Reizen kan een stressvolle ervaring zijn, vooral als het gaat om het regelen van vervoer naar de luchthaven. Het vinden van een veilige en betrouwbare parkeerplaats is vaak een van de grootste zorgen van reizigers. Gelukkig biedt 247Parking.nl een oplossing voor dit probleem met hun gebruiksvriendelijke parkeerservice voor Schiphol. In deze recensie nemen we een diepgaande kijk naar de verschillende aspecten van 247Parking.nl, van hun parkeermogelijkheden tot aan de veiligheidsmaatregelen en gebruiksgemak.
De 247 Park + Shuttle service is ontworpen voor reizigers die op zoek zijn naar een efficiënte en betaalbare manier om hun auto te parkeren voordat ze naar Schiphol vertrekken. Gelegen op locaties in Schiphol West en Noord, biedt deze optie de mogelijkheid om zelf te parkeren op een beveiligd en geasfalteerd terrein. Met een transfertijd van slechts 7 minuten naar de luchthaven, is dit een snelle en handige keuze. Bovendien kunnen reizigers tot zes personen gebruikmaken van de inbegrepen shuttleservice, waardoor het ideaal is voor gezinnen of groepen.
Voor degenen die op zoek zijn naar een nog eenvoudiger ervaring, biedt 247Parking.nl de 247 Park + Valet service. Deze optie laat reizigers hun auto zelf parkeren op een beveiligd terrein, waarna een taxi hen direct naar de luchthaven brengt. Bij terugkomst staat een taxi klaar om hen terug te brengen naar hun voertuig. Deze service elimineert de noodzaak voor reizigers om met hun bagage in een shuttlebus te stappen, wat extra gemak en comfort biedt.
Veiligheid is een topprioriteit bij 247Parking.nl. Het parkeerterrein is voorzien van slagbomen en wordt continu bewaakt door beveiligingscamera's. Daarnaast is er 24 uur per dag personeel aanwezig om de veiligheid van de voertuigen te garanderen. Reizigers kunnen hun sleutel meenemen, wat een extra beveiligingslaag biedt. Deze maatregelen zorgen ervoor dat klanten met een gerust hart hun auto achterlaten, wetende dat deze in goede handen is.
247Parking.nl maakt het reserveren van een parkeerplaats eenvoudig en snel, dankzij hun gebruiksvriendelijke website en mobiele app. Met de app kunnen klanten binnen slechts 30 seconden hun parkeerplaats reserveren, profiteren van doorlopende acties en kortingen, en zelfs gebruikmaken van GPS-tracking om altijd te weten waar hun auto zich bevindt. Dit gebruiksgemak is een groot pluspunt voor reizigers die vaak onderweg zijn.
Om gebruik te maken van de 247 Park + Shuttle service, hoeven klanten simpelweg door de slagbomen te rijden en hun auto op een toegewezen plek te parkeren. Ze stappen vervolgens in de shuttlebus die hen naar Schiphol brengt. Bij terugkomst in Nederland kunnen reizigers dezelfde shuttle naar het parkeerterrein nemen om hun auto op te halen. Voor de 247 Park + Valet service moeten klanten 30 minuten voor aankomst bellen met de taxicentrale, waarna een taxi hen naar de luchthaven brengt en weer ophaalt bij terugkomst.
247Parking.nl biedt een aantal voordelen die hen onderscheiden van andere parkeerservices bij Schiphol. Ten eerste zijn hun terreinen afgesloten en goed verlicht, wat bijdraagt aan een veilige parkeerervaring. Bovendien hoeven klanten hun autosleutels niet in te leveren, wat extra gemoedsrust biedt. Hun locatie dicht bij de luchthaven maakt het mogelijk om snel en efficiënt naar de vertrekhal te reizen.
Voor frequente reizigers biedt de mobiele app extra gemak en voordelen, zoals snelle reserveringen en kortingsacties. De flexibiliteit van zowel shuttle- als valetopties betekent dat klanten kunnen kiezen voor de service die het beste past bij hun behoeften en budget.
Al met al is 247Parking.nl een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en veilige parkeerservice bij Schiphol. Hun klantgerichte benadering, gecombineerd met hun uitgebreide veiligheidsmaatregelen en gebruiksvriendelijke reserveringssystemen, maken hen tot een topkeuze voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Met 247Parking.nl begint de reis al ontspannen, wetende dat uw auto in goede handen is
Niet parkeren hier!!!!!!!
We hebben een parkeerplaats geboekt bij 24/7 parking en wat is het daar een grote bende zeg. Eenmaal aangekomen moesten we 75 minuten wachten voor we werden weggebracht omdat er te veel mensen waren en ze te weinig busjes hadden ingezet. We waren gelukkig nog net optijd om in te checken omdat we 5 uur van te voren er al waren. Omdat moment dus nog 3,5 uur over. We moesten bij terugkomst bellen als we aan kwamen en na 20 keer te hebben gebeld geen gehoor. Dus gewoon met een taxi moeten gaan a 56,00 euro. Dus beter iets meer betalen en gewoon bij Schiphol zelf parkeren ipv bij deze cowboys.
Sterke punten
Hebben ze geen !!!!!!
Zwakke punten
Alles!!!!!!!
SLECHT!
