Goedkoop Parkeren Charleroi - Quick Parking Charleroi Goedkoop lang parkeren bij luchthaven Charleroi doet u bij Quick Parking Charleroi. Beveiligd terrein, 2 km van de terminal. In 5 min op de airport met gratis shuttle.

Quick Parking Charleroi Reviews

  • Nach einer Buchung musste ich nach einer einem AG die Buchung stornieren. Das habe ich wie gefordert per Mail getan. Es würde keine Stornobestätigung geschickt, man hat das Geld von meinem Konto direkt abgebucht, alle meine Mails bleiben bis heute unbeantwortet. 33 Euro haben sich in der Luft aufgelöst, denn das Unternehmen hat mir das bis heute (3,5 Wochen) nicht erstattet. Ich bin sehr enttäuscht über die Praktiken des Unternehmens. Schrott statt Qualität. Bitte buchen Sie da nicht!!!! Es lohnt sich nicht, der Ärger ist vorprogrammiert und sie verlieren nur das Geld.

    Sterke punten
    Null Sterne, Null Stärken!

    Zwakke punten
    Nur Schwachstellen

    Door M. Heuer op 4 september 2019 Reageer
  • Parkeer u auto hier niet bij terug komst 5 keer gebeld spreken alleen Frans 70 minuten gewacht
    Ik denk de slechtse in Charleroi!

    Sterke punten
    Geenwachten

    Door Groot op 27 augustus 2019 Reageer
  • Een parkeerterrein in een verloederde wijk. Toen wij aankwamen werkte de terminal bij de aankomstpoort niet. Er stond gelukkig een busje van het bedrijf en de chauffeur deed de andere poort open. De man sprak geen woord Engels en zou binnen 10 minuten terug zijn om ons op te pikken. In de bloedhitte bijna een uur moeten wachten. Een andere chauffeur maakte zijn pauze van drie kwartier en hij heeft ons uiteindelijk weggebracht. In de bus kregen we allerlei 'bruikbare tips' hoe we in Marokko de hotels konden oplichten...De rit naar het vliegveld duurde ruim een half uur en niet 5 minuten zoals aangegeven. Bij terugkomst ons gemeld maar de telefoon werd erop gegooid. Toch maar naar de opstapplaats gegaan en daar werden we na tien minuten toch opgehaald. Het was ongeveer 23.30 uur en de chauffeur viel bijna achter het stuur in slaap. Geeuwen, slingeren, ogen wrijven. Kortom, ik was blij dat we weer naast het busje stonden en in onze eigen auto konden stappen. Bij thuiskomst kreeg ik de andere dag een mail dat ik niet verschenen was dus een boete moest betalen van €19.00. Hierop een 'stevige' email geschreven en toen konden ze ineens wél zien dat we geweest waren. (computerproblemen..jaja..). Ik maak geen gebruik meer van Quickparking. Ik betaal liever het dubbele dan afhankelijk te zijn van dit waardeloze bedrijf.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Zeer veel.
    Slechte chauffeurs, slechte service, slecht materiaal, slechte voorzieningen.

    Door John op 13 augustus 2019 Reageer
  • NOOIT meer!! Een parking in the middle of nowhere. 20 minuten van de luchthaven. Chauffeurs die roekeloos rijden en erg onvriendelijk zijn. Je moet ook wel even geduld hebben tot het busje er is en als je er dan op zit laten ze je nog wachten en de chauffeur is spoorloos.
    Bij de terugkomst hadden we gebeld om te zeggen dat we geland waren en 2 reservaties hadden. We gaan ervan uit als we reserveren dat ze de vlucht volgen en de landingstijd weten en ook met hoeveel je gereserveerd hebt.
    Het busje was er zeer snel, in tegenstelling wat we eerst meegemaakt hadden, maar... een dame met 3 kindjes kon er niet op, de chauffeur vroeg wie heeft er niet gebeld, niemand natuurlijk, toch de dame met 3 kindjes meegenomen. en dan de dolle rit naar de parking, echt erg!!
    Bij vertrek wilden we (met 2 verschillende wagens) onze barcode scannen bleek dat niet te werken, waarop de chauffeur afkwam en ons van alles en nog wat verweet in het frans dat we niet betaald hadden, en ik mocht me niet opwinden, maar ja als je met 2 zeker betaald hebt, kreeg zelfs de kans niet om het tonen op mijn app, hij heeft dan toch de barriere open gedaan en zei nog de factuur volgt!
    Awel stuur ze maar, triestige firma, dat dit nog kan en mag bestaan!
    Parking is zo goed als onbewaakt, ons zien ze nooit meer terug

    Zwakke punten
    te veel!

    Door Sophie op 4 juni 2019 Reageer
  • Als extra service hadden wij via de TuiFly website een parkeerplaats geboekt bij Quickparking in de veronderstelling dat dit conform het kwaliteitsniveau is dat bij Tui past. Helaas bleek dit niet zo te zijn. De parkeerplaats ligt erg ver van het vliegveld van Charleroi vandaan. Het is zeker 25 minuten rijden. Het terrein was een oud bedrijfsterrein met een bouwvallige loods, een paar betonplaten, veel grind (lastig voor je kofferwieltjes!), een simpele afrastering en zeer gebrekkige faciliteiten voor wachtende klanten (een kleine overkapping en 2 dixie toiletten). Wij vroegen ons af of het terrein überhaupt wel bewaakt was. Het lag erg afgelegen in een vrij armoedige buurt. Geen fijn gevoel. Qua service viel het ons ook tegen. De chauffeur geeft niet aan wanneer hij denkt te vertrekken, hij nam zijn hond mee op de passagiersstoel, en hij sprak alleen Frans. Dit laatste was extra vervelend toen wij vanuit Toulon wilden doorgeven dat onze vlucht 1,5 uur vertraging had. We zouden pas 's nachts rond half 1 landen. Toch fijn om te weten dat de taxi dan nog wel voor je klaar staat, zeker als je met 2 doodvermoeide kinderen reist. Ons gesprek verliep zeer stroef en we hielden er geen goed gevoel aan over. Eenmaal geland in Charleroi direct weer contact opgenomen, maar gedurende 5 minuten nam de chauffeur niet op. Waarschijnlijk zat hij net zijn bestelde friet op te eten. Uiteindelijk contact en toen moesten we nog 25 minuten buiten op de parkeerplaats wachten. Moesten zelf weer de koffers in de taxi zetten. Geen hulp. De chauffeur heeft nauwelijks boe of bah gezegd. Op het dashboard lag een open zak friet. Het dakraam stond open (koud 's nachts!) en hij had keiharde techno muziek aan. De chauffeur reed als een dolle door de nacht. Echt niet normaal. We stapten vol (angst)adrenaline uit, waren blij dat we heelhuids op de parkeerplaats aankwamen en dat de auto er nog stond zonder schade. Kortom; nooit meer Quickparking voor ons. We raden het iedereen af!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    chauffeurs spreken alleen Frans;
    snel in elkaar geflanst parkeerterrein op oud, rommelig bedrijfsterrein in armoedige buurt;
    geen hulpvaardige chauffeurs;
    kamikaze piloten op de weg 's nachts;
    slechte wachtlocaties voor klanten op het parkeerterrein, en ook op het vliegveld.

