deze locaties heb je de mogelijkheid om door te rijden tot aan de vertrekterminal. Een chauffeur van CentralParking parkeert uw auto op een beveiligd parkeerterrein net buiten de luchthaven. Bij aankomst, staat een chauffeur van CentralParking met uw auto te wachten voor de vertrekhal. U heeft op deze wijze de mogelijkheid om direct uw reis naar huis of kantoor voort te zetten. Centralparking is uitgegroeid tot een dienstverlening die dagelijks door honderden tevreden reizigers wordt gebruikt.


Parkeren op luchthavens

CentralParking biedt altijd een goede service met professionele chauffeurs. Het maakt kort parkeren of langdurig parkeren bij een luchthaven of cruiseterminal een fijne ervaring. Bij CentralParking zijn er 24 uur per dag chauffeurs beschikbaar om uw auto in ontvangst te nemen of terug te brengen. U wordt dus altijd snel geholpen zodat u zonder te wachten uw reis kunt voorzetten. Zelf wanneer u op het laatste moment nog een parkeerplek nodig heeft, zijn er bij CentralParking altijd medewerkers om u van dienst te zijn.


Veilig en betrouwbaar

CentralParking biedt een veilige en betrouwbare parkeerserivce. Het bedrijf heeft al meer dan acht jaar ervaring in deze branche en parkeert jaarlijks meer dan 80.000 auto's. CentralParking is goed verzekerd voor alle diensten die het bedrijf aanbiedt aan particulieren. Mocht er dan toch iets met uw auto gebeuren, dan neemt het bedrijf hier verantwoordelijkheid voor. Ongeacht het soort auto of merk, bij CentralParking is uw auto in perfecte zorg. CentralParking leidt chauffeurs op tot uitstekende dienstverleners en veilige en verantwoordelijke chauffeurs.


Tarieven Parkeren Schiphol

Luchthaven Schiphol heeft ruim 23,000 parkeerplaatsen beschikbaar. Deze parkeerplaatsen zijn bestemd voor reizigers. Ongeacht of men voor een korte of langdurige periode wenst te parkeren op Schiphol. De tarieven van het parkeren zijn afhankelijk van de afstand tot aan de vertrekhal. Bij wat verder afgelegen parkeerterreinen op het terrein van Schiphol, is het de bedoeling dat u zelf de auto parkeert. Vervolgens wordt u met een shuttlebus naar de vertrekhal gebracht. Bij aankomst wordt u weer opgehaald en naar uw voertuig gebracht. Vanwege de voordelige tarieven van de Valet Parkingservice kiezen steeds meer reizigers voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. U heeft de mogelijkheid om uw auto af te leveren bij vertrekhal 2 en 3. Daar parkeert een professionele chauffeur de auto met zorg op een beveiligde parkeerplek. Tevens kunt u bij CentralParking kiezen voor aantrekkelijk geprijsde extra diensten, zoals het opladen van uw auto, het overdekt laten parkeren van uw auto of een professionele wasbeurt.


CentralParking Reviews

    OPLICHTERS

    Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
    Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
    Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....

    schade veroorzaakt door Ventral Parking wordt genegeerd en niet betaald

    Meerdere malen gebruik gemaakt van Central Parking totdat bij terugkomst lakschade zichtbaar was ontstaan bij Central Parking.
    Dit aangetoond met het formulier en gemaakte foto’s in te leveren bij vertrek waarop de lakschade niet zichtbaar is op de foto’s en ook niet beschreven wordt op het formulier ondertekend door Central Parking. Bij terugkomst wordt bij inspectie de lakschade opgemerkt en genoteerd op het formulier van Central Parking door hen ook ondertekend.
    Door medewerker wordt aangegeven dat via klachtenservice dit zal worden afgehandeld.
    Dan begint de ELLENDE, Central Parking REAGEERT NIET ondanks herhaald verzoek via mail en telefonisch, zeggen dat data verwijderd zijn, mails niet ontvangen zijn, WEIGEREN contact en afhandeling ondanks aangetoonde schade door hen veroorzaakt middels foto’s en overdrachtformulieren.
    ZEER ONBETROUWBAAR FATSOENLIJK BEDRIJF

