P5 Schiphol Valet Parkeren is een nieuw bedrijf waar service hoog aangeschreven staat, uw auto is een kostbaar bezit. Het is voor ons dan ook vanzelfsprekend dat er met zorg met uw auto omgegaan wordt. Zorgeloos reizen betekent dan ook dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het welzijn van uw auto. Wij verzekeren u dat uw auto bij ons in goede handen is en geparkeerd wordt op een afgesloten, beveiligd terrein.

P5 Schiphol Valet Parking Reviews

  • Wat een bedrijf zeg bah misselijk LEUGENAARS.
    Ten eerste moet je minstens 20 min van tevoren bellen dat hadden we ook gedaan.
    Eenmaal bij aankomst was er geen plek tussen hal 2 en 3 mijn man heeft zijn auto verder geparkeerd en ik was uitgestapt om iemand van deze valet te treffen.
    Niemand was er na 10 min is mijn man mijn telefoon komen brengen en gelijk weer terug naar de auto maar er zat dus een bekeuring op de auto pff lekker is dat zeg valet was veel te laat door het wachten hebben we dus een boete op onze nek ik gebeld ja nee we zijn er in 5 min nou ik zal zeggen ik heb optijd gebeld stond er optijd thuis online ingecheckt VALET te laat ik heb op schiphol dus nog 30 min moeten wachten tot er eindelijk iemand was.
    Nou auto afgegeven en klaar.
    Toen gelijk met Suntip gebeld over dit voorval niks meer maar de boete hebben we omdat P5 valet niet optijd was.
    Nu is het zo dat P5 een mail gestuurd heb naar Suntip dat we op het gemak zijn gaan inchecken en de auto onbeheerd hebben gelaten en dat mijn man al scheldend en boos heeft gedaan tegen een medewerker nou zo is het verhaal niet gegaan en dat ze ons daarom niet tegemoet komen ik zal zeggen in die 30 min heb ik ik ook ALI B zien komen en met andere valet medewerksters zitten praten omdat jullie niet optijd waren ik ging op vakantie dus wat zijn jullie smerige lui en als ik de kans krijg zal ik ook niemand jullie promoten.
    Nu zal ik is onredelijk gaan doen.

    Sterke punten
    Geen walgelijk

    Zwakke punten
    Heel het bedrijf

    Door Ouwens op 8 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • U komt terecht op een vaag terreintje in Rozenburg met een container en een terrein met op elkaar gepakte auto's. Had u dat verwacht? Ik dacht voor 100% zeker, dat ik op het verkeerde adres was....toch niet.

    De P5 of Sunparking = hetzelfde bedrijfje (met slechte reviews) en nog meer andere namen, is totaal niet zo glossy als de website doet vermoeden, maar ja, uw vlucht wacht niet. U hebt al betaald? Jammer. U komt in de stress? Zie google voor de locatie. even door scrollen...

    Kruisweg+415,+1437+CJ+Rozenburg/

    U moet opeens (als een soort overval) uw sleutel inleveren van uw dure auto zegt iemand tegen u door het raampje! Dit staat echt niet op de glossy web site! Dan zegt de man: dit is onze werkwijze meneer, u moet uw sleutel inleveren! De kilometerstand wordt wel genoteerd. Tuurlijk. Wordt er dan mee gereden? Ja zo werken wij.

    U moet opeens een formulier tekenen, dat P5 (u ook dus) niet verzekerd is voor diefstal of verduistering van uw auto! Tuurlijk niet! Dat is nooit zo bij een parkeerplaats toch? Als bij terugkomst blijkt dat uw kostbare bezit er niet meer staat (verduisterd ofzo), dan bent u behalve uw sleutel, uw auto ook uw parkeergeld kwijt! Dan blijkt opeens dat goedkoop best wel duurkoop kan zijn, want mijn verzekeringsmaatschappij wil wel vergoeden bij diefstal of verduistering, maar dan moet ik wel de sleutel kunnen overhandigen, maar dat lukt dan niet meer zo goed want die heb je dan niet meer.

