Lege accu met gevolgen.

Parkeren bij Park Fly, grote afrader. Bij deze een relais van de problemen op 8-11-2016. We waren met zijn vieren in een keurig nette , goed onderhouden auto voorzien van een vrij nieuwe accu. Auto geparkeerd bij Park Fly Aalsmeer, sleutel daar afgegeven, zodat zij daar de auto konden wegzetten en weer klaar zetten als je weer terug komt. Er was betaald voor binnen parkeren, bij terugkomst bleek de auto nat, ook waren de deuren los, in de auto lagen diverse waardevolle dingen, zoals navigatie en dergelijke. De grote hal(oude broeikas) is onbewaakt als het busje naar Schiphol gaat, de grote deur is dan los en iedereen kan er naar binnen lopen of rijden. Toen we de auto wilden starten bleek de accu helemaal leeg, een medewerker had een licht aan laten staan of iets dergelijks. Medewerker Park Fly gebeld, deze was weer met de bus naar Schiphol, dus 20 minuten wachten. Deze heeft in het schemer een startbooster op de accu gezet, maar heeft de + en - pool verkeerd aangesloten, een hoop vonken dus. Na juist plaatsen startte de auto. Medewerker gehaast weer naar Schiphol, toen we naar buiten reden , bleek de verlichting erg zwak en de stuurbekrachtiging deed het niet. ANWB en medewerker Park fly gebeld. Een dik uur gewacht op de ANWB, deze heeft accu polen losgemaakt , startbooster geplaatst. Ja alles weer klaar. De wegenwacht weer weg, maar bij het wegrijden bleek de stuurbekrachtiging het weer niet te doen en vielen de lichten uit. Weer de ANWB gebeld, weer dik uur gewacht, deze heeft de dynamo gemeten en deze bleek verbrand, dit als gevolg van de verkeerd aangesloten startbooster door medewerker van Park Fly. Melding gemaakt van een en ander bij Park Fly medewerker en achter ANWB auto aangereden met een hulpaccu naar service centrum in Badhoevedorp, daar is een nieuwe dynamo geplaatst, kosten 320,- euro. dus 5 a6 uur oponthoud en 320,- euro verder. Volgende dag 5 keer gebeld naar Park Fly om het met de directeur de heer J. Koster te bespreken en de onkosten te verhalen, ik zou teruggebeld worden, werd mij keer op keer beloofd. Volgende dag weer hetzelfde na meerdere keren bellen. Mail gestuurd, en meerdere keren verstuurd naar de heer J.Koster, maar geen reactie. Samengevat , ik vind het zeer bedroevend dat bij Park Fly zo met iemand zijn daar in vertrouwen geparkeerde auto word omgegaan, nog erger vind ik dat bij schade de eigenaar , de heer J.Koster zich verstopt achter zijn wel vriendelijke personeel. Wij hebben nu al 7 jaar bij Park Fly geparkeerd, maar na deze keer never nooit weer. Wij overwegen wel om gerechtelijke stappen te ondernemen, misschien zijn er nog meer gedupeerden die hier in mee willen gaan. Er staan vele schokkende reviews op internet blijkt achteraf.
H. de Jong en T.Postma Tel: 0613882853 of mail [email protected]

Sterke punten
Vriendelijke personeel.

Zwakke punten
Dat er helemaal niet word gereageerd op telefoon of mail.

Bezoek Schiphol ParkFly Reviews over Schiphol ParkFly

1 reactie

Ook ik ben benadeeld voor €300 aan schade aan mijn auto,krassen op spatbord en bumper.medewerker alles op papier gezet en ondertekend en ik foto's van de schade gemaakt en alles doorgemaild naar de eigenaar J.Koster.
Maar naar diverse mails nogsteeds geen antwoord.
In mijn ogen is het een grote oplichter,die zichzelf verrijkt en naar zijn klanten niet omkijkt.
Wij werden weggebracht naar schiphol met 10 mensen in een busje gepropt,en de chauffeur vertelde dat hij niet te hard kon rijden omdat het stuur erg trilde en verder zei hij dat dat busje ook al meer dan 400.000km op de teller had staan. Onverantwoordelijk levensgevaarlijk. Dus beste mensen ga nooit met schiphol PARKFLY mee,betaald liever een paar euro meer dan dat je je leven riskeert.

Bezoek Schiphol ParkFly Reviews over Schiphol ParkFly

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Schiphol ParkFly
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden