CentralParking

Met de valet parking service van CentralParking ben je verzekerd van een goede start van jouw reis! Je wordt vriendelijk ontvangen door een van de chauffeurs van CentralParking en jouw auto wordt nadien veilig geparkeerd. Bij aankomst wordt de auto weer op tijd aan je overhandigt. De CentralParking Valet parkingservice: - Ontvangst van de auto bij de vertrekhal, - Vakbekwame chauffeurs, - 24/7 beveiliging en camera toezicht, - Je auto is in veilige handen en verzekerd, - Eenvoudig annuleren en wijzigen - CentralParking is al ruim 5 jaar de grootste aanbieder van valet parkingservice. Luchthavenvervoer

Informatie over CentralParking

Centralparking biedt Valet Parkingservice aan op Schiphol, Eindhoven Airport, Rotterdam Airport en is een officiele partner van de Passenger Terminal Amsterdam. Elk jaar maken duizenden reizigers gebruik van de diensten van CentralParking. De Valet Parkingservice biedt een mogelijkheid om snel de vertrekhal in te kunnen zonder tijd te verliezen door bijvoorbeeld te moeten zoeken naar een parkeerplek. Tevens zorgt de service dat je ook weer snel je auto ontvangt bij aankomst. Hierdoor kun je jouw reis snel vervolgen naar huis. Het parkeren bij luchthavens en cruiseterminals is vaak moeizaam en neem veel tijd in beslag. Gelukkig ontdekken steeds meer mensen de voordelen van de Valet Parkingservice van CentralParking wanneer zij via luchthaven Schiphol, Eindhoven, Rotterdam airport of de Passengers Terminal Amsterdam vertrekken. Op deze locaties heb je de mogelijkheid om door te rijden tot aan de vertrekterminal. Een chauffeur van CentralParking parkeert uw auto op een beveiligd parkeerterrein net buiten de luchthaven. Bij aankomst, staat een chauffeur van CentralParking met uw auto te wachten voor de vertrekhal. U heeft op deze wijze de mogelijkheid om direct uw reis naar huis of kantoor voort te zetten. Centralparking is uitgegroeid tot een dienstverlening die dagelijks door honderden tevreden reizigers wordt gebruikt.


Parkeren op luchthavens

CentralParking biedt altijd een goede service met professionele chauffeurs. Het maakt kort parkeren of langdurig parkeren bij een luchthaven of cruiseterminal een fijne ervaring. Bij CentralParking zijn er 24 uur per dag chauffeurs beschikbaar om uw auto in ontvangst te nemen of terug te brengen. U wordt dus altijd snel geholpen zodat u zonder te wachten uw reis kunt voorzetten. Zelf wanneer u op het laatste moment nog een parkeerplek nodig heeft, zijn er bij CentralParking altijd medewerkers om u van dienst te zijn.


Veilig en betrouwbaar

CentralParking biedt een veilige en betrouwbare parkeerserivce. Het bedrijf heeft al meer dan acht jaar ervaring in deze branche en parkeert jaarlijks meer dan 80.000 auto's. CentralParking is goed verzekerd voor alle diensten die het bedrijf aanbiedt aan particulieren. Mocht er dan toch iets met uw auto gebeuren, dan neemt het bedrijf hier verantwoordelijkheid voor. Ongeacht het soort auto of merk, bij CentralParking is uw auto in perfecte zorg. CentralParking leidt chauffeurs op tot uitstekende dienstverleners en veilige en verantwoordelijke chauffeurs.


Tarieven Parkeren Schiphol

Luchthaven Schiphol heeft ruim 23,000 parkeerplaatsen beschikbaar. Deze parkeerplaatsen zijn bestemd voor reizigers. Ongeacht of men voor een korte of langdurige periode wenst te parkeren op Schiphol. De tarieven van het parkeren zijn afhankelijk van de afstand tot aan de vertrekhal. Bij wat verder afgelegen parkeerterreinen op het terrein van Schiphol, is het de bedoeling dat u zelf de auto parkeert. Vervolgens wordt u met een shuttlebus naar de vertrekhal gebracht. Bij aankomst wordt u weer opgehaald en naar uw voertuig gebracht. Vanwege de voordelige tarieven van de Valet Parkingservice kiezen steeds meer reizigers voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. U heeft de mogelijkheid om uw auto af te leveren bij vertrekhal 2 en 3. Daar parkeert een professionele chauffeur de auto met zorg op een beveiligde parkeerplek. Tevens kunt u bij CentralParking kiezen voor aantrekkelijk geprijsde extra diensten, zoals het opladen van uw auto, het overdekt laten parkeren van uw auto of een professionele wasbeurt.


