reservering te voren betaald 45,00, we kregen op 14 september onderstaand bericht. Bedrag van 45 euro kunnen we naar fluiten vrees ik.
---------------------------------------------------------
Van: Schiphol Valet Shuttle
Verzonden: zaterdag 14 september 2019 03:46
Aan: [email protected]
Onderwerp: Reservering geannuleerd
Beste J.....,
Wij hebben net een bericht gekregen van de parkeerbeheerder Topvalet, waaronder uw reservering staat, niet de mogelijkheid heeft uw voertuig aan te nemen. Hierdoor zijn wij noodgedwongen de reservering te annuleren
Het bedrag ontvangt u binnen 30 dagen op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
www.schiphol-valet-parking.nl
Top valet service hebben mijn auto te lang bij Schiphol laten staan, daardoor heb ik een boete van €104 ontvangen. Ik zou deze oplichters vermijden, hopelijk wordt hun licentie ingetrokken.
Sterke punten Moet ik 1 ster geven ????
Zwakke punten Oplichters, leugenaars en niet te vertrouwen
Belachelijk onprofessioneel bedrijf. Last minute wijziging van Shuttle Service naar Valet Parking. Chauffeur kwam de auto ophalen in trainingspak en weigerde zich te legitimeren. De keuze was aan ons vertelde hij ons: of de vlucht missen of de auto aan hem meegeven. Bij de terugkomst op Schiphol moesten we bellen als we onze koffers hadden verzameld. Dit deden we waarna we nog meer dan 1 uur moesten wachten, omdat we maar bij landing hadden moeten bellen. Toen de chauffeur onze auto kwam terugbrengen kwam hij aan op slippers. Rijden met slippers is in Nederland bij wet niet verboden, maar de verzekering zal bij schade niets uitkeren. Het wordt namelijk gezien als roekeloos rijgedrag. Als u uw auto liefheeft, boek dan absoluut niet bij dit bedrijf.
annulering reservering 2 dagen voor onze vakantie
reservering te voren betaald 45,00, we kregen op 14 september onderstaand bericht. Bedrag van 45 euro kunnen we naar fluiten vrees ik.
---------------------------------------------------------
Van: Schiphol Valet Shuttle
Verzonden: zaterdag 14 september 2019 03:46
Aan: [email protected]
Onderwerp: Reservering geannuleerd
Beste J.....,
Wij hebben net een bericht gekregen van de parkeerbeheerder Topvalet, waaronder uw reservering staat, niet de mogelijkheid heeft uw voertuig aan te nemen. Hierdoor zijn wij noodgedwongen de reservering te annuleren
Het bedrag ontvangt u binnen 30 dagen op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
www.schiphol-valet-parking.nl
Sterke punten
geen
Zwakke punten
slechte afhandeling
Leugenaars en oplichters
Top valet service hebben mijn auto te lang bij Schiphol laten staan, daardoor heb ik een boete van €104 ontvangen. Ik zou deze oplichters vermijden, hopelijk wordt hun licentie ingetrokken.
Sterke punten
Moet ik 1 ster geven ????
Zwakke punten
Oplichters, leugenaars en niet te vertrouwen
Absolute afrader!
Belachelijk onprofessioneel bedrijf. Last minute wijziging van Shuttle Service naar Valet Parking. Chauffeur kwam de auto ophalen in trainingspak en weigerde zich te legitimeren. De keuze was aan ons vertelde hij ons: of de vlucht missen of de auto aan hem meegeven. Bij de terugkomst op Schiphol moesten we bellen als we onze koffers hadden verzameld. Dit deden we waarna we nog meer dan 1 uur moesten wachten, omdat we maar bij landing hadden moeten bellen. Toen de chauffeur onze auto kwam terugbrengen kwam hij aan op slippers. Rijden met slippers is in Nederland bij wet niet verboden, maar de verzekering zal bij schade niets uitkeren. Het wordt namelijk gezien als roekeloos rijgedrag. Als u uw auto liefheeft, boek dan absoluut niet bij dit bedrijf.
Zwakke punten
Onprofessioneel
Onbeschoft
Roekeloos