    Door Rian op 13 mei 2019 Reageer
  • Je moet ruim de tijd nemen om van de parking op de airport te komen, de chauffeur laat je gerust in zn bus langs de kant van de weg staan om nog andere dingen te gaan regelen. Ook bij aankomst terug op de airport, word er gevraagt te bellen maar na 10 pogingen en in samenwerking met meerdere andere wachtende hadden we nog steeds niemand gesproken. Klantenservice gooit de hoorn erop, en de chauffeur die je denkt te bellen is of in gesprek of gaat eindeloos over. Na 1.5 uur buiten in de kou te staan wachten werd er opgenomen en gezegt dat er over 20 min iemand zou komen. ruim 30 man in een busje voor 15, niet ok!! Ook bij het verlaten van de parking heb ik een aantal paden geprobeerd om er weg te komen aangezien er geen route is maar wel een hoop betonblokken die paden afzetten. Bij het uitrijden werkte mijn code wel dus zijn er met mijn code 3 auto's mee uitgereden omdat die van hen niet werkte en er was niemand om te helpen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ophalen wegbrengen bereikbaarheid en verlaten van de parking

    Door a.d.r. op 6 mei 2019 Reageer
  • 21 april hadden wij gereserveerd en aangegeven dat wij er om 5u zouden zijn. Onze vlucht ging om 7u. 450u waren wij aanwezig tot er na een ruim een uur een shuttle kwam. 1 shuttle voor meer dan 40 personen. De meneer in het kantoortje deelde ons mede dat het niet zijn probleem was.
    Dat klopt het was ons probleem dat wij niet meer met onze vlucht mee Konden en dus nieuwe tickets hebben moeten kopen.
    Wanneer je hier een klacht over indient krijg je geen antwoord en ook op de chat is blijkbaar nooit iemand aanwezig.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Personeel

    Door Suzanne op 5 mei 2019 Reageer
  • aangekomen om 5u en 45 minuten stonden wij nog de wachten in een onbemande bus sleutel in contact. Om 5u25 zat de chauffeur zijn shift er blijkbaar op en vertrok. Verschillende mensen en wijzelf hebben gebeld maar bleek dat de telefoon in het bureeltje aan de ingang onophoudelijk lag te bellen en daar was niemand. 3 personen en wij zijn halsoverkop vertrokken met onze eigen wagen en haalden zeer nipt het vliegtuig. Terugbetaling gevraagd maar dit wordt afgewimpeld met een antwoord dat je 2 à 3 uur voor je vertrek moet aanwezig zijn op de parking. Dat er beloofd wordt dat er om de 15 minuten een shuttle vertrekt zijn ze dan vergeten.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Zie review

    Door VandenBossch op 2 mei 2019 Reageer
  • Schandalig! Bij vertrek gefrustreerde chauffeur die iedereen uitkafferde. De man was knettergek. Bij retour bijna 1u30u moeten wachten voor pick up. Nooit meer!!! In BRU waren we altijd tevreden hier was het heel wat anders. Auto stond ook voortdurend onbewaakt. Er zijn maar 2 pers ter plaatse die heen en weer pendelen.

    Door Vanessa Peet op 23 april 2019 Reageer
  • bij het brengen van de wagen moet je gemakkelijk een uur wachten voor je naar de luchthaven gebracht wordt. Bijna onze vlucht gemist hierdoor. Er is gelukkig een klein afdakje aanwezig waar je beschut van de regen kan wachten. De kou moet je er maar bijnemen en hopen dat er niet teveel volk moet bijkomen of reeds al staat.
    Toen wij onze wagen terug gingen ophalen was er niemand bereikbaar op het gsm nr. Op goed geluk zijn wij dan maar naar de uitgang gewandeld. Daar stond een shuttle busje maar daarop stond vermeld Quick parking Zaventem. Dan maar gaan vragen en idd dit was voor Charleroi
    Na opnieuw een half uur wachten in dit busje ( het busje moest vol zijn ) vertrokken wij voor een "HELSE" rit.
    De bestuurder vondt het niet nodig om zijn gordel vast te klikken waardoor wij zeker 10 minuten naar het biepje moesten luisteren van het alarm van zijn gordel. Dan heeft hij hem al rijdend achterhem doorgetrokken en vastgeklikt.
    Tegen hoge snelheid is mijnheer dan beginnen met bellen.
    Om vervolgens nog even snel door het rode licht te rijden.
    Na onze dolle rit wou ik de bestuurder aanspreken over zijn rijgedrag maar hij was nergens meer te bespeuren.