    Sterke punten
    auto wordt geparkeerd

    Zwakke punten
    -SCHADE KAN WORDEN VEROORZAAKT ALS JE JOUW AUTO LAAT PARKEREN DOOR CENTRAL PARKING.
    -BEDRIJF WEIGERT DOOR HEN VEROORZAKTE SCHADE AF TE HANDELEN
    -ONFATSOENLIJKE LEUGENACHTIGE COMMUNICATIE

    Klantonvriendelijk na diefstal

    Normaal schrijf ik nooit een review, maar Centralparking (valet parkeren Schiphol), dat is wel een geval apart. De belabberde communicatie bij het inleveren en ophalen van mijn auto en de slechte wasbeurt waren nog overkomelijk. Echter, toen ik ontdekte dat na de periode dat mijn auto bij Central Parking had gestaan een item uit mijn auto was verdwenen en hier melding van maakte bij CentralParking, stond ik versteld van de klantonvriendelijke manier waarop dit (telefonisch) werd ‘afgehandeld’. Mijn tip: kies 1 van de andere valet parking aanbieders!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    - klantcontact
    - betrouwbaarheid
    - communicatie

    geen Valetservice

    Gereserveerd en betaald voor valetparking Eindhoven. Wen week voor vertrek een mail van Eazzypark met een routebeschrijving waar de auto moet worden afgeleverd.
    Vertrek om 07:00 dus om 05:00 aldaar de met zeer veel moeite te vinden Eazzypark, vanwege alle wegblokkades ivm de ingestorte parkeergarage.
    Er was dus geen sprake van Valetservice bij aankomst en ook niet bij terugkomst, terwijl hiervoor wel betaald is.
    Klacht ingediend bij CentralParking en kreeg een mail dat het teveel betaald op mijn rekening wordt gestort.
    Vandaag een mail dat men dit niet doet omdat ik bij CentralParking heb gereserveerd en dat ik dan maar bij EazzyPark had moeten reserveren wanneer ik goedkoper wilde.

    Sterke punten
    Geen. Alleen maar zwakke.

    Zwakke punten
    Voor Eindhoven alleen zwakke punten. Contract is met CentralParking stalling is bij Eazzypark en daar heb je dus geen contract mee.

    Geen service

    Priority service Gold geboekt met garantie dat bij aankomst de auto klaarstaat. Zelfs na 15 min. vooraf bellen (bij landing) + 15 min. buiten in de regen staan was de auto er nog niet. Ook voor klachten kon je nergens terecht en bij de afspraak de volgende dag teruggebeld te worden, nooit meer iets van gehoord. Slechte service dus. Zoveel betalen en niks terugkrijgen. Ik reis 1-2x per maand en maak gebruik van deze service. Ga dit dus nooit meer doen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen service

    Niet mee in zee gaan!

    Afleveren gaat prima. Snel, makkelijk, correct. Ophalen duurt erg lang. Buiten in de kou lang wachten, zijn veel mensen voor je. Niet kunnen checken of er schade was. Moe na lange vlucht en donker buiten. Bij daglicht bleek auto onder de modder en had schade. CentralParking benaderd; zij stellen na veel over en weer gemail dat de schade er al zat bij inlevering. Nou, echt niet. Onze auto was net 2 weekjes oud maar we hadden bij inleveren ook zelf foto's gemaakt. Verhaal loopt nog.
    Nooit meer dit onbetrouwbare bedrijf voor ons.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Lijkt een onprofessionele boel. Contact verloopt onbeschoft.

    schade aan auto! niet hier parkeren

    Auto had 2 krasplekken en op de Fotos van CP was ook duidelijk te zien dat deze er voorheen niet waren.
    CP reageerde met een mail: Wij delen u hierbij mee dat wij de schade afwijzen en dossier sluiten. Zeer onvriendelijk aan de telefoon, ze gaven aan dat zij dit gewoon niet zullen behandelen en mij niet verder gaan helpen met de schade.

    Het was niet mogelijk met iemand van de schadeafdeling te spreken.

    Sterke punten
    geen.

    Zwakke punten
    Niet je auto hier parkeren. Schade aan auto en zij doen er niks aan.

