Schiphol Smart Parking
Zoekt u een veilige, goedkope parkeerplek op de luchthaven? Dan is Schiphol Smart Parking de voordeligste manier om uw auto te parkeren op Schiphol. Hiervoor moet u minimaal 1 week voor vertrek online reserveren en betalen met uw credit card of iDEAL.
Ver van te voren op Smart Parking P3 geboekt met creditcard voor 8 dagen a 49,50. Bij aankomst van de reis heb ik de auto om ca 23.30 weer opgehaald. Echter, bij thuiskomst zag ik dat er van m'n creditcard 1 euro is afgeschreven. Wie kan mij vertellen waarom? en wie heeft een e-mail adres van P3 om de vraag/klacht door te geven?
SH Valet Parking is een slecht product. Het afgeven en ophalen van mijn auto heeft ruim 5 kwartier(+heleboel stress) in beslag genomen als gevolg van te weinig of soms zelfs geen personeel. Klacht indienen heeft geen zin want je wordt je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dus nooit meer; dan zijn er wel betere en goedkopere aanbieders rond Schiphol te vinden!.
Al 2 keer voor joker gestaan bij het uitrijden van P3.Alles keurig vantevoren thuis achter de pc geregeld,betaald! en uitgeprint. Al 2 keer middenin de nacht teruggekomen van een vakantie en dan wil je maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis.Auto gehaald,kaartje in het apparaat gestopt: slagboom blijft dicht! In het venster stond de eerste keer een restschuld van ongeveer 173,00! en afgelopen vrijdagnacht (15 februari) weer hetzelfde liedje.Nu een restschuld van 113,00 !! Balen,want je moet weer regelen dat het allemaal niet klopt.De man achter de balie kan er natuurlijk ook niets aan doen.Ik voel me als klant gruwelijk voor joker staan op zo'n moment.Het was daarvoor altijd goed gegaan,maar de laatste 2 keer.....
Sterke punten Makkelijke en handige website.Alles snel geregeld.
Zwakke punten Dat je bij het uitrijden geconfronteerd wordt met een ( niet terechte) restschuld en de slagboom dus niet open gaat.
1 euro extra afgeschreven
Ver van te voren op Smart Parking P3 geboekt met creditcard voor 8 dagen a 49,50. Bij aankomst van de reis heb ik de auto om ca 23.30 weer opgehaald. Echter, bij thuiskomst zag ik dat er van m'n creditcard 1 euro is afgeschreven. Wie kan mij vertellen waarom? en wie heeft een e-mail adres van P3 om de vraag/klacht door te geven?
Gegroet, Ad Jansen
[email protected]
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geldmachine met weinig service, super kleine parkeervakken, ongeinteresseerd personeel, weinig zitplaatsen in de bussen
smart parking schiphol
vorig jaar lang wachten bij p3 schiphol
dit jaar dankzy mijn dochter geparkeerd bij
happy parking en zeer tevreden.
Sterke punten
groot
Zwakke punten
prys snelheid brengen halen
Ellende bij Schiphol Smart Parking
Lang wachten en de prijs is echt niet voordelig zoals beweerd wordt.
Ik lees erg veel goede reacties over "Happy Parking", qua prijs zitten ze
zeker goed en maar 4 minuten van Schiphol ! Dit jaar kies ik Happy Parking !
Sterke punten
service, snel, prijs...
Zwakke punten
geen reparaties aan auto
Schiphol Holiday VALET Parking
SH Valet Parking is een slecht product. Het afgeven en ophalen van mijn auto heeft ruim 5 kwartier(+heleboel stress) in beslag genomen als gevolg van te weinig of soms zelfs geen personeel. Klacht indienen heeft geen zin want je wordt je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dus nooit meer; dan zijn er wel betere en goedkopere aanbieders rond Schiphol te vinden!.
Sterke punten
gezien mijn ervaring: GEEN
Zwakke punten
te weinig personeel
balie heeft geen uitstraling
Gesloten slagboom met uitrijden
Al 2 keer voor joker gestaan bij het uitrijden van P3.Alles keurig vantevoren thuis achter de pc geregeld,betaald! en uitgeprint. Al 2 keer middenin de nacht teruggekomen van een vakantie en dan wil je maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis.Auto gehaald,kaartje in het apparaat gestopt: slagboom blijft dicht! In het venster stond de eerste keer een restschuld van ongeveer 173,00! en afgelopen vrijdagnacht (15 februari) weer hetzelfde liedje.Nu een restschuld van 113,00 !! Balen,want je moet weer regelen dat het allemaal niet klopt.De man achter de balie kan er natuurlijk ook niets aan doen.Ik voel me als klant gruwelijk voor joker staan op zo'n moment.Het was daarvoor altijd goed gegaan,maar de laatste 2 keer.....
Sterke punten
Makkelijke en handige website.Alles snel geregeld.
Zwakke punten
Dat je bij het uitrijden geconfronteerd wordt met een ( niet terechte) restschuld en de slagboom dus niet open gaat.