• Om 4.30 uur in de ochtend bij parkeerterrein T bij Schiphol werkten de slagbomen niet. We stonden samen met nog een 6-tal autoís te wachten. Sommigen besloten ergens anders te gaan parkeren maar omdat we ruim op tijd waren besloten we te wachten op de bus. De buschauffeur heeft uiteindelijk de slagbomen open gezet en we hebben toen gelijk gevraagd op hij op ons wilde wachten zodat verschillende gezinnen nog meekonden. Dit kon met de grootste moeite. Toen naar Schiphol gebracht met een sneltreinvaart ( niet handig als de bus vol mensen en koffers staat). Bij terugkomst van de vakantie op Schiphol hadden we snel de bus terug naar de parkeerplaats. (De bus blijft trouwens geen seconde wachten). Bij aankomst op parkeerplaats T konden we wederom het parkeerterrein niet af omdat hij onze voucher niet herkende. Weer wachten op de bus dus. Daar zit je sínachts om 2.00 uur niet op te wachten. Op zowel de heen- als terugreis werd het noodnummer van quickparking niet opgenomen. Kortom voor ons nooit meer met quickparking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niemand te bereiken in geval van nood. Chauffeurs niet klantvriendelijk. Slagbomen die niet werken. Dit gebeurde vaker volgens een hotelmedewerker die bij het terrein zit.

    Door Edith op 11 augustus 2019 Reageer