    De eigenaar van het terreintje stelt na eindeloos 7 keer bellen: inleveren sleutel staat op de web site. Is echter 100% onjuist. Misleiding dus, dat dit nog gewoon kan in Nederland. Staat er niet. Kijk zelf maar. Ik heb een kopie gemaakt van de site. Reclame code commissie maar even bellen dan.

    Er staat klip en klaar: Bij aankomst parkeert u uw auto op ons afgesloten, bewaakte terrein (en die u dat ben ik zelf toch?)

    (Alleen in de kleine lettertjes staat het anders volgens de eigenaar en dat had ik maar moeten lezen (ik ben vanaf nu dom dus) niet lezen wat er op de website staat .............Nu ben ik dus de pineut en kan ik fluiten naar mijn geld.

    Zo goed meent het bedrijf het dus echt niet met u en uw auto.

    Op deze P5 (lijkt officiële Schiphol Parking maar is het niet) mag u zeker niet zelf parkeren zo blijkt, omdat de auto's zeer dicht tegen elkaar gezet worden zonder tussenruimte links, rechts, voor en achter en dat kunt u natuurlijk niet..Zo passen er meer auto's op de vierkante meter. Zie google locatie en zie zelf dat het klopt wat hier staat. Dat staat niet op die mooie web site...

    Doe er mee wat je wil. Echt iets voor het TV programma Radar.

    Sterke punten:
    De telefoon wordt zeker opgenomen. Je kunt je verhaal uitgebreid doen, maar er wordt voor 100% zeker niks mee gedaan zegt de eigenaar. Dat is bedrijfspolicy stelt de eigenaar.

    Het gaat niet om de klant maar om het spekken van de eigen bank rekening.

    Top natuurlijk, maar strookt nou weer helemaal niet met de aanhef op de web site.

    Vakantie gevoel al weer ver weg zeg maar.

    Eerlijk is eerlijk: P5 is minder duur dan andere P's, maar dat snap ik nu ook wel.

    Zwakke punten:
    Onbetrouwbaar (komt de helder gemaakte afspraak niet na) misleidend en onfatsoenlijk.

    De luxe shuttle bleek een oud Ford Transit busje.

    Sterke punten
    Neemt wel de telefoon op, maar lost niks op.
    Alleen maar JIJ bakken en eindeloos gebakkelei.

    Zwakke punten
    Bedrijf is nergens verantwoordelijk voor, niet voor de tekst op de web site en niet voor eigen personeel, niks. Advies: niet doen.
    =============================================
    Voor een paar euro meer kun je beter op P3 van Schiphol parkeren. Prima luxe grote shuttle bus om de paar minuten. Top.

    Door Miss Leid op 19 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Enkele weken geleden onze auto via P5 parking met parkeerschade teruggekregen. De chauffeur verontschuldigde zich, zei dat het in orde zou komen. Niets vernomen. Na twee mails en telefoon nog steeds geen enkele reactie. We hebben gelukkig foto's. Het staat ook aangetekend op het formulier.

    Zwakke punten
    Schade wordt niet afgehandeld.

    Door G.P. op 21 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een week geleden hebben wij gebruik gemaakt van hun service. Dit werd ons aangeraden door het reis bureau gezien Schiphol wel immens groot is.
    We zijn ochtends om 04.15 aangekomen en de auto achtergelaten bij de dame van het bedrijf. Dit verliep allemaal goed.
    Maar toen we een week later de auto wilde ophalen liepen er een aantal dingen fout.
    Vanaf dat we onze begage hadden heb ik gebeld om te melden dat we terug zijn net zoals ons medegedeeld bij het achterlaten van het voertuig. Een kwartiertje later zou de wagen normaal klaar staan (wat ongeveer de tijd is te voet van de bagageband tot de vertrekhal). Er werd me echter telefonisch gemeld dat het toch 30 minuten zou duren omdat het druk is.
    Op schiphol is het toch altijd druk niet?
    Dus na 30 minuten wachten ging ik naar de dame ter plaatse om te vragen waar de auto bleef. Na radio contact wist ze me te vertellen dat het nog eens 25 minuten ging duren omdat er niet genoeg chauffeurs waren. Dit terwijl er 3 chauffeurs naast haar stonden die nog moesten opgehaald worden.
    Uiteindelijk hebben we ons voertuig pas 55 minuten na telefoneren mogen ontvangen.
    Dan had ik evengoed gewoon kunnen parkeren en mijn auto zelf gaan ophalen.

    Sterke punten
    Het concept op zich is goed.

    Zwakke punten
    Te lang wachten alvorens de auto terug is. Met kleine kindjes absoluut not done!
    De chauffeur kwam snel aanrijden terwijl de politie met speedgun aan het controleren was?? Wie betaald de boete? Ik heb de chauffeur dan ook mijn exemplaar laten handtekenen met datum en uur van overdracht.
    De instellingen van mijn verwarming waren veranderd en de stoel stond gigantisch hoog?
    Doordat ik een foto van mijn km teller heb genomen bij afgave kon ik merken dat er 28 km gereden is met de wagen?????
    Is die parking dan zo ver of hebben ze met mijn auto andere chauffeurs liggen ophalen?

    Door Kevin op 13 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Meerdere kern via P5 de valet parking service gebruikt. Op zich een prima dienstverlener, nooit geen problemen mee gehad. Leuk en vriendelijk personeel.

    Na een tijd hebben ze een 0900 nummer ingevoerd a € 1,5 per minuut. Je moet ze bellen om de auto af te geven en op te halen, dat vond ik iets te makkelijk qua geld verdienen, zeker wanneer het geen toegevoegde waarde biedt.

    Sterke punten
    Snelheid en vriendelijkheid personeel

    Zwakke punten
    Beltarief

    Door Hugo op 8 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De afgelopen jaren al meerdere malen van valet parking gebruik gemaakt op Schiphol. Eerder deze maand voor het eerst bij P5 Parkeren.
    Helemaal top! Alles op tijd, keurige service, auto gewassen bij terugkomst, en dat voor een zeer redelijke prijs.
    De reservering voor de volgende vakantie gaat binnenkort de deur uit!

    Sterke punten
    Prima prijs; goede service; vriendelijke medewerkers; goede bereikbaarheid

    Zwakke punten
    ik kan ze niet verzinnen.........

    Door Frank op 29 oktober 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schandalige service. De man die mijn auto terug bracht kwam ongelofelijk snel uit de bocht gevlogen met mijn wagen en handelde alles in minder dan 2 minuten af. Ik kreeg niet de kans om mijn auto goed te bekijken.

    U raadt het: toen hij weg was, werd duidelijk dat er een kras in mijn auto was.

    Customer Service scheept me vriendelijk af met de boodschap dat de man snel ging omdat er andere klanten stonden te wachten (we zijn dus maar een nummertje in een rij van vele klanten!)

    Nooit meer.

    Als u het doet, niet betalen voor u de volledige wagen heeft geïnspecteerd bij ontvangst!! Eens betaald, kan u niets meer doen.

    Door Thomas op 26 september 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik was een beetje huiverig de eerste keer, maar service is prima en de prijs ook. Goedkoper dan een taxi of kort parkeren.

    Sterke punten
    Op afgesproken tijd daar, altijd bereikbaar.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Roeland op 16 juli 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • prima service: voor de eerste keer valet parkeren omdat het toch wel handig is met baby + kinderwagen + bagage.
    Goed te bereiken 's nachts, net personeel en ook bij terugkomst goede uitleg gekregen en bijna tot op de minuut af volgens afspraak auto weer bij de uitgang.
    Wij zijn om: nooit meer wachten op pendelbus om je naar een overvol parkeerterrein te brengen

    Sterke punten
    volgens afspraak werken en een hele redelijke prijs

    Zwakke punten
    zou ik niet kunnen opnoemen

    Door Jo en Do op 2 juni 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kan alleen zeggen Top.
    Had gereserveerd maar heb een halve dag voor vertrek gemaild dat ik ziek was en de reis geannuleerd is.
    Kreeg netjes een mail terug met Beterschap en het geld terug gestord. Wij komen zeker terug! Ga zo door.

    Sterke punten
    Goede communicatie en service.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Tanis op 29 april 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zwakke punten
    Geen

    Door Tanis op 29 april 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor de eerste keer gebruik gemaakt van valet parking. En het is erg goed bevallen. Excellente service, erg gemakkelijk (in en uitstappen voor de deur/auto staat klaar), vriendelijke medewerkers, mobiel goed bereikbaar.
    Omdat de prijs ook beter is dan bij kort parkeren gaan we dit in het vervolg altijd doen!

    Sterke punten
    eenvoudig boeken en betalen, erg goede prijs/prestatieverhouding.

    Zwakke punten
    geen, alles liep perfect

    Door Van derHorst op 20 februari 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Geweldige service voor een goede prijs. Voor het eerst gebruik gemaakt van deze service, er was niets op aan te merken. Omdat we op de terugweg zouden landen om 04.00 leek ons dit een goede oplossing. Vooral omdat we 2 kinderen mee hadden. Zowel heen als terug stond er keurig iemand op ons te wachten. Wij zijn helemaal tevreden en zullen vaker gebruik van gaan maken van de P5 Schiphol Valet Parking. !!

    Sterke punten
    Houden zich aan de afspraak. Geen wachttijd !
    Keurige mensen.
    Goed geprijsd

    Zwakke punten
    geen

    Door Monique op 7 januari 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij deze wil ik jullie complimenteren voor de geweldige service met een grote glimlach en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding die wij vandaag ondervonden na terugkomst uit Curacao.

    Dank en met vriendelijke groet,

    Han Wilmink

    Sterke punten
    Geweldige service!
    Goede prijs/kwaliteitverhouding

    Zwakke punten
    Géén

    Door Han Wilmink op 30 december 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De valet parking service van p5 Schiphol Valet Parking is goed bevallen. Bij het ophalen was de chauffeur op tijd en bij terugkomst stond de auto al klaar op schiphol!

    Volgende keer zullen we weer gebruik maken van de services van p5 parkeren

    Door Wendy op 11 oktober 2013 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Afgelopen week gebruik gemaakt van Valetparking P5. Maandagmorgen stond, na het afgesproken telefoontje, iemand op ons te wachten. Stelde zich netjes voor, hielp ons met de bagage en vertelde de werkwijze voor de terugreis. Ook woensdagavond stond, na een telefoontje, een keurige heer klaar met de auto en hielp ons weer met de bagage. Echt een aanrader P5 valet parking. Zeker voor herhaling vatbaar.

    Sterke punten
    keurige heren
    houden zich aan afspraken
    helpen met bagage

    Zwakke punten
    geen!

    Door Jenny op 10 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vanmorgen vroeg terug gekomen van een heerlijke vakantie in Maleisie.
    Graag wil ik u laten weten dat de Valet service door uw bedrijf perfect uitgevoerd is.
    Keurig op tijd, uitermate deskundige en meedenkende medewerker of er geen vergeten spullen nog in de auto lagen etc.
    Vanmorgen wederom keurig op tijd. Het is voor de chauffeur heel lastig om dat parkeerwachters heel moeilijk deden. Wij moesten namelijk behoorlijk lang wachten bij de bagageband onze laatste koffer.
    Nogmaals bedankt en wat mij betreft mag deze review op de site als positieve reclame.

    Met vriendelijke groet,

    Barend van Amerongen,

    Sterke punten
    Valetservice perfect uitgevoerd
    Deskundig, op tijd, meedenkend
    Geen wachttijd

    Zwakke punten
    Géén

    Door Barend op 9 september 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek P5 Schiphol Valet Parking

Schrijf je eigen review