    Onbetrouwbaar

    Betaald voor overdekt parkeren. Echter via de gps lokatie van mijn auto kon ik zien dat de auto niet overdekt heeft gestaan. Excuus van; Er is iets fout gegaan, jaja. Als ik niet had gecheckt hadden ze niets gezegd, maar wel de centen ontvangen. ( dus ook van alle andere reizigers, die niet de mogelijkheid hebben om te checken )
    Tot overmaat van ramp ook nog een bekeuring, auto heeft te lang buiten gestaan bij Schiphol was niet gelijk naar de parkeer plek verplaatst.(Ruijgoordweg 80 À-dam).
    Dit was de derde keer, en gelijk de laatste.

    Sterke punten
    Uuuhhh nee

    Slechter dan slecht bestaat niet

    5 januari 2017 geboekt en betaald krijgen retourmail met een telefoonnummer dat gebeld moet worden op een afstand van +/- 25 minuten afstand zijn 24/7 bereikbaar handig op zondag. Wij bellen het nummer: 088 1020300. We krijgen een bandje dat het nog nooit zo makkelijk parkeren is als bij firma list en bedrog. Ik kies voor optie 2 en vervolgens horen we helemaal niks meer, daarna nog diverse keren gebeld ook andere opties1,2,3,4,5, noem maar op niks werkt. Uiteindelijk de auto op lang parkeren gezet want er was niemand te vinden ook niet op de zgn. ophaalplaats bij het vliegveld. Na de vakantie mail gestuurd met de opmerking terug dat het telefoonnummer niet goed is vermeld en wij worden doorverwezen naar een andere werkmaatschappij ook die een mail gestuurd en horen vervolgens niks meer. ASOCIAAL om mensen zo te behandelen. Gelukkig heb ik nog een advocaat achter de hand, ik wens ze veel geen geluk.

    Sterke punten
    Totaal niet

    Zwakke punten
    Teveel

    Tja...daar sta je dan...beloftes beloftes

    Ik heb in de afgelopen 12 maanden drie keer bij central parking valet service gereserveerd. Het afgeven bij vertrek verloopt prima, als je op tijd belt staat een medewerker op tijd op de afgesproken plek te wachten. Het grote probleem zit 'm echter bij terugkomst. Zodra je belt is het standaard antwoord dat de auto met 25 minuten tussen vertrekhal 2 en 3 staat. En dan gaat het fout. Ze vertellen domweg niet eerlijk dat ze nog wachtenden voor je hebben en laten je rustig een uur buiten staan wachten. De eerste keer duurde het 52 minuten. De tweede keer anderhalf uur!! en twee keer bellen tussendoor met de belofte dat het nog maar 10 minuutjes zou duren en vandaag duurde het opnieuw een uur nadat 25 minuten beloofd was. Je staat dan na een vlucht van 9 uur uit curacao te wachten in de kou en regen en krijgt dan als excuus dat er een fout is gemaakt bij het wisselen van de telefonische dienst. Deze smoes hoorde ik de eerste keer ook al, voor mii is het klaar met central parking. Dit is echt geen toeval meer, de organisatie is in handen van een bende nonchalante ongeïnteresseerde gasten. Bij deze een vette duim omlaag en voor iedereen die valet parking zoekt: snel verder zoeken!!

    Sterke punten
    Afgifte bij vertrek. Website.

    Zwakke punten
    -Waar het eigenlijk om draait bij valet parking: dat je auto klaarstaat wanneer het moet en beloofd is. Onwijs waardeloos dus.

    Geen CP meer voor ons

    3 jaar op rij onze auto geparkeerd bij CP
    Echter vorige zomer was het dan toch echt wel de laatste keer.
    We hadden voor 4 weken gereserveerd in hun garage.
    Maar onze auto kregen we onder het zand terug.
    Thuis zagen we het pas, door onze vermoeidheid van het lange reizen.
    Dus dat was de laatste keer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Auto wordt gewoon buiten geparkeerd, terwijl je voor overdekt hebt betaald.
    Ook wel eens lang moeten wachten.

    Niet mee in zee gaan!

    Mijn auto (BMW 3-seri e93) ingeleverd voor valet parking. Ik ben heel eerlijk dat ik getrickerd ben door de goedkope prijzen. Maar uiteindelijk heeft het mij extreem veel geld gekost "voor parkeren"

    Ben laat op de avond in het donker terug gekomen. Gebeld en moest nog even wachten en de auto stond klaar. Mocht er een rondje omheen lopen, maar was donker, auto was vies dus dacht dat het allemaal wel goed was..

