Allopark is een vergelijkend platform dat aan internetgebruikers een selectie van parkings voorstelt gebaseerd op de nabijheid van luchthavens, havens en stations.

Allopark Charleroi Reviews

  • Via Allopark een reservering geplaatst. De Parking stuurde een mail dat het was volgeboekt, dus werd mijn parking geannuleerd. Ik zou het geld terugontvangen. Nooit gebeurd. Zowel Allopark als de Parking zelf gecontacteerd, maar geen enkel bericht terug ontvangen. Maar, Karma is een bitch... Ze zullen er op een of andere manier voor boeten.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Oplichters, Leugenaars

    Door Ilan op 9 oktober 2019 Reageer
  • Parking geboekt bij Alloparking. Een dag voor mijn vertrek ontving ik een mail dat de parking volgeboekt was en dat mijn reservatie werd geannuleerd. Volgens deze mail zou ik het bedrag terugontvangen. Nooit gebeurd. Een flink bedrag betaald en kwijtgeraakt! Nooit bij Alloparking boeken. Het zijn smerige oplichters.

    Zwakke punten
    Alles

    Door Anton Breder op 11 augustus 2019 Reageer
  • Mogelijk te vinden , niemand spreek Engels , personeel heel arrogant te lang lang wacht . Nooit meer daar parkeren ook als gratis is me advies .

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Toni op 9 juni 2019 Reageer
  • Parking geboekt bij Allo parking!
    Vliegtuig geannuleerd.
    Geen probleem zegt Allo parking, we betalen je terug.
    Maar na een maand nog altijd geen cent gezien!!!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar!! Bedrog!!!

    Door Dominique op 6 mei 2019 Reageer
  • Smerige oplichters en fraudeurs. Telefoonnummers zijn niet bereikbaar. Ze schrijven middels valse idealbetaling geld van je rekening en daarna hoor je er niks meer van.
    NOOIT geen zaken doen met deze oplichters!!! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    alles

    Door Marianne op 29 april 2019 Reageer
  • Impulsief parking geboekt voor een korte citytrip op deze goedkope parkingaanbieder.

    Had per abuis verkeerde datum geboekt en kwam bij het zoeken van een oplossing heel wat slechte recensies tegen en hield m'n hard al vast dat ik mijn geld kwijt zou zijn.

    Na een correct nummer gevonden te hebben voor de exacte parking waarop ik geboekt had (Charleroi Low Cost Parking) werd ik snel en correct geholpen. Zonder meerkost heb ik de datum mogen wijzigen.

    Bij aankomst vroeg in de ochtend had ik binnen de 5 minuten een shuttle en ook bij terugkeer had ik na een belletje binnen de 5 minuten een shuttle terug.

    Sterke punten
    Goedkoop
    Service

    Zwakke punten
    Moeilijk te vinden (afhankelijk van welke parking natuurlijk)
    Talen. niet alle chauffeurs of bellers spreken Nederlands of Engels.
    Online is het soms even zoeken naar de juiste contactgegevens.

    Door Jorn V op 19 december 2018 Reageer
  • We moesten de shuttle bellen wanneer we op de luchthaven van Charleroi toekwamen zodat ze ons zouden oppikken. Na het telefoontje hebben we 40 minuten moeten wachten in het slechte weer tot er iemand kwam opdagen! Valiezen moet je zelf in de shuttle plaatsen er er nadien ook zelf weer uithalen. Slechtste service en parkeerplaatsen ooit!

    Door Didier op 14 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 22 juni 2018 kwamen wij terug van Spanje. Onze vlucht had 2 uur vertraging zodoende dat we na 24u geland waren. Wij bellen de shutle en krijgen telkens antwoordaparaat. Uiteindelijk versteven van de kou nemen we zelf een taxi naar de parking. Daar aangekomen was parking afgesloten, niemand te bespeuren, niemand te bereiken. Dan maar terug met taxi naar de luchthaven. Dit koste ons 30€. In de luchthaven gewacht tot 4u, dan gebeld en heel onvriendelijke onverstaanbare man nam op.
    Wij hebben daar hele tijd gewacht en we waren het terug zo beu om te wachten hebben uiteindelijk terug taxi moeten nemen. Nogmaals 20€ betaald. Parking was terug open maar het was heel moeilijk om eruit te geraken. Parking staat overvol. We waren doodop en teleurgesteld dat onze mooie reis zo moest eindigen.

    Door Delporte op 18 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ALLOPARK ZIJN GANGSTERS!!! GARAG WERD OVERGEOBEKT NAAR FLEURUS, DIT IS EEN ONVEILE GARAGE!!! ZE WEIGEREN OM UW GELD TERUG TE GEVEN. SLECHTE SERVICE!!

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    ALLES

    Door jeff op 2 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na onze terugkomst op Charleroi Airport (15.15 uur) hebben wij ruim 5,5 uur op de parkeerplaats van de 123 parking moeten wachten voordat wij konden vertrekken (20.45 uur). Geen enkele hulp aanwezig om onze ingeparkeerd auto weg te krijgen. Ook de chauffeur kreeg op geen enkele wijze reactie van zijn organisatie. Waardeloos. Op reactie dat geld teruggestort zou worden en een tegemoetkoming van 123 parking, niets terug ontvangen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    waardeloze service, afgelegen plek geheel verlaten achter een vervallen bedrijfsterrein

    Door Helma op 18 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bende oplichters!!!
    Boek nooit bij allopark!!
    Ik boekte in november 2017 een parking in Charleroi voor een parkeertijd van 14 dagen. 1 week voor datum (in mei 2018) kreeg ik een mail dat de parking die ik 6 maanden voordien boekte vol was en dat ik mijn wagen in Fleurus moest parkeren. Blijkbaar is het terrein in Fleurus een verlaten braakliggend terrein dat niet bewaakt is en waar veel vandalisme gebeurt. Ik heb mijn contract willen opzeggen, maar kreeg een doodleuke mail dat ik maar een annulatieverzekering had moeten nemen.
    Ik kan iedereen aanraden NOOIT bij allopark te boeken!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    OPLICHTERS

    Door Marc Kemps op 31 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bende oplichters. Bij aankomst op parking stond de parking al vol, dus voor een andere wagen moeten parkeren (blokkeren). Sleutel moeten afgeven.
    Bij terugkomst (14 dagen later), bleek de parking afgesloten en onbemand. Mijn wagen stond ineens buiten de parking geparkeerd tussen vijf andere wagens, dus geblokkeerd!
    Politie erbij gehaald om te takelen, etc...Uiteindelijk na 3.5 uur, ontzet door iemand van allopark, die ik 4 uur voordien had aangesproken op de parking van het vliegveld en tweemaal glashard verklaarde dat hij niet voor allopark werkte! Bedriegers en leugenaars. Blijf daar weg!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leugenaars

    Door Luc proost op 21 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Geboekt bij Allopark omdat de reviews zeer goed waren. Meer dan 800 reviews en 4,8 op 5.
    Bij het betalen krijg je plots een andere parking toegewezen (123 - bij Van De valk hotels)

    Meer dan half uur moeten wachten om naar de luchthaven te rijden (10 min is dus 30 min)

    Bij aankomst terug vanuit Spanje : parking was afgesloten en je had het rieken waar je moest zijn. Telefoon: bandje zonder deze mededeling. De 15 minuten blijken na 19 uur een half uur wachttijd te zijn. Sorry, dit was de laatste keer.

    Zwakke punten
    juiste afspraken maken, communicatie, ...

    Door VAN GEYTE op 22 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Boek niet bij Allopark. Mocht je moeten of willen annuleren dan krijg je, je geld niet terug. Ondanks dat dit met mooie woorden meerdere malen wel beloofd wordt.

    Zwakke punten
    Ik raad Allopark voor NIEMAND aan!

    Door M van Dijk op 23 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer goede service vanuit Allopark toen ik van de luchthaven van Charleroi reisde.

    Sterke punten
    geen sterke punt

    Door Elise Vandie op 22 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte service. Kom je aan op het vliegveld, bel je ze komen ze met 1 bus die stoppen ze vol en rijden op en neer sta je daar in de kou. Telefonisch slecht bereikbaar 1 keer maar nooit weer dat ik hier parkeer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer slechte service

    Door Farida Boere op 29 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Boek niet bij Allopark. Het lijkt allemaal mooi, maar bij aankomst bij 123 lowcost parking was er niemand aanwezig en na bellen bleek dat de parking vol stond alleen kon je op de site van allopark nog gewoon reserveren. Ons geld nog steeds niet terugontvangen. Echt oplichters. Ok, een probleem met de site kan gebeuren maar geef dan gewoon iemand z'n geld terug. Dus betaal liever iets meer maar dan weet je zeker dat je je auto kan parkeren.

    Sterke punten
    geen

    Door Plomp op 4 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Boek nooit bij Allopark. We ontvingen geen reserveringsbevestiging en bij de parkeerlocatie was de reservering nooit binnengekomen. Meerdere mails gestuurd geen reactive. Op Belgische sites veel vergelijkbare problemen gezien. Het is of oplichting of een bedrijf dat zijn administratie niet op orde heft. In beide gevallen: niet boeken!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters of administratie niet op orde

    Door Witteveen op 7 november 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Allopark Charleroi

Schrijf je eigen review