Sky-Park.nl - parkeren bij Schiphol Sky-Park.nl zorgt ervoor dat je goedkoop bij Schiphol kunt parkeren. Ook voor lang parkeren in de buurt van Schiphol! Zorgeloos op reis dus.

Artikelen over Sky-Park.nl

Vast bedrag bij Sky-Park.nl

Sky-Park heeft tijdens het hoogseizoen de volgende aanbieding. Nu 2 weken parkeren voor een vast tarief van ? 90,-. Dus voor zowel 14, 15 als 16 dagen parkeren rekent Sky-Park nu tijdelijk een vast bedrag van ? 90,- [...]

Sky-Park.nl Reviews

  • De heenreis ging prima, we zijn netjes opgehaald door een jongeman in een Ford Transit busje van Van Dommelen die ons keurig afzette bij de vertrekhal van Schiphol. De terugreis ging minder goed. Na de landing heb ik telefonisch contact gehad met de chauffeur en aangeven dat we graag opgehaald wilden worden. Dit was om 02:08 uur. De Chauffeur (met een Rotterdams accent) gaf aan dat dit ongeveer 45 minuten ging duren omdat hij net 8 personen aan het wegbrengen was. Ik heb hem verteld dat wij op hem zouden wachten op de afgesproken plek, vertrekhal 3 draaideur A aan de overkant van de rijbaan.

    Na enige tijd belde de chauffeur mij met de vraag waar wij stonden te wachten. Ik dacht op de juiste plek te wachten maar per abuis stonden wij niet bij de vertrekhal maar bij de aankomsthal. De chauffeur heeft mij ‘op charmante wijze’ laten weten dat wij naar boven moesten gaan. Wij hebben dan ook de roltrap naar boven genomen. Eénmaal boven was de taxi nergens te bekennen en heb ik weer telefonisch contact gezocht. Dit was om 03:06 uur. De chauffeur vertelde dat hij was weggegaan en dat hij over tien minuten weer terug zou komen. Na ongeveer twintig minuten kwam de chauffeur weer terug. Nadat ik mijn koffer in het Transit busje had gezet vroeg hij wie ik was en ik gaf aan dat wij de mensen waren op wie hij niet wilden wachten en dat ik het een beetje flauw van hem vond om niet even een paar minuten op een klant te kunnen wachten. Hij zij dat er nog meer klanten in zijn taxibusje zaten en dat die ook graag naar huis wilden. Dat snap ik wel, maar die paar minuten vind ik wel erg flauw van je , zei ik. “Dan neem je maar een taxi’’ waren zijn exacte woorden. De toon was gezet. Ik vertelde hem dat ik helemaal geen taxi ging nemen en dat hij ons keurig ging afzetten op de parkeerplaats, gewoon volgens afspraak. Waarop hij mijn koffer uit de taxi zette en zei: nee, ik vertik het om jullie nog mee te nemen, bekijk het maar. Dit schoot bij mijn vrouw in het verkeerde keelgat, zij opende het bijrijdersportier en vroeg hem boos waarom hij niet even had kunnen wachten en waarom wij daar niets over mochten zeggen. De chauffeur stoof het busje uit en smeet de deur dicht waarop mijn vrouw de deur weer open deed. Dit keer kwam de chauffeur agressief op mijn vrouw af rennen en had ik het idee dat hij haar wilde slaan. We voelden ons allebei bedreigd door de man. Hij ging snel via de bijrijders kant naar binnen en ramde de deur dicht waardoor mijn vrouw haar hand bezeerde. Hij deed de deuren op slot en lachte ons uit. In het busje zaten nog twee andere passagiers die getuigen zijn geweest van het hele schouwspel. De chauffeur liet ons midden in de nacht achter op Schiphol. Uiteindelijk hebben we zelf een taxi genomen naar de Fokkerweg 163. Toen we daar aankwamen stond het taxibusje met de chauffeur op het parkeerterrein. Ik stuurde mijn auto via de buitenkant van het terrein naar de uitgang om het busje te ontwijken. Vreemd genoeg stond het busje opeens op onze rijbaan geparkeerd. Langs een andere rijbaan ben ik toen teruggereden. Toen we langs het busje reden zagen we dat het raam open stond. Mijn vrouw vroeg vanuit onze auto of hij dit nou leuk vond en dat hij niet zo met mensen om kan gaan. Hij lachte vermakelijk. Omdat ik boos was zei ik hem dat dit nog wel eens zijn laatste werkdag kon zijn waarop hij lachend antwoordde dat dit prima was zodat hij zelf geen ontslag hoefde te nemen. We hebben contact gehad met de bedrijfsleidster en ze gaf aan dat hij een officiële waarschuwing had gekregen. Ze heeft toen meteen het geld van Skypark en de taxikosten aan ons betaald. Netjes opgelost dus, maar wel de laatste keer met Skypark. Wij gaan in het vervolg gewoon weer op Schiphol parkeren.

    Sterke punten
    Meteen actie ondernomen van hogerhand

    Zwakke punten
    De rest

    Door Niels Hink op 7 december 2019 Reageer
  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand.
    Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek. Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen. Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden. Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen.
    Gevaarlijke rijstijl.
    Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer
  • Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand dit is niet handig tijdens het schakelen.
    Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek.
    Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen.
    Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden.
    Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.

    Zwakke punten
    Afspraak niet nakomen.
    Gevaarlijke rijstijl.
    Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.

    Door Md op 21 oktober 2019 Reageer
  • Skypark houdt zich niet aan hun beloften/afspraken. Ondanks netjes 10 minuten vantevoren gebeld te hebben, toch nog midden in de nacht ruim een half staan te wachten om opgehaald te worden vanaf Schiphol. Tijdens het telefoongesprek gaf de chauffeur aan nog op ons te wachten, maar vervolgens bij aankomst (slechts enkele minuten later) was 'ie toch al weggereden. Vervolgens onduidelijkheid over wanneer we dan opgehaald zouden worden en een lauwe reactie in de trend van 'ach ja, dan dien je maar een klacht in ofzo'. Zéér onprofessioneel en klant-onvriendelijk! Geen Skypark meer wat mij betreft.

    Door G op 14 oktober 2019 Reageer
  • Op de heenweg ging alles redelijk snel. Terugweg duurde het veel te lang: busje reed tot 2 x toe vol weg en uiteindelijk hebben we anderhalf uur gewacht voor we mee konden met de shuttleservice. Probleem was dat er slechts 1 busje reed. Dat was veel te weinig voor het aantal klanten.

    Was eenmalig. Volgende keer op zoek naar een andere parkeerplek.

    Zwakke punten
    Inzet te weinig busjes. Daardoor was de wachttijd veel te lang.

    Door Ron op 7 oktober 2019 Reageer
  • Parkeren heel dicht op elkaar- terrein niet zo groot en wachten op andere passagiers alvorens de rit naar Schiphol start.
    Lijkt wel of ze met 1 klein busje rijden voor halen en brengen- dat kan ook niet.
    Ergste was afhalen van Schiphol- hele slechte communicatie- je moet maar net weten welk busje staat geen Sky-Park op, en er staan vele busjes, wij hebben bijna 1,3 uur moeten wachten en na vier x bellen maar een taxi genomen voor €30 euro. Het is gelogen dat de chauffeur daar heel lang heeft staan wachten op ons, ze zeggen maar wat. Waardeloos bedrijf voor €30 meer beter parkeren bij Schiphol zelf.

    Sterke punten
    Nemen wel telefoon op.

    Zwakke punten
    Rijden niet met herkenbaar busje
    afhalen is heel erg slecht geregeld
    Ze zeggen maar wat 15 minuten zijn al snel 45 min

    Door Inge op 22 september 2019 Reageer
  • Geboekt via deal op internet! Bij aankomst had ik al mijn twijfels. Terrein stond bomvol en leek niet op een parkeerterrein. Bij terugkomst zat er schade op de auto. Dit direct gemeld en kreeg direct te horen dat zij er niet aansprakelijk voor zijn. Alles zou vaststaan op camerabeelden. Deze info per e-mail opgevraagd, maar nooit meer wat van ze gehoord. Voor mij NOOIT meer Skypark. Ik ga wel met de taxi!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, komen hun beloften niet na!
    Lang moeten wachten op taxi.

    Door CMR op 10 augustus 2019 Reageer
  • Via wl deals eind mei 2 vouchers aangeschaft. Gelijk de reserveringen gemaakt. De eerste voucher in juni gebruikt voor een stedentrip. Prima service, vriendelijk personeel, alles stipt op tijd.
    De tweede voucher was voor gebruik in de zomervakantie. Eind juli kregen wij van wl deals een e-mail dat zij niet meer de service konden verlenen. Reactie terug gestuurd, slap excuus terug ontvangen.
    Gekeken op de site van sky park. Daar kondem wij gewoon voor onze reisdata reserveren. Tegen dubbele kosten natuurlijk. Op 28 juli twee e-mails van sky park ontvangen, erg onduidelijk. Ze hadden de reservering geannuleerd. Afvies voor skypark: Hang bij aankoop via een tussenpersoon reisdata aan, waartussen de voucher geldig is. Voor ons dus nooit meer skypark.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel wat in de auto's rijdt

    Zwakke punten
    Slechte service

    Door Eva op 6 augustus 2019 Reageer
  • Onverhard terrein; auto's staan dicht op elkaar, moeilijk weg te komen. Wij hadden 1 chauffeur die levensgevaarlijk reed. Er zijn wel betere plekken om te parkeren met meer service.

    Sterke punten
    Niet gevonden.

    Zwakke punten
    Terrein
    Chauffeur
    Communicatie

    Door Renny op 9 juli 2019 Reageer
  • Onverwachts een last-minute geboekt dus haastig opzoek gegaan naar parkeermogelijkheden nabij Schiphol.
    Via Google kwam ik op de website van Sky Park terecht. Het bedrijf rekent redelijke prijzen, zeker ten opzichte van andere bedrijven.
    Midden in de nacht kwamen wij op het parkeerterrein aan en we konden al snel een plekje vinden. We werden al opgewacht door een mooie bus en we kregen gelijk een kaartje met instructies voor de terugreis. We waren binnen enkele minuten op Schiphol en werden voor de deur afgezet.
    Toen we na een mooie vakantie weer midden in de nacht terug kwamen op Schiphol zijn we direct naar het ophaalpunt gelopen, dit was weer voor de deur. De bus kwam precies op dat moment aan en na tien minuten zaten we al weer in onze eigen auto op weg naar huis.
    Super geregeld, goede prijs en behulpzame chauffeurs. Volgende keer zeker weer!

    Sterke punten
    Goede service, vriendelijke en vrolijke chauffeurs, duidelijk!

    Zwakke punten
    Geen

    Door Dex op 19 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op hun nieuwe ruime locatie geparkeerd met prima service!Dicht tegen airportgebouw afgezet waardoor lange wandelingen niet nodig zijn en keurig nette chauffeur die hielp met koffers in en uit laden.Kortom wij zijn er volgende keer weer gewoon.

    Sterke punten
    Service,Shuttlevervoer en snelheid.

    Zwakke punten
    Niet gezien

    Door Schreuders op 13 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb geboekt voor overdekt parkeren bij skypark in hoofddorp.
    Nu krijg ik een mailtje, dat de boeking is omgezet naar aalsmeer.
    Kom ik aan bij skypark aalsmeer, moet ik helemaal bovenop dak parkeren onoverdekt.(omdat alles vol is)
    Dus dat betekend dat de mensen die onoverdekt hebben geboekt,
    dus mooi overdekt staan, en mensen die overdekt boeken en 10 euro meer moeten betalen, dus onoverdekt staan.
    ik was het hier niet mee eens, en het enige wat ik te horen kreeg was van de busschauffeur, dan ga je maar niet mee(of ik kon de auto neer zetten waar heel da dag auto's parkeerden(met kans op schade)).
    Dus ik zal daar niet meer parkeren.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen afspraken nakomen.
    Niet reageren op een mailtje over dit geval

    Door j.verhoeven op 27 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb een vervelende ervaring opgedaan met Sky Park. Mijn super mooie BMW 320 touring van 3 jaar oud had forse lakschade aan de dorpel toen ik de auto ophaalde. Gaf meteen een flinke domper na een geweldige vakantie. Toen ik de auto in hun handen gaf was er nog geen schade maar de medewerker nam niet de moeite om bij afgeven van de sleutel de auto te bekijken en vast te leggen hoe de auto erbij stond of km stand op te nemen. Twee medewerkers bij het ophalen direct op de schade gewezen, foto gemaakt en ze aansprakelijk gesteld. Het duurde een maand en 2 keer rapelleren voordat ze hun standpunt kwamen na een “onderzoek”. Dan ontkennen ze dat zij verantwoordelijk zijn en laten de klant opdraaien voor de kosten. De schade had er al gezeten stellen ze dan. Die reactie hebben ze vaker gegeven is soortgelijke schade gevallen. Het is een bedrijf dat zijn verantwoordelijkheid niet neemt om dit soort problemen te voorkomen en een schade netjes te regelen. Ik heb de dorpel moeten laten overspuiten en het was dus een dure grap hun parkeerdienst. Ik wil geen risico meer lopen met dit bedrijf en mij zien ze daar nooit meer terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet klant vriendelijk

    Door M van G. op 15 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Sky-Park.nl

Schrijf je eigen review