in oktober vliegtickets geboekt en een parkeerplaats op Schiphol... via Easyjet dus dacht ik bij easyjet. Ik kreeg maar geen bevestiging en kwam er achter dat het Holliday extra's was. Vliegtickets werden geannuleerd vanwege corona en ik kreeg een mail van holliday extra's om te kiezen voor een voucher... grote groene knop... of held retour... kleine grijze knop. Ik had mijn leesbril niet open drukte op de telefoon op de verkeerde knop. Stuurde meteen een mail en kreeg na een week antwoord. Ik kreeg mijn geld niet retour...moest maar rekening houden met de vervelende situatie waarin de reisbranche op dit moment zat!!! Ze hadden het met hun jurist gecheckt en dit klopte zo volgens hen. Nog een paar mailtjes over en weer maar ze blijven bij hun standpunt. Ik mag tot oktober de voucher gebruiken maar ga op dit moment uiteraard niet vliegen. Het was geen geoot bedrag maar het is een arrogante superklantonvriendelijke club. Nooit weer!!!
Ik heb een boeking gedaan by Holiday Extras. Nu wil ik ze een vraag stellen over de boeken - het antwoord staat niet op hun website - maar ze zijn telefonisch niet te bereiken. Ondertussen 3 emails gestuurd in 2 weken tijd en kreeg steeds automatische reactie dat ze mij vraag zsm zullen beantwoorden. Niet dus....
Sterke punten Geen.
Zwakke punten Uitermate slechte service en bereikbaarheid.
Via de site was aangegeven dat dit een bewaakte parkeerplek betrof en je binnen 20 min op schiphol zou zijn. De parkeerplek ligt op een afgelegen plek, geen mens te bekennen. We stonden in de regen, zelfs geen afdak om te schuilen. Drie keer gebeld en na 1 uur kwam er een busje. De slagboom stond gewoon open. Iedereen kan hier op rijden. Bij terugkomst hebben we direct gebeld. Toen we bij vertrekhal 3 deur c stonden, bleek later de chauffeur met 2 passagiers net weg te zijn. Weer gebeld, miscommunicatie. De chauffeur was vergeten de namen te vragen en is met twee in plaats van drie passagiers vertrokken. We hebben opnieuw ruim een uur in de kou gestaan. We kwamen bij de auto op de afgelegen donkere parkeerplaats en moesten zelf de slagboom bij vetrek naar beneden doen. Wij maken geen gebruik meer van Shuttleparkeren Schiphol/Holiday Extras via Easyet.
Sterke punten Goede chauffeurs
Zwakke punten Miscommunicatie en informatie vooraf klopt niet
Klantonvriendelijk. Pikken je geld in.
in oktober vliegtickets geboekt en een parkeerplaats op Schiphol... via Easyjet dus dacht ik bij easyjet. Ik kreeg maar geen bevestiging en kwam er achter dat het Holliday extra's was. Vliegtickets werden geannuleerd vanwege corona en ik kreeg een mail van holliday extra's om te kiezen voor een voucher... grote groene knop... of held retour... kleine grijze knop. Ik had mijn leesbril niet open drukte op de telefoon op de verkeerde knop. Stuurde meteen een mail en kreeg na een week antwoord. Ik kreeg mijn geld niet retour...moest maar rekening houden met de vervelende situatie waarin de reisbranche op dit moment zat!!! Ze hadden het met hun jurist gecheckt en dit klopte zo volgens hen. Nog een paar mailtjes over en weer maar ze blijven bij hun standpunt. Ik mag tot oktober de voucher gebruiken maar ga op dit moment uiteraard niet vliegen. Het was geen geoot bedrag maar het is een arrogante superklantonvriendelijke club. Nooit weer!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Ontzettend klantonvriendelijk
UItermate slecht
Ik heb een boeking gedaan by Holiday Extras. Nu wil ik ze een vraag stellen over de boeken - het antwoord staat niet op hun website - maar ze zijn telefonisch niet te bereiken. Ondertussen 3 emails gestuurd in 2 weken tijd en kreeg steeds automatische reactie dat ze mij vraag zsm zullen beantwoorden. Niet dus....
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Uitermate slechte service en bereikbaarheid.
Lang wachten en geen bewaakte parkeerplek
Via de site was aangegeven dat dit een bewaakte parkeerplek betrof en je binnen 20 min op schiphol zou zijn. De parkeerplek ligt op een afgelegen plek, geen mens te bekennen. We stonden in de regen, zelfs geen afdak om te schuilen. Drie keer gebeld en na 1 uur kwam er een busje. De slagboom stond gewoon open. Iedereen kan hier op rijden. Bij terugkomst hebben we direct gebeld. Toen we bij vertrekhal 3 deur c stonden, bleek later de chauffeur met 2 passagiers net weg te zijn. Weer gebeld, miscommunicatie. De chauffeur was vergeten de namen te vragen en is met twee in plaats van drie passagiers vertrokken. We hebben opnieuw ruim een uur in de kou gestaan. We kwamen bij de auto op de afgelegen donkere parkeerplaats en moesten zelf de slagboom bij vetrek naar beneden doen. Wij maken geen gebruik meer van Shuttleparkeren Schiphol/Holiday Extras via Easyet.
Sterke punten
Goede chauffeurs
Zwakke punten
Miscommunicatie en informatie vooraf klopt niet