Eazzypark biedt een parkeerservice bij Eindhoven Airport volgens een principe dat inmiddels wereldwijd toegepast wordt. Op de dag van vertrek draagt u uw auto over aan een van de chauffeurs van Eazzypark, waarna u meteen kunt inchecken. Eazzypark zorgt ervoor dat uw auto tijdens uw reis veilig geparkeerd wordt op een bewaakte parkeerplaats die zich op 3 kilometer afstand bevindt van het vliegveld. Op de dag van terugkomst staat een chauffeur met uw auto op u te wachten op de afgesproken tijd.

Eazzypark Reviews

  • Mensen doe het niet! Eazzypark staat al jaren bekend als organisatie die misbruik maakt van uw auto en vertrouwen. Het is onbegrijpelijk dat airport Eindhoven dit voor de deur van de luchthaven accepteert. Wij zijn ook geconfronteerd met 40 km meer gereden tijdens de stalling van onze auto. Beetje navraag maakt wel wat duidelijk. Ik ken mensen die er hebben gewerkt. Ze brengen de auto’s naar andere locaties, soms gewoon een weiland in de blubber. Om hun bestuurders daar weer vandaan te halen gebruiken ze de auto’s van klanten. En pendelen zo 2, 3, 4, 5 keer met jouw auto heen en weer. Je kunt er moeilijk iets tegen dien, want in hun regels staat dat er met jouw auto gereden wordt. De klant gaat uit van hooguit wat kilometers. Terwijl het in de praktijk 30 tot 50 kilometers zal zijn. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Zij kennen deze geruchten ook en maken momenteel vooraf contact met klanten in de file voor Eazzypark met het verzoek de auto te mogen voorzien van een tagger. De auto wordt dan op afstand gevolgd. Men verwacht daarmee uiteindelijk tot vervolging over te kunnen gaan. Advies: kies een andere optie voor lang parkeren.

    Sterke punten
    Snelle jongens

    Zwakke punten
    Misbruik van auto’s van klanten

    Door Maarten op 19 augustus 2019 Reageer (1 reactie)
  • Vaker dit bedrijf gebruikt. Laatste reis heb ik 120 betaald voor valet. Met een baby een lange reis gemaakt en de auto stond niet klaar. Na 30 min wachten kwam onze auto vol vol vol modder aan, zat op het dak zelfs!. Velgen waren zwaar gekrast en ik moest maar schade mail sturen. Dit gelijk gedaan met foto's en tot nu hebben zij niks willen afhandelen! Ik blijf bij iedere mail met antwoorden steeds dezelfde vragen krijgen, alsof niemand kan lezen. Onvriendelijke behandeling, nu is het tijd voor rechtbijstand

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen oog voor klantbeleving

    Door Johanna op 12 juli 2019 Reageer
  • in mei 2019 bij eazzypark mijn auto afgeleverd, bij terug komst was de auto vies, uitlaat zwart van rook, verbrande olie,
    en kilometer stand stond 25 hoger tijdens afgifte.
    ik ga verder geen moeie doen, maar ga nooit meer TERUG!!!!!!!!!!!!! stel gasten die je auto misbruiken, lekker scheuren met andermans auto.......F...cking gasten

    Sterke punten
    dichtbij airport

    Zwakke punten
    vreemde zaken!!!

    Door elmon 7mei20 op 12 mei 2019 Reageer
  • Erg jammer dat na thuiskomst je moet constateren dat al je kleingeld en sigaretten uit je auto gejat zijn. Wat een kut personeel, misschien nog eens reden voor mij om terug te gaan en hun wat een flinke schade aan te brengen.

    Sterke punten
    mooi weer spelen

    Zwakke punten
    Stelen je auto leeg!

