247parking.nl Goedkoop, makkelijk, snel. Uitstappen voor de vertrekhal met valet of shuttle. 247parking.nl staat garant voor haar snelle, veilige en betrouwbare service. Perfect om te parkeren op schiphol airport.


247Parking.nl Reviews

    Niet parkeren hier!!!!!!!

    We hebben een parkeerplaats geboekt bij 24/7 parking en wat is het daar een grote bende zeg. Eenmaal aangekomen moesten we 75 minuten wachten voor we werden weggebracht omdat er te veel mensen waren en ze te weinig busjes hadden ingezet. We waren gelukkig nog net optijd om in te checken omdat we 5 uur van te voren er al waren. Omdat moment dus nog 3,5 uur over. We moesten bij terugkomst bellen als we aan kwamen en na 20 keer te hebben gebeld geen gehoor. Dus gewoon met een taxi moeten gaan a 56,00 euro. Dus beter iets meer betalen en gewoon bij Schiphol zelf parkeren ipv bij deze cowboys.

    Sterke punten
    Hebben ze geen !!!!!!

    Zwakke punten
    Alles!!!!!!!

    SLECHT!

    "Slecht !! Wij hadden 2 maanden van te voren een boeking gemaakt voor 01-01. Op de dag zelf moet je 30 min van te voren bellen. 30 keer gebeld maar er werd maar niet opgenomen. Noodzakelijk moeten parkeren bij p3 zonder reservering en 112 euro moeten betalen. Achteraf bleek na contact te hebben gehad via de mail dat 24/7 gesloten was op 01/01 maar niemand heeft het aan ons doorgegeven. De kosten van het parkeren terug gekregen maar helaas de overige kosten die wij nu meer hebben moeten betalen omdat we bij p3 moesten parkeren niet terug gekregen. Ondanks het een fout is van het bedrijf."

    Oplichters

    Had geboekt bij parkfy kom ik al jaren maar ik kreeg geen mail terug ! Ik belde naar parkfly dacht ik , maar hoorden dat het is overgenomen door 24 /7 dat is dan oké ! Ik had geboekt voor binnen en er ook voor betaald . Kom op het parkeer terrein , ik dacht waar kom ik nu terecht . Ik loop naar het kantoor en ze zeiden al meteen dat mijn auto buiten moest blijven staan. Moet ik mijn auto ook zelf parkeren . De wegen naar de parkeerplaats is zo slecht stapvoets rijden zitten allemaal diepen kuilen . Ik was blij dat het droog weer was ! Als het regent of sneeuwt kom je er niet weg . En als er schade aan je auto komt is dat op je eigen risico . Het niet 24 uur bewaakt iedereen kan op het terrein komen . Is echt geen aanrader.

    Sterke punten
    Personeel is vriendelijk , maar die zijn ook niet te spreken over hun werkgever

    Zwakke punten
    Ik kan geen punt op noemen wat goed is

    Bedriegers!!! Pas Op! Schade en achteraf negeren...

    Bij het ophalen van onze auto bleken ze 5km met de auto te hebben gereden (binnen de parkeerplaats???) en de deur hebben ze zwaar beschadigd. Het is uit de schanieren getrokken zover dat de deur niet meer dicht kan.

    Ze boden excuses aan en heel vriendelijk verzekerden ze ons dat ze goed verzekerd zijn en dat ze alles zullen vergoeden.

    Later hebben we ze de schaderapport opgestuurd met reparatiekosten van 2500 euro. Deur is niet meer te redden.
    Ze reageerden na meerdere emails en telefoontjes met een korte en onprofessionele bericht:
    "wij betalen 500 euro"

    Wij bleven contact zoeken maar helaas blijven ze ons negeren.
    1,5maand later stuurden ze eindelijk een bericht dat ze het (nu pas) aan hun verzekering gaan overdragen.
    Ook wij hebben een advocaat ingeschakeld.
    Ondertussen zijn we 3 maanden verder en zowel van 247Parking als hun zogenaamde verzekeraar geen enkele reactie.