    De dag erna wilde ik iets in mijn kofferbak doen (bij daglicht) en er bleek een behoorlijke schade op mijn achterbumper te zitten?! niet alleen lakschade maar ook ook een barst in de bumper?

    Direct even door de wasstraat om de auto te reinigen en even duidelijk de schade te bekijken.. Wat bleek (schrik niet) achterbumper schade scheur in de bumper en op de achterkant midden en zijkant links lakschade. Parkeerschade bijrijders deur (deukje) en een schaafplek op het linker achter spatbord?!

    Uiteraard geeft central parking niet thuis.. Mail maar foto's dan doen wij er niets mee?! Heb de auto inmiddels bij de schadehersteller gehad... € 1273,65 was de rekening....

    Ik zet hem wel op lang parkeren de volgende keer.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    schade op mijn auto

    3x kan gegunt.

    Onlangs wéér ontzettend lang gewacht bij CP en nu op reviews gezocht. Ik heb 4 jaar lang graag geparkeerd bij CP, maar nu ná 4x hun de kans te hebben gegund ga ik weg. Ik kreeg nog wel een reactie, maar m.i. hebben ze zichzelf al gediskwalificeerd. Hieronder nog even mijn relaas wat ik hen terugstuurde:

    Geachte … [geen persoonlijke naam, ik adviseer: Karel, daar kwamen jullie namelijk ooit zo goed mee voor de dag].

    Het feit dat onderstaande email er uitziet als een knip/plak verhaal, lijkt er bij mij op te wijzen dat het inmiddels niet meer om een incident ging gisteravond.

    Sterker nog. Als u mijn klachtenlijst nakijkt van de afgelopen 4 (!!) x dan zou u al kunnen zien dat dit niet meer incidenteel is maar structureel. Ik heb dit bij elke keer dat ik jullie telefonisch aan de lijn heb gehad gemeld.

    Onlangs heb ik een handwas beurt ook geboekt. TOEN stond nog op de website dat het met de hand gebeurde. Helaas heb ik moeten constateren dat dat een leugen was. De strepen van de borstels staan nu nog aan de achterkant. Ik zie zonet dat je die handwas inmiddels veranderd hebt in traditionele wasbeurt, wat dat ook zou mogen betekenen, zo’n loze kreet.

    Ik constateer dat de zaken u inmiddels goed boven het hoofd zijn gegroeid. Ooit een prima service en beste parkeerservice 2013. Dat was het inderdaad, en daar kwam ik op af. Inmiddels staat Centralparking.nl niet meer voor parkeren, maar voor Centralpuinhoop.nl en een hoop ergernis.

    Uw aanbod is prima, dank u wel. Ik moet u mijn excuus aanbieden voor mijn nijdigheid van gisteravond. Én uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee, want uw medewerkers staan me gewoon uit te lachen: tja wij sijn gewon sjaufurtjes hé. Wat is jou problem man?

    Overigens wél complimenten voor de chauffeur die mijn auto kwam brengen en die niet als sjappie buitenstaat te lollen met zijn zelfingenomenheid. Supernette kerel die het gewoon wél snapte. Niet een van opgefokte jonge ventjes die met jouw (mijn, de klant) auto hard aan kunnen komen scheuren en je koppeling verzieken bij het parkeren.

    U snapt wellicht, Centralparking staat helaas niet meer op mijn lijstje. Ik heb je 3x het voordeel van de twijfel gegunt, maar ik vindt het mezelf niet meer waard. Ik ben ervan overtuigd dat ik u minstens 10 klanten, waarvan 3 terugkerende klanten heb bezorgd, en heb daar spijt nú spijt van. U kunt helaas niet waarmaken wat uw website beloofd en bent dus één van de velen geworden waaruit gewoon gekozen kan worden op prijsbasis.

    Mocht je ooit weer beste Valet Service worden, dan ga ik het weer eens proberen. Tot die tijd zoek ik mijn service even ergens anders.