    Door Sander H. op 1 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij konden niet op vakantie gaan omdat ik ivm mijn spierziekte was gevallen en niet meer kon lopen. 3 x gemail naar eazzypark, maar geen enkele reaktie.
    Beneden alle pijl. Zij hebben toch al slechte naam, dus hun maakt het niet meer uit.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Geen antwoord op email

    Door G.wagteveld op 2 mei 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Google eens op ovi service son en bekijk waar onze auto´s geparkeerd worden (foto voor hekwerk, google maps voor satteliet beelden) de ontvangstplaats in Son ziet er goed uit maar de auto gaat naar dit bouwterrein .
    Een bouwterrein afgezet met bouwhekwerk en lees de berichten hoe de chauffeurs van ovi - eazzypark met onze auto´s over de ekkersrijt vliegen.
    Terug van vakantie even onze auto ophalen en naar huis dus niet schade aan onze auto.
    Medewerker erbij gehaald hij was ongeïnteresseerd en kon niets doen, we konden alleen via de mail onze schade doorgeven toen wisten we al dat de schade niet vergoed zou worden.
    Toch gemaild om te kijken of ze zouden reageren, het eerste antwoord: klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, we zullen een passende oplossing zoeken maar we erkennen geen aansprakelijkheid en afzender iedere keer team eazzypark nooit een naam van een medewerker zo hoeft niemand van hun zich te verantwoorden lekker makkelijk .
    Ik heb tevens bij mijn verzekering geïnformeerd let op je geeft de sleutel van je auto af en toestemming om ermee te rijden waardoor je niet bij het waarborgfons terecht kan met de opgelopen schade door het personeel ´´coureurs´´ van Eazzypark.
    Na diverse mails hier de laatste mail:
    Geachte heer

    Dank voor uw snelle antwoord!
    In onze jarenlange ervaring met all risk verzekerende klanten, zoals u en kijkende naar uw schade omschrijving, raden wij u aan om per direct contact op te nemen met uw eigen schadeverzekeraar. Dit is de enige snelle route naar snel schadevrij rijden!
    Hierbij maken wij u erop attent dat wij uw melding nog niet in behandeling hebben genomen, en voor de volledigheid willen wij u tevens melden dat wij op dit moment ook geen aansprakelijkheid erkennen.
    Wij hopen u hiermee duidelijkheid te hebben gegeven over de snelst mogelijke manier om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen.
    Met vriendelijke groet,
    Het team van Eazzypark
    hierna niets meer van team eazzypark vernomen

    Sterke punten
    Afstand naar vliegveld 3 minuten lopen, snelle verwerking.

    Zwakke punten
    De algemene voorwaarden werken alleen in het voordeel van eazzypark.
    Het interesseert hun geen moer wat er met jouw auto gebeurd.
    Breng je de auto en het is nog donker of schemerig is word er direct op het formulier aangekruist auto niet gecontroleerd donker

    Door pj op 30 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heel slechte ervaring

    Alles ok tot terugkomst. Auto teruggekregen met duidelijke nieuwe scharren. Eazzypark aangesproken: eerst verwezen naar een formulier, dan naar verzekeraar. Na dat allemaal te doen en tal van mails later vroegen we nogmaals naar een update. Ze verwijzen terug naar verzekeraar terwijl het dossier daar gekend is. Auto niet bij Eazzypark parkeren!

    Zwakke punten
    - Schade
    - Gebrek aan communicatie
    - Nemen geen verantwoordelijkheid

    Door Bart op 17 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij kregen onze auto terug met een flinke parkeerdeuk in de deur, de witte verf van de andere auto zat er nog op. We kregen meteen een schadeformulier mee en alles zou keurig afgehandeld worden volgens hun medewerker. Niet dus! Wij moesten bewijzen dat zij die deuk erin gemaakt hadden. Wij hadden onze auto gewassen en gepoetst aangeleverd, maar toen wij bij Eassypark aankwamen, is er door hen geen formulier ingevuld over de toestand van de auto, terwijl dat wel gemoeten had, bleek achteraf. Volgens ons gebeurt dat moedwillig, zodat er achteraf niets te bewijzen valt. Onze verzekering heeft nog geprobeerd de schade op hen te verhalen, maar er wordt door Eazzypark nergens op gereageerd. Oplichters dus!

    Sterke punten
    Tegenover het vliegveld. Je hoeft alleen maar even met je koffer de straat over te steken. Ideaal dus, jammer dat het zo'n hufters zijn!

    Zwakke punten
    Oneerlijke lui, gaan roekeloos met de spullen van een ander om en komen hun beloften niet na.
    Wij parkeren al jaren bij verschillende bedrijven in de buurt van luchthavens, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
    Dus mocht je toch voor Eazzypark kiezen, wat ik ten zeerste afraad, zorg dan dat er bij aankomst een formulier ingevuld en ondertekend wordt en maak foto's van je auto, anders kun je er weleens bekaaid vanaf komen! Maar lees ook even de andere reviews, want alle mensen die schade aan hun auto hebben gehad door toedoen van Eazzypark, hebben tot nu toe naar hun geld kunnen fluiten ook al hadden ze bij aankomst een ingevuld en ondertekend formulier ontvangen.
    NEEM DIT RISICO DUS NIET!