    Dit komt uiteraard voor de rechter, maar ondertussen kan ik mijn auto niet eens op slot doen.

    Ze weten precies hoe de wet werkt, houden je aan het lijntje en gaan ondertussen vrolijk verder met hun wanpraktijken.
    Stelletje bedriegers van bovenste plank!

    Sterke punten
    Mensen belazeren

    Zwakke punten
    Organisatie, communicatie, oneerelijke en bedriegelijk.

    Top!

    Goede service! We moesten onze auto om 2 uur 's nachts brengen en werden meteen naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst gebeld toen we koffers hadden en 20 minuten later waren we weer bij onze auto.

    Sterke punten
    Snelle shuttle service. Dichtbij Schiphol. Makkelijk te vinden.

    zeer slecht 24/7 parking

    Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    Zowel organisatorisch, communicatief en klantvriendelijkheid zijn ze een grote ramp veroorzaker. Slechter had het niet gekund. Ze hebben ons 50 minuten laten wachten. Gaven niet aan wanneer wij aan de beurt waren waardoor we onder regen en kou buiten moesten wachten en aan de telefoon waren ze erg brutaal, intimiderend en dreigend. Zodra ik tijd kan reserveren, ga ik via consumentenbond hier werk van maken. Na een kleine onderzoek kwam ik ook achter dat zij zich zelf 8.6 geven terwijl wanneer je via google zoekt uitkomt op 1.6....ook niet allemaal waar dus. Beste mensen ga nooit met deze losers zaken doen.

    Slechte organisatie

    Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn op de afgesproken plek. In plaats van dat je daar van tevoren over wordt ingelicht, zodat je gelijk naar de goede plaaats kunt rijden.. Gelukkig waren we ruim op tijd. We werden (samen met vele anderen) naar een parkeerplaats 15 min verderop gestuurd. Deze parkeerplaats bleek daar echter niet op berekend, er reden slechts 2 minibusjes per uur naar Schiphol. We stonden daar met zo'n 30 mensen te wachten. Meer dan de helft heeft uiteindelijk zelf een taxi geregeld, omdat het voor hen te lang zou gaan duren om hun vlucht te halen. De communicatie over het (gebrek aan) vervoer was beroerd. Er werd alleen gezegd dat het goed zou komen, zonder dat duidelijk werd hoe lang het zou duren voor we mee konden met een bus. Toen we telefonisch contact opnamen met 24:7 parking en het probleem uitlegden, werden we gewoon weggedrukt! Uiteindelijk hebben wij (met dank aan alle mensen voor ons die een taxi hebben genomen waardoor wij eerder mee konden) net ons vliegtuig gehaald. Dit nooit meer!

    Sterke punten
    Behulpzame chauffeur als je eenmaal in een busje zit

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Slechte planning
    Problemen van overboeking worden gewoon 'over de schutting gegooid' bij een ander parkeerterrein en daar word je aan je lot overgelaten.
    Neem ruim de tijd als je hier parkeert zodat je je vlucht niet mist

    Bedriegers

    Wij reserveerden en betaalden 10 dagen vooraf een parking bij deze maatschappij. Bij aankomst bleek er geen plaats te zijn voor ons, net als voor vele andere klanten die arriveerden. Door een onvriendelijke persoon werden wij en de anderen gewoon doorgestuurd naar een andere parking van een andere maatschappij 10km verderop.
    Hierdoor werd deze maatschappij dan weer overspoeld waardoor het anderhalf uur duurde eer wij op de luchthaven arriveerden en nog net onze vlucht haalden.
    Bedrieglijke praktijken en dus nooit meer boeken bij zulke onbetrouwbare mensen!!

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Bedriegers, onbetrouwbaar, onvriendelijk

    Niet aan te Bevelen / Keep away!

    Stay away from this Parking!

    Cars were parked very close next to each other with a huge risk of damage, which also happened with our Car. We paid 80 euros and the damage on our car after pick up -> 250 euros! Parking is at your own risk!

    Blijf weg bij dit Parkeerpark!

    De auto's worden zeer dicht tegenelkaar aan geparkeerd, dus als je terug wilt komen met schade aan je auto dan moet je beslist hier gaan parkeren.
    Dit is ook bij ons gebeurd, ruim 80 euro betalen voor parkeren en naar huis gaan met 250 euro schade aan je auto! De eigenaar geeft natuurlijk aan dat dit eigen risico is. Camera beelden niet beschikbaar. Een duur leermoment :-(

    Zwakke punten
    Auto's heel krap geparkeerd, waardoor eenvoudig schade ontstaat
    Camera bewaking?

    247 parking aanraader

    We zijn erg tevreden over 247 parking.
    Korte wachttijden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Prima service voor een aantrekkelijke prijs.
    Bij terugkomst reed er een busje voor ons (2-en) en werden we op het terrein bij onze auto afgezet.
    Chapeau.

    Gewoon tevreden

    Via Parkos gereserveerd. Was wat huiverig door reviews en eerdere parkeerervaring op Schiphol (andere aanbieder) ook omdat het parkeren op Schiphol weer in het nieuws was. Bij ons liep alles gesmeerd: na aanmelding auto geparkeerd, sleutel afgegeven, ondertekend formulier en instructie bij retour. Busje stond klaar om ons weg te brengen. Wel oude busjes geen airco en kon ook geen raam open.
    Bij terugkomst direct gebeld na bagage te hebben verzameld. Gelopen naar vertrekhal uitgang C en binnen 5 minuten was de bus daar. Moet wel zeggen dat er veel mensen stonden en je had geluk als je gelijk mee kon. Eerlijker is het om met een lijst van aanmelding te werken. De bus na ons kwam overigens al na 10 minuten binnen op parkeerterrein.
    Chauffeurs op heen- en terugreis behulpzaam met bagage. Ze maken wel erg lange onverantwoorde dagen, in auto's zonder airco met heel warm weer. ik kan mij voorstellen dat service met een smile na 9 uur wel klaar is.
    Auto stond nog op zelfde plek en sleutel lag al klaar bij aankomst op terrein.

    Sterke punten
    Goede prijzen. Auto blijft op zelfde plaats als geparkeerd. In ieder geval bij ons. Chauffeurs waren aardig en behulpzaam.

    Zwakke punten
    Sleutel afgeven blijft gevoelig punt. Busjes zijn oud ook geen riemen. wijze van ophalen op Schiphol: bij drukte geen overzicht. Wie het hardst roept gaat mee.

    Nooit doen !

    Heel slecht.1 ster allen omdat er 0 niet mogelijk is. Erste en laatste keer! Ik raad het ook niemand aan! Parkeren in " the middle of nowere" . De shuttle bus komt een keer per 25 min en dan nog kan j niet instappen want " ze hebben nu pauze"?!! Bagage check in gemist daardoor! Kan dan niet ander bestuurder mischien mee rijden als iemand pauze gaat nemen om toch geen 50 min te moeten wachten? Mensen zitten daar niet voor de grap ze moeten ook hun vliegtuig pakken! En op de weg terug ook 1h gewacht , blijkt dat er word aan de straat gewerkt en de station waar we moesten wachten was dicht. Veel mensen dus laat s'avonds blijven wachten tot dat we hebben gebeld en het blijkt dat de bus toch van andere station gaat . Niet eens een papiertje opgehangen , of e-mail , sms, niks dat dat veranderd is. Belachelijk. Ik raad het niemand aan !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Waardeloze service

    Op de heenreis dik een uur moeten wachten op de bus naar Schiphol en jazeker, op de terugreis hetzelfde liedje. Door het personeel wordt verzekerd dat de bus er over 10-20 minuten arriveert en ieder half uur rijdt maar niets is minder waar. Een keer nooit weer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Pendeldienst Schiphol

    Wij zijn niet blij met 24/7

    Al jaren klant bij 24/7 maar wanneer wij weer via Schiphol vliegen, gaan wij eerst eens even rond kijken naar andere parkings.
    Zowel op de heenweg als terugweg lang 40 min.op een bus moeten wachten, dan worden we als sadientjes in de bus gepropt want iedereen die staat te wachten wil mee, wat als er een ongeluk gebeurt, je kan geen kant op.
    Op de terugweg staat de bus op een andere plek , het is dat ik wat in beweging wilden zijn en de bus zag staan, anders hadden wij waarschijnlijk nog eens 40 minuten moeten wachten. Dan wordt je afgezet bij 24/7 parking moet je over koffers heen om naar de uitgang van de bus te komen, want er zitten nog andere mensen in die elders afgezet moeten worden.
    Nee 24/7 moet het echt anders gaan doen want dit gaat klanten kosten.

    Sterke punten
    Géén.

    Zwakke punten
    Alles wat ik hierboven beschreven heb.

    Voor ons nooit meer!

    Voor ons was dit absoluut de laatste keer! Eerder altijd erg tevreden geweest, maar daar is nu niks meer van over. De heenweg kwamen we om 3:10 uur aan op de parkeerplek. Om 3:50 kwam pas de eerste bus! Vervolgens reed deze bus langs nog een andere locatie wat nog weer extra tijd kostte. De bus zat helemaal vol waarna de chauffeur aangaf dat we extra ruimte moesten maken, omdat we langs nog een locatie moesten. Iedereen gaf aan dat dit niet mogelijk was & dat we rechtstreeks doormoesten naar Schiphol. Gelukkig gaf de chauffeur hier na enige tijd gehoor aan. Om 4:25 kwamen we dan eindelijk aan op Schiphol. Inmiddels dus een uur en kwartier later!! Ook de terugweg was het weer drama. We werden verzocht via aankomsthal 4 plaats te nemen bij bushalte C13. Echter, blijkt aankomsthal 4 na 12 uur 's nachts gesloten te worden. We hebben een halfuur gezocht naar de juiste bushalte. Ook andere mensen bij de bus gaven aan de bushalte met geen mogelijkheid te kunnen vinden. Na 25 minuten wachten arriveerde de bus. Met het zoeken erbij dus ook weer een uur kwijt geweest... Bij de buschauffeur aangegeven over de slechte vindbaarheid. Hij was hiervan op de hoogte en heeft het al meerdere malen aangegeven bij de organisatie gaf hij aan. Maar zonder resultaat. Al met al zijn wij dus zeer ontevreden en zullen wij dit parkeerterrein zeker aan niemand aanraden!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Nooit meer!!!

    Hebben zojuist onze auto afgehaald bij 247. Deze stond op een andere plaats. Toen ze die brachten naar de centrale parking was de auto vuil. De auto moet onder bomen gestaan hebben. De auto is ook volledig besmeurt met kleine vlekjes van sappen van bomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Dit is een goedkopere parking maar om zo je auto vuil terug te krijgen vind ik schandalig.
    Vriendelijkheid is hier ook niet van toepassing.

    jammer nooit meer

    dit jaar de nieuwe opzet na 10 jaar houden we het voor gezien al het vriendelijke personeel weg bezuinigd onpersoonlijker kan niet en het was altijd zo goed al de auto s worden zo strak weg gezet om nog meer geld te maken hebberigheid gaat je dan kop kosten ook als je vraagt is dat niet link als jullie zo strak parkeren antwoordt nou en het is zo als er wat gebeurd is dat toch niet ons probleem dan bel je maar je verzekering sorry over en uit nog bedankt voor de goede jaren henry

    Sterke punten
    geen meer

    Zwakke punten
    het nieuwe hebberige beleid

    Super service

    Na de vele negatieve reacties hier waren we een beetje huiverig voor het parkeren bij 247parking. Alles is 100% meegevallen en de service was zoals het hoorde te zijn.

    Het ontvangst was vriendelijk en beleefd, de sleutel moesten we inderdaad afgeven. Na de administratie die vlot en snel verliep moesten we wachten op de shuttlebus naar schiphol. Wij moesten 10 min. wachten. De shuttlebus rijd verschillende parkeer terreinen langs om mensen op te pikken. Al met al duurde de transfer naar schiphol zo'n 20 minuten.

    Bij aankomst liepen we naar de ophaal plaats bij C13. Ivm de drukte kon de bus er niet komen en stond een stukje verder bij B.., de chauffeur kwam ons even halen. We moesten ongeveer 10 minuten wachten op de schuttlebus. terug verliep de transfer iets sneller omdat 247 parking vooraan ligt. De transfer duurde toen zo'n 15 min.

    Het ophalen ver de auto verliep ook weer vlekkeloos. Al met al voor ons een zeer positieve ervaring. Het lijkt bijna alsof de negatieve reviews betrekking hebben op een ander bedrijf of een ander management

    Sterke punten
    vriendelijke en snelle service

    Zwakke punten
    geen

    NA 10 JAAR NOOIT MEER 24/7

    10 jaar met 24/7 parking NOOIT MEER!
    Na aankomst v de eerste keer,sleutel niet kunnen houden anders 15 euro erbij!
    Staat heel misleidend op hun website noemen ze,daar: sleutel in de kluis!?
    Als je daar naar vraagd krijg he als antwoord dat ze niet aan klantenservice doen!
    Helemaal terug lopen met koffers naar de straat...wordt je met touringkar opgehaald,die ook nog andere parkings afgaat!
    Extra tijd,wees blij als je je vliegtuig haalt!
    Wij zeggen vaarwel 24/7 na 10 jaar parkeren!
    En als tip lees deze laatste recensies van 2018 dan en.behoed jezelf ervan om bik deze parking te gaan parkeren#
    Mensen begin er niet aan!

    Sterke punten
    Vroeger genoeg...nu helemaal niks meer

    Zwakke punten
    Alles ,wachttijd,klantvriendelijkheid,
    Alles maar dan.ook werkelijk alles is zwak geworden bij.24/7

    Slecht sinds nieuwe beleid

    Deze parking WAS heel erg goed, sinds het nieuwe beleid kun je nog beter met de trein naar Schiphol. Wij hadden niet goed gelezen en meteen onze auto geparkeerd, waarop de medewerker ons nog geen goededag zegt maar meteen snauwt of we ook altijd eerst naar onze hotelkamer gaan en daarna pas inchecken. Vervolgens is er iets misgegaan in het reserveren, want wij zouden de sleutel moeten afgeven. Dit wilden we niet omdat er veel recensies zijn dat er met de auto’s wordt gereden en vroegen of we konden bijbetalen om de sleutel mee te nemen, hierop lacht de medewerker me uit en zegt dat dat onzin is, zo iets gebeurde 5 jaar geleden op Schiphol maar nu echt niet meer. We moesten naar het begin van de weg lopen waar we zouden worden opgehaald door een shuttle stadsbus. Aan het begin van het terrein stond een medewerker waarmee wij een praatje maakten. De bus kwam voorgereden en de buschauffeur snauwde ons gelijk af waarom we niet voor aan de weg stonden want hij had ons bijna gemist en dan had die toch echt doorgereden.
    Bij terugkomst naar bushalte C13, waar ongeveer 25 mensen stonden te wachten in de kou en wind. Al met al stonden wij 30 minuten te wachten en andere mensen nog veel langer. Ik besloot hierop contact op te nemen met 24/7 parking, met de vraag of zij enig zicht hadden op wanneer de bus zou komen. Medewerker Andre gaf aan dat een wachttijd van 25-30 minuten heel normaal was. Hierop gaf ik aan dat ze misschien hun tijden beter kunnen aanpassen, er wordt overal immers 20minuten aangegeven. Hierop begon Andre te snauwen dat ze helemaal geen tijd indicatie kunnen geven en dit ook nergens doen, ik moest nog maar geduld opbrengen. Sta je dan met 25 andere mensen. Uiteindelijk na 45 minuten komt dan de bus en wordt niemand geholpen met het in de bus tillen van koffers. Vervolgens krijft de chauffeur kritiek over zich heen. Deze raakt hierdoor nogal opgefokt, wat een zeer agressieve rijstijl tot gevolg heeft. De koffers van de passagiers vlogen door de bus. Reed veel te hard waardoor er voor een rood stoplicht zowat een noodstop gemaakt moest worden. Vervolgens afgezet aan het begin van de parkeerplaats van 24/7 parking, weer niet geholpen met uitstappen. Denk je dat je er bent, kun je nog 500 meter je koffer door los grind trekken naar je auto.
    De medewerkers krijgen door het nieuwe beleid, dat de baas ingevoerd heeft, al het gezeik over zich heen. Erg jammer hoe dit nu geregeld is, tegenover de persoonlijke service in oktober 2017! Ik zal hier niet nog een keer boeken en heb mijn reisbureau hierover ook geïnformeerd en geadviseerd een andere parkeerplaats te zoeken.

