P5 Schiphol Valet Parking

P5 Schiphol Valet Parkeren is een nieuw bedrijf waar service hoog aangeschreven staat, uw auto is een kostbaar bezit. Het is voor ons dan ook vanzelfsprekend dat er met zorg met uw auto omgegaan wordt. Zorgeloos reizen betekent dan ook dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het welzijn van uw auto. Wij verzekeren u dat uw auto bij ons in goede handen is en geparkeerd wordt op een afgesloten, beveiligd terrein.

P5 Schiphol Valet Parking Reviews

    Nooit meer

    Wat een bedrijf zeg bah misselijk LEUGENAARS.
    Ten eerste moet je minstens 20 min van tevoren bellen dat hadden we ook gedaan.
    Eenmaal bij aankomst was er geen plek tussen hal 2 en 3 mijn man heeft zijn auto verder geparkeerd en ik was uitgestapt om iemand van deze valet te treffen.
    Niemand was er na 10 min is mijn man mijn telefoon komen brengen en gelijk weer terug naar de auto maar er zat dus een bekeuring op de auto pff lekker is dat zeg valet was veel te laat door het wachten hebben we dus een boete op onze nek ik gebeld ja nee we zijn er in 5 min nou ik zal zeggen ik heb optijd gebeld stond er optijd thuis online ingecheckt VALET te laat ik heb op schiphol dus nog 30 min moeten wachten tot er eindelijk iemand was.
    Nou auto afgegeven en klaar.
    Toen gelijk met Suntip gebeld over dit voorval niks meer maar de boete hebben we omdat P5 valet niet optijd was.
    Nu is het zo dat P5 een mail gestuurd heb naar Suntip dat we op het gemak zijn gaan inchecken en de auto onbeheerd hebben gelaten en dat mijn man al scheldend en boos heeft gedaan tegen een medewerker nou zo is het verhaal niet gegaan en dat ze ons daarom niet tegemoet komen ik zal zeggen in die 30 min heb ik ik ook ALI B zien komen en met andere valet medewerksters zitten praten omdat jullie niet optijd waren ik ging op vakantie dus wat zijn jullie smerige lui en als ik de kans krijg zal ik ook niemand jullie promoten.
    Nu zal ik is onredelijk gaan doen.

    Sterke punten
    Geen walgelijk

    Zwakke punten
    Heel het bedrijf

    Met schade terug en geen enkele reactie erna

    Enkele weken geleden onze auto via P5 parking met parkeerschade teruggekregen. De chauffeur verontschuldigde zich, zei dat het in orde zou komen. Niets vernomen. Na twee mails en telefoon nog steeds geen enkele reactie. We hebben gelukkig foto's. Het staat ook aangetekend op het formulier.

    Zwakke punten
    Schade wordt niet afgehandeld.

    Ontevreden van de valet parking

    Een week geleden hebben wij gebruik gemaakt van hun service. Dit werd ons aangeraden door het reis bureau gezien Schiphol wel immens groot is.
    We zijn ochtends om 04.15 aangekomen en de auto achtergelaten bij de dame van het bedrijf. Dit verliep allemaal goed.
    Maar toen we een week later de auto wilde ophalen liepen er een aantal dingen fout.
    Vanaf dat we onze begage hadden heb ik gebeld om te melden dat we terug zijn net zoals ons medegedeeld bij het achterlaten van het voertuig. Een kwartiertje later zou de wagen normaal klaar staan (wat ongeveer de tijd is te voet van de bagageband tot de vertrekhal). Er werd me echter telefonisch gemeld dat het toch 30 minuten zou duren omdat het druk is.
    Op schiphol is het toch altijd druk niet?
    Dus na 30 minuten wachten ging ik naar de dame ter plaatse om te vragen waar de auto bleef. Na radio contact wist ze me te vertellen dat het nog eens 25 minuten ging duren omdat er niet genoeg chauffeurs waren. Dit terwijl er 3 chauffeurs naast haar stonden die nog moesten opgehaald worden.
    Uiteindelijk hebben we ons voertuig pas 55 minuten na telefoneren mogen ontvangen.
    Dan had ik evengoed gewoon kunnen parkeren en mijn auto zelf gaan ophalen.

    Sterke punten
    Het concept op zich is goed.

    Zwakke punten
    Te lang wachten alvorens de auto terug is. Met kleine kindjes absoluut not done!
    De chauffeur kwam snel aanrijden terwijl de politie met speedgun aan het controleren was?? Wie betaald de boete? Ik heb de chauffeur dan ook mijn exemplaar laten handtekenen met datum en uur van overdracht.
    De instellingen van mijn verwarming waren veranderd en de stoel stond gigantisch hoog?
    Doordat ik een foto van mijn km teller heb genomen bij afgave kon ik merken dat er 28 km gereden is met de wagen?????
    Is die parking dan zo ver of hebben ze met mijn auto andere chauffeurs liggen ophalen?

    Auto beschadigd teruggekregen!

    Schandalige service. De man die mijn auto terug bracht kwam ongelofelijk snel uit de bocht gevlogen met mijn wagen en handelde alles in minder dan 2 minuten af. Ik kreeg niet de kans om mijn auto goed te bekijken.

    U raadt het: toen hij weg was, werd duidelijk dat er een kras in mijn auto was.

    Customer Service scheept me vriendelijk af met de boodschap dat de man snel ging omdat er andere klanten stonden te wachten (we zijn dus maar een nummertje in een rij van vele klanten!)

    Nooit meer.

    Als u het doet, niet betalen voor u de volledige wagen heeft geïnspecteerd bij ontvangst!! Eens betaald, kan u niets meer doen.

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review