    Door Echtpaar op 1 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Beste mensen, boek NIET bij dit bedrijf! Ik heb mijn auto bij hun geparkeerd en teruggekregen met FLINKE KRASSEN en BESCHADIGINGEN aan de lak. Bovendien lag er AFVAL in mijn auto en stond de KILOMETERTELLER een stuk hoger dan toen ik de auto inleverde. Lees ook de ERVARINGEN VAN ANDEREN hieronder; ik ben niet het enige slachtoffer! Al mijn kennissen hebben inmiddels hun reservering geannuleerd. Doe dat ook indien je gereserveerd hebt!

    Sterke punten
    vriendelijke mensen (op het eerste gezicht)

    Zwakke punten
    -geen verantwoordelijkheidsgevoel;
    -men rijdt rond in je auto;
    -slechte after sales;
    -gebrekkige communicatie.

    Door MZ op 18 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Met een goed gevoel mijn auto achter gelaten en een formulier getekend waarop stond dat mijn voertuig achter gelaten werd met een kleine schaafsshade op mijn spiegel.

    Bij terugkomst helaas direct geconstateerd dat ik meerder krassen/pitten had in 2 van de 4 deuren.
    Ik heb dit gelijk kenbaar gemaakt bij de medewerkers die aangaven dat dit bij hen is ontstaan en boden gelijk hun excuses aan waarna ik wennfrjloer kreeg om het te melden.

    Binnen 10 dagen zou alles geregeld zijn echter ondanks een schade offerte en alle andere bewijzen weigeren ze het bedrag uit te keren.
    Want het is niet hun schild dat er schade ontstaan is.

    Vergeten dit is natuurlijk mijn eigen schuld want ik heb vanuit Engeland zelf de krassen erop gezet.

    Nee sorry, jullie hebben mijn voertuig weggereden en teruggereden. Jullie rijden en parkeren de voertuigen. En ja het zal niet opzettelijk gebeurd zijn dat jullie meerdere malen een andere deur te ver open gedaan hebben waardoor de schade ontstaan is. Maar ondanks dat het niet opzettelijk gedaan is (tenminste daar ga ik vanuit) zijn jullie wel aansprakelijk hiervoor.

    En ondanks dat jullie weigeren het gehele bedrag uit te keren omdat jullie niet aansprakelijk zouden zijn, maar toch wel een kleine tegemoetkoming willen uutkeren als compensatie.

    Ik ben benieuwd hoe het afloopt aangezien de 10 dagen allang voorbij zijn (gebeurd met Pasen).
    Ik zal het niet laten gaan voor het hele bedrag vergoed is. Rechtsbijstand is er al mee bezig!!!

    Sterke punten
    Afspraken niet nakomen

    Zwakke punten
    Dingen beloven en niet nakomen

    Door Peter op 8 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wir kamen Ende März aus Italien zurück und wollten unser Auto bei Eazzypark abholen. Leider hat der Fahrer, der das Auto abgeholt hat, einen selbstverschuldeten Unfall verursacht (mit 40 km auf ein stehendes Auto gerast) und unser Auto ist Totalschaden. Jetzt sind 5 Wochen vergangen und wir haben immer noch nicht das Geld für unseren Wagen bekommen und es ist unklar, ob dies jemals geschehen wird. Das Schadensformular wurde nicht vollständig ausgefüllt und Polizei wurde auch nicht zum Unfallort gerufen. Unsere Versicherung musste nun den Schaden des anderen Fahrzeugs bezahlen und wir steigen in der Versicherung. Fazit: Auto Totalschaden, kein Ersatzfahrzeug, keine Schadensregulierung.

    Sterke punten
    keine

    Zwakke punten
    kein Service
    keine Schadensübernahme
    keine Erreichbarkeit
    Abzocke

    Door Vello op 4 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik moet even mijn frustratie kwijt over de valet-parkeerservice EAZZYPARK op luchthaven Eindhoven. Op 12 oktober reed een medewerker mijn auto met flinke vaart achterop een andere auto bij een stoplicht. Gevolg: meer dan € 2000 schade. Bij het ophalen van mijn auto werd door Eazzypark manager Michel de Jong het boetekleed nog aangetrokken: het zou snel geregeld worden en de schade verholpen. Inmiddels zijn we meer dan VIJF weken en vele mails verder en is er niets gebeurd. Telefonisch is alleen de afdeling voor boekingen te bereiken. De manager, de heer Michel de Jong, is niet aanwezig of onbereikbaar. Op mails wordt gereageerd met als afzender: Team Eazzypark. Mijn auto is flink beschadigd, een gevaar op de weg. Daarnaast gaat mijn verzekering mijn no-claim korting naar beneden bijstellen omdat er met mijn auto schade is veroorzaakt aan een ander voertuig. Ga dus NIET in zee met dit louche bedrijf!

    Sterke punten
    Staan niet in verhouding tot de negatieve punten.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, er wordt onzorgvuldig met je auto omgegaan.

    Door Anja Dales op 9 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor mij was het prima, tegenover het vliegveld auto parkeren controle met km stand en beschadigingen aan de auto op papier.
    Bij terugkomst had een chauffeur vergeten mijn lichten uit te zetten...accu leeg maar dit had zeker geen schade voor mijn accu zei een medewerker.
    Ik had zelf een foto genomen van mijn dashboard, ik moest mijn sleutel inleveren omdat mijn auto verplaatst werd (dit was op de site aangegeven) er was 24 km mee gereden, naar de parking verder gereden voor dit bedrijf.
    Wat mij verbaasde was dat ik met mijn benzine tank nog 217 km kon rijden, wat op mijn foto zichtbaar was, en toen ik mijn auto starte zag ik dat er 24 km mee was gereden en ik kon nog 145 km met de tank rijden 😕 dit wil zeggen dat er echt wel plankgas met mijn auto hebben gereden, geloof me ik rijd ook redelijk goed door. Het zal voor mij een laatste keuze zijn om hier mijn auto te parkeren maar sluit dit niet uit.

    Sterke punten
    Makkelijk en snel

    Zwakke punten
    Accu was door hun leeg, lampen aan laten staan.
    Er wordt (hoogstwaarschijnlijk) keihard mee gereden als ze jouw auto verplaatsen.

    Door TVDL op 11 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vervelend gevoel overgehouden aan Eazzypark.

    Via de website lijkt alles duidelijk maar ter plaatse wordt gewezen op de kleine lettertjes. Dus toch niet zo duidelijk.

    Vanwege mijn leaseauto gekozen voor de shuttleservice omdat de leasemaatschappij niet toestaat dat er anderen dan ik in de auto rijden. Bij aankomst blijkt de parkeerplaats niet bewaakt te zijn maar moet de auto alsnog door Eazzypark verreden worden naar een andere parkeerplaats. In de algemene voorwaarden die onderaan de website staat blijkt dit. Waarom niet groot op de website hoe het werkt?

    Bij terugkomst blijkt de bus zo vol te zitten dat niet alle koffers passen. Wij zitten achterin de bus en zien nog net dat 1 van onze koffers in een andere auto verdwijnt. Geen uitleg. Dit gaf bij ons geen veilig gevoel.

    Zwakke punten
    - Eazzypark zou duidelijker op de website moeten uitleggen hoe de service in elkaar zit en zich niet alleen moeten verschuilen achter de algemene voorwaarden.
    - Ongevraagd gaan slepen met koffers die in andere auto's belanden geeft geen veilig gevoel.
    - Wij dachten met Eazzypark een snelle shuttleverbinding te hebben naar de parkeerplaats. In de praktijk stonden wij nog 20 minuten te wachten op een volgende vlucht met mensen die van dezelfde service gebruik willen maken. De toegevoegde waarde van Eazzypark tov de shuttlediensten van het vliegveld zelf zie ik daarom niet.

    Door Joost op 29 april 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Lange wachttijd transfer heenreis door miscommunicatie personeel.
    Bij thuiskomst zagen we dat onze nieuwe auto schade heeft aan de linkervoorbumper. Ook is er 3 km. mee gereden en heeft er iemand achterin gezeten (schoenafdrukken van het grind vd parkeerplaats). Meteen een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
    Een ZEER SLECHTE ZAAK!!