    Sterke punten
    Geen meer

    Zwakke punten
    Snauwende medewerkers, geen verharde weg, geen persoonlijke service.

    voel me opgelicht

    ik heb netjes via internet geboekt en betaald, met een reserveringsnummer. Dus ik bel bij vertrek dat ik er aan kom, zegt de man, we kunnen uw boeking niet vinden, maar komt goed. Kom ik daar aan, bekijkt de man even mijn boekingsformulier, en ik vraag voor de zekerheid een handtekening van hem op de bevestiging. Ik geef mijn sleutels af en krijg niet eens een bevestiging of wat ook. Ze legitimeren zich ook niet.
    bij terugkomt bel ik het nummer wat op de bevestiging staat en zeg kunt uw mijn auto brengen? (bij vertrekhal 3).

    ze zegt ik kan uw boeking niet vinden. maar ik weet er van ik kom er aan. Ze belt me na 10 minuten dat ik 80 euro moet betalen omdat ik waarschijnlijk bij een ander bedrijf heb geboekt. Ik zeg oh ok, maar ik heb hier de bevestiging.
    Ze zegt ik kijk het straks na.
    Ik kijk nog eens en zie dat ze me gebeld heeft met hetzelfde nummer als op de bevestiging. Dus ik bel boos terug en zeg dat het echt klopt omdat het tel.nm. van de bevestiging dezelfde is als waarmee zij belt. Ze zegt; het komt regelmatig voor dat bedrijven ons telefoonnummer gebruiken. (lijkt me
    raar want als een bedrijf een ander tel.nm gebruikt, zijn ze
    klanten kwijt)
    Ik zeg; waarom zegt u nu tegen mij dat ik 80 euro moet betalen? dat had de man bij aankomst moeten zeggen dat ik bij een ander bedrijf heb geboekt als die van hun. ( wat trouwens niet waar is) Hij heeft toch gekeken naar mijn
    bevestiging?) toen was alles ok. Het zal wel een en al
    misverstand zijn, te beginnen bij dat ze de boeking niet gevonden hebben, vervolgens door zich niet te legitimeren, en dan nog te zeggen dat anderen hun tel.nm gebruiken. Ik had me bijna laten overhalen.
    Op het einde stuurt ze een foto van de bevestiging naar haar baas, en toen was alles ineens goed. geen prettige aankomst!

    Sterke punten
    betaalbaar, niet duur niet goedkoop

    Zwakke punten
    zeer slechte communicatie, ze legitimeren zich niet als je de sleutels afgeeft bij vertrekhal 3 en je de auto meegeeft.

    bijna 80 euro betaald extra!

    van goede service nar drama dankzij nieuwe formule

    bij aankomst sleutel inleveren , bij vragen waarom dan zegt men dat ze dit strakker kunnen inparkeren maar hij stond werkelijk strak geparkeerd?? heel vreemd. koffers zelf sjouwen door slecht geasfalteerd terrein naar voor aan de weg. Daar wordt men door een bus opgehaald. Heel gedoe en chaos met de koffers. Bij terugkomst idem dito en ophaalpunt via aankomsthal 4 naar c13 is nog een hele bezoeking als het regent. Dit geld ook voor het terrein waar je auto geparkeerd staat. Dikke kans dat je door de regen en blubber loopt te sjouwen. We hebben jaren met plezier geparkeerd bij jullie maar met deze formule niet meer. Dit was ws de laatste keer. Erg jammer

    Sterke punten
    parkeerplek vlakbij schiphol

    Zwakke punten
    slechte service

    Nooit meer hier parkeren !

    Bij bevestiging afspraak sleutel houden ,maar bij parkeren moet je sleutel afgeven.opgaaf van reden wij zetten auto,s zelf weg ,kunnen we er meer kwijt dus kort op mekaar en auto wordt meerdere keren verzet op volgorde vertrek.
    Lekker dan maar wat moet je ,al betaald ! en je wilt naar vliegveld .met shuttle busje naar schiphol gaat goed .
    Maar terug van vakantie gelijk gebeld als we koffers hebben.
    Verbinding wordt 3 keer verbroken,worden dan terug gebeld.je moet naar aankomst hal bus halte C13 is veranderd wordt daar opgehaald door grijs busje.geen busje te zien .na nog meerdere keren gebeld ,komen er aan binnen 20 min zal busje net gemist hebben inmiddels al met meerdere mensen die daar ook stonden te wachten .Bij elkaar 1½ uur staan wachten komt er oude stadsbus aan.
    Koffers moet je zelf maar zien weg te zetten in bus .chaos alom dus.Bus kan parking niet op stopt voor parking en je moet het maar uit zoeken.
    eerst naar meld punt gelopen ,je moet bij busje zijn op terrein wij terug dood moe wordt je er van ,gemeld daar auto staat daar en daar weer terrein op zoek naar auto.
    Mensen zoek een andere parking !!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel

    WAS altijd goed en goede service maar nu waardeloos...

    We zijn jaren klant van 247 parking, dat zegt genoeg maar dit jaar begin maart 2018 moesten we zomaar de sleutel moesten afgeven was een nieuwe regeling zei de jongen, achteraf kun je tegen !!!Betaling !!! van E20,00 je eigen sleutel behouden, maar nu in mei 2018 is het helemaal een zootje, bij terugkomst bel je altijd het 06 nummer en dan haalt een busje je op was altijd prima, maar nu weer een verandering.......een grote touringcar haalt je op en gaat diverse parkeerplekken bij langs, het was een grote chaos want de koffers moesten binnen in de bus staan, oude mensen die hun koffer niet konden tillen , allemaal koffers in het gangpad , mensen die erover vielen, mopperende mensen, wat jammer dat dit zo moet, het is kostenbesparend , wat jammer voor de mensen die daar werken of werkten, die krijgen ook nog eens alles over zich heen, mensen van 247 parking sterkte met die nieuwe regels!!!! Denk niet dat ze ons er nog weer zien!!!Jammer jammer...............

    Sterke punten
    hadden ze!!

    Zwakke punten
    lees boven

    Slechtste parking ever...

    Wat een vreselijke bende! Bij aankomst stond het personeel buiten een sigaret te roken zonder ook maar enig aandacht aan ons te schenken. Er kon nog geeneens een goedemorgen vanaf. Ondanks dat we vooral hadden gezocht op het niet afgeven van de autosleutel, moesten we deze toch afgeven. Er werd ons niet gemeld dat dit tegen kosten toch zou kunnen. We hebben daarop onze dure auto vergrendeld om te kunnen starten en bij terugkomst bleek dat ze er in gezeten hadden! De spiegels stonden uitgeklapt en de stoel was naar voren geschoven. Vanwege de drukte in de meivakantie stond er een touringbus klaar, die eerst wat voller moest zijn voordat we vertrokken. We werden keurig afgezet maar bij aankomst duurde het toch wel lang voordat we weer werden opgehaald, terwijl we hadden aangegeven dat we de koffers al in bezit hadden (1e op de band). Afgelopen week ook nog eens mail gehad om onze vlucht te claimen van 4/5 terwijl we op 1/5 vlogen, dus de administratie klopt daar ook niet. Nee, NOOIT meer 24/7

    Sterke punten
    WC op terrein

    Zwakke punten
    Nors, sleutel afgeven, ze zitten in je auto, laat ophalen bij terugkomst


Bezoek 247Parking.nl

Schrijf een review