    Sterke punten
    goedkoop

    Zwakke punten
    - Slechte parking met veel gaten in het wegdek
    - lange wachttijd voor de shuttle service
    - Slechte chauffeurs ( cowboys op de weg )
    - Onvriendelijke bestuurder
    - Ver van de luchthaven
    - niemand spreekt of begrijpt Nederlands

    Door karin op 10 februari 2019 Reageer
  • Ik kende één ster toe, omdat 0 sterren niet mogelijk is. Deze "beveiligde" parking is absoluut te vermijden!!!!!!!!! Bij terugkeer van vakantie (11/01/2019 om 0:30) bleken mijn beide nummerplaten gestolen! De diefstal werd reeds op 9/01/2019 vastgesteld door de lokale politie, maar niemand die mij op de hoogte heeft gebracht. Quick parking zou nochtans over mijn gegevens moeten beschikken. Geen enkele verontschuldigingen noch een hulpvaardige hand van het aanwezige personeel die nacht. Mijn vrouw en ik hebben zelf ons plan moeten trekken en dat met twee doodvermoeide kleuters op de achterbank. Op het lokale politiekantoor werd mij laconiek gemeld door de hulpvaardige agenten dat er ook in andere auto's werd ingebroken. Absoluut te vermijden!!!!!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Alles.

    Door Maes op 17 januari 2019 Reageer
  • Langer dan 1 uur moeten wachten, samen met mensen die er al 1 uur langer stonden te wachten omdat ze bij de vorige shuttle maar 3plaatsen hadden en de mensen waren met 4! Heel onbeleefd, heel bruuske chauffeur! De chauffeur lachen ons vierkantig uit! Schandalige slechte onbetrouwbare parking! Nooit meer! Veel te ver van de luchthaven!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLES IS SLECHT ZOWEL DE PARKING ALS DE SERVICE

    Door Rombaut Tony op 11 januari 2019 Reageer
  • Bij aankomst ook lange tijd moeten wachten voor we eindelijk opgehaald werden. Ik kreeg een preek van de chauffeur, dat het onze eigen schuld was dat we gestresst waren door de tijdsdruk. Hij ging echt niet eerder op weg naar het vliegveld voor ons. Hadden we er maar 3 uur van moeten zijn. Dat was nu juist het probleem: er waren calamiteiten geweest onderweg. Deze opmerking had nog gekund, als er op de terugweg niet nog een veel onbeschoftere chauffeur was geweest. Er kwam 1 busje voor 21 wachtenden. Dat paste natuurlijk niet. Toen ik vroeg of hij kon bellen voor een tweede busje kreeg ik als antwoord: je hebt toch zeker zelf een telefoon?! Dat klopt en daarmee had ik hem gebeld met het verzoek ons op te halen. Uiteindelijk mochten we staande mee in het busje, terwijl de chauffeur onverantwoord hard reed en nergens rekening mee hield. Dit was eens maar nooit meer bij Quick Parking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft personeel dat onverantwoord rijgedrag heeft
    Verlaten parkeerplaats, zonder toilet.
    Geen mensen aanwezig op parking, aan wie je je vragen kunt stellen.
    Personeel onverstaanbaar aan telefoon. Blijven stug Frans spreken, ook al probeer je Engels met hen te spreken.

    Door T. Klaseboer op 31 december 2018 Reageer
  • Zo jammer dat ik niet eerst de reviews had gelezen. Je zoekt een goedkope parking en dan kom je hier uit... bellen, erg lang wachten (anderen zijn alsnog met eigen auto naar het vliegveld gereden) en zeer onvriendelijk personeel. Scheuren als een dolle, bellen continu onderweg en rijden onverantwoord hard. Triest slecht! Iemand zou deze firma een verbod moeten opleggen!

    Sterke punten
    Echt 0

    Zwakke punten
    Slechter dan dit kan écht niet!

    Door Raymond op 28 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na een reis van een week , kwamen we terug, onze auto was de raam ingeslagen, het stuur eruit gestolen. Er is hier geen bewaking, wij gaan hier NOOIT meer naartoe, en als u verstandig bent , blijf daar weg. 😡🤮🙏🏻🤮👎Bij het regelen van de verzekering, hebben we hier 5 uur rond moeten hangen, GEEN KOFFIE GEEN ETEN GEENNFATSOENLIJK TOILET, EEN ARMOEDIGE BENDE IS HET

    Sterke punten
    0 nada niets nothing

    Zwakke punten
    Alles is zwak

    Door Eugene op 26 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Door lange wachttijd bijna vlucht gemist. Uiteindelijk zelf moeten rijden en parkeren op luchthaven zelf om vluchgniet te missen.
    SCHANDALIG.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review

    Door Yves op 26 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Allereerst ligt deze parkeerplaats zo een 20 minuten verder dan vliegveld Charleroi . Parkeren gaat moeizaam op slechte parkeerplaatsen waar schade op uw banden kan ontstaan.
    Na veel gedoe en 20 minuten later weer 20 minuten met het busje terug naar het vliegveld. Dat is dus al ruim 2 uur aan verloren tijd, echter dat is als alles goed gaat. Helaas bij terugkomst van onze reis meer dan 2 uur moeten wachten (snachts) voordat we mee konden en dit onder slechte communicatie waarbij soms de telefoon er gewoon weer opgegooid wordt als je nog aan het praten bent!

    Sterke punten
    Géén

    Zwakke punten
    Zie mijn verhaal, gewoon een waardeloos bedrijf waar een ieder voor gewaarschuwd moet worden alvorens mensen willen boeken zodat dit bedrijf gebooicot wordt.

    Door Marc Hermans op 21 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij vertrek half uur moeten wachten voordat de bus ging rijden. Bij terugreis mensen meer dan een uur moeten wachten. Wij zelf half uur. Hierdoor werd er geduwd en getrokken om als eerste in het busje te komen. We moesten bij elkaar op de schoot gaan zitten en er zaten/stonden mensen in het gangpad. Onverantwoord. Ligging is 30 minuten rijden vanaf het vliegveld.

    NOOIT MEER.

    Sterke punten
    zou het niet weten!

    Zwakke punten
    alles!

    Door Carla Hoen op 17 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nog nooit zoiets meegemaakt!!!
    Bij afhalen meer dan 1uur moeten wachten!!
    Telkens aan telefoon zeiden ze nog 5min. Bij aankomst waren ze met 2busjes die in totaal een 15mensen samen mochten vervoeren maar er stond meer dan 40man te Wachten. Uiteindelijk zijn ze erin geslaagd iedereen er in te stompen op elkaar. Oudere mensen die moesten rechtstaan, kinderen en baby’s die in het ijskoude moesten wachten om daarna mee op een hoop gegooid te worden. Een baan waar je 90 mocht vlogen we zeker over tegen 140/u dit terwijl er zoveel mensen moesten rechtstaan van baby tot bejaarde. Een schande is t! Zeker geen euro waard!! Ga hier NOOIT of NOOIT naartoe! Er zijn 20 verschillende maatschappijen. Deze haalt zelfs geen enkele positieve revieuw. Ook deze rit is doorgegeven aan politie met foto’s en nummerplaat.

