P5 Schiphol Valet Parking

P5 Schiphol Valet Parkeren is een nieuw bedrijf waar service hoog aangeschreven staat, uw auto is een kostbaar bezit. Het is voor ons dan ook vanzelfsprekend dat er met zorg met uw auto omgegaan wordt. Zorgeloos reizen betekent dan ook dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het welzijn van uw auto. Wij verzekeren u dat uw auto bij ons in goede handen is en geparkeerd wordt op een afgesloten, beveiligd terrein.

P5 Schiphol Valet Parking Reviews

    Gelikte officiele website lijkt van de luchthaven Schiphol. Dit is 100% misleiding.

    U komt terecht op een vaag terreintje in Rozenburg met een container en een terrein met op elkaar gepakte auto's. Had u dat verwacht? Ik dacht voor 100% zeker, dat ik op het verkeerde adres was....toch niet.

    De P5 of Sunparking = hetzelfde bedrijfje (met slechte reviews) en nog meer andere namen, is totaal niet zo glossy als de website doet vermoeden, maar ja, uw vlucht wacht niet. U hebt al betaald? Jammer. U komt in de stress? Zie google voor de locatie. even door scrollen...

    Kruisweg+415,+1437+CJ+Rozenburg/

    U moet opeens (als een soort overval) uw sleutel inleveren van uw dure auto zegt iemand tegen u door het raampje! Dit staat echt niet op de glossy web site! Dan zegt de man: dit is onze werkwijze meneer, u moet uw sleutel inleveren! De kilometerstand wordt wel genoteerd. Tuurlijk. Wordt er dan mee gereden? Ja zo werken wij.

    U moet opeens een formulier tekenen, dat P5 (u ook dus) niet verzekerd is voor diefstal of verduistering van uw auto! Tuurlijk niet! Dat is nooit zo bij een parkeerplaats toch? Als bij terugkomst blijkt dat uw kostbare bezit er niet meer staat (verduisterd ofzo), dan bent u behalve uw sleutel, uw auto ook uw parkeergeld kwijt! Dan blijkt opeens dat goedkoop best wel duurkoop kan zijn, want mijn verzekeringsmaatschappij wil wel vergoeden bij diefstal of verduistering, maar dan moet ik wel de sleutel kunnen overhandigen, maar dat lukt dan niet meer zo goed want die heb je dan niet meer.

    De eigenaar van het terreintje stelt na eindeloos 7 keer bellen: inleveren sleutel staat op de web site. Is echter 100% onjuist. Misleiding dus, dat dit nog gewoon kan in Nederland. Staat er niet. Kijk zelf maar. Ik heb een kopie gemaakt van de site. Reclame code commissie maar even bellen dan.

    Er staat klip en klaar: Bij aankomst parkeert u uw auto op ons afgesloten, bewaakte terrein (en die u dat ben ik zelf toch?)

    (Alleen in de kleine lettertjes staat het anders volgens de eigenaar en dat had ik maar moeten lezen (ik ben vanaf nu dom dus) niet lezen wat er op de website staat .............Nu ben ik dus de pineut en kan ik fluiten naar mijn geld.

    Zo goed meent het bedrijf het dus echt niet met u en uw auto.

    Op deze P5 (lijkt officiƫle Schiphol Parking maar is het niet) mag u zeker niet zelf parkeren zo blijkt, omdat de auto's zeer dicht tegen elkaar gezet worden zonder tussenruimte links, rechts, voor en achter en dat kunt u natuurlijk niet..Zo passen er meer auto's op de vierkante meter. Zie google locatie en zie zelf dat het klopt wat hier staat. Dat staat niet op die mooie web site...

    Doe er mee wat je wil. Echt iets voor het TV programma Radar.

    Sterke punten:
    De telefoon wordt zeker opgenomen. Je kunt je verhaal uitgebreid doen, maar er wordt voor 100% zeker niks mee gedaan zegt de eigenaar. Dat is bedrijfspolicy stelt de eigenaar.

    Het gaat niet om de klant maar om het spekken van de eigen bank rekening.

    Top natuurlijk, maar strookt nou weer helemaal niet met de aanhef op de web site.

    Vakantie gevoel al weer ver weg zeg maar.

    Eerlijk is eerlijk: P5 is minder duur dan andere P's, maar dat snap ik nu ook wel.

    Zwakke punten:
    Onbetrouwbaar (komt de helder gemaakte afspraak niet na) misleidend en onfatsoenlijk.

    De luxe shuttle bleek een oud Ford Transit busje.

    Sterke punten
    Neemt wel de telefoon op, maar lost niks op.
    Alleen maar JIJ bakken en eindeloos gebakkelei.

    Zwakke punten
    Bedrijf is nergens verantwoordelijk voor, niet voor de tekst op de web site en niet voor eigen personeel, niks. Advies: niet doen.
    =============================================
    Voor een paar euro meer kun je beter op P3 van Schiphol parkeren. Prima luxe grote shuttle bus om de paar minuten. Top.

    Parkeren P5 Valet

    Kan alleen zeggen Top.
    Had gereserveerd maar heb een halve dag voor vertrek gemaild dat ik ziek was en de reis geannuleerd is.
    Kreeg netjes een mail terug met Beterschap en het geld terug gestord. Wij komen zeker terug! Ga zo door.

    Sterke punten
    Goede communicatie en service.

    Zwakke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review