Schiphol Smart Parking Zoekt u een veilige, goedkope parkeerplek op de luchthaven? Dan is Schiphol Smart Parking de voordeligste manier om uw auto te parkeren op Schiphol. Hiervoor moet u minimaal 1 week voor vertrek online reserveren en betalen met uw credit card of iDEAL.

Schiphol Smart Parking Reviews

  • Ver van te voren op Smart Parking P3 geboekt met creditcard voor 8 dagen a € 49,50. Bij aankomst van de reis heb ik de auto om ca 23.30 weer opgehaald. Echter, bij thuiskomst zag ik dat er van m'n creditcard 1 euro is afgeschreven. Wie kan mij vertellen waarom? en wie heeft een e-mail adres van P3 om de vraag/klacht door te geven?

    Gegroet, Ad Jansen
    [email protected]

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geldmachine met weinig service, super kleine parkeervakken, ongeinteresseerd personeel, weinig zitplaatsen in de bussen

    Door Ad Jansen op 25 juni 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • vorig jaar lang wachten bij p3 schiphol

    dit jaar dankzy mijn dochter geparkeerd bij
    happy parking en zeer tevreden.

    Sterke punten
    groot

    Zwakke punten
    prys snelheid brengen halen

    Door j.vankessel op 24 augustus 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Lang wachten en de prijs is echt niet voordelig zoals beweerd wordt.
    Ik lees erg veel goede reacties over "Happy Parking", qua prijs zitten ze
    zeker goed en maar 4 minuten van Schiphol ! Dit jaar kies ik Happy Parking !

    Sterke punten
    service, snel, prijs...

    Zwakke punten
    geen reparaties aan auto

    Door B. v/d Werf op 9 augustus 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • SH Valet Parking is een slecht product. Het afgeven en ophalen van mijn auto heeft ruim 5 kwartier(+heleboel stress) in beslag genomen als gevolg van te weinig of soms zelfs geen personeel. Klacht indienen heeft geen zin want je wordt je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dus nooit meer; dan zijn er wel betere en goedkopere aanbieders rond Schiphol te vinden!.

    Sterke punten
    gezien mijn ervaring: GEEN

    Zwakke punten
    te weinig personeel
    balie heeft geen uitstraling

    Door Richard Beij op 24 mei 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Al 2 keer voor joker gestaan bij het uitrijden van P3.Alles keurig vantevoren thuis achter de pc geregeld,betaald! en uitgeprint. Al 2 keer middenin de nacht teruggekomen van een vakantie en dan wil je maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis.Auto gehaald,kaartje in het apparaat gestopt: slagboom blijft dicht! In het venster stond de eerste keer een restschuld van ongeveer 173,00! en afgelopen vrijdagnacht (15 februari) weer hetzelfde liedje.Nu een restschuld van 113,00 !! Balen,want je moet weer regelen dat het allemaal niet klopt.De man achter de balie kan er natuurlijk ook niets aan doen.Ik voel me als klant gruwelijk voor joker staan op zo'n moment.Het was daarvoor altijd goed gegaan,maar de laatste 2 keer.....

    Sterke punten
    Makkelijke en handige website.Alles snel geregeld.

    Zwakke punten
    Dat je bij het uitrijden geconfronteerd wordt met een ( niet terechte) restschuld en de slagboom dus niet open gaat.

    Door vden Heuvel op 17 februari 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Schiphol Smart Parking

Schrijf je eigen review