    Door A.J.Vrielink op 24 maart 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte ervaringen met Eazzypark gehad. Ze zijn klantvriendelijk zolang ze nog wat aan je kunnen verdienen, maar zodra er een vraag of een klacht komt laten ze het compleet afweten. Je krijgt geen enkele reactie op een email, ook niet na herhaald verzoek.
    Boycotten deze tent!

    Door Willemien op 17 november 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben onze nieuwe auto bij eazzypark geparkeerd. Wij wisten niet waar deze na dat wij deze geparkeerd hadden naartoe ging. De werknemers zeiden dat dit dichtbij zou zijn. Geen idee wie in je auto rijdt en waar naartoe. Bij aankomst had onze auto schade aan de zijkant en was de binnenkant helemaal besmeerd met stuifzand, zand en andere viezigheid. Dit ook op de achterbank. Dit zou niet moeten als er alleen 1 persoon in zou rijden om em naar een zogenaamd dicht bij gelegen parkeerplaats te rijden.
    Wij hebben een schade formulier ingevuld en dit zou verder behandelt worden door de gene op het hoofdkantoor die hierover zou gaan. Wij hebben 4 maanden geprobeerd contact te krijgen met deze persoon, en tot op heden nog niks, ook na meerdere emails, geen reactie. Uiteindelijk kregen we na al deze pogingen een simpele mail dat er geen foto's van of voor de parkeeractie zijn gemaakt en hij deze dus niet kan beoordelen op waarheid. Wij kregen te compensatie de parkeerkosten terug storten. Wij zijn uiteindelijk maar akkoord gegaan , en onze bank gegevens gestuurd. Tot op heden(1,5maand later) nog niks vernomen.

    Zwakke punten
    Zeer slechte service

    Door Janssen op 3 september 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Gebruik gemaakt van de service bij Eazzypark. We moesten 10 minuten van te voren bellen voordat we aan zouden komen. Dan zou de shuttle klaar staan om ons naar het vliegveld te brengen.
    Uiteindelijk toch nog een kwartier moeten wachten.

    Bij terugkomst weer gebeld. De shuttle zou buiten klaar staan. Toen wij buiten waren ging er net een busje weg. Hij was vol, maar de volgende zou er elk moment kunnen zijn. Weer moeten wachten. Dit keer in de regen en bijna een half uur lang. Toen wij hier wat van zeiden tegen de chauffeur was het enige wat hij zei: Kan gebeuren.

    Jammer van het lange wachten. Bij terugkomst zagen wij dat onze auto verschrikkelijk vies was. Het terrein is namelijk niet verhard en vanwege de regen ontstonden er verschillende grote waterplassen.

    Al met al zou ik hier niet weer boeken.

    Zwakke punten
    Lange wachten.
    Vieze auto.

    Door ML op 17 juni 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De shuttle service was snel en punctueel
    Maar er was ook betaald voor het poetsen van de auto interieur en exterieur. Dat was niet uitgevoerd.

    Sterke punten
    Snelle punctuele shuttle service naar en van het vliegveld

    Zwakke punten
    Afspraken niet nagekomen
    Auto niet gepoetst terwijl er wel voor werd betaald

    Door Maarten op 6 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb gebruik gemaakt van deze parkeerservice samen met de optie auto poetsen!

    In mijn auto ligt als vast item altijd mijn zonnebril merk maui jim ! Bij terugbrengen van mijn auto miste mijn zonnebril! ik heb dat gemeld en ik moest maar een e-mail schrijven en dan zouden hun weer reageren! Op mijn mail werd niet gereageerd en toen ik met hun belde over hoe en wat werd er verteld dat ze niks konden doen. Beetje vreemd allemaal! Bril kwijt , vertrouwen kwijt, dus parkeer ik gewoon op lang parkeren , is wel zo veilig.

    Zwakke punten
    afspraken niet nakomen , geen vertrouwen in personeel kunnen hebben.

    Door J.H.Hoogervo op 9 november 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Reserveren voor het parkeren bij eazzypark geannuleerd. Auto wordt door peroneel van eazzypark geparkeerd en de sleutel van de auto moet je afgeven. De autosleutel wordt in een kluis gedaan gedurende de vakantie. Heb nu lang parkeren geboekt bij het vliegveld kost 2 euro meer, maar ben er wel zeker van dat niemand met de sleutel in auto komt. Geeft mijzelf een beter gevoel.

    Door Johan op 9 september 2013 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Eazzypark

Schrijf je eigen review