Euroland Parking werkt met betrouwbare en ervaren beroepschauffeurs. Wij staan voor het leveren van een simpele, betrouwbare service waar mensen wat aan hebben en die in tegenstelling tot wat veel mensen denken, helemaal niet duur hoeft te zijn. Parkeren en auto\'s vervoeren is ons vak, daar zijn wij goed in en trots op.
Heb een half jaar geleden ook via Groupon een voucher van euroland parking aangeschaft maar ga hem niet meer gebruiken. Ik lees op de site van Radar allemaal negatieve commentaar en op deze pagina ook. De positieve commentaren overhalen me niet om mijn auto alsnog door hun te laten parkeren. Welke goedkope betrouwbare parking kan ik dan best nemen gedurende een tijd van 3 weken aan schiphol? Ik zie ook dat je in Amstelveen gratis kan parkeren. waar is dat dan? Is daar altijd plaats en staat mijn auto daar veilig?
Helaas alle 3 de gemaakte afspraken niet na gekomen!
Bij aankomst op Schiphol 20 minuten moeten wachten op iemand.
Bij terugkomst (een uur eerder dan gepland) gelijk gebeld met het bedrijf, er zou een chauffeur met onze auto gestuurd worden!
Na 1,5uur!!!!! Nog niemand!! Chauffeur nam tel niet op! We stonden daar met 2 kleine kinderen na een vlucht van 9 uur... Uiteindelijk kwam de auto en toen bleek deze ook niet schoongemaakt te zijn!
We moesten ons geld maar via kantoor terug zien te krijgen volgens de chauffeur!!! Dat moeten we nu nog steeds terug krijgen....
Boeking gedaan via Groupon. Later enkele negatieve ervaringen gehoord en ook gelezen over Euroland Parking zodat wij met gemengde gevoelens onze BMW overdroegen aan een medewerker van Euroland Parking. Dit was een correcte jongeman, die volgens afspraak klaar stond bij vertrekhal 3. Na inspectie de auto overgedragen.
Onze terugreis verliep bijzonder spoedig zodat wij 1,5 uur eerder landde dan gepland en direct contact opgenomen met Euroland Parking. Daar was al bekend dat wij eerder waren geland en had men de planning al aangepast.
Nadat wij onze koffers hadden ontvangen arriveerde een van de partners van dit bedrijf met de auto. Hij vertelde dat bepaalde type auto's standaard in een afgesloten ruimte werden geplaatst, zo ook onze auto.
Bij inspectie bleek de auto in dezelfde - onbeschadigde - toestand te verkeren en had de auto 28 km ( Schiphol - Aalstmeer vv ) gereden.
Sterke punten Correcte medewerkers
Auto op tijd (zowel heen- als terugreis) overgedragen
Ontmoeting met een van de partners die duidelijk maakte het negatieve imago te willen verbeteren.
Lage kosten.
Zwakke punten Betere identificatie van de medewerkers; er werd ons verteld dat dit binnen afzienbare tijd zou gebeuren.
vertrouw het zaakje toch niet
Heb een half jaar geleden ook via Groupon een voucher van euroland parking aangeschaft maar ga hem niet meer gebruiken. Ik lees op de site van Radar allemaal negatieve commentaar en op deze pagina ook. De positieve commentaren overhalen me niet om mijn auto alsnog door hun te laten parkeren. Welke goedkope betrouwbare parking kan ik dan best nemen gedurende een tijd van 3 weken aan schiphol? Ik zie ook dat je in Amstelveen gratis kan parkeren. waar is dat dan? Is daar altijd plaats en staat mijn auto daar veilig?
Blij dat er internet is
Tegenwoordig is het fijn dat je op internet kunt bekijken hoe betrouwbaar een bedrijf is.
Na al deze reacties, zal ik dus mijn auto daar voor een paar euro goedkoper niet gaan neerzetten.
Bedankt voor al deze nuttige reviews
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alleen maar
Slecht!
Helaas alle 3 de gemaakte afspraken niet na gekomen!
Bij aankomst op Schiphol 20 minuten moeten wachten op iemand.
Bij terugkomst (een uur eerder dan gepland) gelijk gebeld met het bedrijf, er zou een chauffeur met onze auto gestuurd worden!
Na 1,5uur!!!!! Nog niemand!! Chauffeur nam tel niet op! We stonden daar met 2 kleine kinderen na een vlucht van 9 uur... Uiteindelijk kwam de auto en toen bleek deze ook niet schoongemaakt te zijn!
We moesten ons geld maar via kantoor terug zien te krijgen volgens de chauffeur!!! Dat moeten we nu nog steeds terug krijgen....
Sterke punten
Het idee
Zwakke punten
De uitvoering
Prima ervaring
Boeking gedaan via Groupon. Later enkele negatieve ervaringen gehoord en ook gelezen over Euroland Parking zodat wij met gemengde gevoelens onze BMW overdroegen aan een medewerker van Euroland Parking. Dit was een correcte jongeman, die volgens afspraak klaar stond bij vertrekhal 3. Na inspectie de auto overgedragen.
Onze terugreis verliep bijzonder spoedig zodat wij 1,5 uur eerder landde dan gepland en direct contact opgenomen met Euroland Parking. Daar was al bekend dat wij eerder waren geland en had men de planning al aangepast.
Nadat wij onze koffers hadden ontvangen arriveerde een van de partners van dit bedrijf met de auto. Hij vertelde dat bepaalde type auto's standaard in een afgesloten ruimte werden geplaatst, zo ook onze auto.
Bij inspectie bleek de auto in dezelfde - onbeschadigde - toestand te verkeren en had de auto 28 km ( Schiphol - Aalstmeer vv ) gereden.
Sterke punten
Correcte medewerkers
Auto op tijd (zowel heen- als terugreis) overgedragen
Ontmoeting met een van de partners die duidelijk maakte het negatieve imago te willen verbeteren.
Lage kosten.
Zwakke punten
Betere identificatie van de medewerkers; er werd ons verteld dat dit binnen afzienbare tijd zou gebeuren.
(geen titel)