"Slecht !! Wij hadden 2 maanden van te voren een boeking gemaakt voor 01-01. Op de dag zelf moet je 30 min van te voren bellen. 30 keer gebeld maar er werd maar niet opgenomen. Noodzakelijk moeten parkeren bij p3 zonder reservering en 112 euro moeten betalen. Achteraf bleek na contact te hebben gehad via de mail dat 24/7 gesloten was op 01/01 maar niemand heeft het aan ons doorgegeven. De kosten van het parkeren terug gekregen maar helaas de overige kosten die wij nu meer hebben moeten betalen omdat we bij p3 moesten parkeren niet terug gekregen. Ondanks het een fout is van het bedrijf."
Oplichters
Had geboekt bij parkfy kom ik al jaren maar ik kreeg geen mail terug ! Ik belde naar parkfly dacht ik , maar hoorden dat het is overgenomen door 24 /7 dat is dan oké ! Ik had geboekt voor binnen en er ook voor betaald . Kom op het parkeer terrein , ik dacht waar kom ik nu terecht . Ik loop naar het kantoor en ze zeiden al meteen dat mijn auto buiten moest blijven staan. Moet ik mijn auto ook zelf parkeren . De wegen naar de parkeerplaats is zo slecht stapvoets rijden zitten allemaal diepen kuilen . Ik was blij dat het droog weer was ! Als het regent of sneeuwt kom je er niet weg . En als er schade aan je auto komt is dat op je eigen risico . Het niet 24 uur bewaakt iedereen kan op het terrein komen . Is echt geen aanrader.
Sterke punten
Personeel is vriendelijk , maar die zijn ook niet te spreken over hun werkgever
Zwakke punten
Ik kan geen punt op noemen wat goed is
Bedriegers!!! Pas Op! Schade en achteraf negeren...
Bij het ophalen van onze auto bleken ze 5km met de auto te hebben gereden (binnen de parkeerplaats???) en de deur hebben ze zwaar beschadigd. Het is uit de schanieren getrokken zover dat de deur niet meer dicht kan.
Ze boden excuses aan en heel vriendelijk verzekerden ze ons dat ze goed verzekerd zijn en dat ze alles zullen vergoeden.
Later hebben we ze de schaderapport opgestuurd met reparatiekosten van 2500 euro. Deur is niet meer te redden.
Ze reageerden na meerdere emails en telefoontjes met een korte en onprofessionele bericht:
"wij betalen 500 euro"
Wij bleven contact zoeken maar helaas blijven ze ons negeren.
1,5maand later stuurden ze eindelijk een bericht dat ze het (nu pas) aan hun verzekering gaan overdragen.
Ook wij hebben een advocaat ingeschakeld.
Ondertussen zijn we 3 maanden verder en zowel van 247Parking als hun zogenaamde verzekeraar geen enkele reactie.
Dit komt uiteraard voor de rechter, maar ondertussen kan ik mijn auto niet eens op slot doen.
Ze weten precies hoe de wet werkt, houden je aan het lijntje en gaan ondertussen vrolijk verder met hun wanpraktijken.
Stelletje bedriegers van bovenste plank!
Sterke punten
Mensen belazeren
Zwakke punten
Organisatie, communicatie, oneerelijke en bedriegelijk.
zeer slecht 24/7 parking
Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.
Sterke punten
niets
Zwakke punten
Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.
Slechte organisatie
Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn op de afgesproken plek. In plaats van dat je daar van tevoren over wordt ingelicht, zodat je gelijk naar de goede plaaats kunt rijden.. Gelukkig waren we ruim op tijd. We werden (samen met vele anderen) naar een parkeerplaats 15 min verderop gestuurd. Deze parkeerplaats bleek daar echter niet op berekend, er reden slechts 2 minibusjes per uur naar Schiphol. We stonden daar met zo'n 30 mensen te wachten. Meer dan de helft heeft uiteindelijk zelf een taxi geregeld, omdat het voor hen te lang zou gaan duren om hun vlucht te halen. De communicatie over het (gebrek aan) vervoer was beroerd. Er werd alleen gezegd dat het goed zou komen, zonder dat duidelijk werd hoe lang het zou duren voor we mee konden met een bus. Toen we telefonisch contact opnamen met 24:7 parking en het probleem uitlegden, werden we gewoon weggedrukt! Uiteindelijk hebben wij (met dank aan alle mensen voor ons die een taxi hebben genomen waardoor wij eerder mee konden) net ons vliegtuig gehaald. Dit nooit meer!
Sterke punten
Behulpzame chauffeur als je eenmaal in een busje zit
Zwakke punten
Slechte communicatie
Slechte planning
Problemen van overboeking worden gewoon 'over de schutting gegooid' bij een ander parkeerterrein en daar word je aan je lot overgelaten.
Neem ruim de tijd als je hier parkeert zodat je je vlucht niet mist
Bedriegers
Wij reserveerden en betaalden 10 dagen vooraf een parking bij deze maatschappij. Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn voor ons, net als voor vele andere klanten die arriveerden. Door een onvriendelijke persoon werden wij en de anderen gewoon doorgestuurd naar een andere parking van een andere maatschappij 10km verderop.
Hierdoor werd deze maatschappij dan weer overspoeld waardoor het anderhalf uur duurde eer wij op de luchthaven arriveerden en nog net onze vlucht haalden.
Bedrieglijke praktijken en dus nooit meer boeken bij zulke onbetrouwbare mensen!!
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Bedriegers, onbetrouwbaar, onvriendelijk