CentralParking Reviews

    Slechtste service

    Wat een super slechte organisatie en service. Op de site geven ze aan dat ze je vluchttijden in de gaten houden en als je eerder terugkomt dat je dan moet mailen en bellen als je bij de bagageband bent. Beiden gedaan. Vervolgens lopen we naar de plek waar er een busje staat, geeft de medewerker aan dat ze er met 10 minuten zijn en 15 minuten laten zijn ze er nog niet. Ik weer bellen, zeggen ze dat ze mail niet lezen! En er niet gebeld is! Ik word op een onbeschofte manier aangesproken dat het niet zo werkt met de mail en de vluchttijden niet in de gaten worden gehouden want ze hebben zoveel klanten dat kunnen ze toch niet doen? Er kan een slap excuus vanaf. Vervolgens moet je nog 25 minuten wachten (op de site staat ong. 10 minuten van Schiphol af). Ik heb gemaild met mijn klacht maar geen reactie. Een hele slechte service en oplichterij.

    Alles behalve zorgeloos parker

    Via Social Deal een mooie aanbieding om mijn auto tijdens 10 daagse vakantie bij Schiphol te kunnen parkeren. Erg makkelijk om je auto zo af te kunnen geven bij vertrek en weer voorgereden krijgt wanneer je terug komt van vakantie. Zeker wanneer je met kleine kinderen reist. Maar.....

    Na teruggave even een rondje om mijn auto heen gemaakt en constateerde direct dat beide velgen aan de linker zijde lelijke krassen hadden opgelopen. Direct contact gezocht met de klantenservice en deze verwezen mij door om een mail te sturen met mijn klachten.

    Bij thuiskomst mijn dashcam beelden terug gaan kijken waarna mijn bek open viel van de ene in de andere verbazing. Er wordt gescheurd in mijn auto waarbij met regelmaat de 50kmph te hard wordt aangetikt en er zonder gordels wordt gereden. Daarnaast kon ik uit de beelden terug halen dat mijn auto 3,5 dag gewoon in een woonwijk in Aalsmeer is geparkeerd i.p.v. op het zogenaamde beveiligde parkeerterrein van Central Parking. Gelukkig ook kunnen herleiden dat er onderweg naar deze woonwijk met ruim 60kmph langs een stoeprand wordt gereden waardoor de schade aan mijn velgen is ontstaan.

    De beelden van mijn dashcam met een flinke onderbouwing doorgestuurd naar de klantenservice van Central Parking. Binnen 24 uur een reactie met excuses dat mijn auto niet in een woonwijk geparkeerd hoorde te worden en het verzoek mijn rekeningnummer door te geven zodat de kosten voor het parkeren geretourneerd konden worden. Dit verliep gelukkig allemaal vlot en netjes maar ik zat nog steeds met een lelijke schade. Deze zou door de schadeafdeling verder afgehandeld worden.

    Meerdere dagen gewacht zonder tegenbericht dus zelf weer contact gezocht via de mail. Kreeg bericht terug dat er uit de beelden niet terug te halen zou zijn dat er schade was reden maar dat Central Parking nog onderzoek zou doen door foto's die bij aanname van mijn auto gemaakt zouden zijn te bekijken. Naar mijn weten zijn er bij afgifte geen foto's gemaakt en bij meerdere malen opvragen dan deze "foto's" kreeg ik geen antwoord. Wel wederom bericht dat er in de gestuurde beelden niks te zien was. Juiste bestand nogmaals benadrukt waarna er na ruim 2 weken touwtrekken eindelijk toegegeven werdt en ik een offerte voor de schade mocht gaan opmaken en indienen.

    Keurig een offerte laten opstellen en verzocht om het bedrag binnen redelijke termijn over te maken zodat ik dit hoofdstuk kan sluiten. Komen dan ineens met het verhaal dat de factuur op de naam van Central Parking moet staan voordat ze kunnen uitkeren zodat ze zelf de btw weer kunnen terugvorderen. Benoemd dat ik wettelijk niet verplicht ben om de schade te laten repareren voor het bedrag uit de offerte maar wel degelijk recht heb op dit bedrag. Daarnaast benoemd dat Central Parking met mij als particulier te maken heeft en ik niks met het eventueel terugvorderen van BTW te maken heb.

    Weer een aantal dagen stil en na wederom weer zelf contact te zoeken eindelijk bericht dat het ingediende offertebedrag binnen 14 dagen op mijn rekening gestort zou worden. Dit was vervolgens binnen een week ook het geval.

    Al met al ruim een maand aan het touwtrekken geweest (met overduidelijke bewijslast) om de schade te kunnen verhalen.

    Wat hebben we hier van geleerd. Never nooit meer gaat mijn auto aan dit soort bedrijven afgegeven worden zodat deze "netjes, zorgeloos en beveiligd" geparkeerd wordt.

    Tip van Flip... Betaal een paar tientjes meer en loop een stukje naar de gate. Scheelt je een hoop zorgen en geregel.

    Breng je auto ergens anders

    Helaas een erg nare ervaring met de heren. Auto trekt sinds ik hem terug heb naar links. Alles wordt ontkent door bedrijf en zeggen dat het met slijtage en onderhoud te maken heeft. Helaas vervelende ervaring met dit bedrijf. Kies een ander!!!

    Zwakke punten
    Niet eerlijk en verkopen onzin

    Auto met schade teruggekregen.

    Auto met schade teruggekregen. Foto's vooropname plots niet meer beschikbaar. Bedrijf doet er alles aan om onder haar verantwoordelijkheid uit te komen. Meer informatie en foto's volgen.

    Sterke punten
    Vriendelijke medewerkers

    Zwakke punten
    Veroorzaakt schade, wat kan gebeuren, maar bedrijf neemt niet haar verantwoordelijkheid. Reageert niet.

    Slecht

    Inmiddels nu in een week 2 x meer als 45 min wachten ga ik dus niet meer doen bij centraal parking ! Dit werkt echt niet fijn

    Ideale service en goed uitgevoerd

    Voor de derde keer nu gebruik gemaakt van Central Parking. Afleveren ging prima; heel even zoeken naar iemand van CP die op zijn beurt weer snel voor iemand zorgde die mijn auto kon meenemen. Ook terug ging prima. Ik stapte uit het vliegtuig en werd keurig gebeld (gold service geloof ik) of ik inderdaad al geland was (20:15) en of ik (ruim)bagage had zodat ze de auto keurig op tijd konden afleveren. Onze (ruim)bagage kwam vrij snel maar de auto stond ook al klaar. Vriendelijke medewerkers zowel bij afleveren als ophalen als aan de telefoon. Tja, wat wil je nog meer?

    Sterke punten
    Vriendelijkheid, doen wat er wordt beloofd.

    Zwakke punten
    Geen

    OPLICHTERS

    Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
    Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Centralparking is een meester in het oplichten van crediteuren. 4x maal een zogenaamde doorstart.
    Ga met deze partij NIET in zee, ook de omgang met klantgegevens en de klanteigendommen is niet in orde....

    schade veroorzaakt door Ventral Parking wordt genegeerd en niet betaald

    Meerdere malen gebruik gemaakt van Central Parking totdat bij terugkomst lakschade zichtbaar was ontstaan bij Central Parking.
    Dit aangetoond met het formulier en gemaakte foto’s in te leveren bij vertrek waarop de lakschade niet zichtbaar is op de foto’s en ook niet beschreven wordt op het formulier ondertekend door Central Parking. Bij terugkomst wordt bij inspectie de lakschade opgemerkt en genoteerd op het formulier van Central Parking door hen ook ondertekend.
    Door medewerker wordt aangegeven dat via klachtenservice dit zal worden afgehandeld.
    Dan begint de ELLENDE, Central Parking REAGEERT NIET ondanks herhaald verzoek via mail en telefonisch, zeggen dat data verwijderd zijn, mails niet ontvangen zijn, WEIGEREN contact en afhandeling ondanks aangetoonde schade door hen veroorzaakt middels foto’s en overdrachtformulieren.
    ZEER ONBETROUWBAAR FATSOENLIJK BEDRIJF

    Sterke punten
    auto wordt geparkeerd

    Zwakke punten
    -SCHADE KAN WORDEN VEROORZAAKT ALS JE JOUW AUTO LAAT PARKEREN DOOR CENTRAL PARKING.
    -BEDRIJF WEIGERT DOOR HEN VEROORZAKTE SCHADE AF TE HANDELEN
    -ONFATSOENLIJKE LEUGENACHTIGE COMMUNICATIE

    Heel tevreden over valet parking van Central Parking

    Voor de tweede keer gebruik gemaakt van valet parking. De service is ons uitstekend bevallen en de mensen die de auto opwachtten en weer afleverden waren in alle gevallen bijzonder vriendelijk. De laatste keer bleek de auto al keurig gewassen klaar te staan toen ik belde vanuit de aankomsthal. Niets te klagen, en ik vind deze service veruit te prefereren boven gedoe met taxi's of nachtbussen en de trein. Die oplossing levert trouwens maar beperkt financieel voordeel op als je zonder kortingkaart een eind reist en is vooral veel minder comfortabel. Dat je wat extra betaalt voor comfort lijkt me niet zo vreemd.

    Sterke punten
    Betrouwbaar, netjes, vriendelijk, goede service, praktisch.

    Zwakke punten
    Nog niet ontdekt.

    Klantonvriendelijk na diefstal

    Normaal schrijf ik nooit een review, maar Centralparking (valet parkeren Schiphol), dat is wel een geval apart. De belabberde communicatie bij het inleveren en ophalen van mijn auto en de slechte wasbeurt waren nog overkomelijk. Echter, toen ik ontdekte dat na de periode dat mijn auto bij Central Parking had gestaan een item uit mijn auto was verdwenen en hier melding van maakte bij CentralParking, stond ik versteld van de klantonvriendelijke manier waarop dit (telefonisch) werd ‘afgehandeld’. Mijn tip: kies 1 van de andere valet parking aanbieders!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    - klantcontact
    - betrouwbaarheid
    - communicatie

    geen Valetservice

    Gereserveerd en betaald voor valetparking Eindhoven. Wen week voor vertrek een mail van Eazzypark met een routebeschrijving waar de auto moet worden afgeleverd.
    Vertrek om 07:00 dus om 05:00 aldaar de met zeer veel moeite te vinden Eazzypark, vanwege alle wegblokkades ivm de ingestorte parkeergarage.
    Er was dus geen sprake van Valetservice bij aankomst en ook niet bij terugkomst, terwijl hiervoor wel betaald is.
    Klacht ingediend bij CentralParking en kreeg een mail dat het teveel betaald op mijn rekening wordt gestort.
    Vandaag een mail dat men dit niet doet omdat ik bij CentralParking heb gereserveerd en dat ik dan maar bij EazzyPark had moeten reserveren wanneer ik goedkoper wilde.

    Sterke punten
    Geen. Alleen maar zwakke.

    Zwakke punten
    Voor Eindhoven alleen zwakke punten. Contract is met CentralParking stalling is bij Eazzypark en daar heb je dus geen contract mee.

    Geen service

    Priority service Gold geboekt met garantie dat bij aankomst de auto klaarstaat. Zelfs na 15 min. vooraf bellen (bij landing) + 15 min. buiten in de regen staan was de auto er nog niet. Ook voor klachten kon je nergens terecht en bij de afspraak de volgende dag teruggebeld te worden, nooit meer iets van gehoord. Slechte service dus. Zoveel betalen en niks terugkrijgen. Ik reis 1-2x per maand en maak gebruik van deze service. Ga dit dus nooit meer doen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen service

    Niet mee in zee gaan!

    Afleveren gaat prima. Snel, makkelijk, correct. Ophalen duurt erg lang. Buiten in de kou lang wachten, zijn veel mensen voor je. Niet kunnen checken of er schade was. Moe na lange vlucht en donker buiten. Bij daglicht bleek auto onder de modder en had schade. CentralParking benaderd; zij stellen na veel over en weer gemail dat de schade er al zat bij inlevering. Nou, echt niet. Onze auto was net 2 weekjes oud maar we hadden bij inleveren ook zelf foto's gemaakt. Verhaal loopt nog.
    Nooit meer dit onbetrouwbare bedrijf voor ons.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Lijkt een onprofessionele boel. Contact verloopt onbeschoft.

    Zeker een aanrader!

    Geweldige service! Zo de auto uit en je stapt zo de vertrekhal in. Zeer leuk en aardig personeel. Ik werd met enthousiasme en de nodige humor geholpen. Bij terugkomst was het zeer druk, ik moest even wachten, maar geen probleem. Het lijkt me een behoorlijke organisatie om alles glad te laten verlopen, maar in weerwil van de negatieve reacties moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal geen negatieve ervaringen heb. Heb van deze dienstverlening al veel gebruik gemaakt...

    Sterke punten
    Kwaliteit in alle opzichten goed.

    Zwakke punten
    Geen, absoluut geen!

    schade aan auto! niet hier parkeren

    Auto had 2 krasplekken en op de Fotos van CP was ook duidelijk te zien dat deze er voorheen niet waren.
    CP reageerde met een mail: Wij delen u hierbij mee dat wij de schade afwijzen en dossier sluiten. Zeer onvriendelijk aan de telefoon, ze gaven aan dat zij dit gewoon niet zullen behandelen en mij niet verder gaan helpen met de schade.

    Het was niet mogelijk met iemand van de schadeafdeling te spreken.

    Sterke punten
    geen.

    Zwakke punten
    Niet je auto hier parkeren. Schade aan auto en zij doen er niks aan.

    Onbetrouwbaar

    Betaald voor overdekt parkeren. Echter via de gps lokatie van mijn auto kon ik zien dat de auto niet overdekt heeft gestaan. Excuus van; Er is iets fout gegaan, jaja. Als ik niet had gecheckt hadden ze niets gezegd, maar wel de centen ontvangen. ( dus ook van alle andere reizigers, die niet de mogelijkheid hebben om te checken )
    Tot overmaat van ramp ook nog een bekeuring, auto heeft te lang buiten gestaan bij Schiphol was niet gelijk naar de parkeer plek verplaatst.(Ruijgoordweg 80 À-dam).
    Dit was de derde keer, en gelijk de laatste.

    Sterke punten
    Uuuhhh nee

    Slechter dan slecht bestaat niet

    5 januari 2017 geboekt en betaald krijgen retourmail met een telefoonnummer dat gebeld moet worden op een afstand van +/- 25 minuten afstand zijn 24/7 bereikbaar handig op zondag. Wij bellen het nummer: 088 1020300. We krijgen een bandje dat het nog nooit zo makkelijk parkeren is als bij firma list en bedrog. Ik kies voor optie 2 en vervolgens horen we helemaal niks meer, daarna nog diverse keren gebeld ook andere opties1,2,3,4,5, noem maar op niks werkt. Uiteindelijk de auto op lang parkeren gezet want er was niemand te vinden ook niet op de zgn. ophaalplaats bij het vliegveld. Na de vakantie mail gestuurd met de opmerking terug dat het telefoonnummer niet goed is vermeld en wij worden doorverwezen naar een andere werkmaatschappij ook die een mail gestuurd en horen vervolgens niks meer. ASOCIAAL om mensen zo te behandelen. Gelukkig heb ik nog een advocaat achter de hand, ik wens ze veel geen geluk.

    Sterke punten
    Totaal niet

    Zwakke punten
    Teveel

    aanrader!

    Onze ervaring met central parking is zeer positief: door de werkzaamheden bij luchthaven Rotterdam is de kiss en ride zone niet bereikbaar per auto, De medewerker van centralparking stond bij aankomst bij de luchthaven ons op te wachten direct naast de ingang bij het hotel, terugvlucht hadden we vertraging maar ook dat was geen probleem en stond de auto keurig op ons te wachten, super service en aardige mensen