    Overigens: er zijn hele goede consultants die uw bedrijf weer wél op de rit kunnen zetten en die u helpen weer te doen waar je ooit zo goed in was; ergens een weilandje hebben, dat je op zo’n manier kunt exploiteren dat mensen waarderen wat voor service je (kan) leveren.

    Sterke punten
    helaas niet meer...

    Kies NOOIT voor CentralParking, zeer onbetrouwbaar !

    Na op tijd de auto aangemeld te hebben kreeg ik gelijk al te horen dat er wat problemen waren met de marechaussee op de afleverplek. En inderdaad troffen wij bij aankomst tussen vertrekhal 2 en 3 een totale chaos aan. Er is daar totaal geen ruimte om te parkeren. Het personeel lijkt totaal geen idee te hebben wat ze doen. Er waren geen chauffeurs aanwezig om onze auto in ontvangst te nemen. Na weer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik maar gewoon moest wachten, alle 'beschikbare' chauffeurs zouden onderweg zijn.
    Het heeft zeker 45 minuten geduurd voordat wij met onze bagage richting de vertrekhal konden gaan ..... een zeer onprettige ervaring om de vakantie rte beginnen.

    Bij terugkomst op Schiphol was het nog veel erger. Had het nummer weer gebeld om door te geven wanneer wij weer buiten zouden zijn bij het ophaalpunt ..... het eerste wat ik weer te horen kreeg is dat het wat langer kon duren aangezien er 'wat problemen met de marechaussee waren'.
    Ik had zelf al wat langer gewacht maar bij aankomst bij de desk was mijn auto er nog niet. Heb het zeer ondeskundige personeel weer aangesproken. De heren hadden met een portofoon iemand gebeld, ik ving een gesprek op dat ze mij maar weer even naar binnen moesten sturen om wat te drinken aangezien ze "het mapje" niet konden vinden. het kon nog wel even duren.
    uiteraard heb ik gelijk aangegeven dat ik dat dus niet van plan was en dat ze maar beter snel mijn auto konden halen. Na weer 20 minuten wachten weer degene aangesproken die daar blijkbaar de baas was ..... deze meneer was zeer onbeschoft en het was duidelijk dat het hem geen ene r..t kon schelen.
    Ik moest maar wachten, hij kon er ook niets aan doen. heb de beste man verteld dat hij op dat moment voor mij het aanspreekpunt van het bedrijf is en voor mij dan ook degene was die de chaos moest oplossen. Weer 10 minuten later werd ik gebeld door een chauffeur dat hij onderweg was, het zou 10 minuten duren.
    Na 20 minuten kwam hij eindelijk op de afleverplek met mijn auto maar kon uiteraard geen parkeerplek vinden.
    ben naar de auto gegaan en de beste man bijna uit de auto getrokken ..... was niet van plan om nog maar een minuut te wachten. Hij wilde het eerst niet maar de overdracht hebben we midden op de weg gedaan. Wat een verzameling onbekwame personen daar .... en dan zeg ik het nog heel netjes.

    Je staat je daar op te vreten van ergenis en dan lopen er ee nstel chauffeurs een beetje lachend rond en 'de baas'daar is de ergste van het stel.

    Wees verstandig en maak NOOIT gebruik van dit bedrijf.
    Het was zo duidelijk hoe amateuristisch alles ging .... wil er niet eens over nadenken hoe ze met onze auto's om gaan.

    Sterke punten
    GEEN !

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen.
    Onbeschoft, onbetrouwbaar, geen respect voor klant en auto, leugen na leugen, enz enz enz

    Onbetrouwbaar bedrijf

    Ik bracht mijn vrij nieuwe auto schoon van binnen en buiten schoon en zou in de parkeergarage gezet worden. Kreeg hem terug onder de drek en een dikke laag zand, modderpoten aan de bestuurders kant. Nee ,had echt in de garage gestaan, mijn neus, gewoon drie weken in een drek weiland gezet. Zo gaan ze om bij Karel met je zuurverdiende auto waar ikzelf bloedzuinig op ben en zelf altijd netjes in mijn garage zet. Dit was de eerste keer bij Karel, parkeer mijn auto al 14 jaar op deze manier bij verschillende luchthavens, nog nooi mee gemaakt. Nooit gebruik maken van dit bedrijf, zijn onbetrouwbaar en dat wil je niet met zo n kostbaar bezit.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Te lang wachten, onbetrouwbaar, smoezen bedrijf

    Kies nooit voor centralparking

    Bij aankomst van vakantie gebeld zoals werd gevraagd maar echter geen antwoord. Na 10 min teruggebeld en mijn auto zou er 25 min later staan. Om de sleutel van MIJN auto te krijgen moest ik 5 euro betalen. Ik weet niet waarom maar werd behandeld als een klein kind en kreeg een wagen terug die abnormaal vuil was. Een reçue voor die 5 euro heb ik niet gekregen dus ik denk dat de chauffeur zich op deze manier drinkgeld heeft toegeëigend. Geen leuke afsluiter na een prettige eerlijk verdiende weldoende vakante.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijke praktijken!

    NOOIT meer CP / Central Parking / Karel op Schiphol

    Beste lezer,

    Ik maak al een aantal jaren gebruik van CP, en tot vorige maand ook naar tevredenheid.

    Echter de laatste keer kreeg ik mijn auto met forse lakschade; duidelijk dat de deur van een belendende auto tegen mijn bijrijdersportier was geslagen.
    Melding aan de chauffeur gemaakt, foto's gemaakt, op het contractformulier schriftelijke melding van de schade gemaakt....en bij thuiskomst een e-mail met alle gegevens, foto's en contractformulier naar CP gestuurd.

    En dan begint het feest......een feest dat al velen voor mij hebben mogen ervaren: We gaan dit intern onderzoeken, maar erkennen geen aansprakelijkheid!

    Als je de Algemene Voorwaarden (en dat doen we niet allemaal op voorhand) er op na leest, zie je snel dat je met een boevenbende te maken hebt!
    "....aan het getekende contract bij aanname van de auto (schades) kunnen geen rechten worden ontleend...", "....Central parking is slechts aansprakelijk voor enige schade indien er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid....".

    Vooraf dient de klant met een volledige foto-reportage de auto vast te leggen voor eventuele schades, onder voorwaarde dat één van de chauffeurs daarbij aanwezig is. Dat kan slechts indien de chauffeur met ID mee op de foto gaat lijkt me. Slechts dan is een schade 'aantoonbaar' veroorzaakt tijdens de parkeerperiode.
    Volgende stap is dat de klant dan opzet of roekeloosheid moet bewijzen.......je verliest dus altijd!!

    Enfin, mijn schade is gemeld, de dader ligt op het spreekwoordelijke kerkhof en CP onttrekt zich van haar billijke plichten, waardoor ikzelf voor de kosten opdraai.

    Ondanks dat ik (en mijn collega's) lang gebruik heb gemaakt van CP, ga ook ik nu negatieve reclame voor CP maken. Als CP niet eens meer het fatsoen heeft te reageren op e-mails mijnerzijds, gooi ik het over een andere boeg.

    Als je auto je lief is, maak dan GEEN gebruik meer van de CP valet parkeerservice meer op Schiphol!

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    * Geen verantwoording nemen bij aantoonbare schade aan geparkeerde auto.
    * Niet reageren op e-mails of ander correspondentie.
    * Algemene Voorwaarden: klant is altijd het haasje, CP is nooit aansprakelijk!

    Jammer Karel, maar mij zie je niet meer terug!

    Central Parking; Structureel slechte service en behandeling auto

    Ik dacht dat ik een uitzondering was afgelopen zomer, maar zie nu dat velen dezelfde ervaring hebben bij Central Parking. Kreeg (lease)auto terug met schade, en totaal geen response van die organisatie bij claimen. Schandalig!!
    Dringend advies aan ieder, geef je auto niet in handen van "Karel" !!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Extreem slechte follow up. Nooit meer !

    NOOIT EN NOOIT MEER

    Al 7 jaar maken wij gebruik van CentralParking maar afgelopen mei liep het even anders af. Wij hebben 3 uur op onze wagen staan te wachten. Elke keer bellen tegen belachelijk hoge kosten. Toen de auto er eindelijk was bleek dat er n grote deuk aan de zijkant zat. Gelijk gebeld en wij kregen de mededeling dat wij n mail moesten sturen. Wel gelijk de chauffeur laten tekenen dat er n deuk wad die er bij inlevering van de auto er echt nog niet zat. Ook gelijk contact opgenomen met onze verzekering. CP. laat niks meer van zich horen en zijn gewoon niet te bereiken. Ze doen net of ze gek zijn er erkennen geen schuld te hebben .Met als gevolg dat wij nu het dubbele aan premie moeten gaan betalen omdat de schade die uitgekeerd is niet erkend is door CP. Ik vind erg vreemd dat er ondanks zoveel klachten CP nog steeds bestaat en blijkbaar ongestraft op deze manier zaken mag blijven doen

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen verantwoording nemen

    NIET DOEN !!!!!!

    NOOIT MEER ZAL IK HIERVAN GEBRUIK MAKEN !!!!!!!!!!
    Ik kan mij aansluiten bij de blijkbaar alle andere ervaringen van mensen die bij terugkomst schade hebben aan hun auto.
    Central parking ontkent gewoon aansprakelijkheid hiervoor, en verwijst terug naar de eigen verzekeraar. Gewoonweg ongeloofelijk dat ze hier ongestraft mee wegkomen. Uiteraard ga ik bekijken of ik stappen kan zetten om ze aanspakelijk te stellen. Voor alle anderen is mijn advies : NIET DOEN !!!! MISSCHIEN HEB JE EEN KEER GELUK, MAAR BLIJKBAAR WORDT JE AUTO BEHANDELD ALS EEN OUD VOD!!!!! JE BENT GEWAARSCHUWD.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLE

    Niet nog een keer

    Het kostte uiteindelijk € 4,00 om contact te krijgen. Zowel op de heen als terugreis werd de verbinding de eerste keer verbroken zonder dat ik iemand gesproken had.
    Bij aankomst op Schiphol werd de auto snel meegenomen, terug hebben wij een half uur moeten wachten voordat de auto arriveerde. Eris 30 km met de auto gereden, daar is dus niets mis mee, geen schade en ook niet vies.

    Sterke punten
    Op heenreis snelle afhandeling

    Zwakke punten
    dubbele kosten 0900 nummer en lange wachttijd terugreis

    SCHADE na teruggave, NOOIT meer Centralparking

    Heb op 27 juli 2015 voor het eerst van dit bedrijf gebruik gemaakt. Dit is gelijk ook de laatste keer. Bij aankomst op schiphol heel onduidelijk wie er van centralparking was. Veel gezoek in de stromende regen. Na 23 uur vertraging terug op schiphol. Gebeld bij de bagageband en inderdaad na 45 min. wachten, wederom zoeken in de stromende regen 's nachts. Thuisgekomen zag ik de volgende ochtend bij de bestuurderskant schade een deuk en voorbumper gekrast. Duidelijk schade dat iemand langs een muur o.i.d. gereden is. Maar centralparking weet natuurlijk van niets.
    Echt NOOIT meer!!!

    Sterke punten
    Locatie. maar ja op schiphol kan je hem wel kwijt.

    Zwakke punten
    Pfff, ja minstens onbeschadigd terug en op tijd is toch wel het minste van de "service".

    Door de mand gevallen door geavanceerd Track & Trace systeem!

    Op 17 juli 2015 heb ik mijn gloednieuwe auto afgegeven bij CentralParking (Karel) op Schiphol tussen vertrekhal 2 en 3. Helaas voor CentralParking is mijn auto voorzien van een geavanceerd Track & Trace systeem dat elke rit automatisch registreert en waarmee ik de rittenadministratie online kan inzien.

    Bij ontvangst van de auto viel mij op dat de auto vies was en ook onder de spetters van - naar ik vermoed - frisdrank zat. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik mijn automatische rittenadministratie geraadpleegd en tot mijn teleurstelling bleek dat er op 17 en 18 juli met mijn auto is gereden zonder mijn toestemming. Online kon ik precies de route zien die is gereden en ik heb CentralParking direct gevraagd om een verklaring. Men zou een intern onderzoek starten dat binnen een week zou zijn afgerond. Ondanks herhaald verzoek heb ik daarna niets meer van CentralParking gehoord; het bedrijf dat plechtig haar vaste klanten heeft beloofd - ten tijde van incidenten met andere valid parking bedrijven - dat dit soort praktijken bij CentralParking zijn uitgesloten. Maar nu zijn ze zelf door de mand gevallen met behulp van een geavanceerd Track & Trace systeem!

    Mijn mening: doe vooral geen zaken met CentralParking!

    Sterke punten
    Ik heb mijn auto terug.

    Zwakke punten
    Afspraken/beloftes worden niet nagekomen. Zo ga je niet met (ex) trouwe klanten om!

    Maak geen gebruik van Central Parking!

    Onlangs voor het eerst gebruik gemaakt van Central Parking op Schiphol. Leek ideaal. Bij terugkomst bleek er echter een flinke deuk te zitten op het achterscherm. Daaruit bleek dat men roekeloos en nonchalant met de auto is omgegaan. Het is bovendien een hele prestatie om binnen enkele kilometers (30 km mee gereden) deze schade te kunnen rijden.
    Uitgebreide foto's en melding gemaakt van deze schade op het moment van ophalen op Schiphol. De chauffeur zegt van niets te weten en wist ook niets van de wijze waarop dergelijke zaken afgehandeld worden. Achteraf zoals geadviseerd een mail gestuurd met details en foto's e.d. Hierop is niet meer gereageerd, ze sturen me dus met een kluitje in het riet. Dit sluit aan bij andere verhalen over schade bij Central Parking.

    Kortom: wij maken hier uiteraard nooit meer gebruik van en ik adviseer anderen dringend dit ook niet te doen!!

    Sterke punten
    Concept klinkt goed en zou goed kunnen zijn.

    Zwakke punten
    Wordt slecht uitgevoerd, nonchalant, zomaar schade gereden, bij het zoeken naar een oplossing/vergoeding zijn ze niet thuis.

    joyriding

    Op 17 juni 2015 om 05.15 uur zijn de sleutels van de auto afgegeven met de constatering dat het een geheel schadevrije auto betrof met een KM stand van 58.799 KM .Enige opmerking was dat de auto diende te worden gewassen. Voor beide zaken is door de chauffeur getekend.

    Op 24 juni 2015 is de auto om 15.15 uur weer voorgereden waarbij is geconstateerd dat deze op 4 plaatsen lakschade had opgelopen. Tevens zijn beide voorvelgen beschadigd.
    De kilometerstand was bij teruglevering 60.424 KM.
    In totaal is er in week tijd 1.625 KM mee gereden.

    Gesproken met Azdin op schiphol , deze ontkende in eerste instantie omdat de auto op beveiligd terrein zou hebben gestaan. Met enige terughoudendheid is mede geconstateerd de KM stand en de schades.
    Wat wij diende te doen is telefonisch kontakt opnemen en dit via een mail te melden. Hij zou dit intern gaan bespreken waarna wij zeker zouden worden teruggebeld.
    Ook geconstateerd dat de wasbeurt van de auto slecht was uitgevoerd, zat nog vol vlekken en strepen.
    Bij thuiskomst op 25 juni mail verzonden waar echter in totaal niet op wordt gereageerd. Gebeld en vernomen dat betreffende medewerker zojuist op vakantie was vertrokken. Gevraagd naar een andere medewerker en moest vernemen dat ik zou worden terug gebeld. Daar ik niets vernam nog tweemaal gebeld waarbij men mij bij het laatste gesprek op een onbeschofte manier antwoorde "mijnheer bla,bla,bla,bla, ik heb u al verteld dat u wordt terug gebeld, goedemiddag".
    Getracht een riview te schrijven op hun site omdat ik daarop zeer lovende riviews had gevonden. Dit bleek niet mogelijk te zijn. Zij plaatsen deze riviews zelf en zijn door hun zelf verzonnen met hele simpele reakties.
    Blijkt nu dat het bedrijf zeer misleidend te werk gaat en de opdracht nalatig uitvoert.
    Ook blijkt dat er joyriding is gepleegd. Alle verantwoordelijkheid wordt ontlopen.

    Ik zou iedereen met klem dit bedrijf willen ontraden omdat zichtbaar is dat men hier met oplichting te maken heeft. Ook is het onbegrijpelijk dat dit bedrijf door eeen aantal andere bedrijven wordt aanbevolen zoals door de KLM en D-tours.

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    vele maar voornaamste oplichting en joyriding


Bezoek CentralParking

Schrijf een review