Bij aankomst ook lange tijd moeten wachten voor we eindelijk opgehaald werden. Ik kreeg een preek van de chauffeur, dat het onze eigen schuld was dat we gestresst waren door de tijdsdruk. Hij ging echt niet eerder op weg naar het vliegveld voor ons. Hadden we er maar 3 uur van moeten zijn. Dat was nu juist het probleem: er waren calamiteiten geweest onderweg. Deze opmerking had nog gekund, als er op de terugweg niet nog een veel onbeschoftere chauffeur was geweest. Er kwam 1 busje voor 21 wachtenden. Dat paste natuurlijk niet. Toen ik vroeg of hij kon bellen voor een tweede busje kreeg ik als antwoord: je hebt toch zeker zelf een telefoon?! Dat klopt en daarmee had ik hem gebeld met het verzoek ons op te halen. Uiteindelijk mochten we staande mee in het busje, terwijl de chauffeur onverantwoord hard reed en nergens rekening mee hield. Dit was eens maar nooit meer bij Quick Parking.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschoft personeel dat onverantwoord rijgedrag heeft
Verlaten parkeerplaats, zonder toilet.
Geen mensen aanwezig op parking, aan wie je je vragen kunt stellen.
Personeel onverstaanbaar aan telefoon. Blijven stug Frans spreken, ook al probeer je Engels met hen te spreken.