    Sterke punten
    Vriendelijk, klantgericht, behulpzaam

    Zwakke punten
    nvt

    Tja...daar sta je dan...beloftes beloftes

    Ik heb in de afgelopen 12 maanden drie keer bij central parking valet service gereserveerd. Het afgeven bij vertrek verloopt prima, als je op tijd belt staat een medewerker op tijd op de afgesproken plek te wachten. Het grote probleem zit 'm echter bij terugkomst. Zodra je belt is het standaard antwoord dat de auto met 25 minuten tussen vertrekhal 2 en 3 staat. En dan gaat het fout. Ze vertellen domweg niet eerlijk dat ze nog wachtenden voor je hebben en laten je rustig een uur buiten staan wachten. De eerste keer duurde het 52 minuten. De tweede keer anderhalf uur!! en twee keer bellen tussendoor met de belofte dat het nog maar 10 minuutjes zou duren en vandaag duurde het opnieuw een uur nadat 25 minuten beloofd was. Je staat dan na een vlucht van 9 uur uit curacao te wachten in de kou en regen en krijgt dan als excuus dat er een fout is gemaakt bij het wisselen van de telefonische dienst. Deze smoes hoorde ik de eerste keer ook al, voor mii is het klaar met central parking. Dit is echt geen toeval meer, de organisatie is in handen van een bende nonchalante ongeïnteresseerde gasten. Bij deze een vette duim omlaag en voor iedereen die valet parking zoekt: snel verder zoeken!!

    Sterke punten
    Afgifte bij vertrek. Website.

    Zwakke punten
    -Waar het eigenlijk om draait bij valet parking: dat je auto klaarstaat wanneer het moet en beloofd is. Onwijs waardeloos dus.

    Geen CP meer voor ons

    3 jaar op rij onze auto geparkeerd bij CP
    Echter vorige zomer was het dan toch echt wel de laatste keer.
    We hadden voor 4 weken gereserveerd in hun garage.
    Maar onze auto kregen we onder het zand terug.
    Thuis zagen we het pas, door onze vermoeidheid van het lange reizen.
    Dus dat was de laatste keer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Auto wordt gewoon buiten geparkeerd, terwijl je voor overdekt hebt betaald.
    Ook wel eens lang moeten wachten.

    Niet mee in zee gaan!

    Mijn auto (BMW 3-seri e93) ingeleverd voor valet parking. Ik ben heel eerlijk dat ik getrickerd ben door de goedkope prijzen. Maar uiteindelijk heeft het mij extreem veel geld gekost "voor parkeren"

    Ben laat op de avond in het donker terug gekomen. Gebeld en moest nog even wachten en de auto stond klaar. Mocht er een rondje omheen lopen, maar was donker, auto was vies dus dacht dat het allemaal wel goed was..

    De dag erna wilde ik iets in mijn kofferbak doen (bij daglicht) en er bleek een behoorlijke schade op mijn achterbumper te zitten?! niet alleen lakschade maar ook ook een barst in de bumper?

    Direct even door de wasstraat om de auto te reinigen en even duidelijk de schade te bekijken.. Wat bleek (schrik niet) achterbumper schade scheur in de bumper en op de achterkant midden en zijkant links lakschade. Parkeerschade bijrijders deur (deukje) en een schaafplek op het linker achter spatbord?!

    Uiteraard geeft central parking niet thuis.. Mail maar foto's dan doen wij er niets mee?! Heb de auto inmiddels bij de schadehersteller gehad... € 1273,65 was de rekening....

    Ik zet hem wel op lang parkeren de volgende keer.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    schade op mijn auto

    Alles ok!

    Na het lezen van al de slechte waarderingen(en reeds gereserveerd te hebben)toch zeer aangenaam verrast over de professionaliteit van dit bedrijf.Ze hebben foto's gemaakt van de staat van het voertuig,zeer vriendelijk,bij afhaling niet lang moeten wachten,kortom we zijn zeer tevreden.Enkel een vuile voetafdruk op de mat(als je dit al een minpunt kunt noemen)

    Sterke punten
    Snel en professioneel

    Zwakke punten
    Eigenlijk geen.

    Geweldig start en finish trip.

    Opnieuw geweldige service. Bij aankomst merkte de chauffeur op dat onze banden zacht waren en dus werden deze voor ons opgepompt voor de rit terug naar huis.

    Sterke punten
    Goede service, vriendelijk personeel en duidelijke afspraken die worden nagekomen.

    Zwakke punten
    De telefoon gaat langdurig over voordat opgenomen wordt, maar laat hem gewoon rinkelen want er wordt WEL opgenomen.

    3x kan gegunt.

    Onlangs wéér ontzettend lang gewacht bij CP en nu op reviews gezocht. Ik heb 4 jaar lang graag geparkeerd bij CP, maar nu ná 4x hun de kans te hebben gegund ga ik weg. Ik kreeg nog wel een reactie, maar m.i. hebben ze zichzelf al gediskwalificeerd. Hieronder nog even mijn relaas wat ik hen terugstuurde:

    Geachte … [geen persoonlijke naam, ik adviseer: Karel, daar kwamen jullie namelijk ooit zo goed mee voor de dag].

    Het feit dat onderstaande email er uitziet als een knip/plak verhaal, lijkt er bij mij op te wijzen dat het inmiddels niet meer om een incident ging gisteravond.

    Sterker nog. Als u mijn klachtenlijst nakijkt van de afgelopen 4 (!!) x dan zou u al kunnen zien dat dit niet meer incidenteel is maar structureel. Ik heb dit bij elke keer dat ik jullie telefonisch aan de lijn heb gehad gemeld.

    Onlangs heb ik een handwas beurt ook geboekt. TOEN stond nog op de website dat het met de hand gebeurde. Helaas heb ik moeten constateren dat dat een leugen was. De strepen van de borstels staan nu nog aan de achterkant. Ik zie zonet dat je die handwas inmiddels veranderd hebt in traditionele wasbeurt, wat dat ook zou mogen betekenen, zo’n loze kreet.

    Ik constateer dat de zaken u inmiddels goed boven het hoofd zijn gegroeid. Ooit een prima service en beste parkeerservice 2013. Dat was het inderdaad, en daar kwam ik op af. Inmiddels staat Centralparking.nl niet meer voor parkeren, maar voor Centralpuinhoop.nl en een hoop ergernis.

    Uw aanbod is prima, dank u wel. Ik moet u mijn excuus aanbieden voor mijn nijdigheid van gisteravond. Én uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee, want uw medewerkers staan me gewoon uit te lachen: tja wij sijn gewon sjaufurtjes hé. Wat is jou problem man?

    Overigens wél complimenten voor de chauffeur die mijn auto kwam brengen en die niet als sjappie buitenstaat te lollen met zijn zelfingenomenheid. Supernette kerel die het gewoon wél snapte. Niet een van opgefokte jonge ventjes die met jouw (mijn, de klant) auto hard aan kunnen komen scheuren en je koppeling verzieken bij het parkeren.

    U snapt wellicht, Centralparking staat helaas niet meer op mijn lijstje. Ik heb je 3x het voordeel van de twijfel gegunt, maar ik vindt het mezelf niet meer waard. Ik ben ervan overtuigd dat ik u minstens 10 klanten, waarvan 3 terugkerende klanten heb bezorgd, en heb daar spijt nú spijt van. U kunt helaas niet waarmaken wat uw website beloofd en bent dus één van de velen geworden waaruit gewoon gekozen kan worden op prijsbasis.

    Mocht je ooit weer beste Valet Service worden, dan ga ik het weer eens proberen. Tot die tijd zoek ik mijn service even ergens anders.

    Overigens: er zijn hele goede consultants die uw bedrijf weer wél op de rit kunnen zetten en die u helpen weer te doen waar je ooit zo goed in was; ergens een weilandje hebben, dat je op zo’n manier kunt exploiteren dat mensen waarderen wat voor service je (kan) leveren.

    Sterke punten
    helaas niet meer...

    Nooit meer!!!

    Gebruik deze dienst niet!
    Chauffeurs, zijn niet te vertrouwen en organisatie houdt geen enkele vorm van controle noch op haar medewerkers noch over je wagen: deze staat niet op een bewaakte plaats.

    Met mijn wagen werden er meer dan 75 km gereden, volgens hen is maximum 35 km normaal om je auto te parkeren buiten Schiphol.
    Bovendien was nieuwe BMW bij het afleveren zo vuil dat je schade niet kon waarnemen. Pas na bezoek carwash werd duidelijk dat er op verschillende plaatsen schade aan lak was (beide zijkanten en koffer).

    Na telefoon met Centralparking, over en de vele km's en de schade, vroeg men me om foto's toe te sturen.
    Na 3 weken kwam reactie via mail, dat zij voor deze schade niet konden tussenkomen. Ook voor de vele km had men geen verklaring, in hun systeem is er quasi niets terug te vinden, beweren zij.

    Er zijn meerdere parkings op Schiphol, mijn raad: Centralparking.nl is geen optie!

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar


Bezoek CentralParking

Schrijf een review