• Peter

    Review over Eazzypark

    Slechte service

    Met een goed gevoel mijn auto achter gelaten en een formulier getekend waarop stond dat mijn voertuig achter gelaten werd met een kleine schaafsshade op mijn spiegel.

    Bij terugkomst helaas direct geconstateerd dat ik meerder krassen/pitten had in 2 van de 4 deuren.
    Ik heb dit gelijk kenbaar gemaakt bij de medewerkers die aangaven dat dit bij hen is ontstaan en boden gelijk hun excuses aan waarna ik wennfrjloer kreeg om het te melden.

    Binnen 10 dagen zou alles geregeld zijn echter ondanks een schade offerte en alle andere bewijzen weigeren ze het bedrag uit te keren.
    Want het is niet hun schild dat er schade ontstaan is.

    Vergeten dit is natuurlijk mijn eigen schuld want ik heb vanuit Engeland zelf de krassen erop gezet.

    Nee sorry, jullie hebben mijn voertuig weggereden en teruggereden. Jullie rijden en parkeren de voertuigen. En ja het zal niet opzettelijk gebeurd zijn dat jullie meerdere malen een andere deur te ver open gedaan hebben waardoor de schade ontstaan is. Maar ondanks dat het niet opzettelijk gedaan is (tenminste daar ga ik vanuit) zijn jullie wel aansprakelijk hiervoor.

    En ondanks dat jullie weigeren het gehele bedrag uit te keren omdat jullie niet aansprakelijk zouden zijn, maar toch wel een kleine tegemoetkoming willen uutkeren als compensatie.

    Ik ben benieuwd hoe het afloopt aangezien de 10 dagen allang voorbij zijn (gebeurd met Pasen).
    Ik zal het niet laten gaan voor het hele bedrag vergoed is. Rechtsbijstand is er al mee bezig!!!

    Sterke punten
    Afspraken niet nakomen

    Zwakke punten
    Dingen beloven en niet nakomen

    8 mei 2017

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.