Reviews van deze auteur

Misleidende info

Review over QuickParking.nl

Op 6/9/2015 een vlucht geboekt van Rotterdam naar Malaga met de Transavia.
Vantevoren gecharmeerd over de positieve recensies van Kyoh over Quick Parking Rotterdam. Omdat het goedkoper is dan de parkeertarieven op de luchthaven zelf en de reisduur slechts 3 min duurt heb ik een parkeerplaats gereserveerd. Toen volgden er een opeenstapeling van ergernissen en teleurstellingen:
1. op de route naar Mijesstraat 10 werd niet vermeldt dat er wegwerkzaamheden zijn waardoor het beter geweest zou zijn als ik vanuit Tilburg via de A20 en S114 naar Spaanse Polder was gereden (vertraging 10 min)
2. Er werd niet aangegeven waar de ingang van het parkeerterrein is. Na enkele minuten zoeken een knop van de intercom gevonden. Het duurde enkele minuten voordat gereageerd werd en ik gesomeerd werd om zelf het hek open te doen, de auto te parkeren en de koffers uit te laden. Doordat het parkeerterrein vol was moest er een lange afstand afgelegd worden met de koffers via een met bakstenen onverharde weg naar de uitgang. Vertraging 5 min.
3. Daarna nog 10 min gewacht op het busje. Mijn ongenoegen geuit naar de bestuurder. Deze antwoorde vrij lakoniek dat dit wel vaker door de klanten geuit werd maar dat hij er niets aan kan doen. Dat moet aan de organisatie maar gemeldt worden. Op mijn vraag hoe lang Quick Parking al in Rotterdam zit antwoorde hij minstens 2 jaar. En er is kennelijk nog niets aan de klachten van
de reizigers gedaan, zei ik. Daarop kreeg ik geen commentaar.
4. De rit naar de luchthaven duurde tenminste 12 min ipv 3 min.
5. Door alle vertragingen bij elkaar opgeteld heb ik mijn vlucht gemist ondanks dat Transavia onze namen wel had opgeroepen maar doordat onze koffer in het vrachtruim moest en de gate al dicht was konden we niet meer mee. Had ik mijn auto op de luchthaven geparkeerd dan was ik wel mee gekund. Dit werd een heel duur uitje naar Malaga doordat we met Quick Parking in zee zijn gegaan.

Sterke punten
Absoluut geen

Zwakke punten
Misleidende informatie op de website.
Een zekere Melissa van Kyoh heeft ons nog gebeld en haar excuses aangeboden en als compensatie zouden we korting krijgen bij onze eerstvolgende reservering bij Quick Parking. Ik heb geantwoord dat ik nooit meer bij Quick Parking zal reserveren en het ook niet aan vrienden/familie zal aanbevelen. Als er een tegemoetkoming aangeboden zou worden in de kosten van de vliegtickets(2) naar Malaga dan valt er over te praten.

reacties: