Parkeren bij de luchthaven en met de taxi naar Schiphol. QUBE is de 1e parking van Nederland die u vervoert met een taxibedrijf. U parkeert veel goedkoper. U hoeft niet op een bus te wachten in het donker. QUBE focust zich op het vervoer naar de luchthaven.

Qube Parking Reviews

  • Qube parking = oplichting

    Had voor 2 weken geboekt bij qube parking via Groupon en betaald , reservering werd netjes bevestigd tot 2 weken voor vertrek je een bericht krijgt dat je reservering is geannuleerd ! bellen en mailen heeft geen enkele zin aangezien qube zo onbeschoft is nergens op te reageren behalve als je het dure 0900 nr belt en je uiteindelijk als je geluk hebt een chauffeur aan de lijn krijgt die zegt dat je maar moet mailen.

    Kortom , Qube Parking = pure oplichting , blijf er weg en betaal maar iets meer via schiphol parking en ben er van verzekerd dat je auto goed staat.

    Sterke punten
    - geld aftroggelen van eerlijke mensen.
    - geen enkele reactie geven op mail of telefoon.

    Zwakke punten
    zakelijk inzicht
    eerlijkheid

    Door Peter op 29 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Groupon een keer een parkeerplaats geprobeerd. Reserveren ging makkelijk (3 maanden vooraf). De dag voor we vertrokken de volgende mail:

    Geachte,

    We zijn compleet overboekt door annuleringen van vluchten.

    Het spijt ons vreselijk alleen we kunnen u morgen geen parkeerplek aanbieden, we zullen uw aankoopbedrag terugstorten.

    Ons advies is toch even op Schiphol p3 te parkeren.

    Met vriendelijke groet,

    Qube Parking

    Geen alternatief wordt geboden. Het geld van de extra dagen wordt niet terugbetaald. Trap er niet in!

    Sterke punten
    Nul

    Zwakke punten
    Retourbetaling
    Communicatie

    Door Peter op 13 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Jahoor, wij waren er ook ingetrapt. Een voordelige aanbieding van QubeParking. Eigenlijk vind ik het vreemd dat een serieuze partij als Groupon zaken doet met zo'n louche bedrijf als Qube Parking. Echt laag bij de grond om Parkeer tickets te verkopen en dan je klanten gewoon niet op te halen bij Schiphol. Dit terwijl je denkt ruim op tijd te arriveren zodat je nog even relaxed een kop koffie kunt drinken op Schiphol. Neehoor, je staat te wachten en te wachten. Dan bel je maar eens met Qubeparking (a raison van 0,45 ct minuut bovenop je mobiele belkosten), krijg je na en vervelend keuze menu een muziekje te horen. Uiteindelijk maar gestressed naar P3 (Schiphol Lang Parkeren) gereden en daar mijn auto geparkeerd.
    Sorry QubeParking ... maar dit vind ik echt laag bij de grondse oplichterij. De eigenaar van Qube Parking zal wel denken "Massa is Kassa".. als ik nou veel mensen oplicht voor een bedrag onder de 100 euro ... dan tikt dat toch wel lekker aan. Sorry hoor ... zielige bedoeling. Nooit meer zaken doen met Qube Parking of hoe deze club in de toekomst dan ook mag heten.

    Mijn tip aan Groupon: doe even iets meer research voordat je aanbiedigen van een louche bedrijf gaat verkopen.

    Sterke punten
    Goed in oplichtingspraktijken. Penoza a la 2015! Zielig hoor mensen oplichten voor een bedrag van rond de 100 euro ...

    Zwakke punten
    Kan ik niet benoemen omdat ze gewoon geen service bieden.

    Door Guido Cox op 12 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Groupon een voucher gekocht voor 14 dagen valet parking.
    Dat houd dus in dat je wagen bij Schiphol gehaald en gebracht wordt.
    Voor datum van vertrek twee keer een mail ontvangen of de afspraak nog doorging.
    Beide mails beantwoord dat dat zeker zo was.
    De mails lijken geautomatiseerd te zijn ze zijn niet gericht aan een specifiek persoon.
    De dag van vertrek stonden wij met onze auto bij Schiphol en u raad het al geen Qube parkingpersoneel op de afgesproken plaats.
    Diverse malen het bedrijf gebeld maar verder dan een lulpraatje, muziekje en een antwoordapparaat kwamen we niet.
    Ivm de tijd de wagen op lang parkeren gezet met als gevolg een gepeperde rekening na de vakantie.

    GA NIET IN ZEE MET DEZE OPLICHTERS GOEDKOOP BLIJKT DUURKOOP !!!!!

    Sterke punten
    NUL helemaal niks zakkenvullers zijn het.

    Door Willem op 12 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Onderstaande mail gestuurd maar nog geen reactie:

    "Goedendag,

    Ik heb helaas een klacht betreffende het ophalen vanaf Schiphol.
    Afgelopen nacht nadat wij bij de bagageband stonden hebben wij herhaaldelijk geprobeerd uw bedrijf te bereiken.
    Een ingesproken bandje meldde ons dat u 24/7 te bereiken bent en direct na het doorlopen van een keuze menu doorverbonden zouden worden met een van uw medewerkers.
    Na het doorlopen van het keuzemenu (optie 1 en 1) ging de telefoon weer een paar maal over en kregen we een muziekje te horen dat een paar minuten duurde en daarna werd de verbinding verbroken. Nog een aantal keer geprobeerd u te bereiken met hetzelfde resultaat.

    Nadat wij bij het afgesproken ophaalpunt Sheraton stonden wederom een paar keer gebeld met weer geen respons.
    Ook niet door nu eens andere keuzes te proberen.
    Na diverse mensen aangesproken of zij van uw bedrijf waren maar besloten om zelf een taxi te nemen naar de Aalsmeerderweg.
    Wij hadden er na een uur wachten schoon genoeg van en vreesden dat wij wel eens heel lang dat bij het Sheraton zouden staan.

    Verleden jaar hebben wij ook gebruik gemaakt van uw diensten en toen ging het perfect, maar van de ervaring van afgelopen nacht ben ik niet echt blij.
    Ik verzoek u dan ook om onze gemaakte kosten van de taxirit terug te betalen en per omgaande op rekeningnummer NL ................ t.n.v. .......... te ...........
    De kosten waren 40 Euro na te vragen bij TCS wagen 361 klant 6.

    Graag zie ik uw reactie op korte termijn tegemoet.

    Groeten,

    Peter ............."

    Gezien de klachten over qube vallet parking betreffende kilometerstanden vermoed ik dat wij zijn gebracht met een wagen van een andere klant.
    Heeft u een zwarte Skoda stationwagen die u heeft toevertrouwd aan Qube Parking Vallet rond 19 juli? Dan kunt u ervan uitgaan dat wij daarmee naar Schiphol zijn gebracht. We werden wat aan de late kant (chauffeur dacht dat wij een uur later op locatie zouden moeten zijn) naar Schiphol gebracht door de chauffeur. Ik hoop dat wij niet geflitst zijn voor u want het ritje ging redelijk snel incl. rechts inhalen om toch nog op tijd op Schiphol te zijn.

    Ik verwacht dat de gemaakte kosten niet vergoed gaan worden en ga niet bellen met Qube parking, want dan kost het wederom 80 eurocentjes +.

    Mocht ik het geld wel terug ontvangen dan zal ik dit u laten weten middels een review.

    Ik denk dat het een mooi programma item voor Tros opgelicht zou kunnen zijn.

    Sterke punten
    Telefoon niet beantwoorden
    afspraak is geen afspraak
    "snelle" reactie op klacht via e-mail.

    Zwakke punten
    service.

    Door Peter op 4 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We zijn eind mei op vakantie geweest en gebruik van Qube Valet gemaakt. Dat was trouwens een gratis upgrade naar Valet een paar uur voor vertrek. Bij terugkomst heb ik een parkeerboete (in Amsterdam centrum) ontvangen, dat is gebeurt toen we in het buitenland zaten.

    Ik heb Qubeparking laten weten dat ze de boete binnen 14 dagen moeten vergoeden. Ze zeiden dat het geld is overgemaakt, wat natuurlijk totale onzin is. Tot nu toe nog steeds geen geld op mijn rekening.

    Hetzelfde verhaal: kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/klant-draait-onterecht-voor-boete-op/speel/1/

    In zijn laatste mail vroegen ze nog een keer naar een kloppend iban. Dus ik verwacht dat hun smoesje wordt dat het op een verkeerde rekening is overgemaakt.

    Aangifte doen!

    Sterke punten
    - voor parkeerboetes zorgen
    - liegen
    - oplichten
    - met je auto rijden
    daar zijn ze goed in!

    Zwakke punten
    service

    Door Dim op 4 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In mei gebruik gemaakt van Valet parking bij Qube via een Groupon. Bij terugkomst een slap verhaal dat onze autokaart gestolen is. Ze hebben ons in een witte Audi van een andere!!!! klant naar huis gereden om de reserve sleutel te halen. Niet lekker thuiskomen en het feit dat we in een auto van een ander thuisgebracht zijn is echt schandalig. We moesten op een gegeven moment een nieuwe autokaart laten maken wat 200 euro kost. Volgens hen zijn ze hiervoor verzekerd. Nu 2 maanden verder en geen geld gezien. Ondertussen proberen ze Groupon en ons tegen elkaar uit te spelen door te zeggen dat ze geen factuur gezien hebben. Mensen, maak deze fout niet, doe NOOIT zaken met ze! Wij wachten al 2 maanden op geld. En de auto waarin ze ons in een snel tempo thuisbrachten kan uw auto zijn/worden!!!! Voor ons nooit meer Qube!!! En aangifte gedaan natuurlijk.

    Sterke punten
    Ze zijn goed in oplichtingspraktijken

    Zwakke punten
    Alles, stel oplichters

    Door Maria op 5 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • op 20 juni onze auto ingeleverd bij quebeparking, er was niemand op schiphol dus ik moest zelf mijn auto naar Rijsenhout brengen, ben met een andere auto naar schiphol gebracht. bij terugkeer op schiiphol werd de auto wel gebracht maar er bleek ruim 100 km mee gereden te zijn, er lagen zelfs parkeerbonnetjes in de auto van de periode dat wij op vakantie waren. volgens de politie kan ik niets doen omdat je, op het moment dat je vrijwillig je autosleutels inlevert, automatisch toestemming geeft om hem te gebruiken.... zelfs de evt. parkeerboetes komen voor mijn rekening! Mensen, trap er niet in en parkeer NOOIT je auto bij p7/quebeparking!!!

    Sterke punten
    absoluut niet

    Zwakke punten
    rijden ongevraagd met je auto
    telefonisch alleen bereikbaar voor 80 ct/minuut

    Door rik op 1 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Beste Lezer,

    Gezien de al vele negatieve reacties wellicht overbodig om nog een review te schrijven maar toch voor de zekerheid:

    Maak aub geen gebruik van de parking van Qube!

    Hoe ons avontuur (terugreis) is verlopen zal ik u verder niet mee vermoeien en laat het verder bij het bovenstaande advies.

    Sterke punten
    * niet origineel, maar ze hebben er inderdaad geen.

    Zwakke punten
    - telefonisch niet bereikbaar
    - Mail geen reactie, dus ook op klachten/vragen
    - geen aanwezigheid bij parking (poort gesloten, niet bij je auto kunnen)
    - Etc.

    Door Dave op 24 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Beste mensen,

    Ga niet in zee met Qube Parking / P7 Zelf Parkeren / I.B.R. Investments!

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    - aangeboden parkeerterrein niet beschikbaar;
    - afspraken worden niet nagekomen
    - mails worden niet beantwoord
    - telefonisch niet te bereiken

    Door Bas op 24 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na dat wij de auto opgehaald hadden en we de tom tom in wilden stellen kwamen we tot de ontdekking dat hij uit de auto gestolen was. Ook het snoer naar de sigaretten steker en het etui. We weten zeker dat de auto op slot zat maar het is mogelijk om het signaal op te vangen van de afstand bediening als je de auto op slot doet.
    Het was die nacht een chaos want er moesten eerst auto's weg gekrikt worden die dubbel geparkeerd stonden. Er waren meerdere chauffeurs aanwezig.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Om te bellen dure telefoongesprekken. 80 eurocent per minuut en als je het bandje krijgt is het moeilijk contact te krijgen en de minuten tikken door.

    Nooit weer Qube parking

    Door Sjors op 24 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Onze auto bleek na ontvangst krassen en deuken te hebben. Kentekenplaat ontbrak. Ook vonden we etensresten, lege bierviltjes, condooms en witte wikkels waarin hard drugs heeft gezeten. Het lijkt erop dat onze auto door drugskoeriers en onderwereldfiguren is gebruikt. Verhaal halen lukte niet. Zeer intimiderende figuren. Mijn man werd uitgemaakt voor vieze homo door de telefoon. Onze auto had wel in beslaggenomen kunnen zijn bij controle. En je goede naam door het slijk gehaald waar je de rest van je leven niet vanaf komt. En ze steken gewoon hun middelvinger op naar je.

    Deze criminelen komen iedere keer onder een andere naam weer terug. Als strontvliegen op vuiligheid. Doe dus geen zaken met dit soort kakkerlakken. Kies gewoon de service van Schiphol zelf of neem de trein. Wijzelf nemen voortaan een shuttle dienst die voor een redelijk bedrag je in heel Nederland ophalen en thuisbrengen.

    Figuren die dit soort criminele praktijken erop nahouden zouden door een vuilniswagen overreden mogen worden. Liegen en bedriegen en schijt hebben aan alles en iedereen. En een hele grote bek.
    Niet mee in zee gaan. Vullis. Lager bestaat niet. Dat wij onze sleutel aan die randdebielen hebben gegeven. Ik schaam me kapot.

    Onthou die naam en Google 'm vooral.

    Sterke punten
    Bedriegen en oplichten. Schijt hebben aan alles en iedereen.

    Zwakke punten
    Totaal gebrek aan eerlijkheid.
    Het zijn criminelen en drugskoeriers. Smeerlappen.

    Door Hen op 12 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • na meerdere goede ervaringen met Qube parking ook nu weer gekozen voor Qube parking. In januari hadden we er ook gebruik van gemaakt en kregen we door een administratieve fout van Qube een kortingscode voor de volgende keer. Gelijk in januari een plek geregeld van 31 mei tot 15 juni en dit met de comp code direkt betaald. Twee weken voor vertrek kregen we de vliegtickets en wilde ik via de link van Qube parking de aankomst tijd even doorgeven. De link werkte echter niet. Ik heb vervolgens een mail gestuurd waarop niet gereageerd werd. Dus maar even gebeld a 80 cent p.m. Volgens de man zou alles goed komen. Nog een keer een mailtje sturen met alle gegevens en dan was het in orde. Vervolgens mail gestuurd met alle gegevens waarop wederom niet gereageerd werd. Nog maar eens gebeld. Meneer, het komt helemaal goed. We hebben het zo druk, dat het beantwoorden van mails wel eens verkeerd gaat, maar alles is in orde. Twee dagen voor vertrek ontvang ik nog een mail dat ik binnenkort kom parkeren en bieden ze me allerlei zaken aan. En dag voor vertek niets ontvangen, terwijl dit wel gebruikelijk was, dus maar weer gebeld. Meneer, alles is in orde. Maakt u zich geen zorgen.
    'S nachts om 01.30 uur vertrokken naar de Ecuadorlaan zoals gewend. Hier aangekomen werd mij verteld dat ze geen zaken meer deden met Qube parking. Inmiddels een mail ontvangen om 01.30 uur van Qube parking dat de code niet meer geldig was en dat het parkeren geannuleerd was. Als ik alsnog 30 euro zou overmaken zou alles goed komen. Gebeld met Qube parking hoe dit nu kon en waar hun parkeerplaats nu was. De man vertelde mij dat ik naar de Cactuslaan 1 moest rijden en dat alles goed zou komen. Inmiddels redelijk gestresst de Cactuslaan opgezocht, maar daar was niets, alleen een uis. Wederom gebeld. De man zei tegen mij dat ik nu te laat was en verbrak het gesprek. Ongelofelijk. Daar sta je dan en de tijd dringt. Wat een onbeschofte behandeling!!!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbeschofte behandeling
    Mails niet beantwoorden
    Je gewoon laten stikken!!!

    Door Jan Drok op 12 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na het zien van de onthullende uitzending van omroep Max gisteren viel een hoop op zijn plaats.

    Wij hadden eind april/begin mei gebruik gemaakt van P7 zelf parkeren Valet parking (= Qube parking). Om middernacht waren we met twee stellen en kinderen geland op Schiphol. Ipv dat onze auto's naar ons waren gebracht, werden wij pas na een uur opgehaald door een busje. Een vaag verhaal werd door de medewerker van Qube/P7 verteld dat er was ingebroken bij P7/Qube en dat er een hoop auto's gestolen waren. Het personeel was verdacht en op non actief gesteld. Vandaar dat wij zo lang moesten wachten, er was nog maar 1 chauffeur in dienst.

    De realiteit was dat P7/Qube gewoon onze auto's kwijt was. Twee uur lang werd gezocht naar onze auto's. Een auto was gestald bij een achteraf loods in Aalsmeer, de andere auto werd na veel gezoek gevonden in een woonwijk in Rijsenhout, waar ook de directeur/eigenaar woont. Uiteindelijk konden we pas om 3:00 's nachts wegrijden, moesten in het donker onze auto inspecteren. En ja hoor, de volgende dag bij daglicht schade geconstateerd aan onze auto. Een grote kras aan de zijkant. Oh ja, bij de ene auto was 30 km gereden, met de andere 10 km, maar daar zal wel weer prive ritjes mee gemaakt zijn door de chauffeurs van P7.

    Nu ik die uitzending gezien heb, kan ik me goed voorstellen dat de directeur/eigenaar niet weet waar de auto's allemaal zijn. Een grote chaos en list en bedrog bij dat bedrijf. Bewaakte parkeerplaats beloven en mijn auto dumpen in een woonwijk...Dat jullie zo je geld willen verdienen....

    Oh ja, ik geloof in Karma. Dat mager leugenachtig scharminkel wat zich directeur noemt krijgt een keer wat hij werkelijk verdient: in tienvoud!

    Sterke punten
    Als Qube Parking en P7 daadwerkelijk buiten bedrijf gesteld zijn inmiddels zou dat een zeer sterk punt zijn!

    Zwakke punten
    Leugens
    Korte termijn politiek

    Door Dennis op 9 juni 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na het zien van de onthullende uitzending van omroep Max gisteren viel een hoop op zijn plaats.

    Wij hadden eind april/begin mei gebruik gemaakt van P7 zelf parkeren Valet parking (= Qube parking). Om middernacht waren we met twee stellen en kinderen geland op Schiphol. Ipv dat onze auto's naar ons waren gebracht, werden wij pas na een uur opgehaald door een busje. Een vaag verhaal werd door de medewerker van Qube/P7 verteld dat er was ingebroken bij P7/Qube en dat er een hoop auto's gestolen waren. Het personeel was verdacht en op non actief gesteld. Vandaar dat wij zo lang moesten wachten, er was nog maar 1 chauffeur in dienst.

    De realiteit was dat P7/Qube gewoon onze auto's kwijt was. Twee uur lang werd gezocht naar onze auto's. Een auto was gestald bij een achteraf loods in Aalsmeer, de andere auto werd na veel gezoek gevonden in een woonwijk in Rijsenhout, waar ook de directeur/eigenaar woont. Uiteindelijk konden we pas om 3:00 's nachts wegrijden, moesten in het donker onze auto inspecteren. En ja hoor, de volgende dag bij daglicht schade geconstateerd aan onze auto. Een grote kras aan de zijkant. Oh ja, bij de ene auto was 30 km gereden, met de andere 10 km, maar daar zal wel weer prive ritjes mee gemaakt zijn door de chauffeurs van P7.

    Nu ik die uitzending gezien heb, kan ik me goed voorstellen dat de directeur/eigenaar niet weet waar de auto's allemaal zijn. Een grote chaos en list en bedrog bij dat bedrijf. Bewaakte parkeerplaats beloven en mijn auto dumpen in een woonwijk...Dat jullie zo je geld willen verdienen....

    Oh ja, ik geloof in Karma. Dat mager leugenachtig scharminkel wat zich directeur noemt krijgt een keer wat hij werkelijk verdient: in tienvoud!

    Sterke punten
    Dat ze hopelijk voorgoed buiten bedrijf gesteld zijn

    Zwakke punten
    Crimineel
    Onbetrouwbaar
    Immoreel

    Door Dennis op 9 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor langere zakenreis mijn Audi achtergelaten bij dit bedrijf. Ik kan het ten zeerste afraden. Iemand heeft een behoorlijk aantal kilometers gemaakt gedurende de "stalling". Het ergste is dat iemand zich genoodzaakt heeft gevoeld om te eten in mijn voertuig, hierbij is een beker vloeistof over het dashboard gevallen. Ten gevolge van dit ongelukje zit ik met een rekening van 1900 euro aan de elektronica. Geen gehoor gekregen via de email en via de telefoon onkennen ze betrokkenheid.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review, schandalig bedrijf.

    Door Alexander op 8 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb er niet eens een auto geparkeerd, maar als ik nu lees wat de kop is op de website htIk heb er niet eens een auto geparkeerd, maar als ik nu lees wat de kop is op de website denk ik bij mezelf; wat volwassen..

    Als je echt niks verkeerd hebt gedaan zou je dan niet gewoon je naam gaan zuiveren? "Qube Parking is onterecht beschuldigd in de media" staat er oa in het bericht. Zou toch wat zijn als elk bedrijf dat onheus wordt bejegend in de media er gelijk mee stopt. Alle internationale bedrijven zouden gelijk verdwijnen

    Met hun reactie "Qube Parking feliciteert Schiphol" laten ze wederom zien waar ze prioriteit aangeven. Liever een sneer uitdelen in een zelf op de deze site geplaatste reactie dan excuses en normale klachten afhandeling. De vele mensen, die natuurlijk alles uit hun duim zuigen volgens QP, die hier al hun klachten neerzetten hadden het misschien net iets geloofwaardiger gevonden als er zou staan "QP biedt excuses aan aan al hun klanten"

    De website is overigens wel via google nog te bezoeken. Heb een paar van hun afbeeldingen door google image search heen gehaald en wat blijkt? Zelfs hun foto's kwamen van DUITSE parkeersites en Stockphoto sites. Logisch dus dat velen van jullie de prachtige foto erg misleidend vonden

    Zo volwassen, zo beleefd...
    Bryan

    Sterke punten
    Ze zijn gestopt!

    Zwakke punten
    De bedrijfsvoering

    Door Bryan op 8 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Afspraak gemaakt op de site , auto schoon en netjes ingeleverd. foto gemaakt van mijn KM stand
    er bleek 170 km mee te zijn gereden ook de tank was dus aanzienlijk geleegd

    Bij het Afhalen van de auto was de asbak Vol ,Mc Donalds bakjes ,bekers onder de stoel Kortom de auto was een vieze bende

    Trek uw conclusie zou ik zeggen

    Ronald van der Plas

    Sterke punten
    Een Afrader

    Zwakke punten
    Hopeloos

    Door Ron v/d Plas op 8 juni 2015 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hierbij wil ik iedereen waarschuwen om bij dit bedrijf te boeken. Wij deden dit wel en kregen de avond voor vertrek de "bekende" mail:



    Geachte,



    Het spijt ons vreselijk alleen ons hoofdterrein is overboekt. We kunnen u morgen geen zelf -parkeren parkeerplek aanbieden.



    We zullen uw aankoopbedrag terugstorten als u dat wilt.



    U mag wel valet parking kiezen als optie. Deze autos staan in een loods op de Legmeerdijk 327 in Aalsmeer alleen daar mogen we geen zelf parkeren aanbieden van de gemeente.



    Antwoord u deze-mail met NEE storten we het aankoopbedrag terug

    Antwoord u deze email met uw kenteken kunt u kosteloos valet parking gebruiken morgen.



    Met vriendelijke groet,



    Qube Parking


    Toen ben ik gaan googlen en kwam meer mensen tegen met deze ervaringen. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dan geen gebruik wil maken en het aankoopbedrag teruggestort wil zien. Inmiddels heb ik meerder keren gemaild om het bedrag terug gestort te krijgen, maar nooit meer een reactie ontvang of het geld teruggestort gekregen.

    Doe jezelf dus een plezier en boek hier niet want je hebt de kans vlak voor je vertrek een "probleem" te hebben dat je geen parkeerplek hebt en inmiddels moet je nog maar zien of je je geld terug krijgt. Kortom wees gewaarschuwd.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Niet nakomen afspraken
    slechte communicatie
    Niet antwoorden op mail

    Door Jansen op 5 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer recent gebruik gemaakt van Qube Valet Parking. Wat een drama!!

    Deze dienstverlening heeft in de verste verte niets met het idee van valet parking te maken. Bij aanvang van onze reis hebben we op 24 mei 20 minuten staan te wachten op een winderig pleintje naast het ABN-Amro gebouw op Schiphol voordat er een jongen kwam opdagen om onze sleutels in ontvangst te nemen. Bij terugkeer op 2 juni was het kwaliteitsniveau van de dienstverlening nog slechter. We moesten nl. meer dan 5 kwartier (!!) wachten en vele malen bellen voordat we eindelijk weer in bezit kwamen van onze auto, die uiteindelijk ook nog eens op een andere plek stond dan van te voren opgegeven.

    Als excuus werd 'onderbezetting' aangevoerd. Alsof het niet van te voren precies bekend is wanneer iemand vertrekt of aankomt: dit heb ik als klant immers vooraf per email in detail moeten opgeven. Tevens gold als excuus dat men niet precies wist waar de auto stond.... hun interne administratie blijkt dus uiterst pover.

    Tenslotte zag ik op mijn dagteller dat er 75 km met mijn auto was gereden, terwijl het parkeerterrein van Qube Parking (Ecuadorlaan te Aalsmeer) niet meet dan 12,5 km van Schiphol verwijderd is. Wat is er met die resterende extra 50 km gebeurd, vraag ik me af..

    Kortom: ik zal nooit meer van Qube Valet Parking gebruik maken en raad het voorts iedereen ten sterkste af.

    Sterke punten
    vertrouwenwekkende website met alleen maar positieve reviews

    Zwakke punten
    - volstrekt rammelend en onbetrouwbaar logistiek proces
    - overduidelijk gebrek aan voldoende personeel
    - personeel oogt onprofessioneel
    - zeer lange wachttijden (volledig strijdig dus met de essentie van valet parking)
    - telefonisch moeilijk bereikbaar
    - er wordt om onduidelijke redenen overmatig veel extra kilometers met de auto van de klant gereden

    Door Ph Savenije op 3 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor begin mei 2015 hadden we een parkeerplaats gereserveerd bij P7-zelfparkeren (betaling aan IBR Investment). Zoals in de bevestiging was aangegeven (maar ook op de site) zouden wij de dag voor aankomst een mail met instructies en de route toegestuurd krijgen. Helaas ontvingen wij deze niet, telefonisch (Qube parking) werd vervolgens aangegeven dat de mail nog die avond zou werden verzonden. Het telefoonnummer vermeld op de site is van Qube-parking
    Op de dag van vertrek hadden wij echter nog steeds geen mail ontvangen, dus zijn we naar het op de site aangegeven adres van de parkeerplaats gereden (Ecuadorlaan). Daar aangekomen bleken er verschillende parkeerbedrijven gebruik te maken van deze parkeerplaats. Toen wij ons aanmelden werd ons medegedeeld dat P7-zelfparkeren niet langer gebruik maakte van het parkeerterrein aan de Ecuadorlaan, maar haar activiteiten had voortgezet aan de Legmeerdijk in Aalsmeer. Wij dus daarheen.

    Aangekomen op de Legmeerdijk was de parking gelegen op een onverhard terrein (dus niet het hagelnieuwe terrein zoals op de site staat vermeld) achter een soort van boerderij. Echter nu bleek er dus niemand van P7-zelfparkeren aanwezig te zijn. Wij hebben vervolgens diverse malen telefonisch contact proberen te krijgen, echter zonder succes.
    Gezien de tijd en de vlucht die wij moesten halen hebben we besloten op onze auto dan maar op P3 te parkeren. Afgezien dat ik het bedrag, betaald aan IBR Investment, kwijt ben is P3 dus ook een dure oplossing, maar ja, we hadden weinig keuzes op dat moment.
    Via Email heb ik vervolgens mijn beklag gedaan bij P7- zelfparkeren, Qube-parking en IBR investment, maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Ook heb ik mijn relaas op het forum, zoals opgenomen op de site van P7-zelfparkeren, proberen te zetten, maar dit werd niet geplaatst (censuur!), hier staan uitsluitend positieve reacties op.

    Dus TRAP ER NIET! Ga niet in zee met P7-zelfparkeren, Qube-parking of IBR investment, dit zijn allen OPLICHTERS!

    Inmiddels aangifte gedaan.

    Sterke punten
    Vanuit de consument gezien geen!

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na;
    Reageren niet op mails;
    Telefonisch slecht bereikbaar;
    Plegen censuur op forum eigen site, waardoor louter positieve reacties zichtbaar zijn;
    niet transparant, verschuilen zich achter verschillende ondernemingen.

    Door Albert op 31 mei 2015 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In maart een parkeerplaats geboekt bij Qube Parking voor de Periode van 1 week begin mei. De avond voor ons vertrek een mail ontvangen dat ze slachtoffer zijn geworden van een overval. Men kon de veiligheid niet garanderen en dus konden we de auto daar niet parkeren. Uiteindelijk last minute nog een ander parkeerbedrijf kunnen vinden. Men gaf in de mail aan dat het betaalde bedrag op korte termijn teruggeboekt zou worden. Vervolgens na 2 weken nog geen geld, dus maar een mail met het verzoek of men z.s.m. Het geld terug zouden boeken aangezien zij weer parkeerplaatsen aanboden. Na 1 week (!) pas reactie, met alleen 2 woorden "zeker weten!". Weer een week later; nog steeds geen geld. Ondertussen zijn we alweer 3 weken verder en nog steeds geen geld. Daarop een wat dwingerende mail gestuurd dat ik per direct het geld terug wilde ontvangen. Nu komt het mooie.......... Na 5 dagen pas weer reactie met als enige zin: "wij hebben uw betaling van uw boeking nooit ontvangen". Toen zakte mijn broek echt af!! Bevestiging en alles ontvangen tijdens boeking dat het geslaagd was en nu zou men ons geld nooit ontvangen hebben??? Daarop meteen gereageerd met bewijs van bevestiging boeking en bewijs van betaling via IDEAL t.n.v. Mollie Payments inz I.B.R. Investments. Zoals verwacht, nog steeds geen geld en alweer 5 dagen radiostilte van hun kant. Googlen heeft uitgewezen dat IBR Investments vele "bedrijfjes" heeft. Ook ben ik erachter gekomen dat velen met mij gedupeerd zijn. We hebben ondertussen online aangifte van oplichting gedaan en reeds gemeld hiervan melding te maken bij programma's zoals Kassa e.d. Nu een dikke maand later hebben we weinig hoop dat we ons geld nog terug krijgen. Dus voor ons (en als waarschuwing voor anderen) NOOIT geen Qube Parking meer!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

    Zwakke punten
    Louche praktijken met loze beloftes
    Komen afspraken niet na, je bent gewoon je geld kwijt
    Reageren niet op e-mails
    Negatieve reacties worde door Qube Parking verwijderd, de goede blijven er staan
    Klachtenregeling is verre van hun beschrijving op de website

    Door Eric op 28 mei 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In de periode 15 t/m 25 mei 2015 een Valet parking geboekt bij Qube.
    Na terugkeer in Nederland meerdere keren moeten bellen om de auto te laten afleveren op Schiphol. Na ruim 45 minuten wachten kwam er eindelijk een medewerker de auto retour brengen.
    Bij het openen van de kofferbak viel er een klein briefje uit met de mededeling dat de auto in woonwijk in Rijsenhout geparkeerd had gestaan met een email adres van de melder. Deze heeft ook een aantal foto's gemaakt en deze zijn met een mail incl. een aanmaning om de kosten terug te storten naar Qube verstuurd.
    Tot op heden geen reactie.

    Sterke punten
    website ziet er "vertrouwd"uit
    afleverpunt zeer dicht bij de vertrekhal

    Zwakke punten
    website vol loze beloftes
    geen reactie op klachtmailtjes/telefoontjes (naar een duur 0900 nummer)

    Door Marco van Da op 27 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via groupon voor 2 personenauto's Valet parking gereserveerd bij Qube parkin g van 1 tot 5 mei..Toen ik op 30 april nog steeds niets had gehoord van Qube , en mailberichten niet werden beantwoord, heb ik telefonisch contact gezocht. Na enkele pogingen kreeg ik een persoon aan de telefoon die mededeelde dat ik voor 19.00 uur nadere instructies via de mail zou ontvangen.. In plaats van informatie kreeg ik een mailtje met het verhaal dat er een beroving had plaatsgevonden en dat ze de auto niet konden stallen het geld zou z.s.m. worden geretourneerd.Op het laatste moment nog andere parkeerplaats geregeld Tot op heden geen geld ontvangen en op een schriftelijke in gebreke stelling wordt niet gereageerd.
    Ik ga aangifte doen tegen Qube en raadt andere gedupeerden aan dit ook te doen.

    Door van eimeren op 25 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Groupon een bon gekocht, geboekt via de site van qube.parking extra bijbetaald. Geen bevestiging gehad. Gebeld, hoorn wordt op de haak gegooid. Gemaild, diverse malen....geen reactie...
    Geld dus kwijt! En bedankt Qube parking!
    Op site staat live chat mogelijk. Alle keren minstens 20 dat ik op de site heb gekeken is er niemand aanwezig.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles!!!!

    Door Mirjam op 25 mei 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Deze website is niet meer actief

Schrijf je eigen review over Qube Parking