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Alles wat je kan inbeelden

    Door Steffi op 11 oktober 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zowel in gaan als terugkomen waardeloos. Bij terugkomt meer dan 1 uur op shuttle gewacht in de regen. Bij vertrek 50 min en bijna vlucht gemist. Rit duurt niet 25 maar 35 minuten zoals aanngegeven. Parking erg ver van vliegveld.
    Rotservice en alles behalve quick. Vermijd ten alle kosten deze parking.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Extreem te laat
    Geen nederlands spreken
    Ver.
    Traag
    Geen uitleg
    Niet vriendelijk

    Door willem van g op 2 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 1 busje beschikbaar voor +/- 15 personen en er staan 50 personen te wachten. Dus onmogelijk om op tijd op de luchthaven te geraken en geen enkele informatie of hulp van persenool te verkrijgen. Om vlucht niet te missen hebben de meeste hun eigen wagen genomen en een parking genomen naast de luchthaven. Met als gevolg 2 parkings betaald.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Philip op 30 september 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 08/09 plaats geboekt om 03u. Chauffeur (was alleen) wilde pas rijden als busje vol zat. Dit gebeurde dan om 4u50 (!!!). Onze vlucht was om 5u50. Met als gevolg dat we ons haastten en m'n vrouw ten val kwam. Hierbij brak ze haar bovenarm op 3 plaatsen, reis voorbij !! Auto zelfde dag terug opgehaald, na ziekenhuisbezoek, zou m'n geld terugkrijgen van resterende dagen maar nog geen euro gezien....

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Zeer SLECHTE service, NOOIT gebruiken !!!!!

    Door Hans op 22 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij het toekomen was er niemand aanwezig...na 15 minuten wachten dan maar zelf de wagen een plaats gegeven. Ondertussen stond er al een hele groep te wachten zonder enig nieuws. Ik heb mensen terug in de wagen zien stappen om naar de luchthaven te rijden, omdat ze anders hun vlucht zouden missen. Na bijna een uur wachten (sommigen stonder er al heel stuk langer), kwam een busje aangevlogen. De reizigers moisten zelf baggage busje plaatsen, terwijl de chauffeur zich ergens bezig hield. Busje was ook veel te klein. Een tiental mensen moesten blijven rechtstaan, en de chauffeur lachte alles wat weg. Daarne als een razende gek door het verkeer naar de luchthaven, en durfde dan nog fooi vragen voor de service. De terugrit was toen nog arroganter. Na een uur wachten, toch een busje die de reizigers oppikte. Sommigen al redelijk geirriteerd door het late uur en lange wachttijd.En als ze de chauffeur aanspraken hoelang ze al wel niet aan het wachten waren, legde hij het busje doodleuk stil op de parking om wat te dreigen dat zomaar kan stoppen en ons uit zijn busje kan zetten. Hier waren zelfs 2 chauffeurs, en opnieuw werd op geen enkel moment geholpen de bagae in de bus te krijgen. Stonden er gewoon op te kijken en te lachen. Dus, ik hoop dat deze reviews (ben blijkbaar niet alleen) veel gelezen word zodat mensen aan andere parking kiezen, want we begonnen onze reis met stress... en na een deugdoende vakantie kregen we binnen het uur opnieuw stress. Enkel alleen door de servive van (not) Quickparking.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    teveel om op te noemen

    Door de wilde edw op 21 september 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Je kan je auto kwijt. Maar daarna eerst 30 min wachten totdat je opghaald wordt. Terugweg nog erger. 45 min wachten. Dus zoek een ander als je op tijd ergens moet zijn. Parking ie ergens in the Middle of nowhere.

    Zwakke punten
    Dienstverlening is dramatsch

    Door Erik op 16 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • VERTREK:
    1/ adres klopt in mijn nieuwe GPS!
    2/ Zeer ver vd luchthaven gelegen
    3/ Chauffeur vraagt fooi(??)
    AANKOMST:
    1/ lang wachten op te kleine shuttle.

    Reken 35 min rijtijd+ wachttijd op de shuttle!

    Door Pieters Marl op 3 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Quick Parking Charleroi

Schrijf je eigen review over Quick Parking Charleroi