Reviews van deze auteur

NOOIT meer CP / Central Parking / Karel op Schiphol

Review over CentralParking

Beste lezer,

Ik maak al een aantal jaren gebruik van CP, en tot vorige maand ook naar tevredenheid.

Echter de laatste keer kreeg ik mijn auto met forse lakschade; duidelijk dat de deur van een belendende auto tegen mijn bijrijdersportier was geslagen.
Melding aan de chauffeur gemaakt, foto's gemaakt, op het contractformulier schriftelijke melding van de schade gemaakt....en bij thuiskomst een e-mail met alle gegevens, foto's en contractformulier naar CP gestuurd.

En dan begint het feest......een feest dat al velen voor mij hebben mogen ervaren: We gaan dit intern onderzoeken, maar erkennen geen aansprakelijkheid!

Als je de Algemene Voorwaarden (en dat doen we niet allemaal op voorhand) er op na leest, zie je snel dat je met een boevenbende te maken hebt!
"....aan het getekende contract bij aanname van de auto (schades) kunnen geen rechten worden ontleend...", "....Central parking is slechts aansprakelijk voor enige schade indien er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid....".

Vooraf dient de klant met een volledige foto-reportage de auto vast te leggen voor eventuele schades, onder voorwaarde dat één van de chauffeurs daarbij aanwezig is. Dat kan slechts indien de chauffeur met ID mee op de foto gaat lijkt me. Slechts dan is een schade 'aantoonbaar' veroorzaakt tijdens de parkeerperiode.
Volgende stap is dat de klant dan opzet of roekeloosheid moet bewijzen.......je verliest dus altijd!!

Enfin, mijn schade is gemeld, de dader ligt op het spreekwoordelijke kerkhof en CP onttrekt zich van haar billijke plichten, waardoor ikzelf voor de kosten opdraai.

Ondanks dat ik (en mijn collega's) lang gebruik heb gemaakt van CP, ga ook ik nu negatieve reclame voor CP maken. Als CP niet eens meer het fatsoen heeft te reageren op e-mails mijnerzijds, gooi ik het over een andere boeg.

Als je auto je lief is, maak dan GEEN gebruik meer van de CP valet parkeerservice meer op Schiphol!

Sterke punten
Prijs

Zwakke punten
* Geen verantwoording nemen bij aantoonbare schade aan geparkeerde auto.
* Niet reageren op e-mails of ander correspondentie.
* Algemene Voorwaarden: klant is altijd het haasje, CP is nooit aansprakelijk!

Jammer Karel, maar mij zie je niet meer terug!

reacties: