Reviews van deze auteur

slechte ervaring met Allopark, Fleurus

Review over Allopark Charleroi

Op 22 juni 2018 kwamen wij terug van Spanje. Onze vlucht had 2 uur vertraging zodoende dat we na 24u geland waren. Wij bellen de shutle en krijgen telkens antwoordaparaat. Uiteindelijk versteven van de kou nemen we zelf een taxi naar de parking. Daar aangekomen was parking afgesloten, niemand te bespeuren, niemand te bereiken. Dan maar terug met taxi naar de luchthaven. Dit koste ons 30€. In de luchthaven gewacht tot 4u, dan gebeld en heel onvriendelijke onverstaanbare man nam op.
Wij hebben daar hele tijd gewacht en we waren het terug zo beu om te wachten hebben uiteindelijk terug taxi moeten nemen. Nogmaals 20€ betaald. Parking was terug open maar het was heel moeilijk om eruit te geraken. Parking staat overvol. We waren doodop en teleurgesteld dat onze mooie reis zo moest eindigen.

reacties: